9000. franczyzobiorca dołączył do sieci Żabka
Już 9000 franczyzobiorców prowadzi swoje lokalne biznesy pod szyldem Żabki. Do sieci dołączył właśnie 9000. przedsiębiorca, który zarządza sklepem w Kosinie (woj. podkarpackie), liczącej mniej niż 4000 mieszkańców. Żabka skutecznie przyciąga swoim modelem biznesowym osoby zmotywowane i zaangażowane, oferując im lokal, szerokie wsparcie szkoleniowe, logistyczne i marketingowe. To różnorodność i wyjątkowość franczyzobiorców są siłą sieci. Dzięki nim oferta Żabki dostępna jest niemal w każdym zakątku Polski, również w niewielkich miejscowościach.
– Cieszymy się, że możemy powitać naszego 9000. franczyzobiorcę. Przedsiębiorcy prowadzący swoje sklepy z logo Żabka odgrywają kluczową rolę w rozwoju naszej sieci. Stale wzbogacamy ofertę dostosowując ją do potrzeb klientów również z małych miejscowości, którzy coraz bardziej cenią sobie czas oraz wygodę. Jednocześnie rozwijamy nasz model biznesowy o kompleksowe szkolenia, nowoczesne narzędzia do zarządzania sklepem oraz pakiet benefitów. Franczyza to najlepsza szkoła przedsiębiorczości, a naszym celem jest wspieranie franczyzobiorców w rozwoju ich biznesów – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
9000. franczyzobiorcą został Jakub Uberman. Do tej pory wspierał żonę w prowadzeniu salonu kosmetycznego. Wcześniej był także managerem sprzedaży i przedstawicielem handlowym w firmie z branży rolniczej.
– Dołączenie do Żabki było dla mnie oczywistym wyborem, przede wszystkim ze względu na wszechstronne wsparcie, jakie sieć oferuje na każdym etapie prowadzenia sklepu. Możliwość rozwoju oraz sprawdzony model biznesowy były kluczowe w mojej decyzji. Dodatkowo, rozpoznawalność marki Żabka daje mi pewność, że przyciągnę szerokie grono lojalnych klientów od samego początku – mówi Jakub Uberman, 9000. franczyzobiorca prowadzący sklep Żabka w Kosinie.
Potencjał małych miejscowości
W zeszłym roku sieć Żabka uruchomiła ponad 1000 nowych sklepów, w tym 130 z nich w miejscowościach liczących poniżej 50 000 mieszkańców. W samym województwie podkarpackim funkcjonuje blisko 280 sklepów, w tym 75 z nich na terenie Rzeszowa, a nowo otwarty sklep w Kosinie jest pierwszym sklepem w tej miejscowości. Z danych statystycznych wynika, że w zdecydowanej większości (75%) to panie decydują się na założenie własnego biznesu i poprowadzenie swojego sklepu Żabka we wspomnianym województwie.
Przedsiębiorcy rozwijający swój biznes z Żabką w małych miejscowościach i na terenach wiejskich mogą liczyć na dodatkowe wsparcie sieci. Jednym z oferowanych rozwiązań jest program „Auto na start", który zapewnia samochód umożliwiający dojazd do placówki. Program ten jest skierowany do przedsiębiorców prowadzących sklepy w miejscowościach liczących do 30 tys. osób lub mieszkających na co dzień w innych lokalizacjach. Dodatkowym benefitem jest pakiet relokacyjny, czyli comiesięczne wsparcie finansowe dla franczyzobiorców, którzy decydują się na przeprowadzkę, aby otworzyć sklep w miejscowości do 50 tys. mieszkańców.
Korzyści z franczyzy Żabki
Przystępujący do sieci franczyzobiorcy otrzymują w pełni wyposażony i umeblowany lokal. Od początku współpracy przedsiębiorcy korzystają z merytorycznego, serwisowego i technologicznego wsparcia. Sieć dostarcza innowacyjne rozwiązania, takie jak program Optiplan oraz aplikacja Cyberstore, która umożliwia zdalne zarządzanie sklepem za pomocą smartfona, w tym składanie zamówień, generowanie raportów oraz weryfikację terminów dostaw. Franczyzobiorcy otrzymują również obszerny pakiet szkoleniowy, który przygotowuje ich do prowadzenia sklepu i dostosowany jest do indywidualnych potrzeb. Co ważne, sieć oferuje franczyzobiorcom unikatowe na rynku zbiorowe ubezpieczenie „Polisa na Biznes”, które na zasadach określonych z zakładem ubezpieczeń chroni ich przed ewentualnym niepowodzeniem finansowym i zapewnia stabilność ekonomiczną w przypadku zakończenia współpracy z siecią z ujemnym saldem.
Więcej informacji o franczyzie z Żabką można znaleźć na stronie: www.zabka.pl/franczyza

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.