Komunikaty PR

DHL Parcel rozpoczyna współpracę z Allegro

2023-01-19  |  09:20
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

DHL Parcel rozpoczyna współpracę z Allegro. Obejmuje ona zarówno doręczenie w ramach popularnej na polskim rynku usługi Allegro Smart!, jak również dostawy międzynarodowe, do klientów z krajów Unii Europejskiej. DHL Parcel to ekspert w obsłudze dynamicznego rynku
e-commerce. Współpraca z Allegro stwarza nowe perspektywy dla klientów platformy w Polsce i Europie
.

Wygodne i szybkie dostawy z DHL Parcel

Z raportu Last Mile Experts wynika, że w 2021 roku w Europie kurierzy dostarczyli ponad 10,6 mld paczek klientom indywidualnym. Tylko w Polsce był to  ponad miliard przesyłek. Wartość europejskiego rynku usług kurierskich B2C przekroczyła 80 mld euro.

Doświadczenie klienta związane z dostawą bezpośrednio przekłada się na zadowolenie
z całego procesu zakupowego, dlatego sklepy i platformy internetowe poszukują zaufanych
i profesjonalnych operatorów, którzy zapewnią nie tylko szybką, ale także elastyczną dostawę. To często ostatni etap dostawy decyduje o tym, w jaki sposób klient postrzega cały proces,
a także sklep internetowy, w którym zrobił zakupy.

Dla klientów jednym z najważniejszych czynników w procesie doręczenia jest możliwość samodzielnego zarządzania dostawą i odbioru paczki w dogodnym czasie i miejscu. Dlatego DHL oferuje swoim klientom szereg digitalowych rozwiązań, w tym. m.in. usługę precyzyjnego monitorowania przesyłki, a także bezpłatnego przekierowania jej na wskazany adres lub do sieci OOH (out of home). DHL Parcel posiada szeroką sieć 14 tysięcy punktów POP w całej Polsce, w których klienci mogą zarówno nadawać jak i odbierać przesyłki. Sieć POP uzupełniły także automaty paczkowe DHL POP BOX, które pojawiają się już w kolejnych lokalizacjach. Co ważne, w obu przypadkach paczki czekają na swoich właścicieli aż 4 dni, a płatność za zakupy możliwa jest gotówką i kartą.

Połączenie różnych technologii w procesach i usługach oferowanych przez DHL Parcel, a także możliwość korzystania z doświadczenia międzynarodowego DP DHL, pozwala nam na najwyższym poziomie odpowiadać na potrzeby klientów oraz wspierać efektywność operacyjną i kosztową. Wygodne zwroty, usługa „Przekieruj”, służąca zarządzaniu przesyłką, system powiadomień oraz track&trace, godzinowe przedziały doręczeń i wiele innych, to przykłady projektów i usprawnień, które pozwalają jeszcze lepiej obsługiwać klientów. To efekt tego, że nasze rozwiązania tworzymy z myślą o nadawcach i odbiorcach tak, by zapewnić im pełną wygodę, elastyczność i możliwości decydowania o wyborze opcji dostawywyjaśnia Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel Polska.

Atrakcyjna oferta dla klientów w Polsce i zagranicą

Kurierzy DHL dostarczą przesyłki z Allegro do klientów z Polski oraz 24 innych krajów Unii Europejskiej. Klienci, którzy posiadają Allegro Smart! mogą skorzystać z darmowej dostawy kurierem DHL. Obecnie z programu korzysta już ponad 5 mln klientów, a liczba ofert z darmową dostawą na platformie przekroczyła 160 mln. Klienci zaoszczędzili na przesyłkach już ponad 5,2 mld złotych. 

Z kolei współpraca na rynku dostaw międzynarodowych umożliwia klientom z praktycznie całego kontynentu wygodne i szybkie zakupy w najlepszych cenach na platformie Allegro.com, dostępnej już w wersji angielskiej, czeskiej i ukraińskiej.

– Widzimy wyraźnie, że jakość usług kurierskich przekłada się na zadowolenie klientów z całego procesu zakupowego na Allegro, dlatego poszerzając grono partnerów logistycznych postawiliśmy profesjonalnego operatora, który zapewnia nie tylko szybką dostawę, ale także elastycznie reaguje na potrzeby klientów. Ponadto  renoma jaką w Europie cieszy się DHL Parcel jest dodatkowym atutem w strategii ekspansji Allegro na rynki unijne. Dzięki naszej współpracy miliony nowych klientów zyskają jeszcze wygodniejszy i łatwiejszy dostęp do bogatej oferty asortymentu dostępnego na platformie Allegro.com, a współpracujący z nami sprzedający możliwość rozwoju poza Polską bez dodatkowych formalności czy inwestycji mówi Łukasz Szczepański, VP of Delivery Experience w Allegro.

