Komunikaty PR

Amerykański gigant AGD SharkNinja wkracza na polski rynek

2024-08-28  |  13:50
Biuro prasowe

Amerykański gigant AGD SharkNinja wkracza na polski rynek i prezentuje innowacyjne produkty

SharkNinja, Inc., globalny lider w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych dla domu, ogłosił wprowadzenie na polski rynek gamy nowych produktów marek Shark i Ninja. Nowości obejmują zarówno urządzenia, do użytku wewnętrznego, jak i zewnętrznego, i zostały zaprojektowane z myślą o zwiększeniu komfortu i wygody w każdym domu.

Podczas pierwszej w Polsce prezentacji SharkNinja w Warszawie, licznie zgromadzeni przedstawiciele mediów, partnerzy biznesowi i zaproszeni goście mieli okazję jako pierwsi zapoznać się z najnowszymi produktami firmy.

Gwiazdą wśród prezentowanych nowości okazał się Ninja Woodfire ProConnect Grill – wszechstronny grill, który łączy w sobie funkcje grillowania, wędzenia i smażenia na powietrzu. Dzięki technologii Woodfire, która wykorzystuje prawdziwe drewno, potrawy przygotowane w urządzeniu zyskują autentyczny, dymny smak. Ninja Woodfire ProConnect Grill został zaprojektowany z myślą o maksymalnej wygodzie użytkownika - można sterować nim zdalnie za pomocą smartfona.

W ofercie kuchennych nowości znalazły się także Double Air Fryer (SL400) oraz CREAMi Deluxe – urządzenie do przygotowywania lodów i mrożonych deserów, które zostało stworzone przez zespół 900 inżynierów i projektantów, a powstanie urządzenia poprzedziły liczne testy konsumenckie.

Na prezentacji nie zabrakło również odkurzacza podłogowego Shark Hydrovac, dostępnego w wersji przewodowej i bezprzewodowej. Można nim zarówno odkurzać, jak i też używać jako mopa, który dodatkowo posiada opcję samooczyszczania. Doskonale radzi sobie z plamami, jest bezpieczny dla każdego rodzaju podłóg, a także odświeża dywany i wykładziny.

Tom Brown, prezes SharkNinja na region EMEA, powiedział: W SharkNinja skupiamy się na ułatwianiu codziennego życia naszym klientom. Stale śledzimy globalne trendy i wsłuchujemy się w potrzeby konsumentów, aby tworzyć produkty, które rozwiązują rzeczywiste problemy – często takie, których inni nie dostrzegają. Polski rynek jest dla nas bardzo ważny i cieszymy się z rosnącego zainteresowania naszymi produktami. A to dopiero początek naszej obecności w Polsce.

Michael Maier, dyrektor zarządzający SharkNinja na region DACH i Polskę, dodał: Wprowadzając dziś na polski rynek nowe produkty i kategorie, chcemy ułatwiać codzienne życie w każdym polskim domu. Wierzymy, że innowacyjne rozwiązania Shark Clean, Ninja Kitchen, Shark Beauty i Ninja Outdoor spotkają się z uznaniem polskich konsumentów i będą ważnym krokiem w rozwoju naszej firmy w Polsce i poza nią.

O SharkNinja:

SharkNinja to międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem i technologią, oferująca zróżnicowane urządzenia do użytku domowego. Znana z dwóch marek – Shark i Ninja – cieszy się uznaniem za wysoką jakość i funkcjonalność swoich produktów. Działając w myśl filozofii "5 gwiazdek", SharkNinja stawia na pierwszym miejscu potrzeby użytkowników, dążąc do tworzenia rozwiązań, które ułatwiają codzienne życie i zdobywają uznanie konsumentów na całym świecie. SharkNinja zatrudnia ponad 3300 pracowników, a jej główna siedziba znajduje się w Needham w stanie Massachusetts. Produkty firmy są dostępne w sprzedaży detalicznej online i offline, a także u dystrybutorów na całym świecie. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.sharkninja.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy... Biuro prasowe
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o
Handel Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku
2024-11-29 | 13:40

Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku

Trzy znaczące firmy – Dr Oetker, DOZ oraz Befaszczot – podpisały listy intencyjne, zobowiązując się do wdrożenia kodów 2D od GS1 na produktach ze swojej oferty. Ten krok
Handel Czy prezenty dotrą na czas? Bożonarodzeniowe wyzwania przed kurierami
2024-11-29 | 09:00

Czy prezenty dotrą na czas? Bożonarodzeniowe wyzwania przed kurierami

• Szacuje się, że w tym roku kurierzy dostarczą ok. 1,2 mld przesyłek, z tego blisko 500 milionów od października do końca grudnia.  • Firmy kurierskie w Polsce są

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.