Komunikaty PR

Dzięki Visa klienci sklepów Żabka polecą na mecze FIFA Women’s World Cup 2023

2023-08-03  |  12:20
Biuro prasowe

Dzięki Visa, wyłącznemu dostawcy usług płatniczych FIFA Women’s World Cup 2023™, troje klientów sklepów Żabka wraz z osobami towarzyszącymi poleci w sierpniu na sześć dni do Australii, by zobaczyć mecze FIFA Women’s World Cup 2023™. Są to laureaci nagrody głównej w „Loterii Visa i Żabka z okazji FIFA Women’s World Cup 2023™”. Kolejne 1000 osób uczestniczących w loterii otrzymało repliki oficjalnej piłki meczowej mistrzostw.

Zgłoszenia do loterii promocyjnej były przyjmowane od 19 kwietnia do 14 maja 2023 r. Aby wziąć w niej udział, użytkownicy kart z logo Visa, jednego ze światowych liderów płatności cyfrowych, rejestrowali je na stronie www i dokonywali płatności za zakupy w sklepach Żabka. Każda transakcja traktowana była jako jeden los. Losowanie nagród odbyło się 6 czerwca 2023 r.

Nagroda główna loterii trafiła do uczestników z Poznania, Krakowa i Obornik. Oprócz biletów na mecz półfinałowy i finałowy FIFA Women’s World Cup 2023™, laureaci mają zapewniony przelot, nocleg w hotelu wysokiej klasy wraz z wyżywieniem oraz kartę podarunkową na drobne wydatki. Rozlosowano także 1000 nagród 1. stopnia w postaci OCEAUNZ Competition Ball, czyli repliki oficjalnej piłki FIFA Women’s World Cup 2023™, inspirowanej unikalnymi krajobrazami państw gospodarzy: Australii i Nowej Zelandii.

Visa jest sponsorem FIFA Women’s World Cup 2023™, mistrzostw, które są platformą jednoczącą ludzi z całego świata wokół miłości do piłki nożnej. Nasze zaangażowanie w kobiecą piłkę jest długofalowe. Chcemy inspirować dziewczęta i młode kobiety oraz stwarzać im możliwości, dzięki którym będą mogły spełniać swoje marzenia. Wraz z FIFA pracujemy nad tym, by kobieca piłka nożna wreszcie zajęła należne jej miejsce w sercach fanów – mówi Katarzyna Zubrzycka, dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.

­Specjalnością Żabki jest zaskakiwanie naszych klientów nie tylko kolejnymi wygodnymi usługami i rozwiązaniami, ale także specjalnymi promocjami, organizowanymi z partnerami. Tym razem, wspólnie z Visa, przygotowaliśmy loterię dla konsumentów z atrakcyjnymi nagrodami. Jestem przekonany, że udział w tak ekscytującym wydarzeniu sportowym, jak FIFA Women’s World Cup 2023™ będzie dla zwycięzców niezapomnianą przygodą. Dla nas był to wyjątkowy projekt także z inne względu – to właśnie w Poznaniu, gdzie mieści się centrala Żabki, powstał pierwszy polski kobiecy zespół piłkarski – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług, Żabka Polska.

FIFA Women’s World Cup 2023™ rozpoczęły się 20 lipca br. w Australii i Nowej Zelandii – po raz pierwszy gospodarzami tego turnieju są dwa kraje. Według szacunków organizatorów to największe w historii wydarzenie w kobiecym sporcie, które zgromadzi nie tylko największą liczbę uczestniczek, ale i widzów. W mundialu biorą udział 32 reprezentacje, a ich zmagania – 64 mecze, rozgrywane na 10 stadionach w 9 miastach – potrwają do 20 sierpnia br. To właśnie tego dnia w Sydney odbędzie się mecz finałowy, który będą oglądać także zwycięzcy nagrody głównej w loterii „Visa i Żabka z okazji FIFA Women’s World Cup 2023™".

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.