Aż się błyszczy! Apart debiutuje w Nowych Bielawach w Toruniu

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Więcej złota, kamieni szlachetnych i eleganckich zegarków w Toruniu. Centrum handlowe Nowe Bielawy znacząco poszerza ofertę jubilerską. W obiekcie z portfolio Greenman Poland zadebiutował salon Apart. Lokal lidera na rynku jubilerskim otwarty został w najnowszym koncepcie handlowym marki.
– Umocnienie oferty jubilerskiej jest dla Nowych Bielaw jednym z kluczowych elementów rozwoju szeroko pojętej oferty modowej i lifestylowej. Od lat budując ten segment, stawiamy na marki, które są nie tylko doskonale znane, ale przede wszystkim cenione przez konsumentów i rynek z powodu wysokiej jakości oferty –
– Apart to doskonały przykład. To najsilniejsza marka w branży, która dziś jest liderem na rodzimym rynku jubilerskim, a do tego jest ceniona przez różne pokolenia konsumentów z uwagi na bogaty asortyment, ale także emocje jakie dostarcza. To także brand, który dynamicznie się rozwija w atrakcyjnych lokalizacjach. Debiut nowego salonu jest więc mocnym akcentem w naszej ofercie – dodaje.
Pojawienie się Apart to także kolejny przykład na to, że centrum handlowe działające w formacie convenience może w komercjalizacji odważnie sięgać po współpracę z markami typowymi dla tenat-mix’u galerii handlowych. – To trend będący efektem realizowanej strategii leasingowej, który coraz mocniej zaznacza się w Nowych Bielawach i w pozostałych centrach z naszego portfolio – mówi Karolina Nitowska.
– Kluczowe marki doceniają potencjał naszych obiektów. Ich uwagę zwraca unikalność formatu, który łączy convenience i lifestyle, jak również fakt, że stały się one popularnymi, lokalnymi destynacjami shoppingowymi dla całych rodzin. W przypadku Nowych Bielaw brandy przyciąga też chłonny rynek konsumencki, zmodernizowane otoczenie oraz rozwój obiektu, będący efektem rozbudowy centrum o dwa nowoczesne, w pełni skomercjalizowane parki handlowe – mówi.
Apart to kolejny salon z biżuterią w Nowych Bielawach. Działają tutaj również najemcy Verona, Eliza oraz Briju. – Za sprawą tego debiutu nie tylko poszerzamy ofertę jubilerską, ale także wprowadzamy do asortymentu zarówno marki Apart, jak również innych brandów jubilera, które dostępne w salonie np. Elixa, Aztorin, Artelioni czy AM:PM. Wzbogacamy także propozycję centrum o marki zegarków uznanych manufaktur. W efekcie oferta jubilerska obiektu staje się bardziej zróżnicowana i kompletna – dodaje Karolina Nitowska.
Centrum Nowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 25 tys. m kw. GLA i liczy sobie 70 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, home&you, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. Zrealizowana w 2022 roku i 2023 roku rozbudowa obiektu, zaowocowała powstaniem 2 nowoczesnych parków handlowych. W ich ofercie dostępne są sklepy: NEONET, Komfort, TEDi, Sinsay, Action i Maxi Zoo.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.