Komunikaty PR

4 miliony zarejestrowanych użytkowników na ERLI

2024-08-22  |  10:00
Biuro prasowe

ERLI, drugi największy marketplace w Polsce, przekroczył próg 4 milionów zarejestrowanych klientów. Dynamiczny wzrost bazy użytkowników to efekt konsekwentnie realizowanego modelu biznesowego firmy, opartego na partnerskiej współpracy ze sprzedawcami oraz szerokiej gamie korzyści dla kupujących oraz sprzedających.

Platforma zakupowa ERLI jest obecna na rynku od 2020 roku. Niezmiennie przez lata utrzymuje wysoką dynamikę rozwoju i silną pozycję w czołówce polskiego e-commerce. Od początku roku na ERLI zarejestrowało się ponad 1 mln klientów, co oznacza, że w sierpniu br. łączna liczba użytkowników przekroczyła 4 mln. Co miesiąc platformę odwiedza ponad 7,5 mln internautów w poszukiwaniu wysokiej jakości produktów oferowanych w konkurencyjnych, niskich cenach.

- Przekroczenie progu 4 mln zarejestrowanych użytkowników na ERLI to dla nas ogromna satysfakcja. W ciągu zaledwie czterech lat zbudowaliśmy silną, prężnie rosnącą platformę, która konsekwentnie przyciąga nowych użytkowników, głównie dzięki atrakcyjnym cenom i dbałości o najwyższą jakość doświadczeń zakupowych. Działamy na bardzo konkurencyjnym rynku, a ten wynik jest dowodem na to, że nasza strategia rozwoju przynosi oczekiwane efekty i umacnia pozycję ERLI na rynku – mówi Adam Ciesielczyk, prezes i założyciel ERLI.

ERLI marketplacem nr 2 w Polsce

ERLI zajmuje wyjątkową pozycję nie tylko na polskim rynku. Platforma to obecnie jeden z najszybciej rosnących marketplace’ów w Europie, a wysoka dynamika rozwoju jest możliwa dzięki bliskiej współpracy ze sprzedawcami. Już dziś baza ERLI to ponad 27 tysięcy e-sklepów. Tylko w tym roku do grona sprzedawców, którzy rozwijają swój biznes na platformie, dołączyło ponad 5 tysięcy firm.

Sprzedawcy szczególnie cenią efektywne działania promocyjne ERLI. Firma przeznacza znaczne środki na wsparcie reklam online swoich partnerów biznesowych poprzez dopłaty aż do 50% kosztów kampanii realizowanych przez sprzedawców w ramach programu ERLI Campaigns. W tym roku na cel ten przeznaczono już 80 mln zł, co umożliwia e-sklepom realnie zwiększać efektywność sprzedaży.

ERLI wśród TOP10 platform e-commerce w Polsce

Sukcesy ERLI potwierdzają niezależne badania rynkowe. Według badań Gemius Mediapanel, platforma od wielu miesięcy konsekwentnie utrzymuje się w czołówce najpopularniejszych marketplace’ów w Polsce, skutecznie konkurując z globalnymi graczami.

W ERLI, dzięki zaawansowanym narzędziom analitycznym i ciągłym badaniu potrzeb klientów, jesteśmy w stanie tworzyć unikalne doświadczenie zakupowe, przyciągając kupujących świetnymi ofertami oraz zatrzymując ich uwagę na dłużej, szczególnie w dynamicznie rozwijającej się aplikacji mobilnej ERLI – mówi Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu ERLI i dodaje: Wzrost liczby naszych użytkowników odzwierciedla szerszy trend, w której coraz więcej Polaków decyduje się na zakupy online, szczególnie w kanale mobilnym. Będzie to jeszcze bardziej widoczne w IV kwartale, jak co roku kluczowym dla całej branży e-commerce.

W najbliższym czasie ERLI będzie intensyfikować działania promocyjne. Firma przygotowuje się także do wdrożenia szerokiej kampanii reklamowej w roku 2025.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.