Komunikaty PR

Dealz otworzył 11 nowych sklepów w ciągu jednego dnia!

2023-10-03  |  09:47
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/

Poznań, 2 października 2023 r.Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, znana z unikatowej oferty produktów międzynarodowych marek w atrakcyjnych cenach, ogłosiła otwarcie 11 nowych placówek w ciągu zaledwie jednego dnia. Ten krok przybliża firmę do realizacji założonego planu posiadania 300 sklepów w Polsce do końca bieżącego roku.

 

Dealz kontynuuje ekspansję na polskim rynku

Nowe sklepy Dealz zostały otwarte w różnych częściach Polski, oferując klientom szeroki wybór międzynarodowych marek, często niedostępnych lub trudnodostępnych w innych sieciach handlowych, w konkurencyjnych cenach. Na liście są miasta, w których placówki Dealz pojawiły się po raz pierwszy, tj. Prabuty, Kolbuszowa, Nidzica, Piaseczno oraz Boguszów Gorce. W dniu otwarcia nowe sklepy odwiedziła rekordowa liczba blisko 15 000 klientów, co potwierdza, że decyzja o ich uruchomieniu spełnia oczekiwania społeczności lokalnej.

„Jesteśmy niezwykle dumni z tego, jak szybko nasza sieć się rozwija. Otwarcie 11 sklepów w jednym dniu to duże osiągnięcie, ale przede wszystkim dowód na nasze zaangażowanie w dostarczanie najlepszych ofert dla naszych Klientów w Polsce. W odpowiedzi na pozytywne opinie, otwieramy kolejne placówki w miastach, w których już działamy, takich jak Łódź, Radom czy Wrocław. Nasza wizja i determinacja do ciągłego rozwoju potwierdzają, że Dealz ma mocne fundamenty i świetlaną przyszłość na polskim rynku detalicznym,” – powiedział Marcin Langowski, Managing Director Dealz Poland.

W asortymencie każdego sklepu Dealz znajduje się ponad 3000 artykułów z 18 różnych kategorii. Placówki zostały zaprojektowane z myślą o wygodzie zakupów, zapewniając przestronne alejki, czytelne oznaczenia produktów oraz przyjazne dla klienta stanowiska obsługi.

Aktualnie sieć Dealz posiada w Polsce już 284 sklepy, w najbliższych tygodniach planowane są kolejne otwarcia nowych obiektów.

***

Dealz

Dealz to międzynarodowa sieć sklepów będąca częścią Pepco Group. Marka jest obecna na polskim rynku od 2018 roku. Pierwszy sklep został otwarty w Swarzędzu pod Poznaniem, a obecnie sieć posiada ponad 280 placówek w 180 miastach w Polsce. Asortyment sklepu liczy ponad 3000 produktów z 18 kategorii, w tym słodycze, przekąski, napoje, chemia gospodarcza, kosmetyki, artykuły biurowe, akcesoria do dekoracji i wyposażenia domu, zabawki oraz produkty dla zwierząt. Na unikatowość sklepów Dealz składają się znane międzynarodowe marki, oryginalne produkty, często niedostępne lub trudnodostępne w innych sieciach handlowych, oraz bardzo atrakcyjne ceny. Aktualnie Dealz zatrudnia blisko 2000 pracowników w sklepach i poznańskiej centrali. Sieć posiada własne centrum dystrybucyjne w Łyszkowicach, które obsługuje placówki w całym kraju.

Grupa Pepco

Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland. Grupa Pepco ma obecnie ok. 4100 sklepów w 20 krajach, zatrudniając ok. 43 000 osób.


Kontakt dla mediów:

Aleksandra Bauza

Corporate Communication

& PR Coordinator

e-mail: aleksandra.bauza@pl.dealz.eu

tel..: +48 453 072 224

Marlena Garucka-Kubajek

Biuro prasowe Dealz

Alert Media Communications

e-mail: dealz@alertmedia.pl

tel.: +48 506 051 987

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań. 

Transport

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.

Firma

Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.