Ładowarki, kable i powerbanki polskiej marki Green Cell dostępne w Orlen Vitay
Greencell
ul. Kalwaryjska 33
30-509 Kraków
gabriela.poreba|greencell.pl| |gabriela.poreba|greencell.pl
507 094 981
greencell.global
Niezawodne akcesoria do ładowania urządzeń mobilnych oraz samochodów elektrycznych polskiej marki Green Cell wzbogaciły ofertę sklepu internetowego Vitay.pl. Członkowie klubu partnerskiego Orlen Vitay mogą je zdobyć również w zamian za zgromadzone na stacjach punkty.
Klienci Orlen Vitay mogą już sięgnąć po nowości z kategorii “elektronika” - ładowarki, kable USB i powerbanki marki Green Cell. Na wirtualnej półce znajdą również akcesoria do ładowania samochodów elektrycznych, w tym mobilną ładowarkę GC Habu wyróżnioną znakiem Red Dot.
Niezbędnik w podróży od Green Cell
Zaprojektowane przez polskich inżynierów akcesoria zapewniają nieprzerwane działanie urządzeń mobilnych zarówno w domowym zaciszu, jak i w czasie codziennych aktywności. Dzięki współpracy Orlenu z Green Cell o ich zaletach będą się mogli przekonać również członkowie programu lojalnościowego Vitay, gromadzący punkty za zakupy na stacjach koncernu. - Domyślam się, że dla wielu z nich sygnowane przez nas ładowarki, powerbanki czy kable USB będą pierwszym wyborem, przybierając rolę niezbędnika w podróży czy też praktycznego prezentu dla bliskich - uważa Paweł Ochyński, założyciel firmy Green Cell.
Elektromobilność na topie
Dodatkowo nowością w asortymencie zarówno sklepu jak i programu Vitay są akcesoria do ładowania samochodów elektrycznych dostarczane przez Green Cell. Liczba użytkowników pojazdów bezemisyjnych stale się powiększa, a szukający dogodnych sposobów na doładowanie baterii z pewnością docenią uniwersalność mobilnej ładowarki GC Habu, mogącej zastąpić domowy wallbox i służyć w czasie podróży.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.