Diamant zachęca do troski o środowisko i niemarnowania
Soul&Mind
ul. Grudzieniec 102b
60-621 POZNAŃ
ewa.kawiecka|soulandmind.pl| |ewa.kawiecka|soulandmind.pl
+ 48 664979170
https://www.soulandmind.pl/
Pfeifer & Langen, właściciel marki Diamant, konsekwentnie prowadzi działania, które mają pozytywny wpływ na środowisko. Po wydanym w 2022 roku raporcie dot. zrównoważonego rozwoju, firma przygotowała kontynuację kampanii informacyjno-edukacyjnej Z Natury Dla Dobrej Przyszłości. Bohaterowie akcji, rodzina Słodkich, prezentują konsumentom m.in.: jak w praktyce wygląda proces uprawy buraka oraz jak każdego roku zmniejsza się emisja CO2 w transporcie i podczas pracy cukrowni.
Na profilach marki Diamant możemy obejrzeć cykl filmów edukacyjnych, który ma na celu przybliżenie działań z zakresu zrównoważonego rozwoju jakie podejmuje firma Pfeifer & Langen. Zarówno podczas wytwarzania cukru, jak i uprawy buraków cukrowych. Nie jest powszechną wiedzą to, że każde z tych warzyw wytwarza przez rok aż 26 ton tlenu – czyli tyle, ile potrzebuje do oddychania aż 100 osób rocznie! Dzięki akcji dowiemy się również, że cukrownia Pfeifer & Langen w Środzie Wielkopolskiej jest jednocześnie elektrociepłownią, zapewniającą mieszkańcom tańsze ogrzewanie. Te i wiele innych ciekawostek przedstawiają w kampanii jej bohaterowie - rodzina Słodkich. Pokazują nie tylko eksperckie nagrania prosto z pól czy zakładów produkcyjnych, ale i podpowiadają jak codzienne, świadome nawyki oraz bardziej zielone wybory pozytywnie wpływają na planetę i przyczyniają się do dbania o środowisko naturalne.
- Od lat w Pfeifer & Langen Polska przykładamy ogromną wagę do tego, aby nam wszystkim żyło się lepiej. Dbamy o zrównoważony rozwój oraz dobre relacje z lokalnymi społecznościami. Pochodzące od naszych plantatorów buraki dostarczane są do cukrowni możliwie najkrótszymi trasami, wytyczonymi przez specjalne systemy logistyczne. Dzięki temu od 2003 roku średnia emisja CO2 związana z ich transportem została zredukowana o ponad 25%. Same plantacje buraków cukrowych rokrocznie wytwarzają miliony ton tlenu, a to m.in. przyczynia się do poprawy jakości powietrza w ich sąsiedztwie. Ponadto, w ciągu ostatnich dziesięciu lat zredukowaliśmy znacząco ilość zużytego papieru i kartonu, potrzebnych do wytwarzania opakowań. Wiemy, że nasi konsumenci to doceniają, bo troska o środowisko naturalne jest dla nich również ważna. Dlatego w naszej najnowszej kampanii staramy się ich inspirować oraz zachęcać do podejmowania praktyk, które sprawiają, że nawet we własnej kuchni możemy dbać o środowisko - mówi Kamila Sikorska, marketing manager w firmie Pfeifer & Langen.
Diamant, wspólnie z rodziną Słodkich, zachęca do świadomych postaw takich, jak: segregowanie śmieci, rezygnowanie podczas zakupów z opakowań z tworzywa sztucznego, nie wyrzucanie mocno dojrzałych owoców tylko przerabianie ich np. na dżemy, zakręcanie kranu podczas mycia zębów czy zmywania naczyń. Na stronie www.diamant.pl znalazły się też wskazówki jak gotować w duchu #zerowaste.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.