1,3 mln zł wsparcia przez cztery lata - nowa edycja charytatywnej akcji TIM-u

Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
Ponad 394 000 zł trafią do 21 lokalnych instytucji i organizacji w tegorocznej edycji akcji charytatywnej TIM Mikołajów, która tradycyjnie wystartowała w okresie poprzedzającym święta Bożego Narodzenia. Jej budżet to rezultat wspólnego zaangażowania TIM-u oraz producentów oferujących swój asortyment na TIM.pl. O tym, gdzie trafią darowizny, zdecydują w głosowaniu online internauci.
TIM Mikołajów 2023 to już czwarta odsłona charytatywnej inicjatywy TIM-u, zainicjowanej w 2020 roku. Panująca wówczas pandemia zapoczątkowała zmiany w postrzeganiu i doświadczaniu solidarności z osobami z znajdującymi się w potrzebie. Z tego powodu zarząd TIM S.A. zrezygnował z zakupu prezentów świątecznych oraz kalendarzy książkowych dla klientów, w zamian oferując wsparcie lokalnym społecznościom.
Głównym założeniem TIM-u Mikołajów stało się aktywne włączanie do udziału w inicjatywie partnerów biznesowych oraz klientów TIM.pl i pozostałych internautów. Partnerzy działają na rzecz akcji, zwiększając jej finansowanie z własnych zasobów. Klienci podejmują z kolei decyzję o tym, kto otrzyma wsparcie finansowe – każdy z nich jest przypisany do jednego z biur handlowych, obejmujących obszar całej Polski i ma możliwość wyboru spośród trzech lokalnych instytucji.
Przełomowa edycja: Bijemy rekord TIM-u Mikołajów
- Po sukcesie pierwszej odsłony TIM-u Mikołajów, akcja na stałe wpisała się w TIM-owe DNA, a spotkania, podczas których nasi pracownicy wręczają symboliczne czeki, są czasem radości i wzruszeń. Podczas trzech dotychczasowych edycji wraz z producentami asortymentu dostępnego na TIM.pl wsparliśmy 52 lokalne instytucje, przekazując im łącznie 969 tysięcy złotych – wylicza Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Bardzo cieszy mnie tak liczne grono producentów wspierających tegoroczną edycję. Razem tworzymy biznes zaangażowany społecznie, bijąc przy okazji rekord wszech czasów TIM-u Mikołajów – dodaje.
Edycja 2023 jest bowiem największą w historii pod względem liczby zaangażowanych partnerów – jest ich aż 67 (w 2020 roku było to 7 producentów, w 2021 – 35, a w 2022 – 48). Dzięki ich wsparciu pula tegorocznej edycji przekroczy 394 tys. zł (rok temu – 391 tys. zł). W efekcie do 18 beneficjentów trafi minimum 20 tys. zł. Przewidziane są również dodatkowe darowizny w wysokości co najmniej 10 tys. zł dla 3 organizacji, którym nie uda się zdobyć pierwszego miejsca w głosowaniu w poszczególnych regionach, ale znajdą się w czołówce w skali globalnej.
W efekcie wartość łącznego wsparcia przekazanego beneficjentom we wszystkich edycjach TIM Mikołajów przekroczy w tym roku 1,36 mln zł.
Lokalne instytucje czekają na głosy internautów
Wytypowane przez pracowników TIM-u instytucje różnią się zakresem swojej działalności. Wśród nich można znaleźć hospicja i fundacje opiekujące się chorymi podopiecznymi, schroniska dla zwierząt, kluby sportowe oraz instytucje kultury. Wybór beneficjentów odbywa się poprzez specjalnie przygotowaną ankietę dostępną na stronie https://www.tim.pl/timmikolajow2023/ i potrwa do 30 listopada 2023 roku. W głosowaniu może wziąć udział każdy internauta – również nieposiadający konta na TIM.pl. Wyniki akcji i listę beneficjentów poznamy w mikołajki, a więc 6 grudnia 2023 r.
Partnerzy TIM-u razem w słusznej sprawie
Do TIM-u Mikołajów w 2023 roku dołączyli: ACI Partner, Aniro, Apator, Awex, BAKS, BATNA24, B.E.G., Bemko, Bitner, Breve, CELLPAK, Cynk-Mal, DAMIR, DOKTORVOLT, Eaton, Elektrokabel, Elektromet, ELEKTRO-PLAST, Elit, Elko-Bis, ELPAR, ELS Elektrotechnika, Eltrim Kable, EM Group, Ergom, ERKO, ETI Polam, F&F, Finder, Hager, HARTING, HELIOS, HELUKABEL, Impakt, Intelight, JakoHurt, Kanlux, KENO, Knipex, Kontakt-Simon, KOPOS, LEDVANCE, Legrand, Marmat, NKT, OBO Bettermann, ORNO Group, Ospel, PCE, Plastrol, Prysmian Group, PXF Lighting, Rawlplug, Relpol, Schneider Electric, Siemens, Sonel, Spamel, TIGA-CYNK, TM Technologie, TOPEX, TT Plast, TTI, V-TAC, Wera, Wiha, Zamel.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.