DROGERIE ZIKO DERMO ŚWIĘTUJĄ DZIEŃ KOBIET! PONAD 800 PRODUKTÓW W PROMOCJI.
Drogerie Ziko Dermo z radością ogłaszają wyjątkowe, świąteczne oferty z okazji Dnia Kobiet.
Do 9 marca zapraszają do skorzystania z promocji na ponad 800 dermokosmetyków, z rabatem sięgającym nawet do -30%. W promocji znajdują się uwielbiane przez Klientki marki, takie jak Bioderma, Lierac, Nuxe czy SVR. Co więcej, drogeria online zikodermo.pl oferuje darmową dostawę w dniu 8 marca.
Dzień Kobiet to niezwykły moment, aby wyrazić swoją głęboką miłość i wdzięczność wobec wyjątkowych kobiet w naszym życiu – od ukochanej mamy, po troskliwą babcię, wspaniałą córkę czy oddaną przyjaciółkę. W tym wyjątkowym dniu warto zatroszczyć się o nie, sprawiając im przyjemność i ofiarowując chociażby pięknie pachnące kosmetyki, wysokiej jakości, które zatroszczą się o kondycję skóry i włosów. Właśnie dlatego Ziko Dermo zdecydowało się uczcić ten dzień przeceniając aż 800 produktów od najlepszych, światowych marek dermokosmetycznych.
Na co warto zwrócić uwagę w ofercie drogerii Ziko Dermo?
Miłośnicy polskich dermokosmetyków pielęgnacyjnych, będą mogli zaopatrzyć się w produkty marki Balenokosmetyki, która przygotowała wyjątkową promocję. Przy zakupie 3 produktów na Klientów czeka niepowtarzalna okazja – krem witaminowy tylko za 1 grosza.
Z kolei marki francuskie Phyto i Lierac wprowadziły rabat 20% przy zakupie 1 produktu a 30% przy zakupie 2 kosmetyków. Klientki będą miały z czego wybierać, bo w drogerii Ziko Dermo można znaleźć cały wachlarz preparatów z różnych serii Lierac’a do pielęgnacji twarzy, od kremów na dzień, noc, pod oczy, po żele, serum a także farb koloryzujących, masek, odżywek czy szamponów od marki Phyto.
A może coś wyjątkowego, co pozwoli kompleksowo zadbać o skórę, włosy i paznokcie? W Ziko Dermo specjalna oferta -20% na suplementy diety od marki Reme z serii Kolagenowa Formuła Piękna.
To wyjątkowe napoje o różnych smakach, pełne witamin i minerałów.
Co wybrać od bestsellerowych marek w Ziko Dermo?
Na pewno godnymi polecenia są nowości od NUXE, chociażby odżywcze serum rewitalizujące z serii Nuxe Nuxuriance Gold czy seria Sweet Lemon o zapachu cytrynowej bezy. W dniach 6-8 marca będzie można je kupić 30% taniej.
Z kolei marka SVR oraz Iwostin także oferuje rabat do -30% w drogeriach Ziko Dermo. Bardzo trudno polecić kilka wybranych produktów, gdyż w drogerii czekają całe serie dermokosmetyków do każdego rodzaju skóry od naczynkowej, z przebarwieniami, wrażliwej czy skóry dojrzałej. Dlatego warto zajrzeć do drogerii stacjonarnych lub drogerii online zikodermo.pl, aby samemu lub z pomocą Specjalisty ds. Dermokosmetyków dobrać idealny preparat dostosowanych do potrzeb naszej skóry.
Włosomaniaczki na pewno ucieszą się z rabatu do -25% na produkty do pielęgnacji włosów i do -20% na farby do włosów od uwielbianej marki Biokap. Dodajmy jeszcze, że w Ziko Dermo czekają również rabaty od włoskiej marki Synchroline oraz specjalistycznej marki gabinetowej Tebiskin, której produkty można kupić tylko w wybranych drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo.
Z pewnością zawsze trafionym prezentem będzie karta podarunkowa Ziko Dermo, którą można doładować dowolną kwotą i wykorzystać zarówno w drogeriach stacjonarnych oraz drogerii internetowej zikodermo.pl. Wtedy zyskamy pewność, że upominek dla naszych kobiet będzie zawsze trafiony.
Dodatkowo w Dniu Kobiet, 8 marca, w drogerii internetowej zikodermo.pl z kodem DZIENKOBIET będzie można skorzystać z bezpłatnej dostawy.
Pełna lista produktów objętych akcją Dzień Kobiet dostępna będzie w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo oraz w drogerii internetowej https://www.zikodermo.pl/
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.