Dzień Kobiet w Centrum Korona
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
W dniach 5-6 marca z okazji Dnia Kobiet Centrum Korona zaprasza na wyjątkową wystawę, podczas której zaprezentuje sylwetki najbardziej inspirujących wrocławianek, wyłonionych przez Wrocławską Radę Kobiet w ramach konkursu „Wrocławianka Roku 2020”. Na klientów czeka również atrakcyjna promocja.
Od piątku Mieszkańcy Wrocławia mogą bezpłatnie obejrzeć wystawę sylwetek najbardziej inspirujących wrocławianek, będących laureatkami konkursu „Wrocławianka Roku 2020”. Wśród zaprezentowanych na wystawie kobiet znalazła się wrocławska radna Wanda Ziembicka-Has, profesor Bożena Ryszawska z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, aktywistka społeczna i działaczka na rzecz kobiet Anna Kowalczyk-Derlęga, studentka Politechniki Wrocławskiej Justyna Pelc, a także niezwykle zaangażowana w działania na rzecz przyrody i klimatu Małgorzata Piszczek. Wszystkie sylwetki prezentowane są wraz z krótkim opisem informującym o historii oraz ważnych osiągnięciach każdej z pań. Wystawę można oglądać w dniach 5-6 marca w godzinach 11:00-19:00.
„W Centrum Korona co roku świętujemy Dzień Kobiet zapewniając naszym klientom rozmaite atrakcje. Tym razem postanowiliśmy zorganizować wystawę sylwetek inspirujących kobiet, których historie mogą dodać klientkom pewności siebie, a także zachęcić do realizowania swoich marzeń. Odwiedzający mogą również skorzystać z atrakcyjnej promocji, która z pewnością umili zakupy” – mówi Magdalena Piechna, Head of Portfolio Management, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Korona.
Z okazji Dnia Kobiet klienci Centrum Korona mogą również skorzystać z atrakcyjnej promocji. Wszystkie osoby, które zrobią zakupy w Centrum Korona w dniach 5-6 marca za min. 100 zł będą mogły odebrać zestaw personalizowanych przypinek oraz kartę podarunkową do Centrum o wartości 30 zł. W celu odebrania nagrody należy zgłosić się z dowodami zakupu do Punktu Obsługi Akcji. Karty podarunkowe klienci będą mogli wykorzystać we wszystkich sklepach i salonach usługowych w Centrum Korona. Liczba nagród jest ograniczona a regulamin promocji dostępny jest w Punkcie Obsługi Akcji.
2 na 3 Polaków odwiedziło jarmark świąteczny w ciągu ostatnich lat
Nowy Kantor Promes w CH Focus – pierwszy salon w Bydgoszczy już otwarty!
Black Friday i Cyber Monday – ekologiczne wyzwania zakupowej gorączki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Akcesja Ukrainy będzie dużym wyzwaniem dla unijnego rolnictwa. Obie strony czeka kilka lat przygotowań
Ukraina ze względu na wielkość terytorium i żyzne grunty jest rolniczą potęgą. Jej przystąpienie do Unii Europejskiej może być wyzwaniem dla całego europejskiego rolnictwa. Pokazały to ostatnie lata, kiedy zwolnienie z ceł ukraińskich produktów zdestabilizowało sytuację rynków rolnych w części krajów. Ukraińskie rolnictwo wciąż nie spełnia unijnych wymagań. Komisja Europejska oceniła gotowość branży rolnej na 2 w sześciopunktowej skali.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.