Dealz otworzył 11 nowych sklepów w ciągu jednego dnia!
Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Poznań, 2 października 2023 r. – Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, znana z unikatowej oferty produktów międzynarodowych marek w atrakcyjnych cenach, ogłosiła otwarcie 11 nowych placówek w ciągu zaledwie jednego dnia. Ten krok przybliża firmę do realizacji założonego planu posiadania 300 sklepów w Polsce do końca bieżącego roku.
Dealz kontynuuje ekspansję na polskim rynku
Nowe sklepy Dealz zostały otwarte w różnych częściach Polski, oferując klientom szeroki wybór międzynarodowych marek, często niedostępnych lub trudnodostępnych w innych sieciach handlowych, w konkurencyjnych cenach. Na liście są miasta, w których placówki Dealz pojawiły się po raz pierwszy, tj. Prabuty, Kolbuszowa, Nidzica, Piaseczno oraz Boguszów Gorce. W dniu otwarcia nowe sklepy odwiedziła rekordowa liczba blisko 15 000 klientów, co potwierdza, że decyzja o ich uruchomieniu spełnia oczekiwania społeczności lokalnej.
„Jesteśmy niezwykle dumni z tego, jak szybko nasza sieć się rozwija. Otwarcie 11 sklepów w jednym dniu to duże osiągnięcie, ale przede wszystkim dowód na nasze zaangażowanie w dostarczanie najlepszych ofert dla naszych Klientów w Polsce. W odpowiedzi na pozytywne opinie, otwieramy kolejne placówki w miastach, w których już działamy, takich jak Łódź, Radom czy Wrocław. Nasza wizja i determinacja do ciągłego rozwoju potwierdzają, że Dealz ma mocne fundamenty i świetlaną przyszłość na polskim rynku detalicznym,” – powiedział Marcin Langowski, Managing Director Dealz Poland.
W asortymencie każdego sklepu Dealz znajduje się ponad 3000 artykułów z 18 różnych kategorii. Placówki zostały zaprojektowane z myślą o wygodzie zakupów, zapewniając przestronne alejki, czytelne oznaczenia produktów oraz przyjazne dla klienta stanowiska obsługi.
Aktualnie sieć Dealz posiada w Polsce już 284 sklepy, w najbliższych tygodniach planowane są kolejne otwarcia nowych obiektów.
***
Dealz
Dealz to międzynarodowa sieć sklepów będąca częścią Pepco Group. Marka jest obecna na polskim rynku od 2018 roku. Pierwszy sklep został otwarty w Swarzędzu pod Poznaniem, a obecnie sieć posiada ponad 280 placówek w 180 miastach w Polsce. Asortyment sklepu liczy ponad 3000 produktów z 18 kategorii, w tym słodycze, przekąski, napoje, chemia gospodarcza, kosmetyki, artykuły biurowe, akcesoria do dekoracji i wyposażenia domu, zabawki oraz produkty dla zwierząt. Na unikatowość sklepów Dealz składają się znane międzynarodowe marki, oryginalne produkty, często niedostępne lub trudnodostępne w innych sieciach handlowych, oraz bardzo atrakcyjne ceny. Aktualnie Dealz zatrudnia blisko 2000 pracowników w sklepach i poznańskiej centrali. Sieć posiada własne centrum dystrybucyjne w Łyszkowicach, które obsługuje placówki w całym kraju.
Grupa Pepco
Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland. Grupa Pepco ma obecnie ok. 4100 sklepów w 20 krajach, zatrudniając ok. 43 000 osób.
Kontakt dla mediów:
Aleksandra Bauza Corporate Communication & PR Coordinator e-mail: aleksandra.bauza@pl.dealz.eu tel..: +48 453 072 224 | Marlena Garucka-Kubajek Biuro prasowe Dealz Alert Media Communications e-mail: dealz@alertmedia.pl tel.: +48 506 051 987 |
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.