Decathlon i Arval rozpoczynają współpracę w zakresie wynajmu rowerów dla firm
NBS Communications
Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl
Decathlon, wiodąca marka sportowa o globalnym zasięgu i szerokiej specjalizacji, we współpracy z Arval Service Lease Polska, liderem rynku wynajmu pojazdów, zaoferował swoim klientom biznesowym możliwość wynajmu długoterminowego rowerów.
● Firmy, które zdecydują się na tę usługę, będą mogły wybrać spośród wyselekcjonowanych jednośladów z oferty marki Decathlon.
● Rowery objęte zostaną przez Arval ubezpieczeniem od uszkodzenia i kradzieży, a także pakietem serwisowym.
● Współpraca Decathlon i Arval związana jest z coraz większym zapotrzebowaniem na wprowadzanie do firmowych flot alternatyw dla służbowych samochodów, a także poszukiwaniem przez przedsiębiorstwa nowych, atrakcyjnych benefitów dla pracowników.
Jak wynika z badania Arval Mobility Observatory „Barometr Flotowy 2024”, zwiększa się zainteresowanie firm w Polsce rozwiązaniami flotowymi, które są alternatywą dla tradycyjnie rozumianych samochodów służbowych. Już 55% przedsiębiorstw je stosuje, a w ciągu trzech lat wynik ten może wzrosnąć do 85%. Jednym z najczęściej wybieranych rozwiązań, obecnym w co 10. firmie, są rowery dla pracowników. Z badania wynika, że w perspektywie trzech lat mogą być one użytkowane w niemal 20% przedsiębiorstw w Polsce.
W związku z dużym potencjałem rozwoju flot jednośladów, Decathlon i Arval rozpoczęły współpracę. Jej efektem jest kompleksowa oferta wynajmu rowerów, skierowana do klientów biznesowych.
– W Decathlon zdajemy sobie sprawę, jak istotne jest dostosowanie rozwiązań flotowych do potrzeb pracowników, mając jednocześnie na uwadze aspekty środowiskowe. W 2022 roku wdrożyliśmy flotę rowerów, hulajnóg i skuterów elektrycznych, dostępnych do użytku naszych pracowników w ramach dojazdów do pracy. Pozytywny odbiór i poziom zainteresowania alternatywną flotą pracowniczą pokazał nam, że jest to rozwiązanie, które warto wprowadzać w większym zakresie na rynku. Dlatego wraz z Arval tworzymy możliwość dołączenia do tej zmiany, aby rozszerzyć pojęcie firmowej mobilności i zapewnić dostęp do niej jak największemu gronu użytkowników – mówi Jakub Kotlarski, Project Manager - Sustainability Team w Decathlon Polska.
Wyselekcjonowane rowery z oferty Decathlon dostępne są w dostarczanej przez Arval opcji wynajmu długoterminowego z pełną obsługą. W ramach 36-miesięcznego kontraktu klienci będą mogli zapewnić swoim pracownikom standardowe lub elektryczne jednoślady o jednostkowej wartości do 10 000 zł z ubezpieczeniem od szkód i kradzieży oraz OC i NNW użytkownika, pakietem serwisowym, przeglądami okresowymi, zapięciem antykradzieżowym i opcją wykupu roweru przez użytkownika na koniec kontraktu. Wszystkie te usługi wliczone są w jedną miesięczną ratę, której wysokość wyliczyć można samodzielnie na stronie wynajmij-rower.pl. Klienci Decathlon mogą przed dokonaniem wyboru jednośladu skorzystać z fachowego doradztwa ekspertów marki, by upewnić się, jaki model roweru będzie najlepszy dla potrzeb ich pracowników.
– Wynajem długoterminowy to wygodna i opłacalna forma finansowania firmowych rowerów. Oprócz samego pojazdu, użytkownicy korzystają z wygodnych usług, które ułatwiają życie i zapewniają poczucie bezpieczeństwa. Nie dziwi fakt, że pojawienie się na rynku możliwości wynajmu jednośladów, którą Arval wprowadził jako pierwszy, zachęciło wiele firm do wprowadzenia rowerów jako atrakcyjnego benefitu, który dodatkowo pomaga pracownikom zadbać o dobrą formę i o zdrowie. Drugim często spotykanym sposobem użytkowania jednośladów w firmach, jest udostępnianie ich jako pojazdu do przejazdów służbowych, np. na spotkania biznesowe. Nadają się do tego szczególnie rowery elektryczne, które pozwalają przemieszczać się po mieście bez dużego wysiłku, bez stania w korkach i szukania miejsca do parkowania – mówi Rafał Tarnacki, Product & Innovations Manager w Arval Service Lease Polska.
Wyniki tegorocznego „Barometru Flotowego” pokazują, że nowe formy firmowej mobilności takie jak rowery, stają się ważnym narzędziem dla działów HR, a także dla flotowców w firmach, które zwracają uwagę na emisyjność pojazdów i przygotowują się do raportowania ESG. Najczęstszymi powodami dla wdrażania takich rozwiązań są: pozyskiwanie talentów (45% firm w Polsce wskazało tę odpowiedź), zwiększenie atrakcyjności firmy dla obecnych pracowników (41%), polityka CSR przedsiębiorstwa (38%), odpowiedź na konkretne potrzeby pracowników (32%) i przygotowanie się do przyszłych regulacji (29%).
Jednocześnie niemal 40% respondentów, których firmy przygotowują się do obowiązkowego raportowania ESG, uważa, że mobilność pracowników będzie miała w nim duże znaczenie.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.