Elastyczne płatności Klarny wchodzą na platformę Shoper, otwierając nowe możliwo
- Klarna umacnia swoją propozycję na polskim rynku i nawiązuje współpracę z Shoper – najpopularniejszym dostawcą rozwiązań e-commerce w modelu subskrypcyjnym w Polsce.
- Wprowadzenie usługi „Zapłać za 30 dni” oraz płatności w 3 ratach 0% od Klarny zapewni konsumentom jeszcze większą wygodę i bezpieczeństwo podczas dokonywania zakupów.
Warszawa, 26 lipca 2023 r. – Klarna, globalna sieć płatności i zakupów, wspierana przez sztuczną inteligencję, nawiązuje współpracę z Shoper − wiodącym dostawcą rozwiązań e-commerce w Polsce. Od 17 lipca właściciele 17 tys. e-sklepów działających na platformie mogą oferować kupującym elastyczne metody płatności dostarczane przez szwedzki fintech.
Shoper, jako najpopularniejsza platforma e-commerce w modelu subskrypcyjnym w Polsce, stale dąży do dostarczania najlepszych narzędzi sprzedażowych swoim klientom. Partnerstwo z Klarną jest więc kolejnym ważnym krokiem w rozwoju i umacnianiu pozycji firmy jako lidera na polskim rynku e-commerce.
– W Shoper stale rozwijamy ofertę usług finansowych, tak by odpowiadała konkretnym potrzebom i oczekiwaniom właścicieli e-sklepów oraz była dostosowana do specyfiki e-handlu. Klarna to globalny lider w zakresie płatności odroczonych. Dzięki temu wdrożeniu, sklepy korzystające z platformy Shoper otrzymują dostęp do niezwykle popularnej metody odroczonej płatności, rozpoznawalnej na poziomie międzynarodowym i bardzo zaawansowanej technologicznie. Klienci cenią takie rozwiązania, szukają ich i aktywnie z nich korzystają. Dzięki temu sprzedawcy Shoper zyskują narzędzie, które pomoże spełnić rosnące oczekiwania konsumentów oraz zapewnić im lepsze doświadczenia zakupowe – mówi Łukasz Piechowiak, Head of Financial Services w Shoper S.A.
Klarna nie zwalnia tempa
Shoper dołącza do grona ponad 3 tys. partnerów, marek i sklepów internetowych w Polsce, które udostępniają płatności z Klarną. Właściciele sklepów na platformie Shoper mogą od teraz oferować swoim klientom zakupy z bezpiecznymi płatnościami odroczonymi o 30 dni lub podzielonymi na 3 nieoprocentowane raty. Z rozwiązań oferowanych przez Klarnę korzysta już ponad 1,5 mln polskich konsumentów.
– Jak wynika z naszego raportu „Shopping Pulse” aż 69 proc. polskich konsumentów przyznaje, że bardziej optymistycznie podchodzi do sprzedawców oferujących możliwość odroczenia płatności. Dlatego tym bardziej cieszy nas fakt, że nasze usługi konsekwentnie wdrażane są na najpopularniejszej platformie do prowadzenia sklepów internetowych w Polsce – komentuje Łukasz Dwulit, Head of Klarna Poland. – Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z tak dużym graczem na polskim rynku, jakim jest Shoper. Jesteśmy przekonani, że dzięki naszym elastycznym rozwiązaniom, sklepy oraz klienci korzystający z platformy zyskają nowe możliwości rozwoju i dokonywania zakupów dostosowanych do ich potrzeb − dodaje.
Klarna działa w Polsce od 2021 roku. Globalnie z rozwiązań oferowanych przez wywodzący się ze Szwecji fintech korzysta już ponad 150 mln użytkowników na 23 rynkach - od początku czerwca płatności z Klarną dostępne są również dla kupujących i sprzedających w Rumunii.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.