Komunikaty PR

Bezpieczny Start dla poczatkujących przedsiębiorców – nowy program sieci Żabka

2024-08-29  |  10:40
Biuro prasowe

Żabka wprowadziła nowy program „Bezpieczny Start” skierowany do osób, które rozważają otworzenie własnej firmy. Inicjatywa ta ma na celu przygotować ich do sprawnego i świadomego wejścia w świat przedsiębiorczości oraz umożliwienie im zdobycia kompetencji przydatnych do prowadzenia swojej działalności gospodarczej.

Program „Bezpieczny Start” to doskonała okazja dla osób, które marzą o własnym biznesie i chcą sprawdzić, jak to jest prowadzić sklep w ramach sieci franczyzowej. Uczestnicy programu będą mogli zdobyć cenne doświadczenie i praktyczne umiejętności w realnych warunkach rynkowych. Nowy projekt Żabki może być wstępem do rozwijania kompetencji z zakresu przedsiębiorczości oraz pierwszym krokiem do długofalowej współpracy z siecią.

Uczestnicy programu pracują za kasą, obsługują klientów, przyjmują dostawy produktów, poznają systemy informatyczne i etykietowania. Dzięki temu zdobywają wiedzę oraz doświadczenie, które zdecydowanie pomaga w prowadzeniu własnego biznesu lub w procesie dołączenia do sieci franczyzowej – mówi Agnieszka Jałowietzki, franczyzobiorczyni i trenerka Żabki.

Uczestnictwo w programie „Bezpieczny Start” trwa od 2 do 4 tygodni. W tym czasie adepci poznają realia pracy franczyzobiorcy, dzięki czemu są lepiej przygotowani do podjęcia współpracy z siecią. Zdobywanie praktycznej wiedzy i doświadczenia w sklepie franczyzobiorcy-trenera pozwala im na dogłębne zrozumienie procesów franczyzowych. Dzięki temu, po ukończeniu programu, mogą  sprawniej kontynuować proces rekrutacji do sieci, uczestnicząc w szkoleniu zakończonym egzaminem i otworzyć swoją działalność pod szyldem Żabki. Dodatkowym wsparciem dla przyszłych przedsiębiorców jest ich indywidualny opiekun, czyli partner ds. szkoleń. Jednak nawiązanie współpracy możliwe jest dopiero po zakończeniu z sukcesem pełnego szkolenia dla kandydatów na franczyzobiorcę.

Dlaczego warto wziąć udział?

  1. Praktyczne doświadczenie: Uczestnicy poznają od podstaw, jak prowadzić sklep, zarządzać personelem i obsługiwać klientów.
  2. Wiedza biznesowa: Program umożliwia zdobycie wiedzy na temat franczyzy, marketingu oraz finansów.
  3. Wsparcie opiekunów: Uczestnicy będą mieli dostęp do doświadczonych praktyków
    i trenerów, którzy pomogą im zrozumieć zawiłości prowadzenia biznesu.
  4. Bezpieczny start własnego biznesu: Zdobyte doświadczenie ułatwia start w świecie przedsiębiorczości.


Jak się zgłosić?

Wszyscy zainteresowani mogą wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej Żabki: https://www.zabka.pl/bezpieczny-start. Sieć wraz z osobą aplikującą do programu wspólnie określą sklep franczyzobiorcy-trenera, który będzie najbardziej optymalny pod kątem adresu zamieszkania zgłaszającego. To wyjątkowa szansa na rozwój zawodowy i zdobycie unikalnych umiejętności pod okiem specjalistów.

Nie miałam wcześniej doświadczenia w handlu i branży spożywczej, dlatego z własnej perspektywy uważam, że program „Bezpieczny Start” jest znakomitym rozwiązaniem, dla osób, które nie miały dotychczas styczności z własnym biznesem. Jeśli ktoś myśli o założeniu własnej działalności, to teraz ma wygodną i bezpieczną szansę poznać, jak w praktyce wygląda zarządzanie sklepem i zespołem – tłumaczy Martyna Strugała, uczestniczka pilotażowego programu, która niespełna 3 miesiące temu została franczyzobiorczynią sieci.

Wszyscy przedsiębiorcy, którzy zdecydują się przystąpić do sieci Żabka, otrzymają gotowy lokal wyposażony w niezbędny sprzęt, systemy informatyczne czy meble. Od początku będą również mieli dostęp do wsparcia merytorycznego, serwisowego i technologicznego, w tym nowoczesnych narzędzi, takich jak aplikacje Optiplan i Cyberstore, które ułatwiają zarządzanie sklepem. Otrzymają także pakiet niezbędnych szkoleń wprowadzających i opiekę partnera ds. sprzedaży na cały okres współpracy. W 2024 roku ponad 86% franczyzobiorców Żabki osiągnęło przychód miesięczny 27 tys. zł lub więcej.

Program „Bezpieczny Start” to doskonały sposób na start własnego biznesu oraz inwestycjaw przyszłość. Jeśli jesteś osobą marzącą o swojej firmie, sprawdź, czy biznes z Żabką jest dla Ciebie: https://www.zabka.pl/bezpieczny-start.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.