DWA NOWE SALONY W HOMEPARK TARGÓWEK
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Homepark Targówek oraz Homepark Rawa – parki handlowe należące do Funduszu Pradera European Retail Parks, są w 100% wynajęte i gotowe na dalszy rozwój swojej oferty.
Homepark Targówek, zlokalizowany w północno-wschodniej części warszawskiej aglomeracji, przy trasie S8, jest jednym z największych parków handlowych w Polsce, oferującym 68,969 m kw. powierzchni najmu. W marcu 2024 roku dzięki otwarciu salonu Świat Podłóg, o powierzchni 124 m kw., nie tylko poszerzono ofertę o kolejną, nową markę oferującą podłogi drewniane i trwałe panele winylowe, ale osiągnięto stuprocentowy poziom wynajmu lokali.
W całym portfolio parków handlowych, należących do Funduszu Pradera European Retail Parks nie jest to wyjątek. Dokładnie taki sam, stuprocentowy poziom wynajmu osiągnął w marcu bieżącego roku Homepark Rawa, zlokalizowany w Katowicach, przy Al. Roździeńskiego 97. Tutaj ofertę obiektu 16 marca poszerzył, salon Livingroom. Na ponad 370 m kw. znajdziemy przede wszystkim ofertę mebli wypoczynkowych zapewniających wygodę i relaks. Są to zarówno sofy, narożniki, zestawy wypoczynkowe, jak i szeroka gama foteli, łącznie z nowoczesną linią mebli „Move”, pozwalającą na dowolne, zdalne ustawienie fotela, zagłówków i siedzisk w sofach i narożnikach, zgodnie z preferencjami użytkownika. Livingroom jest obecny także w dwóch innych Homeparkach należących do Pradery, doceniając ich dogodną lokalizację i atrakcyjne dla Klientów portfolio oferowanych w nich marek.
„Sklep Livingroom w Homeparka Rawa to nasz 7 sklep w Polsce. Bardzo cieszymy się, że nasze meble będą ponownie dostępne dla klientów na Śląsku. W naszej ofercie w Katowicach Klienci znajdą najbardziej popularne modele, ale również nowości, które na rynku pojawią się w tym roku. Salon w Homepark Rawa pokaże je jako pierwszy w Polsce.”- zapowiada Justyna Walkowska, Dyrektor ds. Marketingu Home Gallery, właściciela sieci sklepów Livingroom.
Oferta Homeparków to nie tylko marki wnętrzarskie. Sukces tych parków handlowych, odzwierciedlony w wysokim poziomie wynajmu opiera się na połączeniu wielu różnych kategorii produktowych. W Homepark Targówek znajdziemy także ofertę modową, sportową, sklepy z artykułami dla zwierząt, szeroki wybór produktów dla dzieci oraz supermarket. Są tutaj między innymi takie marki jak CCC, Sportano, JYSK, Pepco, Komfort, Jula, Smyk, Świat Dziecka, Lidl oraz TK Maxx, a wkrótce także Half Price. Ta ostatnia marka jest nowym salonem otwierającym się w Homepark Targówek również już w marcu. Jest jedną z dynamicznie rozwijających się sieci handlowych, a spośród wielu możliwości zdecydowała się na wybór właśnie tego parku handlowego.
Podobnie atrakcyjne portfolio, choć w nieco mniejszej skali, znajdziemy w Homepark Rawa, obiekcie o powierzchni 7 292 m kw. GLA, w którym oprócz znanych sieciowych sklepów, takich jak Rossmann, Maxi Zoo, Media Expert i popularnego dyskontu spożywczego Biedronka, na pierwszym piętrze tego centrum handlowego znajdziemy marki wnętrzarskie takie jak: DlaSpania, Mebloo, Fabryka Sypialni, Livingroom, Pan Materac, Premium Parkett, Selene Materace i Bel-Pol.
„Najwyższy z możliwych poziom wynajmu osiągnięty w Homepark Targówek i Homepark Rawa dowodzi skuteczności przyjętej przez nas strategii leasingowej. Nasze parki handlowe mają ofertę atrakcyjną zarówno dla końcowego Klienta, jak i dla Partnerów biznesowych, z którymi wiążą nas długoterminowe umowy najmu. Realizacja tej strategii prowadzona jest zarówno przez zespół Cushman & Wakefield, zajmujący się leasingiem długoterminowym, jak i zespół BNP Paribas Real Estate, który zarządza portfolio naszych parków handlowych i dba o wynajem krótkoterminowy. Cieszę ze wspólnie osiąganych wyników i jestem przekonana, że będziemy kontynuować rozwój naszych obiektów, które przyciągają coraz szersze grupy Klientów i najemców.” - komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.
Mimo 100% poziomu wynajmu zarówno Homepark Targówek, jak i Homepark Rawa nie zamyka się na nowe możliwości i jest gotowy na dalszy rozwój, udoskonalanie swojej oferty czy dostosowywanie jej do potrzeb Klientów parków. Dzięki tej pracy parki handlowe należące do Funduszu Pradera European Retail Parks cały czas są atrakcyjnym miejscem dla nowych przedsięwzięć biznesowych, jak i dla korzystających z ich oferty Klientów.
HOMEPARK to wspólna marka 4 polskich parków handlowych, zlokalizowanych w Warszawie (Janki i Targówek), Katowicach (Rawa) i Poznaniu (Franowo). Centra HOMEPARK gromadzą przede wszystkim sklepy oferujące materiały budowlane i wykończeniowe, a także meble i wyposażenie wnętrz. W HOMEPARK znajdują się zarówno salony marek sieciowych, takich jak KOMFORT, JULA, BEL-POL, ARTE, jak i unikalnych lokalnych producentów. Ofertę uzupełniają sklepy spożywcze, sklepy z modą, akcesoriami dla dzieci czy produktami dla zwierząt.
Właścicielem parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,4 miliardy euro zawiera ponad 58 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Abu Dhabi posiadających łącznie 2,500 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.