Komunikaty PR

Branża ślubna. Ta firma oferuje pierwszy w Polsce wirtualny salon z biżuterią

2020-05-12  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042
Do pobrania jpg ( 1.78 MB )

Pandemia koronawirusa sparaliżowała całą branżę ślubną. Obroty spadły drastycznie, a firmy starają się uratować biznes – oraz, przede wszystkim, zapewnić swoim klientom i pracownikom bezpieczeństwo. W tej sytuacji odnalazł się producent pierścionków zaręczynowych i obrączek Auroria, który oferuje pierwszy w Polsce wirtualny salon biżuterii ślubnej. Spotkanie z konsultantem online umożliwia obejrzenie obrączek i pierścionków podobnie, jak ma to miejsce w sklepie stacjonarnym.  

Większość uroczystości ślubnych, ze względu na niemożność zorganizowania wesela przy obecnych restrykcjach epidemiologicznych, przenoszona jest na później. Nie dotyczy to jednak zaręczyn, które z powodzeniem odbywają się w zaciszu domowym. – Pierścionki zaręczynowe nadal zamawiane są chętnie, nie widzimy spadku sprzedaży w tym segmencie. Z obrączkami jest nieco inaczej, aczkolwiek wiele osób woli je zamówić dużo wcześniej, gdyż produkcja zajmuje kilkanaście dni – komentuje Paweł Podgrudny, współzałożyciel Auroria. 

Przede wszystkim bezpieczeństwo 

Mimo otwarcia galerii handlowych i większości sklepów, wraz ze stopniowym odmrażaniem gospodarki, odgórne zalecenia w związku z pandemią koronawirusa pozostają te same – ograniczyć do minimum wyjścia z domu i kontakty z osobami spoza gospodarstwa domowego. Chcąc ułatwić to zadanie przyszłym narzeczonym i małżonkom, Auroria wymyśliła sposób, który pozwoli uniknąć dotykania i mierzenia biżuterii czy bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą – zachowując jednak doświadczenie z salonu z biżuterią i wsparcie sprzedawcy na żywo. 

Właściciele wierzą, że rozwiązanie to sprawdzi się również po pandemii, ze względu na jego wygodę. – Wirtualna wizyta umożliwia spotkanie w wybranym miejscu i czasie.

Zapewnia możliwość przeglądania wszystkich modeli pierścionków i obrączek dostępnych w sklepie online. Specjalne kamery pokazują zbliżenie na detale, które byłyby nie do uchwycenia w sklepie stacjonarnym. Sprzedawca może pokazać biżuterię pod różnym kątem, w różnym świetle i założyć ją na palec. To doświadczenie nieporównywalne do standardowych zakupów onlinemówi Paweł Podgrudny. 

Nowe technologie wspierają rzemiosło 

Auroria to polska marka oferująca pierścionki zaręczynowe z brylantami i obrączki ślubne, które wykonywane są w poznańskiej manufakturze. Auroria.pl od lat realizuje strategię łączenia tradycyjnego jubilerstwa z nowymi technologiami, oferując jedną z najbardziej rozbudowanych prezentacji produktu w sklepie internetowym obejmującą wideo i zdjęcia. 

Obecnie realizuje projekt mający na celu opracowanie oprogramowania do projektowania i modelowania przestrzennego oraz tworzenia biżuterii z wykorzystaniem technologii druku 3D oraz machine learning. Fundusz czysta3.vc zainwestował w ten innowacyjny projekt milion złotych. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.