Komunikaty PR

Dealz otworzył swój 300. sklep w Polsce!

2023-12-12  |  09:35

Sieć Dealz, będąca częścią Pepco Group, otworzyła w Bytomiu swój 300. sklep w Polsce. Uruchomienie jubileuszowej placówki realizuje plany rozwoju sieci założone na ten rok, stanowiąc wyraźny sygnał dynamiki rozwoju i zaangażowania Dealz w dostarczanie wysokiej wartości polskim konsumentom. Na półkach nowego obiektu klienci znajdą ponad 3000 produktów międzynarodowych marek w niskich cenach.

Jubileuszowy sklep Dealz, o powierzchni 500 mkw., otwarto w Centrum Stary Stadion przy ul. Narutowicza 11c w Bytomiu. Różnorodny asortyment sklepu obejmuje ponad 3000 produktów w atrakcyjnych cenach, włączając w to artykuły spożywcze, drogeryjne, do dekoracji i wyposażenia domu, zabawki, a także akcesoria i produkty dla zwierząt. Ofertę uzupełnia szerokie portfolio produktów świątecznych z oferty sezonowej, wśród których można znaleźć m.in. ozdoby świąteczne o niespotykanych wzorach, wyjątkowe propozycje prezentowe, jak i duży wybór bożonarodzeniowych słodyczy z całego świata.

Od lutego 2018 roku, kiedy to rozpoczął działalność pierwszy sklep w Swarzędzu, przez setną placówkę w Olsztynie, aż po dwusetny obiekt otwarty w marcu bieżącego roku w Kłodzku, Dealz nieprzerwanie zwiększa swoją obecność w Polsce, działając już w ponad 200 miastach.

Nowy sklep w Bytomiu to zarazem trzeci punkt sieci w tym mieście, co oznacza umocnienie pozycji Dealz w regionie.

„Otwarcie 300. sklepu Dealz w Polsce napawa nas ogromną dumą. To świadectwo ogromnego zaufania Klientów do naszej marki, a także wspaniałe zwieńczenie ciężkiej pracy naszych pracowników, którzy są sercem Dealz i każdego dnia z dużą pasją budują naszą markę. To dzięki nim Dealz może się rozwijać i zwiększać swoją popularność. Dynamiczna ekspansja od ponad pięciu lat, kiedy to przywitaliśmy pierwszych Klientów w sklepie w Swarzędzu, aż po dzisiejsze otwarcie w Bytomiu, odzwierciedla nasze nieustanne zaangażowanie w dostarczanie różnorodności i jakości w każdym z miejsc, w którym się pojawiamy. Wzmacniamy naszą obecność zarówno w Bytomiu, ale i w całej Polsce. Chcemy być bliżej Klientów, zarówno w dużych miastach, jak i w małych miejscowościach, aby ułatwiać im dostęp do markowych produktów w niskich cenach,” komentuje Marcin Langowski, CEO w Dealz Poland.

Trendsetter zagranicznych marek na polskim rynku

Priorytetem Dealz jest dbałość o jak najlepsze doświadczenia klientów. Dlatego sieć z dużą uwagą podchodzi do komponowania swojej oferty produktowej, na którą składają się artykuły międzynarodowych marek, często niedostępnych lub trudnodostępnych w innych sklepach, w niskich cenach. Sieć dąży do tego, aby być trendsetterem zagranicznych marek na polskim rynku. Dział handlowy Dealz cały czas przeczesuje różne kraje, by móc zaoferować klientom produkty, z którymi spotkali się w czasie pobytu np. w Hiszpanii czy we Włoszech. Oferta Dealz jest stale urozmaicana o nowości w różnych kategoriach, co sprawia, że każda wizyta w sklepach to nowe, ekscytujące doświadczenie zakupowe dla klientów.

