Komunikaty PR

Ładowarki, kable i powerbanki polskiej marki Green Cell dostępne w Orlen Vitay

2024-04-11  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Gabriela Poręba
Green Cell

ul. Kalwaryjska 33
30-509 Kraków
gabriela.poreba|greencell.pl| |gabriela.poreba|greencell.pl
507 094 981
greencell.global
Do pobrania 04 ( 0.15 MB )

Niezawodne akcesoria do ładowania urządzeń mobilnych oraz samochodów elektrycznych polskiej marki Green Cell wzbogaciły ofertę sklepu internetowego Vitay.pl. Członkowie klubu partnerskiego Orlen Vitay mogą je zdobyć również w zamian za zgromadzone na stacjach punkty.

Klienci Orlen Vitay mogą już sięgnąć po nowości z kategorii “elektronika” - ładowarki, kable USB i powerbanki marki Green Cell. Na wirtualnej półce znajdą również akcesoria do ładowania samochodów elektrycznych, w tym mobilną ładowarkę GC Habu wyróżnioną znakiem Red Dot.

Niezbędnik w podróży od Green Cell

Zaprojektowane przez polskich inżynierów akcesoria zapewniają nieprzerwane działanie urządzeń mobilnych zarówno w domowym zaciszu, jak i w czasie codziennych aktywności. Dzięki współpracy Orlenu z Green Cell o ich zaletach będą się mogli przekonać również członkowie programu lojalnościowego Vitay, gromadzący punkty za zakupy na stacjach koncernu. - Domyślam się, że dla wielu z nich sygnowane przez nas ładowarki, powerbanki czy kable USB będą pierwszym wyborem, przybierając rolę niezbędnika w podróży czy też praktycznego prezentu dla bliskich - uważa Paweł Ochyński, założyciel firmy Green Cell.

Elektromobilność na topie

Dodatkowo nowością w asortymencie zarówno sklepu jak i programu Vitay są akcesoria do ładowania samochodów elektrycznych dostarczane przez Green Cell. Liczba użytkowników pojazdów bezemisyjnych stale się powiększa, a szukający dogodnych sposobów na doładowanie baterii z pewnością docenią uniwersalność mobilnej ładowarki GC Habu, mogącej zastąpić domowy wallbox i służyć w czasie podróży. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Green Cell
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Jan Błachowicz ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein Biuro prasowe
2024-09-30 | 12:45

Jan Błachowicz ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein

Jan Błachowicz, jeden z najwybitniejszych zawodników w historii polskich sportów walki, został ambasadorem marki Tarczyński. Będzie promował produkty z linii Tarczyński
Handel Fortnite wchodzi do Żabki. W sklepach sieci kupimy kody na V-dolce
2024-09-30 | 12:05

Fortnite wchodzi do Żabki. W sklepach sieci kupimy kody na V-dolce

Żabka, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, skierowała tym razem swoją najnowszą ofertę do miłośników gier komputerowych, a konkretnie Fortnite’a. Od teraz
Handel Super-Pharm i Adyen - nowe standardy płatności dla branży kosmetycznej
2024-09-30 | 10:00

Super-Pharm i Adyen - nowe standardy płatności dla branży kosmetycznej

Partnerstwo Super-Pharm i Adyen ma poprawić doświadczenia zakupowe klientów sieci drogerii, zapewnić integrację płatności w internetowych kanałach sprzedaży Super-Pharm oraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

DlaWas.info

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.