Komunikaty PR

BeeIN z 83%-owym wzrostem przychodów za II kwartał

2024-08-14  |  02:00

BeeIN, notowana na NewConnect i obecna na 20 rynkach spółka z sektora OZE, zwiększyła w II kwartale br. wartość netto sprzedaży do 15,8 mln zł (vs 8,6 mln zł w I kwartale), co stanowi wzrost
o 83%. W I półroczu beeIN S.A. sprzedała łącznie ponad 68 tys. produktów (wobec ponad 52 tys. w I połowie 2023 r.), uzyskując 24 mln zł przychodów netto ze sprzedaży.

W II kwartale spółka istotnie zwiększyła liczbę sprzedawanych produktów, która przekroczyła 46 tys. (vs ponad 22 tys. produktów sprzedanych w I kwartale). W okresie od kwietnia do czerwca 2024 r. beeIN S.A. odnotowała wzrost wolumenu sprzedaży paneli fotowoltaicznych sięgający 42 tys. (wobec 31 tys. w analogicznym okresie ub. r.). Uzyskanie tego wyniku dowodzi słuszności przyjęcia modelu multidystrybutora, dzięki któremu spółka może oferować w konkurencyjnych cenach produkty adresowane do właścicieli farm solarnych.

- Wraz z początkiem 2024 r. w strukturze przychodowej beeIN pojawiły się magazyny energii, których sprzedaż sukcesywnie rośnie. Niedawno rozszerzyliśmy ofertę o urządzenia od renomowanych producentów – CFE, Deye, Dyness i Kehua, ponieważ spodziewamy się dalszych wzrostów sprzedaży po uruchomieniu naboru do programu „Mój Prąd 6.0”. Jeszcze większe oczekiwania wiążemy jednak ze sprzedażą zestawów dedykowanych beneficjentom „Czystego Powietrza”, których sprzedaż potroiła się w II kw. – mówi Michał Sochacki, CEO beeIN.

Zestawy złożone z pompy ciepła lub pieca na pellet i komponentów pojawiły się w ofercie spółki w 2024 r. Od początku budziły duże zainteresowanie u klientów biznesowych, planujących realizację inwestycji przy udziale dofinansowań z programu „Czyste Powietrze”. Po zanotowaniu dynamicznego wzrostu sprzedaży zestawów w II kwartale, spółka planuje rozszerzenie sprzedaży produktów z tej kategorii także na inne sieci.

- Bardzo duży potencjał widzimy również w produkowanych przez nas zbiornikach buforowych ze stali nierdzewnej oraz zbiornikach CWU, które sprzedajemy w zestawach. Czynnikiem stymulującym ich sprzedaż są dofinansowania z rządowych programow - nasi klienci mogą je uzyskać, ponieważ zbiorniki z logo beeIN spełniają wymogi magazynów ciepła – dodaje Michał Sochacki.

Zestawy dla beneficjentów „Czystego Powietrza” i „Mojego Prądu 6.0.” zawierają zbiorniki buforowe o pojemności 100 l oraz 200-litrowe zbiorniki CWU z wężownicą o długości 3,1 m2 i 300-litrowe zbiorniki CWU z wężownicą o długości 4,7 m2. W skład zestawów wchodzą także grzałki z termostatem i anodą magnezową. Spółka beeIN zaobserwowała skokowy wzrost sprzedaży tej kategorii produktów w drugim kwartale 2024 r. i spodziewa się dalszych wzrostów wraz z otwarciem naboru do 6. edycji „Mojego Prądu”.

- Liczymy na wzrost zainteresowania naszymi produktami w kolejnym kwartale ze względu na planowany start opóźnionej edycji rządowego programu dofinansowań. Jednocześnie, zgodnie z naszą strategią równocześnie stawiamy na ekspansję międzynarodową, sukcesywnie dywersyfikując sprzedaż. Z satysfakcją odnotowujemy fakt, że w drugim kwartale ponownie zwiększyliśmy udział przychodów uzyskiwanych z rynków zagranicznych do 41% i zamierzamy kontynuować ten kierunek – podsumowuje Michał Sochacki, Prezes beeIN.

 

 

O firmie:

BeeIN jest multidystrybutorem, producentem pomp ciepła beeIN PRO oraz własnego brandu zbiorników na ciepłą wodę i bezpośrednim, certyfikowanym przedstawicielem wiodących światowych producentów komponentów OZE. Firma dystrybuuje produkty renomowanych globalnych producentów paneli fotowoltaicznych, m.in. LEAPTON Solar, JINKO, TRINA, DAH Solar, ZNShine Solar, PHONO SOLAR, ULICA SOLAR. Rozwija także własny sklep internetowy: www.beeIN.pl oraz marketplace: www.OutletOZE.pl. Spółka świadczy również usługi montażu, monitoringu oraz serwisu pomp ciepła pod własną marką beeIN PRO oraz zajmuje się dystrybucją produktów uznanych producentów tj. SPRSUN, DAIKIN czy AIWA. Od maja 2023 r. beeIN S.A. pracuje wraz z zespołem naukowców z Politechniki Warszawskiej nad stworzeniem innowacyjnej pompy ciepła o zwiększonej wydajności i bezpieczeństwie oraz obniżonej energochłonności i zredukowanym wpływie na środowisko naturalne. Docelowo spółka planuje wprowadzić na rynek własną markę pomp ciepła nowej generacji, z ktorych pierwsza linia produktowa odpowie na potrzeby klientów detalicznych, a druga
– przedstawicieli przemysłu. BeeIN sukcesywnie rozwija się także w obiecującym obszarze magazynowania energii, m.in. jako generalny dystrbutor CF Energy - wiodącego producenta magazynów energii. Notowaną na rynku NewConnect spółkę wyróżnia strategia bazująca na zdywersyfikowanych filarach biznesu i na urządzeniach oraz komponentach wyróżniających się na rynku najwyższą jakością i wieloletnią gwarancją. Dalsze perspektywy rozwoju firmy skupiają się m.in. wokół rosnącego rynku magazynów energii oraz działań zmierzających ku sukcesywnej ekspansji zagranicznej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.