Czarująco różowy czy Intensywnie czerwony – nowe smoothies Foodini od Żabki
Żabka pobudza zmysły swoich klientów i wprowadza dwa nowe warianty ulubionego smoothies Foodini – Czarująco różowy (truskawka, malina, kiwi, chia) i Intensywnie czerwony (czarna porzeczka, siemię lniane, gruszka). To kolejny krok w rozwoju marki własnej Foodini, w ramach której sieć oferuje w 100% roślinne płynne przekąski owocowo-warzywne. Dla wszystkich, którzy sięgną po nowe odsłony Foodini, Żabka przygotowała atrakcyjne promocje. Od 14 kwietnia br. przez dwa tygodnie są one dostępne w cenie 3,99 zł przy zakupie 2 sztuk (cena regularna to 4,99 zł/szt.). A od 28 kwietnia br. przez kolejne dwa tygodnie w promocyjnej cenie 3,99 zł będą mogli je zakupić użytkownicy aplikacji żappka.
Płynne przekąski Foodini posiadają w 100% roślinny skład, idealny dla osób niejedzących produktów odzwierzęcych. Nie zawierają konserwantów, sztucznych barwników czy substancji słodzących. Dostępne są w wielu wariantach smakowych, niektóre z dodatkiem nasion, przypraw czy zbóż. Swój unikalny, intensywny smak zawdzięczają naturalnym składnikom – owocom lub warzywom. Najnowsze kompozycje smakowe Foodini wzbogacone są o wartościowe dodatki będące źródłem witamin, minerałów, błonnika czy kwasów Omega. Czarująco różowy zawiera nasiona chia, a Intensywnie czerwony – siemię lniane.
W produkcji Foodini Żabka stosuje innowacyjną technologię HPP (tzw. high pressure processing). Jest to zastępująca pasteryzację technologia bardzo wysokiego ciśnienia w niskiej temperaturze gwarantująca, że naturalne składniki zachowują swoje wartości odżywcze i naturalny, świeży smak.
Smoothies Foodini są pakowane w poręczne opakowania o pojemności 250 ml. Są idealne jako szybka i smaczna przekąska urozmaicająca codzienną dietę. Dostępne są w przyjaznych środowisku opakowaniach – butelka powstaje w 100% z materiału pochodzącego z recyclingu (tzw. rPET).
W nawiązaniu do głównego hasła marki Foodini – „Pycha! To nie grzech, to Foodini” powstała kampania kreatywna, która wystartuje już wkrótce. Za opracowanie jej konceptu i komunikację w social mediach odpowiadają agencja albo albo, a za produkcję materiałów F25 Production House.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.