Komunikaty PR

Empik wzmacnia ofertę Nowych Bielaw

2024-10-07  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Nowe Bielawy poszerzają swoją ofertę kulturalną, rozrywkową i multimedialną. W toruńskim centrum handlowym, które jest częścią portfolio Greenman Poland, zadebiutował najnowszy w regionie salon sieci Empik.

— Rozwój oferty Nowych Bielaw, w tym zwłaszcza o popularne wśród konsumentów marki, jest dla nas jednym z priorytetów leasingowych. Otwarcie wyczekiwanego przez klientów salonu Empik wpisuje się w tę strategię rozwoju tenant-mixu. To dla obiektu jeden z najważniejszych debiutów w tym roku i to z kilku względów — mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

— Przede wszystkim, wraz z otwarciem salonu Empik, po raz kolejny w tym roku odpowiadamy na potrzeby lokalnego rynku. Po drugie, obecność marki rozszerza naszą ofertę i tworzy atrakcyjną lokalnie destynację zakupową dla poszukujących m.in. książek, prasy, płyt, gier czy upominków. Nie bez znaczenia jest także to, że dzięki Empikowi oferta obiektu staje się jeszcze bardziej omnikanałowa, a tym samym nowocześniejsza, co stwarza więcej możliwości zakupowych — dodaje.

W nowo otwartym salonie klienci znajdą bogatą ofertę premierowych i bestsellerowych książek, które zadowolą nawet najbardziej wymagających czytelników. Salon pełen jest również inspiracji na wyjątkowe prezenty. W asortymencie nie brakuje także prasy, nowości muzycznych, zabawek, gier, artykułów papierniczych, zestawów DIY i gadżetów. Każdy, kto poszukuje niebanalnych dekoracji do domu, także znajdzie coś dla siebie.

Ponadto odwiedzający mogą liczyć na szybkie i komfortowe zakupy, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom omnikanałowym. Salon oferuje usługę click&collect, pozwalającą na rezerwację produktów w aplikacji Empik lub na Empik.com i wygodny odbiór w sklepie. Oprócz tego klienci mogą wygodnie odebrać w nowym sklepie zamówienia z Empik.com, zarówno z oferty własnej Empiku, jak i od wybranych sprzedawców marketplace. W przypadku produktów sprzedawanych przez Empik, klient odbierze także paczkę w sposób przyjazny środowisku - bez opakowań i zbędnych wypełniaczy. Dodatkowo, na miejscu, cały asortyment można przeglądać w interaktywnym punkcie INFO.

— Empik to marka, którą każdy doskonale zna, lider w swoim segmencie, od lat wyznaczający trendy na rynku. Cieszymy się, że teraz także nasi klienci robiący codzienne zakupy w Nowych Bielawach będą mieli dostęp do bogatej oferty sieci. Jesteśmy przekonani, że będzie to niezwykle udany debiut, zwłaszcza że konsumenci od dawna sygnalizowali nam w badaniach potrzebę otwarcia sklepu sieci w tej lokalizacji — mówi Karolina Nitowska.

Także sieć Empik wiąże duże nadzieje z pojawieniem się w Nowych Bielawach. — Długo wyczekiwane otwarcie salonu w Nowych Bielawach to kolejny istotny krok w naszej strategii ekspansji. Cieszymy się, że możemy zaprosić mieszkańców Torunia do czwartego salonu w mieście. Nowo otwarty sklep jest jednak wyjątkowy z uwagi na lokalizację centrum handlowego - blisko klienta, po sąsiedzku – mówi Olga Wielgosz, Menadżerka ds. Wynajmu w Empiku i dodaje: — Jestem przekonana, że w zbliżającym się wielkimi krokami sezonie świątecznym, Empik w Nowych Bielawach będzie najlepszym miejscem do prezentowych i kulturalnych poszukiwań.

Empik to już kolejny rynkowy lider, który ostatnimi czasy zwrócił uwagę na Nowe Bielawy. Tylko w okresie wakacyjnym obiekt ogłosił przedłużenie umów z aż sześcioma wieloletnimi partnerami. Wielu najemców również przechodzi modernizację. Rossmann już powiększył i odświeżył swój lokal. Remont przeszedł także Douglas, a podobne prace planuje CCC.

— Nowe Bielawy postrzegane są dziś jako atrakcyjna biznesowo lokalizacja o dużym potencjale, co jest zasługą m.in. modernizacji obiektu i jego rozbudowy o dwa w pełni skomercjalizowane parki handlowe. Rynek zwraca także uwagę na to, jak w ostatnich latach znacząco rozwinęliśmy nasz tenant-mix, w którym obecne są dziś tak duże marki jak Smyk, Sinsay, Tatuum czy Apart — mówi Karolina Nitowska i dodaje: — To otoczenie wielu topowych brandów, w połączeniu z szerokim i chłonnym rynkiem, na jakim działają Nowe Bielawy, zachęca do inwestowania w najem. Czyni z nas także solidnego partnera na lokalnym rynku.

Empik to już 82. najemca Nowych Bielaw. Jak informuje dział leasingu, wraz z kolejnymi umowami i otwarciami, obiekt zbliża się do poziomu 100 proc. komercjalizacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.