Komunikaty PR

Aż się błyszczy! Apart debiutuje w Nowych Bielawach w Toruniu

2024-04-23  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Więcej złota, kamieni szlachetnych i eleganckich zegarków w Toruniu. Centrum handlowe Nowe Bielawy znacząco poszerza ofertę jubilerską. W obiekcie z portfolio Greenman Poland zadebiutował salon Apart. Lokal lidera na rynku jubilerskim otwarty został w najnowszym koncepcie handlowym marki.

– Umocnienie oferty jubilerskiej jest dla Nowych Bielaw jednym z kluczowych elementów rozwoju szeroko pojętej oferty modowej i lifestylowej. Od lat budując ten segment, stawiamy na marki, które są nie tylko doskonale znane, ale przede wszystkim cenione przez konsumentów i rynek z powodu wysokiej jakości oferty –   

– Apart to doskonały przykład. To najsilniejsza marka w branży, która dziś jest liderem na rodzimym rynku jubilerskim, a do tego jest ceniona przez różne pokolenia konsumentów z uwagi na bogaty asortyment, ale także emocje jakie dostarcza. To także brand, który dynamicznie się rozwija w atrakcyjnych lokalizacjach. Debiut nowego salonu jest więc mocnym akcentem w naszej ofercie – dodaje.

Pojawienie się Apart to także kolejny przykład na to, że centrum handlowe działające w formacie convenience może w komercjalizacji odważnie sięgać po współpracę z markami typowymi dla tenat-mix’u galerii handlowych. – To trend będący efektem realizowanej strategii leasingowej, który coraz mocniej zaznacza się w Nowych Bielawach i w pozostałych centrach z naszego portfolio – mówi Karolina Nitowska.

– Kluczowe marki doceniają potencjał naszych obiektów. Ich uwagę zwraca unikalność formatu, który łączy convenience i lifestyle, jak również fakt, że stały się one popularnymi, lokalnymi destynacjami shoppingowymi dla całych rodzin. W przypadku Nowych Bielaw brandy przyciąga też chłonny rynek konsumencki, zmodernizowane otoczenie oraz rozwój obiektu, będący efektem rozbudowy centrum o dwa nowoczesne, w pełni skomercjalizowane parki handlowe – mówi.

Apart to kolejny salon z biżuterią w Nowych Bielawach. Działają tutaj również najemcy Verona, Eliza oraz Briju. – Za sprawą tego debiutu nie tylko poszerzamy ofertę jubilerską, ale także wprowadzamy do asortymentu zarówno marki Apart, jak również innych brandów jubilera, które dostępne w salonie np. Elixa, Aztorin, Artelioni czy AM:PM. Wzbogacamy także propozycję centrum o marki zegarków uznanych manufaktur. W efekcie oferta jubilerska obiektu staje się bardziej zróżnicowana i kompletna – dodaje Karolina Nitowska.


Centrum Nowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 25 tys. m kw. GLA i liczy sobie 70 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, home&you, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. Zrealizowana w 2022 roku i 2023 roku rozbudowa obiektu, zaowocowała powstaniem 2 nowoczesnych parków handlowych. W ich ofercie dostępne są sklepy: NEONET, Komfort, TEDi, Sinsay, Action i Maxi Zoo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.