DWA NOWE SALONY W HOMEPARK TARGÓWEK
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Homepark Targówek oraz Homepark Rawa – parki handlowe należące do Funduszu Pradera European Retail Parks, są w 100% wynajęte i gotowe na dalszy rozwój swojej oferty.
Homepark Targówek, zlokalizowany w północno-wschodniej części warszawskiej aglomeracji, przy trasie S8, jest jednym z największych parków handlowych w Polsce, oferującym 68,969 m kw. powierzchni najmu. W marcu 2024 roku dzięki otwarciu salonu Świat Podłóg, o powierzchni 124 m kw., nie tylko poszerzono ofertę o kolejną, nową markę oferującą podłogi drewniane i trwałe panele winylowe, ale osiągnięto stuprocentowy poziom wynajmu lokali.
W całym portfolio parków handlowych, należących do Funduszu Pradera European Retail Parks nie jest to wyjątek. Dokładnie taki sam, stuprocentowy poziom wynajmu osiągnął w marcu bieżącego roku Homepark Rawa, zlokalizowany w Katowicach, przy Al. Roździeńskiego 97. Tutaj ofertę obiektu 16 marca poszerzył, salon Livingroom. Na ponad 370 m kw. znajdziemy przede wszystkim ofertę mebli wypoczynkowych zapewniających wygodę i relaks. Są to zarówno sofy, narożniki, zestawy wypoczynkowe, jak i szeroka gama foteli, łącznie z nowoczesną linią mebli „Move”, pozwalającą na dowolne, zdalne ustawienie fotela, zagłówków i siedzisk w sofach i narożnikach, zgodnie z preferencjami użytkownika. Livingroom jest obecny także w dwóch innych Homeparkach należących do Pradery, doceniając ich dogodną lokalizację i atrakcyjne dla Klientów portfolio oferowanych w nich marek.
„Sklep Livingroom w Homeparka Rawa to nasz 7 sklep w Polsce. Bardzo cieszymy się, że nasze meble będą ponownie dostępne dla klientów na Śląsku. W naszej ofercie w Katowicach Klienci znajdą najbardziej popularne modele, ale również nowości, które na rynku pojawią się w tym roku. Salon w Homepark Rawa pokaże je jako pierwszy w Polsce.”- zapowiada Justyna Walkowska, Dyrektor ds. Marketingu Home Gallery, właściciela sieci sklepów Livingroom.
Oferta Homeparków to nie tylko marki wnętrzarskie. Sukces tych parków handlowych, odzwierciedlony w wysokim poziomie wynajmu opiera się na połączeniu wielu różnych kategorii produktowych. W Homepark Targówek znajdziemy także ofertę modową, sportową, sklepy z artykułami dla zwierząt, szeroki wybór produktów dla dzieci oraz supermarket. Są tutaj między innymi takie marki jak CCC, Sportano, JYSK, Pepco, Komfort, Jula, Smyk, Świat Dziecka, Lidl oraz TK Maxx, a wkrótce także Half Price. Ta ostatnia marka jest nowym salonem otwierającym się w Homepark Targówek również już w marcu. Jest jedną z dynamicznie rozwijających się sieci handlowych, a spośród wielu możliwości zdecydowała się na wybór właśnie tego parku handlowego.
Podobnie atrakcyjne portfolio, choć w nieco mniejszej skali, znajdziemy w Homepark Rawa, obiekcie o powierzchni 7 292 m kw. GLA, w którym oprócz znanych sieciowych sklepów, takich jak Rossmann, Maxi Zoo, Media Expert i popularnego dyskontu spożywczego Biedronka, na pierwszym piętrze tego centrum handlowego znajdziemy marki wnętrzarskie takie jak: DlaSpania, Mebloo, Fabryka Sypialni, Livingroom, Pan Materac, Premium Parkett, Selene Materace i Bel-Pol.
„Najwyższy z możliwych poziom wynajmu osiągnięty w Homepark Targówek i Homepark Rawa dowodzi skuteczności przyjętej przez nas strategii leasingowej. Nasze parki handlowe mają ofertę atrakcyjną zarówno dla końcowego Klienta, jak i dla Partnerów biznesowych, z którymi wiążą nas długoterminowe umowy najmu. Realizacja tej strategii prowadzona jest zarówno przez zespół Cushman & Wakefield, zajmujący się leasingiem długoterminowym, jak i zespół BNP Paribas Real Estate, który zarządza portfolio naszych parków handlowych i dba o wynajem krótkoterminowy. Cieszę ze wspólnie osiąganych wyników i jestem przekonana, że będziemy kontynuować rozwój naszych obiektów, które przyciągają coraz szersze grupy Klientów i najemców.” - komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.
Mimo 100% poziomu wynajmu zarówno Homepark Targówek, jak i Homepark Rawa nie zamyka się na nowe możliwości i jest gotowy na dalszy rozwój, udoskonalanie swojej oferty czy dostosowywanie jej do potrzeb Klientów parków. Dzięki tej pracy parki handlowe należące do Funduszu Pradera European Retail Parks cały czas są atrakcyjnym miejscem dla nowych przedsięwzięć biznesowych, jak i dla korzystających z ich oferty Klientów.
HOMEPARK to wspólna marka 4 polskich parków handlowych, zlokalizowanych w Warszawie (Janki i Targówek), Katowicach (Rawa) i Poznaniu (Franowo). Centra HOMEPARK gromadzą przede wszystkim sklepy oferujące materiały budowlane i wykończeniowe, a także meble i wyposażenie wnętrz. W HOMEPARK znajdują się zarówno salony marek sieciowych, takich jak KOMFORT, JULA, BEL-POL, ARTE, jak i unikalnych lokalnych producentów. Ofertę uzupełniają sklepy spożywcze, sklepy z modą, akcesoriami dla dzieci czy produktami dla zwierząt.
Właścicielem parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,4 miliardy euro zawiera ponad 58 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Abu Dhabi posiadających łącznie 2,500 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.