Komunikaty PR

Ładowarki, kable i powerbanki polskiej marki Green Cell dostępne w Orlen Vitay

2024-04-11  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Gabriela Poręba
Greencell

ul. Kalwaryjska 33
30-509 Kraków
gabriela.poreba|greencell.pl| |gabriela.poreba|greencell.pl
507 094 981
greencell.global
Do pobrania 04 ( 0.15 MB )

Niezawodne akcesoria do ładowania urządzeń mobilnych oraz samochodów elektrycznych polskiej marki Green Cell wzbogaciły ofertę sklepu internetowego Vitay.pl. Członkowie klubu partnerskiego Orlen Vitay mogą je zdobyć również w zamian za zgromadzone na stacjach punkty.

Klienci Orlen Vitay mogą już sięgnąć po nowości z kategorii “elektronika” - ładowarki, kable USB i powerbanki marki Green Cell. Na wirtualnej półce znajdą również akcesoria do ładowania samochodów elektrycznych, w tym mobilną ładowarkę GC Habu wyróżnioną znakiem Red Dot.

Niezbędnik w podróży od Green Cell

Zaprojektowane przez polskich inżynierów akcesoria zapewniają nieprzerwane działanie urządzeń mobilnych zarówno w domowym zaciszu, jak i w czasie codziennych aktywności. Dzięki współpracy Orlenu z Green Cell o ich zaletach będą się mogli przekonać również członkowie programu lojalnościowego Vitay, gromadzący punkty za zakupy na stacjach koncernu. - Domyślam się, że dla wielu z nich sygnowane przez nas ładowarki, powerbanki czy kable USB będą pierwszym wyborem, przybierając rolę niezbędnika w podróży czy też praktycznego prezentu dla bliskich - uważa Paweł Ochyński, założyciel firmy Green Cell.

Elektromobilność na topie

Dodatkowo nowością w asortymencie zarówno sklepu jak i programu Vitay są akcesoria do ładowania samochodów elektrycznych dostarczane przez Green Cell. Liczba użytkowników pojazdów bezemisyjnych stale się powiększa, a szukający dogodnych sposobów na doładowanie baterii z pewnością docenią uniwersalność mobilnej ładowarki GC Habu, mogącej zastąpić domowy wallbox i służyć w czasie podróży. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Greencell
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.