Komunikaty PR

Dzięki Visa klienci sklepów Żabka polecą na mecze FIFA Women’s World Cup 2023

2023-08-03  |  12:20
Biuro prasowe

Dzięki Visa, wyłącznemu dostawcy usług płatniczych FIFA Women’s World Cup 2023™, troje klientów sklepów Żabka wraz z osobami towarzyszącymi poleci w sierpniu na sześć dni do Australii, by zobaczyć mecze FIFA Women’s World Cup 2023™. Są to laureaci nagrody głównej w „Loterii Visa i Żabka z okazji FIFA Women’s World Cup 2023™”. Kolejne 1000 osób uczestniczących w loterii otrzymało repliki oficjalnej piłki meczowej mistrzostw.

Zgłoszenia do loterii promocyjnej były przyjmowane od 19 kwietnia do 14 maja 2023 r. Aby wziąć w niej udział, użytkownicy kart z logo Visa, jednego ze światowych liderów płatności cyfrowych, rejestrowali je na stronie www i dokonywali płatności za zakupy w sklepach Żabka. Każda transakcja traktowana była jako jeden los. Losowanie nagród odbyło się 6 czerwca 2023 r.

Nagroda główna loterii trafiła do uczestników z Poznania, Krakowa i Obornik. Oprócz biletów na mecz półfinałowy i finałowy FIFA Women’s World Cup 2023™, laureaci mają zapewniony przelot, nocleg w hotelu wysokiej klasy wraz z wyżywieniem oraz kartę podarunkową na drobne wydatki. Rozlosowano także 1000 nagród 1. stopnia w postaci OCEAUNZ Competition Ball, czyli repliki oficjalnej piłki FIFA Women’s World Cup 2023™, inspirowanej unikalnymi krajobrazami państw gospodarzy: Australii i Nowej Zelandii.

Visa jest sponsorem FIFA Women’s World Cup 2023™, mistrzostw, które są platformą jednoczącą ludzi z całego świata wokół miłości do piłki nożnej. Nasze zaangażowanie w kobiecą piłkę jest długofalowe. Chcemy inspirować dziewczęta i młode kobiety oraz stwarzać im możliwości, dzięki którym będą mogły spełniać swoje marzenia. Wraz z FIFA pracujemy nad tym, by kobieca piłka nożna wreszcie zajęła należne jej miejsce w sercach fanów – mówi Katarzyna Zubrzycka, dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.

­Specjalnością Żabki jest zaskakiwanie naszych klientów nie tylko kolejnymi wygodnymi usługami i rozwiązaniami, ale także specjalnymi promocjami, organizowanymi z partnerami. Tym razem, wspólnie z Visa, przygotowaliśmy loterię dla konsumentów z atrakcyjnymi nagrodami. Jestem przekonany, że udział w tak ekscytującym wydarzeniu sportowym, jak FIFA Women’s World Cup 2023™ będzie dla zwycięzców niezapomnianą przygodą. Dla nas był to wyjątkowy projekt także z inne względu – to właśnie w Poznaniu, gdzie mieści się centrala Żabki, powstał pierwszy polski kobiecy zespół piłkarski – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług, Żabka Polska.

FIFA Women’s World Cup 2023™ rozpoczęły się 20 lipca br. w Australii i Nowej Zelandii – po raz pierwszy gospodarzami tego turnieju są dwa kraje. Według szacunków organizatorów to największe w historii wydarzenie w kobiecym sporcie, które zgromadzi nie tylko największą liczbę uczestniczek, ale i widzów. W mundialu biorą udział 32 reprezentacje, a ich zmagania – 64 mecze, rozgrywane na 10 stadionach w 9 miastach – potrwają do 20 sierpnia br. To właśnie tego dnia w Sydney odbędzie się mecz finałowy, który będą oglądać także zwycięzcy nagrody głównej w loterii „Visa i Żabka z okazji FIFA Women’s World Cup 2023™".

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.