Komunikaty PR

Aplikacja ERLI podbija rynek m-commerce – milion pobrań w pół roku

2024-04-12  |  12:00
Biuro prasowe

M-commerce, czyli handel mobilny, jest już nie tylko ważnym elementem strategii omnichannel w sprzedaży, ale kluczowym czynnikiem dotarcia do współczesnych konsumentów. W dobie, gdy Polacy spędzają średnio 40% czasu w ciągu dnia na swoich smartfonach[1], zakupy mobilne stają się nieodłączną częścią ich codzienności. Wygoda, szybkość i możliwość kupowania z dowolnego miejsca sprawia, że klienci mogą dokonywać transakcji w sposób natychmiastowy, bez względu na to, czy są w domu, w podróży czy na przerwie w pracy. Co piąty badany Polak używa aplikacji mobilnych sklepów internetowych kilka razy w tygodniu[2]. Platforma ERLI od swojego debiutu trzy lata temu planowała wdrożenie własnej aplikacji zakupowej – ten kamień milowy rozwoju osiągnęła w sierpniu minionego roku, a dzisiaj podsumowuje pierwsze znaczące efekty.

Pierwszy milion w pół roku

Wdrożenie aplikacji mobilnej ERLI stanowiło istotny etap w rozwoju platformy oraz budowania pozycji drugiego największego marketplace'u na polskim rynku. Od samego początku apka przyciągała nowych użytkowników jeszcze niższymi cenami produktów niż te oferowane na stronie internetowej, a także szeroko prowadzonymi działaniami komunikacyjnymi w kanałach własnych. We wrześniu uruchomiono sekcję „NAJtaniej”, w której codziennie dostępne są nowe, najtańsze oferty zakupowe – każda w limitowanych ilościach i o określonym czasie trwania. Podobnie najkorzystniejsze cenowo oferty można było znaleźć w aplikacji w trakcie Black Weeks oraz wyprzedaży noworocznej. To tylko część działań, które sprawiły, że apka ERLI coraz szybciej zyskiwała nowych użytkowników – w ostatnich trzech miesiącach średnio 7 tys. osób dziennie pobierało ją na swoje smartfony. W marcu łączna liczba pobrań aplikacji przekroczyła symboliczny próg 1 miliona pobrań.

- Przekroczenie miliona pobrań to ważny moment i spektakularny wynik na polskim rynku aplikacji zakupowych. Jednak to co najbardziej cieszy nasz zespół to odbiór aplikacji przez użytkowników. Od początku prac nad nią zależało nam na udostępnieniu kupującym narzędzia z intuicyjną nawigacją, bogatą ofertą produktów i najlepszymi cenami. Feedback, jaki otrzymujemy od stale powracających klientów i dynamicznie rosnąca liczba nowych użytkowników, potwierdza, że spełniliśmy ich oczekiwania. Odzwierciedlają to także wysokie oceny użytkowników, 4,9 na 5 gwiazdek w sklepach Google Play oraz AppStore – mówi Katarzyna Kierach, dyrektor marketingu ERLI.

Doceniana za jakość

Użytkownikami aplikacji, podobnie jak strony ERLI.pl są w dużej części smart shopperzy, czyli osoby, które wiedzą czego szukają, mają sprecyzowane oczekiwania co do produktu czy marki, ale aktywnie poszukują okazji na najtańsze zakupy. Za co cenią oni zakupy w aplikacji ERLI? Komentarze użytkowników najczęściej zachwalają jej przejrzystość, niskie ceny oraz szybką i profesjonalną obsługę klienta – to podstawy udanego customer experience, na który od początku stawia platforma ERLI.

Nominacja do prestiżowej nagrody Mobile Trends Awards w kategorii „Commerce” była kolejnym wyróżnieniem dla zespołu ERLI oraz ich partnera AppChance.

„Cieszymy się z owocnej współpracy z zespołem ERLI i z doświadczeń, które dostarczyliśmy użytkownikom aplikacji poprzez stworzone przez nas innowacyjne narzędzie do zakupów mobilnych. Od momentu uruchomienia aplikacji ERLI obserwujemy pozytywny odbiór i wysokie oceny wśród jej użytkowników. Przekroczenie progu miliona pobrań w mniej niż rok od startu jest kolejnym powodem do dumy, a nominacja w konkursie Mobile Trends Awards dodatkowo potwierdziła, że ERLI jest na najlepszej drodze do definiowania przyszłości m-commerce. Z pewnością możemy tutaj mówić w kontekście ERLI o MOBILE FIRST,” – komentuje Przemek Hanicki, CEO AppChance.

Rabat na start w apce ERLI

Od początku użytkownicy aplikacji ERLI mogli korzystać z kilku benefitów, w tym z ofert produktów w niższych cenach niż na stronie internetowej, gwarancji darmowej dostawy przy zakupach powyżej 79 zł oraz rabatu powitalnego. Obecnie nowi użytkownicy aplikacji ERLI po dokonaniu pierwszego zakupu otrzymują dodatkowo pakiet kuponów rabatujących kolejne transakcje na łączną kwotę aż 100 zł. Dzięki nowej formule „Rabatu na start” użytkownicy aplikacji ERLI mogą cieszyć się jeszcze lepszymi rabatami na swoje ulubione produkty, co przekłada się na realne oszczędności.

Aplikacja ERLI niezmiennie pozostaje kluczowym elementem strategii rozwoju platformy ERLI. W 2024 roku planowane są kolejne narzędzia i funkcjonalności, które nie tylko ułatwią proces zakupowy, ale również podniosą jakość doświadczenia użytkowników.

 


[1] Raport ElectronicsHub „The Average Screen Time and Usage by Country”, kwiecień 2023

[2] Raport Santander Consumer Banku "Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023"

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Jan Błachowicz ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein Biuro prasowe
2024-09-30 | 12:45

Jan Błachowicz ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein

Jan Błachowicz, jeden z najwybitniejszych zawodników w historii polskich sportów walki, został ambasadorem marki Tarczyński. Będzie promował produkty z linii Tarczyński
Handel Fortnite wchodzi do Żabki. W sklepach sieci kupimy kody na V-dolce
2024-09-30 | 12:05

Fortnite wchodzi do Żabki. W sklepach sieci kupimy kody na V-dolce

Żabka, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, skierowała tym razem swoją najnowszą ofertę do miłośników gier komputerowych, a konkretnie Fortnite’a. Od teraz
Handel Super-Pharm i Adyen - nowe standardy płatności dla branży kosmetycznej
2024-09-30 | 10:00

Super-Pharm i Adyen - nowe standardy płatności dla branży kosmetycznej

Partnerstwo Super-Pharm i Adyen ma poprawić doświadczenia zakupowe klientów sieci drogerii, zapewnić integrację płatności w internetowych kanałach sprzedaży Super-Pharm oraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

DlaWas.info

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.