Dynamiczny rozwój Dealz w Polsce – sieć otworzyła swój 250. sklep!
Biuro Prasowe Dealz
ul. Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dealz|alertmedia.pl| |dealz|alertmedia.pl
506051987
www.dealz.pl
Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, otworzyła swój 250. sklep w Polsce. Jubileuszowa placówka marki mieści się w Malborku, w Parku Handlowym Koszykowa przy ulicy Koszykowej 2. Na półkach nowego obiektu klienci znajdą ponad 3000 produktów międzynarodowych marek w konkurencyjnych cenach.
Dealz kontynuuje ekspansję na polskim rynku
Otwarty w Malborku sklep, o powierzchni 450 mkw., jest pierwszą placówką marki w tym mieście i zarazem 250. sklepem Dealz w Polsce. W ciągu ostatniego półrocza sieć zwiększyła liczbę swoich polskich placówek o pięćdziesiąt, a w najbliższych tygodniach planowane są otwarcia kolejnych punktów. Jest to odpowiedź firmy na duże zainteresowanie klientów sklepami, które oferują dobrej jakości produkty i marki w przystępnych cenach.
Różnorodny asortyment sklepów Dealz obejmuje około 3000 produktów międzynarodowych marek, często niedostępnych lub trudnodostępnych w innych sieciach handlowych, w najlepszych cenach na rynku. W ofercie znajdują się m.in. artykuły spożywcze, drogeryjne, do dekoracji i wyposażenia domu, zabawki, a także akcesoria i produkty dla zwierząt. Sieć planuje dalsze wzmacnianie oferty artykułów do codziennego użytku oraz rozbudowę asortymentu convenience o nowe produkty i marki.
„Dealz kontynuuje realizację założonej strategii dynamicznego rozwoju, która już przynosi wymierne efekty. Przykładowo w I kwartale bieżącego roku otworzyliśmy nowe centrum dystrybucyjne w Łyszkowicach, w tym samym okresie wprowadziliśmy nową odsłonę sklepu i rozpoczęliśmy proces rebrandingu obiektów, które powstały w poprzednich latach. Teraz otworzyliśmy 250. sklep, a do końca roku chcemy posiadać w Polsce ponad 300 placówek, co oznacza radykalne przyspieszenie rozwoju firmy. Rosnąca popularność marki jest zasługą m.in. naszej unikatowej oferty, która wpisuje się w potrzeby klientów poszukujących sposobów na tańsze zakupy bez kompromisów w zakresie jakości,” – powiedział Marcin Langowski, Managing Director Dealz Poland.
Wraz z otwarciem nowego sklepu w Malborku, Dealz wystartował również z nową akcją pod hasłem „Czysty zysk”, w ramach której promuje wysokiej jakości produkty chemii gospodarczej m.in. z Niemiec i Wielkiej Brytanii oraz dostarcza klientom wiele cennych porad dotyczących sprzątania, prania i prasowania.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.