Amerykański gigant AGD SharkNinja wkracza na polski rynek
Amerykański gigant AGD SharkNinja wkracza na polski rynek i prezentuje innowacyjne produkty
SharkNinja, Inc., globalny lider w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych dla domu, ogłosił wprowadzenie na polski rynek gamy nowych produktów marek Shark i Ninja. Nowości obejmują zarówno urządzenia, do użytku wewnętrznego, jak i zewnętrznego, i zostały zaprojektowane z myślą o zwiększeniu komfortu i wygody w każdym domu.
Podczas pierwszej w Polsce prezentacji SharkNinja w Warszawie, licznie zgromadzeni przedstawiciele mediów, partnerzy biznesowi i zaproszeni goście mieli okazję jako pierwsi zapoznać się z najnowszymi produktami firmy.
Gwiazdą wśród prezentowanych nowości okazał się Ninja Woodfire ProConnect Grill – wszechstronny grill, który łączy w sobie funkcje grillowania, wędzenia i smażenia na powietrzu. Dzięki technologii Woodfire, która wykorzystuje prawdziwe drewno, potrawy przygotowane w urządzeniu zyskują autentyczny, dymny smak. Ninja Woodfire ProConnect Grill został zaprojektowany z myślą o maksymalnej wygodzie użytkownika - można sterować nim zdalnie za pomocą smartfona.
W ofercie kuchennych nowości znalazły się także Double Air Fryer (SL400) oraz CREAMi Deluxe – urządzenie do przygotowywania lodów i mrożonych deserów, które zostało stworzone przez zespół 900 inżynierów i projektantów, a powstanie urządzenia poprzedziły liczne testy konsumenckie.
Na prezentacji nie zabrakło również odkurzacza podłogowego Shark Hydrovac, dostępnego w wersji przewodowej i bezprzewodowej. Można nim zarówno odkurzać, jak i też używać jako mopa, który dodatkowo posiada opcję samooczyszczania. Doskonale radzi sobie z plamami, jest bezpieczny dla każdego rodzaju podłóg, a także odświeża dywany i wykładziny.
Tom Brown, prezes SharkNinja na region EMEA, powiedział: W SharkNinja skupiamy się na ułatwianiu codziennego życia naszym klientom. Stale śledzimy globalne trendy i wsłuchujemy się w potrzeby konsumentów, aby tworzyć produkty, które rozwiązują rzeczywiste problemy – często takie, których inni nie dostrzegają. Polski rynek jest dla nas bardzo ważny i cieszymy się z rosnącego zainteresowania naszymi produktami. A to dopiero początek naszej obecności w Polsce.
Michael Maier, dyrektor zarządzający SharkNinja na region DACH i Polskę, dodał: Wprowadzając dziś na polski rynek nowe produkty i kategorie, chcemy ułatwiać codzienne życie w każdym polskim domu. Wierzymy, że innowacyjne rozwiązania Shark Clean, Ninja Kitchen, Shark Beauty i Ninja Outdoor spotkają się z uznaniem polskich konsumentów i będą ważnym krokiem w rozwoju naszej firmy w Polsce i poza nią.
O SharkNinja:
SharkNinja to międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem i technologią, oferująca zróżnicowane urządzenia do użytku domowego. Znana z dwóch marek – Shark i Ninja – cieszy się uznaniem za wysoką jakość i funkcjonalność swoich produktów. Działając w myśl filozofii "5 gwiazdek", SharkNinja stawia na pierwszym miejscu potrzeby użytkowników, dążąc do tworzenia rozwiązań, które ułatwiają codzienne życie i zdobywają uznanie konsumentów na całym świecie. SharkNinja zatrudnia ponad 3300 pracowników, a jej główna siedziba znajduje się w Needham w stanie Massachusetts. Produkty firmy są dostępne w sprzedaży detalicznej online i offline, a także u dystrybutorów na całym świecie. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.sharkninja.com.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.