Komunikaty PR

4 miliony zarejestrowanych użytkowników na ERLI

2024-08-22  |  10:00
Biuro prasowe

ERLI, drugi największy marketplace w Polsce, przekroczył próg 4 milionów zarejestrowanych klientów. Dynamiczny wzrost bazy użytkowników to efekt konsekwentnie realizowanego modelu biznesowego firmy, opartego na partnerskiej współpracy ze sprzedawcami oraz szerokiej gamie korzyści dla kupujących oraz sprzedających.

Platforma zakupowa ERLI jest obecna na rynku od 2020 roku. Niezmiennie przez lata utrzymuje wysoką dynamikę rozwoju i silną pozycję w czołówce polskiego e-commerce. Od początku roku na ERLI zarejestrowało się ponad 1 mln klientów, co oznacza, że w sierpniu br. łączna liczba użytkowników przekroczyła 4 mln. Co miesiąc platformę odwiedza ponad 7,5 mln internautów w poszukiwaniu wysokiej jakości produktów oferowanych w konkurencyjnych, niskich cenach.

- Przekroczenie progu 4 mln zarejestrowanych użytkowników na ERLI to dla nas ogromna satysfakcja. W ciągu zaledwie czterech lat zbudowaliśmy silną, prężnie rosnącą platformę, która konsekwentnie przyciąga nowych użytkowników, głównie dzięki atrakcyjnym cenom i dbałości o najwyższą jakość doświadczeń zakupowych. Działamy na bardzo konkurencyjnym rynku, a ten wynik jest dowodem na to, że nasza strategia rozwoju przynosi oczekiwane efekty i umacnia pozycję ERLI na rynku – mówi Adam Ciesielczyk, prezes i założyciel ERLI.

ERLI marketplacem nr 2 w Polsce

ERLI zajmuje wyjątkową pozycję nie tylko na polskim rynku. Platforma to obecnie jeden z najszybciej rosnących marketplace’ów w Europie, a wysoka dynamika rozwoju jest możliwa dzięki bliskiej współpracy ze sprzedawcami. Już dziś baza ERLI to ponad 27 tysięcy e-sklepów. Tylko w tym roku do grona sprzedawców, którzy rozwijają swój biznes na platformie, dołączyło ponad 5 tysięcy firm.

Sprzedawcy szczególnie cenią efektywne działania promocyjne ERLI. Firma przeznacza znaczne środki na wsparcie reklam online swoich partnerów biznesowych poprzez dopłaty aż do 50% kosztów kampanii realizowanych przez sprzedawców w ramach programu ERLI Campaigns. W tym roku na cel ten przeznaczono już 80 mln zł, co umożliwia e-sklepom realnie zwiększać efektywność sprzedaży.

ERLI wśród TOP10 platform e-commerce w Polsce

Sukcesy ERLI potwierdzają niezależne badania rynkowe. Według badań Gemius Mediapanel, platforma od wielu miesięcy konsekwentnie utrzymuje się w czołówce najpopularniejszych marketplace’ów w Polsce, skutecznie konkurując z globalnymi graczami.

W ERLI, dzięki zaawansowanym narzędziom analitycznym i ciągłym badaniu potrzeb klientów, jesteśmy w stanie tworzyć unikalne doświadczenie zakupowe, przyciągając kupujących świetnymi ofertami oraz zatrzymując ich uwagę na dłużej, szczególnie w dynamicznie rozwijającej się aplikacji mobilnej ERLI – mówi Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu ERLI i dodaje: Wzrost liczby naszych użytkowników odzwierciedla szerszy trend, w której coraz więcej Polaków decyduje się na zakupy online, szczególnie w kanale mobilnym. Będzie to jeszcze bardziej widoczne w IV kwartale, jak co roku kluczowym dla całej branży e-commerce.

W najbliższym czasie ERLI będzie intensyfikować działania promocyjne. Firma przygotowuje się także do wdrożenia szerokiej kampanii reklamowej w roku 2025.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.