Elastyczne płatności Klarny wchodzą na platformę Shoper, otwierając nowe możliwo
- Klarna umacnia swoją propozycję na polskim rynku i nawiązuje współpracę z Shoper – najpopularniejszym dostawcą rozwiązań e-commerce w modelu subskrypcyjnym w Polsce.
- Wprowadzenie usługi „Zapłać za 30 dni” oraz płatności w 3 ratach 0% od Klarny zapewni konsumentom jeszcze większą wygodę i bezpieczeństwo podczas dokonywania zakupów.
Warszawa, 26 lipca 2023 r. – Klarna, globalna sieć płatności i zakupów, wspierana przez sztuczną inteligencję, nawiązuje współpracę z Shoper − wiodącym dostawcą rozwiązań e-commerce w Polsce. Od 17 lipca właściciele 17 tys. e-sklepów działających na platformie mogą oferować kupującym elastyczne metody płatności dostarczane przez szwedzki fintech.
Shoper, jako najpopularniejsza platforma e-commerce w modelu subskrypcyjnym w Polsce, stale dąży do dostarczania najlepszych narzędzi sprzedażowych swoim klientom. Partnerstwo z Klarną jest więc kolejnym ważnym krokiem w rozwoju i umacnianiu pozycji firmy jako lidera na polskim rynku e-commerce.
– W Shoper stale rozwijamy ofertę usług finansowych, tak by odpowiadała konkretnym potrzebom i oczekiwaniom właścicieli e-sklepów oraz była dostosowana do specyfiki e-handlu. Klarna to globalny lider w zakresie płatności odroczonych. Dzięki temu wdrożeniu, sklepy korzystające z platformy Shoper otrzymują dostęp do niezwykle popularnej metody odroczonej płatności, rozpoznawalnej na poziomie międzynarodowym i bardzo zaawansowanej technologicznie. Klienci cenią takie rozwiązania, szukają ich i aktywnie z nich korzystają. Dzięki temu sprzedawcy Shoper zyskują narzędzie, które pomoże spełnić rosnące oczekiwania konsumentów oraz zapewnić im lepsze doświadczenia zakupowe – mówi Łukasz Piechowiak, Head of Financial Services w Shoper S.A.
Klarna nie zwalnia tempa
Shoper dołącza do grona ponad 3 tys. partnerów, marek i sklepów internetowych w Polsce, które udostępniają płatności z Klarną. Właściciele sklepów na platformie Shoper mogą od teraz oferować swoim klientom zakupy z bezpiecznymi płatnościami odroczonymi o 30 dni lub podzielonymi na 3 nieoprocentowane raty. Z rozwiązań oferowanych przez Klarnę korzysta już ponad 1,5 mln polskich konsumentów.
– Jak wynika z naszego raportu „Shopping Pulse” aż 69 proc. polskich konsumentów przyznaje, że bardziej optymistycznie podchodzi do sprzedawców oferujących możliwość odroczenia płatności. Dlatego tym bardziej cieszy nas fakt, że nasze usługi konsekwentnie wdrażane są na najpopularniejszej platformie do prowadzenia sklepów internetowych w Polsce – komentuje Łukasz Dwulit, Head of Klarna Poland. – Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z tak dużym graczem na polskim rynku, jakim jest Shoper. Jesteśmy przekonani, że dzięki naszym elastycznym rozwiązaniom, sklepy oraz klienci korzystający z platformy zyskają nowe możliwości rozwoju i dokonywania zakupów dostosowanych do ich potrzeb − dodaje.
Klarna działa w Polsce od 2021 roku. Globalnie z rozwiązań oferowanych przez wywodzący się ze Szwecji fintech korzysta już ponad 150 mln użytkowników na 23 rynkach - od początku czerwca płatności z Klarną dostępne są również dla kupujących i sprzedających w Rumunii.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.