Komunikaty PR

Branża ślubna. Ta firma oferuje pierwszy w Polsce wirtualny salon z biżuterią

2020-05-12  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042
Do pobrania jpg ( 1.78 MB )

Pandemia koronawirusa sparaliżowała całą branżę ślubną. Obroty spadły drastycznie, a firmy starają się uratować biznes – oraz, przede wszystkim, zapewnić swoim klientom i pracownikom bezpieczeństwo. W tej sytuacji odnalazł się producent pierścionków zaręczynowych i obrączek Auroria, który oferuje pierwszy w Polsce wirtualny salon biżuterii ślubnej. Spotkanie z konsultantem online umożliwia obejrzenie obrączek i pierścionków podobnie, jak ma to miejsce w sklepie stacjonarnym.  

Większość uroczystości ślubnych, ze względu na niemożność zorganizowania wesela przy obecnych restrykcjach epidemiologicznych, przenoszona jest na później. Nie dotyczy to jednak zaręczyn, które z powodzeniem odbywają się w zaciszu domowym. – Pierścionki zaręczynowe nadal zamawiane są chętnie, nie widzimy spadku sprzedaży w tym segmencie. Z obrączkami jest nieco inaczej, aczkolwiek wiele osób woli je zamówić dużo wcześniej, gdyż produkcja zajmuje kilkanaście dni – komentuje Paweł Podgrudny, współzałożyciel Auroria. 

Przede wszystkim bezpieczeństwo 

Mimo otwarcia galerii handlowych i większości sklepów, wraz ze stopniowym odmrażaniem gospodarki, odgórne zalecenia w związku z pandemią koronawirusa pozostają te same – ograniczyć do minimum wyjścia z domu i kontakty z osobami spoza gospodarstwa domowego. Chcąc ułatwić to zadanie przyszłym narzeczonym i małżonkom, Auroria wymyśliła sposób, który pozwoli uniknąć dotykania i mierzenia biżuterii czy bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą – zachowując jednak doświadczenie z salonu z biżuterią i wsparcie sprzedawcy na żywo. 

Właściciele wierzą, że rozwiązanie to sprawdzi się również po pandemii, ze względu na jego wygodę. – Wirtualna wizyta umożliwia spotkanie w wybranym miejscu i czasie.

Zapewnia możliwość przeglądania wszystkich modeli pierścionków i obrączek dostępnych w sklepie online. Specjalne kamery pokazują zbliżenie na detale, które byłyby nie do uchwycenia w sklepie stacjonarnym. Sprzedawca może pokazać biżuterię pod różnym kątem, w różnym świetle i założyć ją na palec. To doświadczenie nieporównywalne do standardowych zakupów onlinemówi Paweł Podgrudny. 

Nowe technologie wspierają rzemiosło 

Auroria to polska marka oferująca pierścionki zaręczynowe z brylantami i obrączki ślubne, które wykonywane są w poznańskiej manufakturze. Auroria.pl od lat realizuje strategię łączenia tradycyjnego jubilerstwa z nowymi technologiami, oferując jedną z najbardziej rozbudowanych prezentacji produktu w sklepie internetowym obejmującą wideo i zdjęcia. 

Obecnie realizuje projekt mający na celu opracowanie oprogramowania do projektowania i modelowania przestrzennego oraz tworzenia biżuterii z wykorzystaniem technologii druku 3D oraz machine learning. Fundusz czysta3.vc zainwestował w ten innowacyjny projekt milion złotych. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.