DROGERIE ZIKO DERMO ŚWIĘTUJĄ DZIEŃ KOBIET! PONAD 800 PRODUKTÓW W PROMOCJI.
Drogerie Ziko Dermo z radością ogłaszają wyjątkowe, świąteczne oferty z okazji Dnia Kobiet.
Do 9 marca zapraszają do skorzystania z promocji na ponad 800 dermokosmetyków, z rabatem sięgającym nawet do -30%. W promocji znajdują się uwielbiane przez Klientki marki, takie jak Bioderma, Lierac, Nuxe czy SVR. Co więcej, drogeria online zikodermo.pl oferuje darmową dostawę w dniu 8 marca.
Dzień Kobiet to niezwykły moment, aby wyrazić swoją głęboką miłość i wdzięczność wobec wyjątkowych kobiet w naszym życiu – od ukochanej mamy, po troskliwą babcię, wspaniałą córkę czy oddaną przyjaciółkę. W tym wyjątkowym dniu warto zatroszczyć się o nie, sprawiając im przyjemność i ofiarowując chociażby pięknie pachnące kosmetyki, wysokiej jakości, które zatroszczą się o kondycję skóry i włosów. Właśnie dlatego Ziko Dermo zdecydowało się uczcić ten dzień przeceniając aż 800 produktów od najlepszych, światowych marek dermokosmetycznych.
Na co warto zwrócić uwagę w ofercie drogerii Ziko Dermo?
Miłośnicy polskich dermokosmetyków pielęgnacyjnych, będą mogli zaopatrzyć się w produkty marki Balenokosmetyki, która przygotowała wyjątkową promocję. Przy zakupie 3 produktów na Klientów czeka niepowtarzalna okazja – krem witaminowy tylko za 1 grosza.
Z kolei marki francuskie Phyto i Lierac wprowadziły rabat 20% przy zakupie 1 produktu a 30% przy zakupie 2 kosmetyków. Klientki będą miały z czego wybierać, bo w drogerii Ziko Dermo można znaleźć cały wachlarz preparatów z różnych serii Lierac’a do pielęgnacji twarzy, od kremów na dzień, noc, pod oczy, po żele, serum a także farb koloryzujących, masek, odżywek czy szamponów od marki Phyto.
A może coś wyjątkowego, co pozwoli kompleksowo zadbać o skórę, włosy i paznokcie? W Ziko Dermo specjalna oferta -20% na suplementy diety od marki Reme z serii Kolagenowa Formuła Piękna.
To wyjątkowe napoje o różnych smakach, pełne witamin i minerałów.
Co wybrać od bestsellerowych marek w Ziko Dermo?
Na pewno godnymi polecenia są nowości od NUXE, chociażby odżywcze serum rewitalizujące z serii Nuxe Nuxuriance Gold czy seria Sweet Lemon o zapachu cytrynowej bezy. W dniach 6-8 marca będzie można je kupić 30% taniej.
Z kolei marka SVR oraz Iwostin także oferuje rabat do -30% w drogeriach Ziko Dermo. Bardzo trudno polecić kilka wybranych produktów, gdyż w drogerii czekają całe serie dermokosmetyków do każdego rodzaju skóry od naczynkowej, z przebarwieniami, wrażliwej czy skóry dojrzałej. Dlatego warto zajrzeć do drogerii stacjonarnych lub drogerii online zikodermo.pl, aby samemu lub z pomocą Specjalisty ds. Dermokosmetyków dobrać idealny preparat dostosowanych do potrzeb naszej skóry.
Włosomaniaczki na pewno ucieszą się z rabatu do -25% na produkty do pielęgnacji włosów i do -20% na farby do włosów od uwielbianej marki Biokap. Dodajmy jeszcze, że w Ziko Dermo czekają również rabaty od włoskiej marki Synchroline oraz specjalistycznej marki gabinetowej Tebiskin, której produkty można kupić tylko w wybranych drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo.
Z pewnością zawsze trafionym prezentem będzie karta podarunkowa Ziko Dermo, którą można doładować dowolną kwotą i wykorzystać zarówno w drogeriach stacjonarnych oraz drogerii internetowej zikodermo.pl. Wtedy zyskamy pewność, że upominek dla naszych kobiet będzie zawsze trafiony.
Dodatkowo w Dniu Kobiet, 8 marca, w drogerii internetowej zikodermo.pl z kodem DZIENKOBIET będzie można skorzystać z bezpłatnej dostawy.
Pełna lista produktów objętych akcją Dzień Kobiet dostępna będzie w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo oraz w drogerii internetowej https://www.zikodermo.pl/
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.