Współpraca DHL Parcel i Allegro – perspektywa międzynarodowego rozwoju dla polskich przedsiębiorców e-commerce

Czechy to, obok Francji, czy Wielkiej Brytanii, jeden z głównych kierunków przesyłek nadawanych z Polski. Wysoki potencjał dynamicznego rynku czeskiego mocno stymulują wyjątkowo konkurencyjne ceny dostaw kurierskich DHL, porównywalne z kosztami przesyłek krajowych. Nasi południowi sąsiedzi to również jeden z głównych kierunków inwestycyjnych Allegro. Spółka zapowiedziała ekspansję od Morza Bałtyckiego do Morza Śródziemnego, w tym na rynku czeskim.

Zdecydowanym liderem przesyłek nadawanych z Polski nadal pozostają jednak Niemcy – ten kierunek generuje prawie 30 proc. całego polskiego eksportu.  Wpływa na to kilka czynników, m.in. dwukrotnie wyższa niż w Polsce liczba potencjalnych konsumentów oraz bliskie sąsiedztwo i zamożność niemieckiego społeczeństwa. DHL to na tamtejszym rynku niekwestionowany lider, któremu klienci ufają od lat, doceniając najwyższą jakość i elastyczność proponowanych rozwiązań. Ranking najważniejszych kierunków wpływa na ofertę firm logistycznych, a ta może być impulsem, który zachęci sprzedających do ekspansji zagranicznej. Zwłaszcza, że popularne platformy zakupowe, takie jak Allegro, znacznie ułatwiają rozwój biznes dla polskich przedsiębiorców sprzedających on-line.

Przesyłki z Allegro, dzięki rozwiązaniom DHL Parcel dotrą do adresatów w 25 krajach Europy: Austrii, Belgii, Chorwacji, Czech, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Luksemburga, Niemiec, Portugalii, Rumunii, Słowacji, Słowenii, Węgier, Włoch, Bułgarii, Danii, Estonii, Finlandii, Litwy, Łotwy, Szwecji, a sprzedający zyskają szybki i wygodny dostęp do rozwiązań logistycznych, bez dodatkowych formalności.


Więcej informacji:

Justyna Dąbrowska
Rzecznik Prasowy
DHL Parcel Polska
e-mail: justyna.dabrowska.wa@dhl.com
kom: 884 207 752

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina” Biuro prasowe
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji

Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.

Transport

Na półmetku wakacji ceny paliw na stacjach nie powinny się wyraźnie zmienić. Znaczące różnice między regionami i stacjami

W sierpniu ceny benzyny, oleju napędowego i autogazu powinny pozostać na poziomach z lipca – uważa ekspertka rynku z firmy Reflex. Wyższe będą zawsze na stacjach premium, tych, które oferują bogatszą ofertę dodatkową, promocje dla uczestników programu lojalnościowego, oraz w regionach, w których tradycyjnie paliwa są droższe ze względu np. na wyższą siłę nabywczą mieszkańców. Różnice mogą sięgać kilkudziesięciu groszy na litrze. Obszary, wokół których te wartości oscylują, zależą z kolei od sytuacji globalnej. Warto patrzeć na sytuację na Bliskim Wschodzie i w Ukrainie.

Polityka

A. Mularczyk (PiS): Nawiązanie poważnego dialogu z Niemcami jest konieczne nie tylko w kontekście reparacji. Powinien być podpisany traktat polsko-niemiecki

– Nie wystarczy jednorazowy gest czy inicjatywa. To musi być podjęcie dialogu, być może też przygotowanie nowej umowy bilateralnej, nowego traktatu polsko-niemieckiego, który regulowałby wszystkie obszary, które wynikały ze skutków II wojny światowej – mówi Arkadiusz Mularczyk, poseł do Parlamentu Europejskiego z PiS-u. Podkreśla, że proces ten nie będzie łatwy, bo wymaga konsekwencji i stanowczości, ale widzi szansę w prezydenturze Karola Nawrockiego, który już zadeklarował kontynuację starań w tym zakresie. Zdaniem europosła wsparciem w polsko-niemieckim dialogu może być administracja Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.