Komunikaty PR

Delikatesy Centrum startują z akcją ŁAppacz. Sieć stawia na rozwój aplikacji

2023-09-11  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Maksymiuk
PR Hub

Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu
Do pobrania info pras ( 0.12 MB )

Sieć Delikatesy Centrum kontynuuje rozwój i wzrost sprzedaży za pomocą aplikacji mobilnej. Po sukcesie poprzednich mobilnych promocji, sieć wprowadza kolejną akcję o nazwie ŁAppacz. Na klientów codziennie będą czekać dwie nowe, jednodniowe promocje. Jak podkreśla sieć, aplikacja mobilna to ważne narzędzie komunikacji z klientem oraz budowania lojalności konsumentów w czasie inflacji.

Sieć marketów spożywczych Delikatesy Centrum wprowadza nową akcję promocyjną dostępną w aplikacji mobilnej. W ramach promocji ŁAppacz klienci sieci mogą codziennie skorzystać z dwóch nowych ofert. Jedna z nich dostępna jest dla wszystkich użytkowników, druga - po zrobieniu zakupów za minimum 15 zł za produkty wskazane w gazetce. Klienci będą mogli korzystać z codziennych promocji w aplikacji już od 7 września. Akcja będzie komunikowana w kampanii telewizyjnej, radiowej oraz kanałami on-line.

Budowanie lojalności przez promocje

Promocje dla użytkowników aplikacji Delikatesy Centrum to ważny element strategii realizującej oczekiwania promocyjne konsumentów. Poprzednie akcje, takie jak ZdrAPPka, Kalendarz APPwentowy, Wielkamoc Pisanek przynosiły rekordowe wyniki sprzedaży produktów. Przykładem może być trzecia edycja akcji ZdrAPPka, gdzie klienci sieci zdrapali ponad 10 milionów wirtualnych zdrapek, a ich zaangażowanie w loterię miało też przełożenie na wyniki sprzedażowe w sklepach. Idąc za ciosem, ŁAppacz to kolejny krok w budowaniu lojalności i zaangażowania klientów sieci za pomocą aplikacji mobilnej.

– Coraz więcej Polaków szuka oszczędności, wybierając produkty w okazyjnych cenach. Aż 90% respondentów badania EY Future Consumer Index 2023 chce ostrożniej pochodzić do swoich wydatków, a 91% poszukuje tańszych miejsc na zakupy. W tak trudnym dla konsumenta czasie szczególnie zależy nam na zagwarantowaniu niskich cen i atrakcyjnych promocji w  Delikatesach Centrum, dlatego w ramach akcji ŁAppacz oferujemy bardzo konkurencyjne ceny na produkty ważne dla naszych klientów. Dla klientów to możliwość zaoszczędzenia na codziennych zakupach, a dla nas to kolejny krok w stronę budowania lojalności i zaangażowania naszych klientów. Aplikacja mobilna pełni tutaj kluczową rolę, ponieważ konsumenci coraz chętniej wiążą technologię ze swoimi nawykami zakupowymi  – mówi Agata Szczepaniak, Młodszy Kierownik ds. CRM w Grupie Eurocash.

Mobilni konsumenci

Delikatesy Centrum konsekwentnie rozwijają swoje możliwości komunikacji z klientem, a aplikacja mobilna pozostaje efektywnym narzędziem w tym obszarze, co łączy się z trendem digitalizacji. Aplikacja Delikatesy Centrum powstała w 2018 roku i odnotowała już  ponad 3 mln pobrań. Poza programem lojalnościowym Delikarta, aplikacja oferuje dodatkowe, atrakcyjne benefity dostępne wyłącznie dla jej użytkowników. Daje możliwość skorzystania ze specjalnych ofert i promocji, umożliwia dostęp do historii zakupów, a także oferuje wygodne narzędzie do tworzenia list zakupowych z możliwością sprawdzenia dostępności produktów w sklepach. Aplikacja jest jedną z najlepiej ocenianych aplikacji w retailu spożywczym. O jej sukcesie i dużym zaangażowaniu  jej użytkowników świadczy też fakt, że blisko połowa rejestracji do programu lojalnościowego Delikarta odbywa się z wykorzystaniem smartfonu.

***

Delikatesy Centrum to sieć kompaktowych, w większości franczyzowych supermarketów lokowanych blisko miejsc zamieszkania konsumentów. Sklepy zapewniają szeroki wybór asortymentu ze szczególnym naciskiem na produkty świeże – szeroki wybór wysokiej jakości warzyw i owoców dostarczanych codziennie, ladę serwisową znajdującą się w każdym sklepie, pieczywo dostarczane z najlepszych lokalnych piekarni. Szczególne znaczenie ma dopasowanie każdego supermarketu Delikatesy Centrum do potrzeb lokalnej społeczności w tym wybór produktów pochodzących od lokalnych wytwórców.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Hub
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.