Ładowarki, kable i powerbanki polskiej marki Green Cell dostępne w Orlen Vitay
Green Cell
ul. Kalwaryjska 33
30-509 Kraków
gabriela.poreba|greencell.pl| |gabriela.poreba|greencell.pl
507 094 981
greencell.global
Niezawodne akcesoria do ładowania urządzeń mobilnych oraz samochodów elektrycznych polskiej marki Green Cell wzbogaciły ofertę sklepu internetowego Vitay.pl. Członkowie klubu partnerskiego Orlen Vitay mogą je zdobyć również w zamian za zgromadzone na stacjach punkty.
Klienci Orlen Vitay mogą już sięgnąć po nowości z kategorii “elektronika” - ładowarki, kable USB i powerbanki marki Green Cell. Na wirtualnej półce znajdą również akcesoria do ładowania samochodów elektrycznych, w tym mobilną ładowarkę GC Habu wyróżnioną znakiem Red Dot.
Niezbędnik w podróży od Green Cell
Zaprojektowane przez polskich inżynierów akcesoria zapewniają nieprzerwane działanie urządzeń mobilnych zarówno w domowym zaciszu, jak i w czasie codziennych aktywności. Dzięki współpracy Orlenu z Green Cell o ich zaletach będą się mogli przekonać również członkowie programu lojalnościowego Vitay, gromadzący punkty za zakupy na stacjach koncernu. - Domyślam się, że dla wielu z nich sygnowane przez nas ładowarki, powerbanki czy kable USB będą pierwszym wyborem, przybierając rolę niezbędnika w podróży czy też praktycznego prezentu dla bliskich - uważa Paweł Ochyński, założyciel firmy Green Cell.
Elektromobilność na topie
Dodatkowo nowością w asortymencie zarówno sklepu jak i programu Vitay są akcesoria do ładowania samochodów elektrycznych dostarczane przez Green Cell. Liczba użytkowników pojazdów bezemisyjnych stale się powiększa, a szukający dogodnych sposobów na doładowanie baterii z pewnością docenią uniwersalność mobilnej ładowarki GC Habu, mogącej zastąpić domowy wallbox i służyć w czasie podróży.
Jan Błachowicz ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein
Fortnite wchodzi do Żabki. W sklepach sieci kupimy kody na V-dolce
Super-Pharm i Adyen - nowe standardy płatności dla branży kosmetycznej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
J. Lewandowski: Unijny budżet na lata 2028–2034 jest bardzo skromny, ale inwestycyjny. Oby komisarzowi ds. budżetu udało się go zwiększyć
Wciąż nie milkną echa po publikacji raportu byłego premiera Włoch i eksszefa Europejskiego Banku Centralnego dotyczącego konkurencyjności UE. Zdaniem byłego komisarza UE ds. budżetu Janusza Lewandowskiego jest to wyzwanie, ale i szansa dla zbliżającej się polskiej prezydencji w UE na zwiększenie środków na inwestycje w nowym budżecie UE na lata 2028–2034, zwłaszcza w obliczu nominowania Polaka Piotra Serafina na komisarza do spraw budżetowych.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.