Komunikaty PR

Do 14 000 zł na rozwój biznesu od Żabki dla nowych franczyzobiorców

2024-07-09  |  09:40
Biuro prasowe

Od 1 lipca br. sieć Żabka ma nową ofertę dla osób, które zdecydują się poprowadzić swój biznes pod zielonym szyldem. Przedsiębiorcy, którzy otworzą sklep w sierpniu i wrześniu br., otrzymają, jako powitalne wsparcie, dodatkowe środki w wysokości do 14 000 zł, które mogą przeznaczyć na rozwój swojego biznesu. Dodatkowo sieć wszystkim nowym franczyzobiorcom gwarantuje w pełni wyposażony i umeblowany sklep, dostęp do szkoleń, nowoczesne technologie i stałe wsparcie.

Żabka skutecznie wspiera przedsiębiorczość Polaków i daje możliwość prowadzenia stabilnego biznesu, zapewniając atrakcyjne warunki współpracy. Każdy, kto zdecyduje się na rozpoczęcie biznesu z Żabką i otworzy sklep w okresie od 1 sierpnia do 30 września 2024 r., otrzyma łącznie do 14 000 zł w ciągu 12 miesięcy od otwarcia sklepu. Kwota ta stanowić będzie bonus do przychodu franczyzobiorcy wynoszący w pierwszym miesiącu działalności 3 000 zł, a w kolejnych 11 miesiącach 1 000 zł, co miesiąc dodawane do przychodu.

Żabka, jako jeden z liderów rynku franczyzowego w Polsce, zawsze stara się zapewniać atrakcyjne warunki współpracy swoim partnerom biznesowym. Dlatego też wprowadzamy specjalny pakiet powitalny, który ma na celu wspomóc przedsiębiorców w pierwszych miesiącach działalności. Wierzymy, że takie wsparcie pozwoli naszym franczyzobiorcom skupić się na rozwijaniu swoich sklepów i świadczeniu najwyższej jakości usług dla klientów – mówi Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.

Wsparcie powitalne to dla przedsiębiorcy fundament na start i okazja do inwestycji w dodatkowe zasoby, które pomogą mu jeszcze lepiej prowadzić działalność. To może przełożyć się na wyższą jakość świadczonych usług i większą konkurencyjność na lokalnym rynku. Każdy franczyzobiorca może rozdysponować otrzymane fundusze na dowolny cel, na przykład na rozwój biznesu. Otrzymane środki można przeznaczyć m.in. na wsparcie księgowe, na zakup pakietu ogłoszeń, który ułatwi rekrutację pracowników, tak kluczowych w prowadzeniu sklepu. To także budżet, z którego można zorganizować spotkanie integracyjne budujące lepsze relacje ze swoim zespołem. Środki te mogą też sfinansować kursy językowe, studia lub naukę nowych umiejętności, co pomoże w dalszym rozwoju zawodowym.

Dla wielu osób franczyza Żabki to najlepsza szkoła przedsiębiorczości, spełnienie marzeń o prowadzeniu własnego biznesu oraz szansa na rozwój osobisty i zawodowy. Wierzę, że oferowane obecnie przez sieć środki pomogą wielu przedsiębiorcom, szczególnie z mniejszych miejscowości, w poprowadzeniu sklepu – mówi Grzegorz Sikora, franczyzobiorca Żabki z Rzeszowa i członek Rady Franczyzobiorców.

Start nowej oferty franczyzowej zbiega się z rozpoczęciem kampanii informacyjno-wizerunkowej w której wezmą udział przedsiębiorcy współpracujący z siecią. Kampania skupiona będzie na licznych benefitach i przewagach konkurencyjnych Żabki, a tych jest niemało. Franczyza Żabki umożliwia bowiem wejście w biznes od relatywnie niewielkiej kwoty, bo wystarczy już około 5 000 zł. Co więcej, według danych za okres styczeń-maj br., ponad 86% franczyzobiorców sieci Żabka osiąga przychód w wysokości co najmniej 27 000 zł w skali miesiąca. W Warszawie ponad 88% franczyzobiorców osiągnęło 30 000 zł lub więcej przychodu miesięcznie w okresie od stycznia do maja 2024 r.

Przystępujący do sieci przedsiębiorcy otrzymują w pełni wyposażony i zatowarowany lokal, a miejsce przyszłego sklepu jest wybierane na podstawie analiz wielu czynników. Co ważne, sieć oferuje franczyzobiorcom unikatowe na rynku zbiorowe ubezpieczenie „Polisa na Biznes”, które na zasadach określonych z zakładem ubezpieczeń chroni ich od różnych nieprzewidzianych sytuacji mogących pojawić się podczas prowadzenia własnego biznesu i zapewnia stabilność finansową w momencie zakończenia współpracy. Od początku współpracy franczyzobiorcy korzystają z merytorycznego, serwisowego i technologicznego wsparcia. Otrzymują również obszerny pakiet szkoleniowy, który przygotowuje ich do prowadzenia sklepu i dostosowany jest do indywidualnych potrzeb.

Więcej o franczyzie z Żabką można znaleźć na stronie: www.zabka.pl/franczyza

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.