DHL eCommerce Polska rozwija współpracę z siecią Żabka

Andrzej Bromski
Bromo
ul. Płowiecka 4/189
00-585 Warszawa
materialy.prasowedszkodowania|gmail.com| |materialy.prasowedszkodowania|gmail.com
510 139 576
www.bromo.pl
DHL eCommerce Polska ogłasza nawiązanie bezpośredniej współpracy z siecią sklepów Żabka. Nowy model kooperacji, oparty na bezpośredniej umowie obu partnerów, pozwoli na zwiększenie efektywności sieci DHL POP i zoptymalizuje proces zarządzania przesyłkami, dając jednocześnie możliwość realizacji wspólnych działań promocyjnych i komunikacyjnych. Przesyłki DHL obsługiwane będą w zdecydowanej większości z ponad 10 000 sklepów sieci Żabka, stanowiącej ważne ogniwo sieci punktów obsługi paczek (DHL POP) i automatów paczkowych (DHL POP BOX). Sieć out of home delivery (OOH) DHL eCommerce ma w Polsce już ponad 18 tysięcy punktów.
DHL eCommerce Polska wspólnie z siecią sklepów Żabka podjęła istotną decyzję biznesową
o zmianie modelu współpracy. W dążeniu do zwiększenia efektywności i dalszego rozwoju obie firmy postanowiły zmienić model współpracy na bezpośredni. Jest to krok, który stworzy zarówno Żabce jak i DHL jeszcze większe możliwości realizacji wspólnych działań i dalszego rozwoju. Przejście na taki model współpracy zoptymalizuje proces zarządzania przesyłkami, a co za tym idzie podniesienie efektywność sieci. To także gwarancja optymalizacji prac w obszarze IT, związanych ze zmianami w usługach.
- Współpraca z Żabką oparta jest na wieloletnim, trwającym od 2017 roku partnerstwie, które doskonale się rozwija, przynosząc obopólny sukces biznesowy. W minionych latach obserwowaliśmy znaczące wzrosty wolumenów naszych paczek obsługiwanych w Punktach Obsługi Paczek DHL, zlokalizowanych w popularnych i cenionych przez konsumentów sklepach sieci Żabka. To stanowiło dla nas jasny sygnał do rozwoju współpracy – komentuje Michał Żurański – Menedżer ds. operacji i rozwoju OOH DHL eCommerce Polska.
DHL i Żabkę łączy również duża uważność na potrzeby rynku i innowacyjność w proponowaniu rozwiązań, które odpowiadają na potrzeby klientów. A ci, coraz częściej wybierają dostawy poza domem ze względu na dopasowanie tego modelu obsługi przesyłek do ich stylu życia. Optymalizacja czasu, możliwość załatwienia kilku spraw jak np. zakupy, czy nadanie paczki w jednym miejscu, a także dogodne lokalizacje i czas na odbiór przesyłki – to tylko wybrane czynniki, które decydują o rosnącej popularności rozwiązań OOH wśród klientów.
Punkty POP DHL nadal będą zlokalizowane w sklepach sieci Żabka. Współpraca obu podmiotów będzie nie tylko kontynuowana, lecz także rozwijana, wkraczając tym samym na nowy poziom efektywności.
DHL posiada swoje punkty odbioru w niemal wszystkich sklepach sieci Żabka. Usługi DHL w Żabkach były w minionych latach sukcesywnie udoskonalane - obecnie można tam m.in. nadawać i odbierać przesyłki, także bez etykiety oraz za pobraniem.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.