Diamant zachęca do troski o środowisko i niemarnowania
Soul&Mind
ul. Grudzieniec 102b
60-621 POZNAŃ
ewa.kawiecka|soulandmind.pl| |ewa.kawiecka|soulandmind.pl
+ 48 664979170
https://www.soulandmind.pl/
Pfeifer & Langen, właściciel marki Diamant, konsekwentnie prowadzi działania, które mają pozytywny wpływ na środowisko. Po wydanym w 2022 roku raporcie dot. zrównoważonego rozwoju, firma przygotowała kontynuację kampanii informacyjno-edukacyjnej Z Natury Dla Dobrej Przyszłości. Bohaterowie akcji, rodzina Słodkich, prezentują konsumentom m.in.: jak w praktyce wygląda proces uprawy buraka oraz jak każdego roku zmniejsza się emisja CO2 w transporcie i podczas pracy cukrowni.
Na profilach marki Diamant możemy obejrzeć cykl filmów edukacyjnych, który ma na celu przybliżenie działań z zakresu zrównoważonego rozwoju jakie podejmuje firma Pfeifer & Langen. Zarówno podczas wytwarzania cukru, jak i uprawy buraków cukrowych. Nie jest powszechną wiedzą to, że każde z tych warzyw wytwarza przez rok aż 26 ton tlenu – czyli tyle, ile potrzebuje do oddychania aż 100 osób rocznie! Dzięki akcji dowiemy się również, że cukrownia Pfeifer & Langen w Środzie Wielkopolskiej jest jednocześnie elektrociepłownią, zapewniającą mieszkańcom tańsze ogrzewanie. Te i wiele innych ciekawostek przedstawiają w kampanii jej bohaterowie - rodzina Słodkich. Pokazują nie tylko eksperckie nagrania prosto z pól czy zakładów produkcyjnych, ale i podpowiadają jak codzienne, świadome nawyki oraz bardziej zielone wybory pozytywnie wpływają na planetę i przyczyniają się do dbania o środowisko naturalne.
- Od lat w Pfeifer & Langen Polska przykładamy ogromną wagę do tego, aby nam wszystkim żyło się lepiej. Dbamy o zrównoważony rozwój oraz dobre relacje z lokalnymi społecznościami. Pochodzące od naszych plantatorów buraki dostarczane są do cukrowni możliwie najkrótszymi trasami, wytyczonymi przez specjalne systemy logistyczne. Dzięki temu od 2003 roku średnia emisja CO2 związana z ich transportem została zredukowana o ponad 25%. Same plantacje buraków cukrowych rokrocznie wytwarzają miliony ton tlenu, a to m.in. przyczynia się do poprawy jakości powietrza w ich sąsiedztwie. Ponadto, w ciągu ostatnich dziesięciu lat zredukowaliśmy znacząco ilość zużytego papieru i kartonu, potrzebnych do wytwarzania opakowań. Wiemy, że nasi konsumenci to doceniają, bo troska o środowisko naturalne jest dla nich również ważna. Dlatego w naszej najnowszej kampanii staramy się ich inspirować oraz zachęcać do podejmowania praktyk, które sprawiają, że nawet we własnej kuchni możemy dbać o środowisko - mówi Kamila Sikorska, marketing manager w firmie Pfeifer & Langen.
Diamant, wspólnie z rodziną Słodkich, zachęca do świadomych postaw takich, jak: segregowanie śmieci, rezygnowanie podczas zakupów z opakowań z tworzywa sztucznego, nie wyrzucanie mocno dojrzałych owoców tylko przerabianie ich np. na dżemy, zakręcanie kranu podczas mycia zębów czy zmywania naczyń. Na stronie www.diamant.pl znalazły się też wskazówki jak gotować w duchu #zerowaste.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.
Polityka
Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.
Transport
Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.