„Ta wyjątkowa kombinacja międzynarodowych marek, unikatowej oferty i niskich cen stanowi kluczowe elementy, które wyróżniają Dealz na tle konkurencji i czynią nasz format sklepów niepowtarzalnym, przyciągając klientów, którzy chętnie i regularnie wracają po więcej," dodał M. Langowski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Przedsiębiorcy z sektora MŚP wybierają franczyzę Biuro prasowe
2024-06-27 | 15:10

Przedsiębiorcy z sektora MŚP wybierają franczyzę

W 2017 roku Organizacja Narodów Zjednoczonych ustanowiła 27 czerwca Międzynarodowym Dniem Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MŚP). Warto przy tym wspomnieć, że
Handel Lidl i WWF łączą siły w ramach międzynarodowego partnerstwa
2024-06-27 | 11:40

Lidl i WWF łączą siły w ramach międzynarodowego partnerstwa

Lidl, jeden z największych detalistów na świecie, oraz WWF, jedna z najbardziej znanych i niezależnych organizacji zajmujących się ochroną środowiska, ogłaszają nawiązanie nowego
Handel Ryzyka w handlu detalicznym – jak nimi zarządzać, aby uodpornić biznes
2024-06-27 | 09:45

Ryzyka w handlu detalicznym – jak nimi zarządzać, aby uodpornić biznes

Handel detaliczny należy do jednej z branż, którą bardzo szybko dotykają wszelkie perturbacje rynkowe – od ograniczeń w handlu, poprzez restrykcje znane z pandemii, aż po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Samorządy mogą liczyć na rekordowe finansowanie w tej perspektywie finansowej UE. Pierwsze środki już do nich trafiają

– Poza środkami własnymi samorządy mają dostęp do środków unijnych i do kredytów. To są trzy nogi, na których stoi finansowanie jednostek samorządu terytorialnego – podkreśla Mateusz Walewski, główny ekonomista Banku Gospodarstwa Krajowego. Bank w kwietniu br. uruchomił pierwszy instrument finansowany z KPO, czyli pożyczki wspierające zieloną transformację miast, z budżetem wynoszącym prawie 9 mld euro. Samorządy będą mogły sfinansować z tych środków inwestycje, które powodują, że miasto jest bardziej zielone, nowoczesne i przyjazne dla mieszkańców. Samorządy z niecierpliwością wyczekują również reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego, która ma ustabilizować ich sytuację po zmianach wprowadzonych w tzw. Polskim Ładzie.

Regionalne –

Przyspiesza dekarbonizacja ciepłownictwa. Elektrociepłownia w Bydgoszczy od przyszłego roku zrezygnuje z kolejnych kotłów węglowych

Elektrociepłownia Bydgoszcz II, należąca do PGE Energia Ciepła, wchodzi w kluczowy etap inwestycji, która ma doprowadzić do wyłączenia dwóch z czterech kotłów węglowych i ograniczenia emisji dwutlenku węgla o 17 proc. To oznacza, że od II kwartału 2025 roku mieszkańcy Bydgoszczy będą korzystać z ciepła wytworzonego w nowych niskoemisyjnych źródłach. To jeden z kilku realizowanych projektów PGE Energia Ciepła, które zmierzają do dekarbonizacji w ciepłownictwie.

Nauka

Polski przemysł kosmiczny jest gotowy na zwiększanie udziału w programach Europejskiej Agencji Kosmicznej. Do tego będzie potrzebować coraz więcej wykwalifikowanych kadr

Pierwsza grupa młodych inżynierów z Polski rozpoczęła dwuletni staż w ośrodkach Europejskiej Agencji Kosmicznej w Niderlandach, Hiszpanii, Francji i Niemczech. W sumie do 2025 roku na staże do ESA zostanie skierowanych 30 kandydatów z Polski, którzy wezmą udział w kluczowych przedsięwzięciach naukowych i technologicznych agencji. To tylko jedna z inicjatyw nakierowanych na kształcenie kadr do pracy w sektorze kosmicznym. Sytuacja w tym zakresie poprawiła się na przestrzeni ostatnich lat, jednak w związku z szybkim rozwojem branży w nadchodzących latach zapotrzebowanie na wykwalifikowanych ekspertów będzie rosło.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.