Amerykański gigant AGD SharkNinja wkracza na polski rynek
Amerykański gigant AGD SharkNinja wkracza na polski rynek i prezentuje innowacyjne produkty
SharkNinja, Inc., globalny lider w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych dla domu, ogłosił wprowadzenie na polski rynek gamy nowych produktów marek Shark i Ninja. Nowości obejmują zarówno urządzenia, do użytku wewnętrznego, jak i zewnętrznego, i zostały zaprojektowane z myślą o zwiększeniu komfortu i wygody w każdym domu.
Podczas pierwszej w Polsce prezentacji SharkNinja w Warszawie, licznie zgromadzeni przedstawiciele mediów, partnerzy biznesowi i zaproszeni goście mieli okazję jako pierwsi zapoznać się z najnowszymi produktami firmy.
Gwiazdą wśród prezentowanych nowości okazał się Ninja Woodfire ProConnect Grill – wszechstronny grill, który łączy w sobie funkcje grillowania, wędzenia i smażenia na powietrzu. Dzięki technologii Woodfire, która wykorzystuje prawdziwe drewno, potrawy przygotowane w urządzeniu zyskują autentyczny, dymny smak. Ninja Woodfire ProConnect Grill został zaprojektowany z myślą o maksymalnej wygodzie użytkownika - można sterować nim zdalnie za pomocą smartfona.
W ofercie kuchennych nowości znalazły się także Double Air Fryer (SL400) oraz CREAMi Deluxe – urządzenie do przygotowywania lodów i mrożonych deserów, które zostało stworzone przez zespół 900 inżynierów i projektantów, a powstanie urządzenia poprzedziły liczne testy konsumenckie.
Na prezentacji nie zabrakło również odkurzacza podłogowego Shark Hydrovac, dostępnego w wersji przewodowej i bezprzewodowej. Można nim zarówno odkurzać, jak i też używać jako mopa, który dodatkowo posiada opcję samooczyszczania. Doskonale radzi sobie z plamami, jest bezpieczny dla każdego rodzaju podłóg, a także odświeża dywany i wykładziny.
Tom Brown, prezes SharkNinja na region EMEA, powiedział: W SharkNinja skupiamy się na ułatwianiu codziennego życia naszym klientom. Stale śledzimy globalne trendy i wsłuchujemy się w potrzeby konsumentów, aby tworzyć produkty, które rozwiązują rzeczywiste problemy – często takie, których inni nie dostrzegają. Polski rynek jest dla nas bardzo ważny i cieszymy się z rosnącego zainteresowania naszymi produktami. A to dopiero początek naszej obecności w Polsce.
Michael Maier, dyrektor zarządzający SharkNinja na region DACH i Polskę, dodał: Wprowadzając dziś na polski rynek nowe produkty i kategorie, chcemy ułatwiać codzienne życie w każdym polskim domu. Wierzymy, że innowacyjne rozwiązania Shark Clean, Ninja Kitchen, Shark Beauty i Ninja Outdoor spotkają się z uznaniem polskich konsumentów i będą ważnym krokiem w rozwoju naszej firmy w Polsce i poza nią.
O SharkNinja:
SharkNinja to międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem i technologią, oferująca zróżnicowane urządzenia do użytku domowego. Znana z dwóch marek – Shark i Ninja – cieszy się uznaniem za wysoką jakość i funkcjonalność swoich produktów. Działając w myśl filozofii "5 gwiazdek", SharkNinja stawia na pierwszym miejscu potrzeby użytkowników, dążąc do tworzenia rozwiązań, które ułatwiają codzienne życie i zdobywają uznanie konsumentów na całym świecie. SharkNinja zatrudnia ponad 3300 pracowników, a jej główna siedziba znajduje się w Needham w stanie Massachusetts. Produkty firmy są dostępne w sprzedaży detalicznej online i offline, a także u dystrybutorów na całym świecie. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.sharkninja.com.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.