Komunikaty PR

DHL eCommerce Polska rozwija współpracę z siecią Żabka

2024-03-28  |  16:14
Biuro prasowe
Kontakt

Andrzej Bromski
Bromo

ul. Płowiecka 4/189
00-585 Warszawa
materialy.prasowedszkodowania|gmail.com| |materialy.prasowedszkodowania|gmail.com
510 139 576
www.bromo.pl

DHL eCommerce Polska ogłasza nawiązanie bezpośredniej współpracy z siecią sklepów Żabka. Nowy model kooperacji, oparty na bezpośredniej umowie obu partnerów, pozwoli na zwiększenie efektywności sieci DHL POP i zoptymalizuje proces zarządzania przesyłkami, dając jednocześnie możliwość realizacji wspólnych działań promocyjnych i komunikacyjnych. Przesyłki DHL obsługiwane będą w zdecydowanej większości z ponad 10 000 sklepów sieci Żabka, stanowiącej ważne ogniwo sieci punktów obsługi paczek (DHL POP) i automatów paczkowych (DHL POP BOX). Sieć out of home delivery (OOH) DHL eCommerce ma w Polsce już ponad 18 tysięcy punktów.

DHL eCommerce Polska wspólnie z siecią sklepów Żabka podjęła istotną decyzję biznesową
o zmianie modelu współpracy. W dążeniu do zwiększenia efektywności  i dalszego rozwoju obie firmy postanowiły zmienić model współpracy na bezpośredni. Jest to krok, który stworzy zarówno Żabce jak i DHL  jeszcze większe możliwości realizacji wspólnych działań i dalszego rozwoju. Przejście na taki model współpracy zoptymalizuje proces zarządzania przesyłkami, a co za tym idzie podniesienie efektywność sieci. To także gwarancja optymalizacji prac w obszarze IT, związanych ze zmianami w usługach.

 - Współpraca  z Żabką oparta jest na wieloletnim, trwającym od 2017 roku partnerstwie, które doskonale się rozwija, przynosząc obopólny sukces biznesowy. W minionych latach obserwowaliśmy znaczące wzrosty wolumenów naszych paczek obsługiwanych w Punktach Obsługi Paczek DHL, zlokalizowanych w popularnych i cenionych przez konsumentów sklepach sieci Żabka. To stanowiło dla nas jasny sygnał do rozwoju współpracy komentuje Michał Żurański – Menedżer ds. operacji i rozwoju OOH DHL eCommerce Polska.

DHL i Żabkę łączy również duża uważność na potrzeby rynku i innowacyjność w proponowaniu rozwiązań, które odpowiadają na potrzeby klientów. A ci, coraz częściej wybierają dostawy poza domem ze względu na dopasowanie tego modelu obsługi przesyłek do ich stylu życia. Optymalizacja czasu, możliwość załatwienia kilku spraw jak np. zakupy, czy nadanie paczki w jednym miejscu, a także dogodne lokalizacje i czas na odbiór przesyłki – to tylko wybrane czynniki, które decydują o rosnącej popularności rozwiązań OOH wśród klientów.

Punkty POP DHL nadal będą zlokalizowane w sklepach sieci Żabka. Współpraca obu podmiotów będzie nie tylko kontynuowana, lecz także rozwijana, wkraczając tym samym na nowy poziom efektywności.

DHL posiada swoje punkty odbioru w niemal wszystkich sklepach sieci Żabka. Usługi DHL w Żabkach były w minionych latach sukcesywnie udoskonalane - obecnie można tam m.in. nadawać i odbierać przesyłki, także bez etykiety oraz za pobraniem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Bromo
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.