Amerykański gigant AGD SharkNinja wkracza na polski rynek
Amerykański gigant AGD SharkNinja wkracza na polski rynek i prezentuje innowacyjne produkty
SharkNinja, Inc., globalny lider w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych dla domu, ogłosił wprowadzenie na polski rynek gamy nowych produktów marek Shark i Ninja. Nowości obejmują zarówno urządzenia, do użytku wewnętrznego, jak i zewnętrznego, i zostały zaprojektowane z myślą o zwiększeniu komfortu i wygody w każdym domu.
Podczas pierwszej w Polsce prezentacji SharkNinja w Warszawie, licznie zgromadzeni przedstawiciele mediów, partnerzy biznesowi i zaproszeni goście mieli okazję jako pierwsi zapoznać się z najnowszymi produktami firmy.
Gwiazdą wśród prezentowanych nowości okazał się Ninja Woodfire ProConnect Grill – wszechstronny grill, który łączy w sobie funkcje grillowania, wędzenia i smażenia na powietrzu. Dzięki technologii Woodfire, która wykorzystuje prawdziwe drewno, potrawy przygotowane w urządzeniu zyskują autentyczny, dymny smak. Ninja Woodfire ProConnect Grill został zaprojektowany z myślą o maksymalnej wygodzie użytkownika - można sterować nim zdalnie za pomocą smartfona.
W ofercie kuchennych nowości znalazły się także Double Air Fryer (SL400) oraz CREAMi Deluxe – urządzenie do przygotowywania lodów i mrożonych deserów, które zostało stworzone przez zespół 900 inżynierów i projektantów, a powstanie urządzenia poprzedziły liczne testy konsumenckie.
Na prezentacji nie zabrakło również odkurzacza podłogowego Shark Hydrovac, dostępnego w wersji przewodowej i bezprzewodowej. Można nim zarówno odkurzać, jak i też używać jako mopa, który dodatkowo posiada opcję samooczyszczania. Doskonale radzi sobie z plamami, jest bezpieczny dla każdego rodzaju podłóg, a także odświeża dywany i wykładziny.
Tom Brown, prezes SharkNinja na region EMEA, powiedział: W SharkNinja skupiamy się na ułatwianiu codziennego życia naszym klientom. Stale śledzimy globalne trendy i wsłuchujemy się w potrzeby konsumentów, aby tworzyć produkty, które rozwiązują rzeczywiste problemy – często takie, których inni nie dostrzegają. Polski rynek jest dla nas bardzo ważny i cieszymy się z rosnącego zainteresowania naszymi produktami. A to dopiero początek naszej obecności w Polsce.
Michael Maier, dyrektor zarządzający SharkNinja na region DACH i Polskę, dodał: Wprowadzając dziś na polski rynek nowe produkty i kategorie, chcemy ułatwiać codzienne życie w każdym polskim domu. Wierzymy, że innowacyjne rozwiązania Shark Clean, Ninja Kitchen, Shark Beauty i Ninja Outdoor spotkają się z uznaniem polskich konsumentów i będą ważnym krokiem w rozwoju naszej firmy w Polsce i poza nią.
O SharkNinja:
SharkNinja to międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem i technologią, oferująca zróżnicowane urządzenia do użytku domowego. Znana z dwóch marek – Shark i Ninja – cieszy się uznaniem za wysoką jakość i funkcjonalność swoich produktów. Działając w myśl filozofii "5 gwiazdek", SharkNinja stawia na pierwszym miejscu potrzeby użytkowników, dążąc do tworzenia rozwiązań, które ułatwiają codzienne życie i zdobywają uznanie konsumentów na całym świecie. SharkNinja zatrudnia ponad 3300 pracowników, a jej główna siedziba znajduje się w Needham w stanie Massachusetts. Produkty firmy są dostępne w sprzedaży detalicznej online i offline, a także u dystrybutorów na całym świecie. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.sharkninja.com.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.