Do 14 000 zł na rozwój biznesu od Żabki dla nowych franczyzobiorców
Od 1 lipca br. sieć Żabka ma nową ofertę dla osób, które zdecydują się poprowadzić swój biznes pod zielonym szyldem. Przedsiębiorcy, którzy otworzą sklep w sierpniu i wrześniu br., otrzymają, jako powitalne wsparcie, dodatkowe środki w wysokości do 14 000 zł, które mogą przeznaczyć na rozwój swojego biznesu. Dodatkowo sieć wszystkim nowym franczyzobiorcom gwarantuje w pełni wyposażony i umeblowany sklep, dostęp do szkoleń, nowoczesne technologie i stałe wsparcie.
Żabka skutecznie wspiera przedsiębiorczość Polaków i daje możliwość prowadzenia stabilnego biznesu, zapewniając atrakcyjne warunki współpracy. Każdy, kto zdecyduje się na rozpoczęcie biznesu z Żabką i otworzy sklep w okresie od 1 sierpnia do 30 września 2024 r., otrzyma łącznie do 14 000 zł w ciągu 12 miesięcy od otwarcia sklepu. Kwota ta stanowić będzie bonus do przychodu franczyzobiorcy wynoszący w pierwszym miesiącu działalności 3 000 zł, a w kolejnych 11 miesiącach 1 000 zł, co miesiąc dodawane do przychodu.
– Żabka, jako jeden z liderów rynku franczyzowego w Polsce, zawsze stara się zapewniać atrakcyjne warunki współpracy swoim partnerom biznesowym. Dlatego też wprowadzamy specjalny pakiet powitalny, który ma na celu wspomóc przedsiębiorców w pierwszych miesiącach działalności. Wierzymy, że takie wsparcie pozwoli naszym franczyzobiorcom skupić się na rozwijaniu swoich sklepów i świadczeniu najwyższej jakości usług dla klientów – mówi Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.
Wsparcie powitalne to dla przedsiębiorcy fundament na start i okazja do inwestycji w dodatkowe zasoby, które pomogą mu jeszcze lepiej prowadzić działalność. To może przełożyć się na wyższą jakość świadczonych usług i większą konkurencyjność na lokalnym rynku. Każdy franczyzobiorca może rozdysponować otrzymane fundusze na dowolny cel, na przykład na rozwój biznesu. Otrzymane środki można przeznaczyć m.in. na wsparcie księgowe, na zakup pakietu ogłoszeń, który ułatwi rekrutację pracowników, tak kluczowych w prowadzeniu sklepu. To także budżet, z którego można zorganizować spotkanie integracyjne budujące lepsze relacje ze swoim zespołem. Środki te mogą też sfinansować kursy językowe, studia lub naukę nowych umiejętności, co pomoże w dalszym rozwoju zawodowym.
– Dla wielu osób franczyza Żabki to najlepsza szkoła przedsiębiorczości, spełnienie marzeń o prowadzeniu własnego biznesu oraz szansa na rozwój osobisty i zawodowy. Wierzę, że oferowane obecnie przez sieć środki pomogą wielu przedsiębiorcom, szczególnie z mniejszych miejscowości, w poprowadzeniu sklepu – mówi Grzegorz Sikora, franczyzobiorca Żabki z Rzeszowa i członek Rady Franczyzobiorców.
Start nowej oferty franczyzowej zbiega się z rozpoczęciem kampanii informacyjno-wizerunkowej w której wezmą udział przedsiębiorcy współpracujący z siecią. Kampania skupiona będzie na licznych benefitach i przewagach konkurencyjnych Żabki, a tych jest niemało. Franczyza Żabki umożliwia bowiem wejście w biznes od relatywnie niewielkiej kwoty, bo wystarczy już około 5 000 zł. Co więcej, według danych za okres styczeń-maj br., ponad 86% franczyzobiorców sieci Żabka osiąga przychód w wysokości co najmniej 27 000 zł w skali miesiąca. W Warszawie ponad 88% franczyzobiorców osiągnęło 30 000 zł lub więcej przychodu miesięcznie w okresie od stycznia do maja 2024 r.
Przystępujący do sieci przedsiębiorcy otrzymują w pełni wyposażony i zatowarowany lokal, a miejsce przyszłego sklepu jest wybierane na podstawie analiz wielu czynników. Co ważne, sieć oferuje franczyzobiorcom unikatowe na rynku zbiorowe ubezpieczenie „Polisa na Biznes”, które na zasadach określonych z zakładem ubezpieczeń chroni ich od różnych nieprzewidzianych sytuacji mogących pojawić się podczas prowadzenia własnego biznesu i zapewnia stabilność finansową w momencie zakończenia współpracy. Od początku współpracy franczyzobiorcy korzystają z merytorycznego, serwisowego i technologicznego wsparcia. Otrzymują również obszerny pakiet szkoleniowy, który przygotowuje ich do prowadzenia sklepu i dostosowany jest do indywidualnych potrzeb.
Więcej o franczyzie z Żabką można znaleźć na stronie: www.zabka.pl/franczyza
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny
Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.