1,3 mln zł wsparcia przez cztery lata - nowa edycja charytatywnej akcji TIM-u

Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
Ponad 394 000 zł trafią do 21 lokalnych instytucji i organizacji w tegorocznej edycji akcji charytatywnej TIM Mikołajów, która tradycyjnie wystartowała w okresie poprzedzającym święta Bożego Narodzenia. Jej budżet to rezultat wspólnego zaangażowania TIM-u oraz producentów oferujących swój asortyment na TIM.pl. O tym, gdzie trafią darowizny, zdecydują w głosowaniu online internauci.
TIM Mikołajów 2023 to już czwarta odsłona charytatywnej inicjatywy TIM-u, zainicjowanej w 2020 roku. Panująca wówczas pandemia zapoczątkowała zmiany w postrzeganiu i doświadczaniu solidarności z osobami z znajdującymi się w potrzebie. Z tego powodu zarząd TIM S.A. zrezygnował z zakupu prezentów świątecznych oraz kalendarzy książkowych dla klientów, w zamian oferując wsparcie lokalnym społecznościom.
Głównym założeniem TIM-u Mikołajów stało się aktywne włączanie do udziału w inicjatywie partnerów biznesowych oraz klientów TIM.pl i pozostałych internautów. Partnerzy działają na rzecz akcji, zwiększając jej finansowanie z własnych zasobów. Klienci podejmują z kolei decyzję o tym, kto otrzyma wsparcie finansowe – każdy z nich jest przypisany do jednego z biur handlowych, obejmujących obszar całej Polski i ma możliwość wyboru spośród trzech lokalnych instytucji.
Przełomowa edycja: Bijemy rekord TIM-u Mikołajów
- Po sukcesie pierwszej odsłony TIM-u Mikołajów, akcja na stałe wpisała się w TIM-owe DNA, a spotkania, podczas których nasi pracownicy wręczają symboliczne czeki, są czasem radości i wzruszeń. Podczas trzech dotychczasowych edycji wraz z producentami asortymentu dostępnego na TIM.pl wsparliśmy 52 lokalne instytucje, przekazując im łącznie 969 tysięcy złotych – wylicza Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Bardzo cieszy mnie tak liczne grono producentów wspierających tegoroczną edycję. Razem tworzymy biznes zaangażowany społecznie, bijąc przy okazji rekord wszech czasów TIM-u Mikołajów – dodaje.
Edycja 2023 jest bowiem największą w historii pod względem liczby zaangażowanych partnerów – jest ich aż 67 (w 2020 roku było to 7 producentów, w 2021 – 35, a w 2022 – 48). Dzięki ich wsparciu pula tegorocznej edycji przekroczy 394 tys. zł (rok temu – 391 tys. zł). W efekcie do 18 beneficjentów trafi minimum 20 tys. zł. Przewidziane są również dodatkowe darowizny w wysokości co najmniej 10 tys. zł dla 3 organizacji, którym nie uda się zdobyć pierwszego miejsca w głosowaniu w poszczególnych regionach, ale znajdą się w czołówce w skali globalnej.
W efekcie wartość łącznego wsparcia przekazanego beneficjentom we wszystkich edycjach TIM Mikołajów przekroczy w tym roku 1,36 mln zł.
Lokalne instytucje czekają na głosy internautów
Wytypowane przez pracowników TIM-u instytucje różnią się zakresem swojej działalności. Wśród nich można znaleźć hospicja i fundacje opiekujące się chorymi podopiecznymi, schroniska dla zwierząt, kluby sportowe oraz instytucje kultury. Wybór beneficjentów odbywa się poprzez specjalnie przygotowaną ankietę dostępną na stronie https://www.tim.pl/timmikolajow2023/ i potrwa do 30 listopada 2023 roku. W głosowaniu może wziąć udział każdy internauta – również nieposiadający konta na TIM.pl. Wyniki akcji i listę beneficjentów poznamy w mikołajki, a więc 6 grudnia 2023 r.
Partnerzy TIM-u razem w słusznej sprawie
Do TIM-u Mikołajów w 2023 roku dołączyli: ACI Partner, Aniro, Apator, Awex, BAKS, BATNA24, B.E.G., Bemko, Bitner, Breve, CELLPAK, Cynk-Mal, DAMIR, DOKTORVOLT, Eaton, Elektrokabel, Elektromet, ELEKTRO-PLAST, Elit, Elko-Bis, ELPAR, ELS Elektrotechnika, Eltrim Kable, EM Group, Ergom, ERKO, ETI Polam, F&F, Finder, Hager, HARTING, HELIOS, HELUKABEL, Impakt, Intelight, JakoHurt, Kanlux, KENO, Knipex, Kontakt-Simon, KOPOS, LEDVANCE, Legrand, Marmat, NKT, OBO Bettermann, ORNO Group, Ospel, PCE, Plastrol, Prysmian Group, PXF Lighting, Rawlplug, Relpol, Schneider Electric, Siemens, Sonel, Spamel, TIGA-CYNK, TM Technologie, TOPEX, TT Plast, TTI, V-TAC, Wera, Wiha, Zamel.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.
Polityka
Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.
Transport
Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.