Komunikaty PR

Automaty paczkowe a zanieczyszenie świetlne

2024-11-18  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.04 MB )

DPD Polska i SwipBox kontynuują rozwój nowoczesnej sieci automatów paczkowych, łącząc funkcjonalność z dbałością o otoczenie. Zewnętrzne urządzenia SwipBox Infinity, stanowiące element sieci DPD Pickup, wyróżniają się ekologiczną konstrukcją, innowacyjnymi rozwiązaniami modułowymi i niskim wpływem na lokalne środowisko, w tym brak emisji światła (zanieczyszczenia świetlnego). Automaty zaprojektowano tak, aby mogły wkomponować się w miejskie przestrzenie i infrastrukturę, nie zakłócając komfortu mieszkańców.

W miejskim krajobrazie nie brakuje technologii w sposób intensywny emitujących światło – dotyczy to zarówno wielkopowierzchniowych billboardów, jak i mniejszych, ale gęsto zlokalizowanych automatów paczkowych, które działają również po zmroku.

Dostrzegamy, że wielu użytkowników skarży się na nadmierną emisję światła niebieskiego, które może powodować np. zaburzenia snu. W SwipBox postanowiliśmy to zmienić. Nasze automaty nie emitują światła, ponieważ interfejs został przeniesiony na telefon użytkownika. Naszym priorytetem od początku było zapewnienie rozwiązań, które są odpowiedzialne i przyjazne dla otoczenia. Nie tylko dbamy o wygodę i szybki dostęp do usług kurierskich, ale także o to, by nasze automaty były neutralne wobec otoczenia – zarówno pod kątem rozmiarów, kolorystyki, jak i zanieczyszczenia światłem. Projektując nasze rozwiązania, myślimy o człowieku i o komforcie okolicznych mieszkańców – mówi Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.

Kluczowe cechy automatów paczkowych SwipBox Infinity, takie jak modułowa konstrukcja, zasilanie bateryjne i brak potrzeby podłączenia do sieci elektrycznej, pozwalają na ich instalację w miejscach dotychczas niedostępnych, bez ingerencji w otoczenie. Urządzenia nie wymagają rozległych prac instalacyjnych, a ich kompaktowy rozmiar sprawia, że mogą być ustawione w przestrzeniach o ograniczonej powierzchni – przy klatkach schodowych, na osiedlach mieszkaniowych czy w innych lokalizacjach użyteczności publicznej, w których zbyt intensywne oświetlenie mogłoby być uciążliwe.

Dla nas ważne jest, aby technologia, którą oferujemy, była odpowiedzią na realne potrzeby ludzi i tworzyła realną wartość. Od lat rozwijamy nasze usługi dostaw kurierskich i sieć DPD Pickup w taki sposób, aby dostosować je do warunków miejskich i wiejskich, dbając o komfort sąsiadujących mieszkańców. Mamy na uwadze komfort oraz bezpieczeństwo, co przejawia się w każdym etapie projektowania i wdrażania nowych rozwiązań. DPD Pickup to sieć, która ma być nie tylko funkcjonalna, ale i wspierać nasze ambitne cele środowiskowe NET-ZERO 2040 – dodaje dr Maksymilian Pawłowski, kierownik komunikacji korporacyjnej w DPD Polska.

Projekt SwipBox Infinity z założenia wspiera ideę zrównoważonego rozwoju, co oznacza minimalizowanie wpływu na środowisko i optymalizację zasobów. Modułowa budowa urządzeń daje możliwość łatwej rozbudowy i szybkiego dostosowania pojemności automatów do zmieniających się potrzeb użytkowników, bez potrzeby tworzenia nowych, masywnych instalacji. Przenośność tych urządzeń pozwala na elastyczne rozmieszczanie, co jest dużą zaletą, szczególnie w lokalizacjach sezonowych lub na obszarach o dynamicznym rozwoju infrastruktury.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.