Komunikaty PR

BeeIN z 83%-owym wzrostem przychodów za II kwartał

2024-08-14  |  02:00

BeeIN, notowana na NewConnect i obecna na 20 rynkach spółka z sektora OZE, zwiększyła w II kwartale br. wartość netto sprzedaży do 15,8 mln zł (vs 8,6 mln zł w I kwartale), co stanowi wzrost
o 83%. W I półroczu beeIN S.A. sprzedała łącznie ponad 68 tys. produktów (wobec ponad 52 tys. w I połowie 2023 r.), uzyskując 24 mln zł przychodów netto ze sprzedaży.

W II kwartale spółka istotnie zwiększyła liczbę sprzedawanych produktów, która przekroczyła 46 tys. (vs ponad 22 tys. produktów sprzedanych w I kwartale). W okresie od kwietnia do czerwca 2024 r. beeIN S.A. odnotowała wzrost wolumenu sprzedaży paneli fotowoltaicznych sięgający 42 tys. (wobec 31 tys. w analogicznym okresie ub. r.). Uzyskanie tego wyniku dowodzi słuszności przyjęcia modelu multidystrybutora, dzięki któremu spółka może oferować w konkurencyjnych cenach produkty adresowane do właścicieli farm solarnych.

- Wraz z początkiem 2024 r. w strukturze przychodowej beeIN pojawiły się magazyny energii, których sprzedaż sukcesywnie rośnie. Niedawno rozszerzyliśmy ofertę o urządzenia od renomowanych producentów – CFE, Deye, Dyness i Kehua, ponieważ spodziewamy się dalszych wzrostów sprzedaży po uruchomieniu naboru do programu „Mój Prąd 6.0”. Jeszcze większe oczekiwania wiążemy jednak ze sprzedażą zestawów dedykowanych beneficjentom „Czystego Powietrza”, których sprzedaż potroiła się w II kw. – mówi Michał Sochacki, CEO beeIN.

Zestawy złożone z pompy ciepła lub pieca na pellet i komponentów pojawiły się w ofercie spółki w 2024 r. Od początku budziły duże zainteresowanie u klientów biznesowych, planujących realizację inwestycji przy udziale dofinansowań z programu „Czyste Powietrze”. Po zanotowaniu dynamicznego wzrostu sprzedaży zestawów w II kwartale, spółka planuje rozszerzenie sprzedaży produktów z tej kategorii także na inne sieci.

- Bardzo duży potencjał widzimy również w produkowanych przez nas zbiornikach buforowych ze stali nierdzewnej oraz zbiornikach CWU, które sprzedajemy w zestawach. Czynnikiem stymulującym ich sprzedaż są dofinansowania z rządowych programow - nasi klienci mogą je uzyskać, ponieważ zbiorniki z logo beeIN spełniają wymogi magazynów ciepła – dodaje Michał Sochacki.

Zestawy dla beneficjentów „Czystego Powietrza” i „Mojego Prądu 6.0.” zawierają zbiorniki buforowe o pojemności 100 l oraz 200-litrowe zbiorniki CWU z wężownicą o długości 3,1 m2 i 300-litrowe zbiorniki CWU z wężownicą o długości 4,7 m2. W skład zestawów wchodzą także grzałki z termostatem i anodą magnezową. Spółka beeIN zaobserwowała skokowy wzrost sprzedaży tej kategorii produktów w drugim kwartale 2024 r. i spodziewa się dalszych wzrostów wraz z otwarciem naboru do 6. edycji „Mojego Prądu”.

- Liczymy na wzrost zainteresowania naszymi produktami w kolejnym kwartale ze względu na planowany start opóźnionej edycji rządowego programu dofinansowań. Jednocześnie, zgodnie z naszą strategią równocześnie stawiamy na ekspansję międzynarodową, sukcesywnie dywersyfikując sprzedaż. Z satysfakcją odnotowujemy fakt, że w drugim kwartale ponownie zwiększyliśmy udział przychodów uzyskiwanych z rynków zagranicznych do 41% i zamierzamy kontynuować ten kierunek – podsumowuje Michał Sochacki, Prezes beeIN.

 

 

O firmie:

BeeIN jest multidystrybutorem, producentem pomp ciepła beeIN PRO oraz własnego brandu zbiorników na ciepłą wodę i bezpośrednim, certyfikowanym przedstawicielem wiodących światowych producentów komponentów OZE. Firma dystrybuuje produkty renomowanych globalnych producentów paneli fotowoltaicznych, m.in. LEAPTON Solar, JINKO, TRINA, DAH Solar, ZNShine Solar, PHONO SOLAR, ULICA SOLAR. Rozwija także własny sklep internetowy: www.beeIN.pl oraz marketplace: www.OutletOZE.pl. Spółka świadczy również usługi montażu, monitoringu oraz serwisu pomp ciepła pod własną marką beeIN PRO oraz zajmuje się dystrybucją produktów uznanych producentów tj. SPRSUN, DAIKIN czy AIWA. Od maja 2023 r. beeIN S.A. pracuje wraz z zespołem naukowców z Politechniki Warszawskiej nad stworzeniem innowacyjnej pompy ciepła o zwiększonej wydajności i bezpieczeństwie oraz obniżonej energochłonności i zredukowanym wpływie na środowisko naturalne. Docelowo spółka planuje wprowadzić na rynek własną markę pomp ciepła nowej generacji, z ktorych pierwsza linia produktowa odpowie na potrzeby klientów detalicznych, a druga
– przedstawicieli przemysłu. BeeIN sukcesywnie rozwija się także w obiecującym obszarze magazynowania energii, m.in. jako generalny dystrbutor CF Energy - wiodącego producenta magazynów energii. Notowaną na rynku NewConnect spółkę wyróżnia strategia bazująca na zdywersyfikowanych filarach biznesu i na urządzeniach oraz komponentach wyróżniających się na rynku najwyższą jakością i wieloletnią gwarancją. Dalsze perspektywy rozwoju firmy skupiają się m.in. wokół rosnącego rynku magazynów energii oraz działań zmierzających ku sukcesywnej ekspansji zagranicznej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy... Biuro prasowe
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o
Handel Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku
2024-11-29 | 13:40

Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku

Trzy znaczące firmy – Dr Oetker, DOZ oraz Befaszczot – podpisały listy intencyjne, zobowiązując się do wdrożenia kodów 2D od GS1 na produktach ze swojej oferty. Ten krok
Handel Czy prezenty dotrą na czas? Bożonarodzeniowe wyzwania przed kurierami
2024-11-29 | 09:00

Czy prezenty dotrą na czas? Bożonarodzeniowe wyzwania przed kurierami

• Szacuje się, że w tym roku kurierzy dostarczą ok. 1,2 mld przesyłek, z tego blisko 500 milionów od października do końca grudnia.  • Firmy kurierskie w Polsce są

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.