Ładowarki, kable i powerbanki polskiej marki Green Cell dostępne w Orlen Vitay
Greencell
ul. Kalwaryjska 33
30-509 Kraków
gabriela.poreba|greencell.pl| |gabriela.poreba|greencell.pl
507 094 981
greencell.global
Niezawodne akcesoria do ładowania urządzeń mobilnych oraz samochodów elektrycznych polskiej marki Green Cell wzbogaciły ofertę sklepu internetowego Vitay.pl. Członkowie klubu partnerskiego Orlen Vitay mogą je zdobyć również w zamian za zgromadzone na stacjach punkty.
Klienci Orlen Vitay mogą już sięgnąć po nowości z kategorii “elektronika” - ładowarki, kable USB i powerbanki marki Green Cell. Na wirtualnej półce znajdą również akcesoria do ładowania samochodów elektrycznych, w tym mobilną ładowarkę GC Habu wyróżnioną znakiem Red Dot.
Niezbędnik w podróży od Green Cell
Zaprojektowane przez polskich inżynierów akcesoria zapewniają nieprzerwane działanie urządzeń mobilnych zarówno w domowym zaciszu, jak i w czasie codziennych aktywności. Dzięki współpracy Orlenu z Green Cell o ich zaletach będą się mogli przekonać również członkowie programu lojalnościowego Vitay, gromadzący punkty za zakupy na stacjach koncernu. - Domyślam się, że dla wielu z nich sygnowane przez nas ładowarki, powerbanki czy kable USB będą pierwszym wyborem, przybierając rolę niezbędnika w podróży czy też praktycznego prezentu dla bliskich - uważa Paweł Ochyński, założyciel firmy Green Cell.
Elektromobilność na topie
Dodatkowo nowością w asortymencie zarówno sklepu jak i programu Vitay są akcesoria do ładowania samochodów elektrycznych dostarczane przez Green Cell. Liczba użytkowników pojazdów bezemisyjnych stale się powiększa, a szukający dogodnych sposobów na doładowanie baterii z pewnością docenią uniwersalność mobilnej ładowarki GC Habu, mogącej zastąpić domowy wallbox i służyć w czasie podróży.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.