9000. franczyzobiorca dołączył do sieci Żabka
Już 9000 franczyzobiorców prowadzi swoje lokalne biznesy pod szyldem Żabki. Do sieci dołączył właśnie 9000. przedsiębiorca, który zarządza sklepem w Kosinie (woj. podkarpackie), liczącej mniej niż 4000 mieszkańców. Żabka skutecznie przyciąga swoim modelem biznesowym osoby zmotywowane i zaangażowane, oferując im lokal, szerokie wsparcie szkoleniowe, logistyczne i marketingowe. To różnorodność i wyjątkowość franczyzobiorców są siłą sieci. Dzięki nim oferta Żabki dostępna jest niemal w każdym zakątku Polski, również w niewielkich miejscowościach.
– Cieszymy się, że możemy powitać naszego 9000. franczyzobiorcę. Przedsiębiorcy prowadzący swoje sklepy z logo Żabka odgrywają kluczową rolę w rozwoju naszej sieci. Stale wzbogacamy ofertę dostosowując ją do potrzeb klientów również z małych miejscowości, którzy coraz bardziej cenią sobie czas oraz wygodę. Jednocześnie rozwijamy nasz model biznesowy o kompleksowe szkolenia, nowoczesne narzędzia do zarządzania sklepem oraz pakiet benefitów. Franczyza to najlepsza szkoła przedsiębiorczości, a naszym celem jest wspieranie franczyzobiorców w rozwoju ich biznesów – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
9000. franczyzobiorcą został Jakub Uberman. Do tej pory wspierał żonę w prowadzeniu salonu kosmetycznego. Wcześniej był także managerem sprzedaży i przedstawicielem handlowym w firmie z branży rolniczej.
– Dołączenie do Żabki było dla mnie oczywistym wyborem, przede wszystkim ze względu na wszechstronne wsparcie, jakie sieć oferuje na każdym etapie prowadzenia sklepu. Możliwość rozwoju oraz sprawdzony model biznesowy były kluczowe w mojej decyzji. Dodatkowo, rozpoznawalność marki Żabka daje mi pewność, że przyciągnę szerokie grono lojalnych klientów od samego początku – mówi Jakub Uberman, 9000. franczyzobiorca prowadzący sklep Żabka w Kosinie.
Potencjał małych miejscowości
W zeszłym roku sieć Żabka uruchomiła ponad 1000 nowych sklepów, w tym 130 z nich w miejscowościach liczących poniżej 50 000 mieszkańców. W samym województwie podkarpackim funkcjonuje blisko 280 sklepów, w tym 75 z nich na terenie Rzeszowa, a nowo otwarty sklep w Kosinie jest pierwszym sklepem w tej miejscowości. Z danych statystycznych wynika, że w zdecydowanej większości (75%) to panie decydują się na założenie własnego biznesu i poprowadzenie swojego sklepu Żabka we wspomnianym województwie.
Przedsiębiorcy rozwijający swój biznes z Żabką w małych miejscowościach i na terenach wiejskich mogą liczyć na dodatkowe wsparcie sieci. Jednym z oferowanych rozwiązań jest program „Auto na start", który zapewnia samochód umożliwiający dojazd do placówki. Program ten jest skierowany do przedsiębiorców prowadzących sklepy w miejscowościach liczących do 30 tys. osób lub mieszkających na co dzień w innych lokalizacjach. Dodatkowym benefitem jest pakiet relokacyjny, czyli comiesięczne wsparcie finansowe dla franczyzobiorców, którzy decydują się na przeprowadzkę, aby otworzyć sklep w miejscowości do 50 tys. mieszkańców.
Korzyści z franczyzy Żabki
Przystępujący do sieci franczyzobiorcy otrzymują w pełni wyposażony i umeblowany lokal. Od początku współpracy przedsiębiorcy korzystają z merytorycznego, serwisowego i technologicznego wsparcia. Sieć dostarcza innowacyjne rozwiązania, takie jak program Optiplan oraz aplikacja Cyberstore, która umożliwia zdalne zarządzanie sklepem za pomocą smartfona, w tym składanie zamówień, generowanie raportów oraz weryfikację terminów dostaw. Franczyzobiorcy otrzymują również obszerny pakiet szkoleniowy, który przygotowuje ich do prowadzenia sklepu i dostosowany jest do indywidualnych potrzeb. Co ważne, sieć oferuje franczyzobiorcom unikatowe na rynku zbiorowe ubezpieczenie „Polisa na Biznes”, które na zasadach określonych z zakładem ubezpieczeń chroni ich przed ewentualnym niepowodzeniem finansowym i zapewnia stabilność ekonomiczną w przypadku zakończenia współpracy z siecią z ujemnym saldem.
Więcej informacji o franczyzie z Żabką można znaleźć na stronie: www.zabka.pl/franczyza

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.