Dynamiczny rozwój Dealz w Polsce – sieć otworzyła swój 250. sklep!
Biuro Prasowe Dealz
ul. Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dealz|alertmedia.pl| |dealz|alertmedia.pl
506051987
www.dealz.pl
Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, otworzyła swój 250. sklep w Polsce. Jubileuszowa placówka marki mieści się w Malborku, w Parku Handlowym Koszykowa przy ulicy Koszykowej 2. Na półkach nowego obiektu klienci znajdą ponad 3000 produktów międzynarodowych marek w konkurencyjnych cenach.
Dealz kontynuuje ekspansję na polskim rynku
Otwarty w Malborku sklep, o powierzchni 450 mkw., jest pierwszą placówką marki w tym mieście i zarazem 250. sklepem Dealz w Polsce. W ciągu ostatniego półrocza sieć zwiększyła liczbę swoich polskich placówek o pięćdziesiąt, a w najbliższych tygodniach planowane są otwarcia kolejnych punktów. Jest to odpowiedź firmy na duże zainteresowanie klientów sklepami, które oferują dobrej jakości produkty i marki w przystępnych cenach.
Różnorodny asortyment sklepów Dealz obejmuje około 3000 produktów międzynarodowych marek, często niedostępnych lub trudnodostępnych w innych sieciach handlowych, w najlepszych cenach na rynku. W ofercie znajdują się m.in. artykuły spożywcze, drogeryjne, do dekoracji i wyposażenia domu, zabawki, a także akcesoria i produkty dla zwierząt. Sieć planuje dalsze wzmacnianie oferty artykułów do codziennego użytku oraz rozbudowę asortymentu convenience o nowe produkty i marki.
„Dealz kontynuuje realizację założonej strategii dynamicznego rozwoju, która już przynosi wymierne efekty. Przykładowo w I kwartale bieżącego roku otworzyliśmy nowe centrum dystrybucyjne w Łyszkowicach, w tym samym okresie wprowadziliśmy nową odsłonę sklepu i rozpoczęliśmy proces rebrandingu obiektów, które powstały w poprzednich latach. Teraz otworzyliśmy 250. sklep, a do końca roku chcemy posiadać w Polsce ponad 300 placówek, co oznacza radykalne przyspieszenie rozwoju firmy. Rosnąca popularność marki jest zasługą m.in. naszej unikatowej oferty, która wpisuje się w potrzeby klientów poszukujących sposobów na tańsze zakupy bez kompromisów w zakresie jakości,” – powiedział Marcin Langowski, Managing Director Dealz Poland.
Wraz z otwarciem nowego sklepu w Malborku, Dealz wystartował również z nową akcją pod hasłem „Czysty zysk”, w ramach której promuje wysokiej jakości produkty chemii gospodarczej m.in. z Niemiec i Wielkiej Brytanii oraz dostarcza klientom wiele cennych porad dotyczących sprzątania, prania i prasowania.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.