Chopin For Her od MIRACULUM z Perłą Rynku Kosmetycznego 2023 r.
Nowa kolekcja zapachów damskich Chopin For Her od Miraculum otrzymała brązowe wyróżnienie w konkursie Perły Rynku Kosmetycznego 2023 r. Linia trzech zapachów oddaje wyjątkowe osobowości kobiet, które odegrały ważną rolę w życiu Fryderyka Chopina: Constance, Marie, George Sand.
- Wprowadzając linię perfum Chopin For Her nie mieliśmy wątpliwości, że są to najwyższej jakości produkty, skomponowane została ze starannie wyselekcjonowanych składników. Zdobycie Perły Rynku Kosmetycznego 2023 r. jest potwierdzeniem tej opinii przez specjalistów w dziedzinie kosmetyków. Liczymy, że ta nagroda pozytywnie wpłynie na dystrybucję naszej najnowszej linii perfum – komentuje Sławomir Ziemski, prezes zarządu Miraculum.
Chopin Perfumes for Her to dzieło trzech wybitnych perfumiarzy: Moniki Kalety, Agnieszki Pieńkosz-Żagan, Jamsa Krivda. Ambasadorką i jednocześnie współtwórczynią jest NATALIA KUKULSKA – jedna z najbardziej znanych i cenionych polskich wokalistek. Autorka tekstów i współautorka muzyki. Kobieta fascynująca, pełna pasji i ideałów.
Miraculum w ramach współpracy z Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina jako jedyna marka na świecie mamy możliwość sygnowania perfum nazwiskiem najwybitniejszego polskiego kompozytora Fryderyka Chopina, a część dochodów ze sprzedaży jest przekazywana na polską kulturę. Miraculum jest głównym sponsorem projektu „Czułe Struny” – to seria koncertów, podczas których Natalia Kukulska zaśpiewa na żywo największe kompozycje Fryderyka Chopina
Koncerty „Czułe struny” zabrzmią 29 i 30 kwietnia 2024 roku w ekskluzywnych lokalizacjach: Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie oraz sali NOSPR w Katowicach.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.