Komunikaty PR

DHL Parcel rozpoczyna współpracę z Allegro

2023-01-19  |  09:20
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

DHL Parcel rozpoczyna współpracę z Allegro. Obejmuje ona zarówno doręczenie w ramach popularnej na polskim rynku usługi Allegro Smart!, jak również dostawy międzynarodowe, do klientów z krajów Unii Europejskiej. DHL Parcel to ekspert w obsłudze dynamicznego rynku
e-commerce. Współpraca z Allegro stwarza nowe perspektywy dla klientów platformy w Polsce i Europie
.

Wygodne i szybkie dostawy z DHL Parcel

Z raportu Last Mile Experts wynika, że w 2021 roku w Europie kurierzy dostarczyli ponad 10,6 mld paczek klientom indywidualnym. Tylko w Polsce był to  ponad miliard przesyłek. Wartość europejskiego rynku usług kurierskich B2C przekroczyła 80 mld euro.

Doświadczenie klienta związane z dostawą bezpośrednio przekłada się na zadowolenie
z całego procesu zakupowego, dlatego sklepy i platformy internetowe poszukują zaufanych
i profesjonalnych operatorów, którzy zapewnią nie tylko szybką, ale także elastyczną dostawę. To często ostatni etap dostawy decyduje o tym, w jaki sposób klient postrzega cały proces,
a także sklep internetowy, w którym zrobił zakupy.

Dla klientów jednym z najważniejszych czynników w procesie doręczenia jest możliwość samodzielnego zarządzania dostawą i odbioru paczki w dogodnym czasie i miejscu. Dlatego DHL oferuje swoim klientom szereg digitalowych rozwiązań, w tym. m.in. usługę precyzyjnego monitorowania przesyłki, a także bezpłatnego przekierowania jej na wskazany adres lub do sieci OOH (out of home). DHL Parcel posiada szeroką sieć 14 tysięcy punktów POP w całej Polsce, w których klienci mogą zarówno nadawać jak i odbierać przesyłki. Sieć POP uzupełniły także automaty paczkowe DHL POP BOX, które pojawiają się już w kolejnych lokalizacjach. Co ważne, w obu przypadkach paczki czekają na swoich właścicieli aż 4 dni, a płatność za zakupy możliwa jest gotówką i kartą.

Połączenie różnych technologii w procesach i usługach oferowanych przez DHL Parcel, a także możliwość korzystania z doświadczenia międzynarodowego DP DHL, pozwala nam na najwyższym poziomie odpowiadać na potrzeby klientów oraz wspierać efektywność operacyjną i kosztową. Wygodne zwroty, usługa „Przekieruj”, służąca zarządzaniu przesyłką, system powiadomień oraz track&trace, godzinowe przedziały doręczeń i wiele innych, to przykłady projektów i usprawnień, które pozwalają jeszcze lepiej obsługiwać klientów. To efekt tego, że nasze rozwiązania tworzymy z myślą o nadawcach i odbiorcach tak, by zapewnić im pełną wygodę, elastyczność i możliwości decydowania o wyborze opcji dostawywyjaśnia Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel Polska.

Atrakcyjna oferta dla klientów w Polsce i zagranicą

Kurierzy DHL dostarczą przesyłki z Allegro do klientów z Polski oraz 24 innych krajów Unii Europejskiej. Klienci, którzy posiadają Allegro Smart! mogą skorzystać z darmowej dostawy kurierem DHL. Obecnie z programu korzysta już ponad 5 mln klientów, a liczba ofert z darmową dostawą na platformie przekroczyła 160 mln. Klienci zaoszczędzili na przesyłkach już ponad 5,2 mld złotych. 

Z kolei współpraca na rynku dostaw międzynarodowych umożliwia klientom z praktycznie całego kontynentu wygodne i szybkie zakupy w najlepszych cenach na platformie Allegro.com, dostępnej już w wersji angielskiej, czeskiej i ukraińskiej.

– Widzimy wyraźnie, że jakość usług kurierskich przekłada się na zadowolenie klientów z całego procesu zakupowego na Allegro, dlatego poszerzając grono partnerów logistycznych postawiliśmy profesjonalnego operatora, który zapewnia nie tylko szybką dostawę, ale także elastycznie reaguje na potrzeby klientów. Ponadto  renoma jaką w Europie cieszy się DHL Parcel jest dodatkowym atutem w strategii ekspansji Allegro na rynki unijne. Dzięki naszej współpracy miliony nowych klientów zyskają jeszcze wygodniejszy i łatwiejszy dostęp do bogatej oferty asortymentu dostępnego na platformie Allegro.com, a współpracujący z nami sprzedający możliwość rozwoju poza Polską bez dodatkowych formalności czy inwestycji mówi Łukasz Szczepański, VP of Delivery Experience w Allegro.

Współpraca DHL Parcel i Allegro – perspektywa międzynarodowego rozwoju dla polskich przedsiębiorców e-commerce

Czechy to, obok Francji, czy Wielkiej Brytanii, jeden z głównych kierunków przesyłek nadawanych z Polski. Wysoki potencjał dynamicznego rynku czeskiego mocno stymulują wyjątkowo konkurencyjne ceny dostaw kurierskich DHL, porównywalne z kosztami przesyłek krajowych. Nasi południowi sąsiedzi to również jeden z głównych kierunków inwestycyjnych Allegro. Spółka zapowiedziała ekspansję od Morza Bałtyckiego do Morza Śródziemnego, w tym na rynku czeskim.

Zdecydowanym liderem przesyłek nadawanych z Polski nadal pozostają jednak Niemcy – ten kierunek generuje prawie 30 proc. całego polskiego eksportu.  Wpływa na to kilka czynników, m.in. dwukrotnie wyższa niż w Polsce liczba potencjalnych konsumentów oraz bliskie sąsiedztwo i zamożność niemieckiego społeczeństwa. DHL to na tamtejszym rynku niekwestionowany lider, któremu klienci ufają od lat, doceniając najwyższą jakość i elastyczność proponowanych rozwiązań. Ranking najważniejszych kierunków wpływa na ofertę firm logistycznych, a ta może być impulsem, który zachęci sprzedających do ekspansji zagranicznej. Zwłaszcza, że popularne platformy zakupowe, takie jak Allegro, znacznie ułatwiają rozwój biznes dla polskich przedsiębiorców sprzedających on-line.

Przesyłki z Allegro, dzięki rozwiązaniom DHL Parcel dotrą do adresatów w 25 krajach Europy: Austrii, Belgii, Chorwacji, Czech, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Luksemburga, Niemiec, Portugalii, Rumunii, Słowacji, Słowenii, Węgier, Włoch, Bułgarii, Danii, Estonii, Finlandii, Litwy, Łotwy, Szwecji, a sprzedający zyskają szybki i wygodny dostęp do rozwiązań logistycznych, bez dodatkowych formalności.


Więcej informacji:

Justyna Dąbrowska
Rzecznik Prasowy
DHL Parcel Polska
e-mail: justyna.dabrowska.wa@dhl.com
kom: 884 207 752

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.