MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca, członkowie programu lojalnościowego myMediaMarkt za każde wydane 500 zł w sklepach sieci MediaMarkt otrzymają bon rabatowy o wartości 50 zł do wykorzystania na stacjach bp.
Jak działa promocja?
Mechanizm akcji jest prosty – wystarczy być członkiem programu myMediaMarkt i dokonać zakupów za minimum 500 zł w sklepach stacjonarnych MediaMarkt, na platformie mediamarkt.pl lub przez aplikację mobilną. W zamian klienci otrzymają kod rabatowy o wartości 50 zł, który zostanie przesłany na adres e-mail podany podczas rejestracji w programie lojalnościowym.
Otrzymany kod można wykorzystać na stacjach paliw bp w okresie od 11 lipca do 14 września 2025 roku. Bon jest ważny nie tylko na zakup paliwa, ale także na usługi myjni bp carwash oraz produkty z oferty Wild Bean Cafe.
Dla kogo jest akcja?
Promocja skierowana jest zarówno do obecnych, jak i nowych członków programu myMediaMarkt. Akcja łączy się z innymi promocjami realizowanymi przez sieć, co oznacza dodatkowe korzyści dla klientów.
Szeroka kampania promocyjna
Akcja będzie intensywnie promowana w ramach kampanii reklamowej obejmującej telewizję, radio, media społecznościowe, reklamy zewnętrzne oraz direct mailing do klientów. Informacje o promocji pojawią się również na stacjach paliw bp na terenie całego kraju.
„Zakupy w MediaMarkt są nie tylko wygodne i inspirujące, ale przede wszystkim opłacalne dla naszych klientów. Dzięki współpracy z bp możemy zaoferować dodatkową wartość -realne oszczędności na codziennych wydatkach, takich jak paliwo czy kawa w podróży. To kolejny krok w rozwoju programu myMediaMarkt, który budujemy z myślą o tym, by codziennie pozytywnie zaskakiwać naszych klientów - komentuje Marcin Rosati prezes MediaMarkt Polska. - Cieszymy się z możliwości współpracy z MediaMarkt. To doskonały przykład na to, jak partnerstwo różnych branż może przynieść Klientom realne korzyści. Dzięki tej promocji użytkownicy programu myMediaMarkt będą mogli docenić jakość naszych usług na stacjach bp – od paliwa, przez myjnię, po ofertę Wild Bean Cafe" - dodaje dr Magdalena Kandefer-Kańtoch, rzecznik bp Polska.
Szczegółowy regulamin akcji „Kupon 50 zł w BP, za 500 zł w MediaMarkt" dostępny jest we wszystkich kanałach sprzedaży MediaMarkt.
Informacje o MediaMarktSaturn Retail Group
MediaMarktSaturn Retail Group jest wiodącą europejską firmą zajmującą się sprzedażą detaliczną elektroniki użytkowej i powiązanych usług. W ramach strategicznej reorganizacji firma przekształca się z klasycznego sprzedawcy produktów w zorientowaną na rozwiązania platformę omnichannel, która integruje tematy klienta i zrównoważonego rozwoju we wszystkich swoich działaniach biznesowych. MediaMarktSaturn używa terminu "Experience Electronics", aby opisać swoje repozycjonowanie, a jednocześnie zakres usług, które oferuje swoim klientom. Dzięki swojemu portfolio formatów i marek, sprzedawca elektroniki koncentruje się na doświadczeniu klienta i osobistym doradztwie. Firma obejmuje marki MediaMarkt i Saturn, które kompleksowo łączą około 1000 sklepów stacjonarnych w 11 krajach europejskich z platformami sprzedaży online, zajmując pozycję rynkową 1 lub 2 w dziewięciu krajach europejskich. Portfolio uzupełniają marki własne PEAQ, KOENIC, ISY i ok. MediaMarktSaturn zatrudnia około 50 000 osób i jest w większości własnością CECONOMY AG. Sprzedaż firmy wyniosła około 22,2 mld EUR w roku podatkowym 2022/23, przy czym sprzedaż internetowa stanowiła około jednej czwartej tej kwoty. Dzięki około 2 miliardom kontaktów z klientami rocznie we wszystkich kanałach, sprzedawca elektroniki ma ogromny zasięg. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.mediamarktsaturn.com.
O MediaMarkt Polska
Z dumą obsługujemy klientów od 1998 roku. MediaMarkt trzykrotnie otrzymał tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi - w 2023, 2024 i 2025 roku. Nagrody zostały przyznane w wyniku badania konsumentów, którzy wysoko ocenili jakość obsługi w sklepach marki. MediaMarkt jest również laureatem nagrody Srebrny Laur Konsumenta 2025, nagrody Retail Innovation Gold w 2022 i 2023 roku, nagrody Debiut Retail 2024 OLX za usługę napraw pogwarancyjnych oraz Tech Awards za usługę Dostawa w 90 minut.
Kontakt:
Maciej Dolega
Rzecznik Prasowy MediaMarkt Polska
tel. +48 797 304 439
e-mail: dolegam@media-saturn.com
Źródło informacji: MediaMarkt Polska

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.