Empik wzmacnia ofertę Nowych Bielaw
Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak@guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Nowe Bielawy poszerzają swoją ofertę kulturalną, rozrywkową i multimedialną. W toruńskim centrum handlowym, które jest częścią portfolio Greenman Poland, zadebiutował najnowszy w regionie salon sieci Empik.
— Rozwój oferty Nowych Bielaw, w tym zwłaszcza o popularne wśród konsumentów marki, jest dla nas jednym z priorytetów leasingowych. Otwarcie wyczekiwanego przez klientów salonu Empik wpisuje się w tę strategię rozwoju tenant-mixu. To dla obiektu jeden z najważniejszych debiutów w tym roku i to z kilku względów — mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
— Przede wszystkim, wraz z otwarciem salonu Empik, po raz kolejny w tym roku odpowiadamy na potrzeby lokalnego rynku. Po drugie, obecność marki rozszerza naszą ofertę i tworzy atrakcyjną lokalnie destynację zakupową dla poszukujących m.in. książek, prasy, płyt, gier czy upominków. Nie bez znaczenia jest także to, że dzięki Empikowi oferta obiektu staje się jeszcze bardziej omnikanałowa, a tym samym nowocześniejsza, co stwarza więcej możliwości zakupowych — dodaje.
W nowo otwartym salonie klienci znajdą bogatą ofertę premierowych i bestsellerowych książek, które zadowolą nawet najbardziej wymagających czytelników. Salon pełen jest również inspiracji na wyjątkowe prezenty. W asortymencie nie brakuje także prasy, nowości muzycznych, zabawek, gier, artykułów papierniczych, zestawów DIY i gadżetów. Każdy, kto poszukuje niebanalnych dekoracji do domu, także znajdzie coś dla siebie.
Ponadto odwiedzający mogą liczyć na szybkie i komfortowe zakupy, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom omnikanałowym. Salon oferuje usługę click&collect, pozwalającą na rezerwację produktów w aplikacji Empik lub na Empik.com i wygodny odbiór w sklepie. Oprócz tego klienci mogą wygodnie odebrać w nowym sklepie zamówienia z Empik.com, zarówno z oferty własnej Empiku, jak i od wybranych sprzedawców marketplace. W przypadku produktów sprzedawanych przez Empik, klient odbierze także paczkę w sposób przyjazny środowisku - bez opakowań i zbędnych wypełniaczy. Dodatkowo, na miejscu, cały asortyment można przeglądać w interaktywnym punkcie INFO.
— Empik to marka, którą każdy doskonale zna, lider w swoim segmencie, od lat wyznaczający trendy na rynku. Cieszymy się, że teraz także nasi klienci robiący codzienne zakupy w Nowych Bielawach będą mieli dostęp do bogatej oferty sieci. Jesteśmy przekonani, że będzie to niezwykle udany debiut, zwłaszcza że konsumenci od dawna sygnalizowali nam w badaniach potrzebę otwarcia sklepu sieci w tej lokalizacji — mówi Karolina Nitowska.
Także sieć Empik wiąże duże nadzieje z pojawieniem się w Nowych Bielawach. — Długo wyczekiwane otwarcie salonu w Nowych Bielawach to kolejny istotny krok w naszej strategii ekspansji. Cieszymy się, że możemy zaprosić mieszkańców Torunia do czwartego salonu w mieście. Nowo otwarty sklep jest jednak wyjątkowy z uwagi na lokalizację centrum handlowego - blisko klienta, po sąsiedzku – mówi Olga Wielgosz, Menadżerka ds. Wynajmu w Empiku i dodaje: — Jestem przekonana, że w zbliżającym się wielkimi krokami sezonie świątecznym, Empik w Nowych Bielawach będzie najlepszym miejscem do prezentowych i kulturalnych poszukiwań.
Empik to już kolejny rynkowy lider, który ostatnimi czasy zwrócił uwagę na Nowe Bielawy. Tylko w okresie wakacyjnym obiekt ogłosił przedłużenie umów z aż sześcioma wieloletnimi partnerami. Wielu najemców również przechodzi modernizację. Rossmann już powiększył i odświeżył swój lokal. Remont przeszedł także Douglas, a podobne prace planuje CCC.
— Nowe Bielawy postrzegane są dziś jako atrakcyjna biznesowo lokalizacja o dużym potencjale, co jest zasługą m.in. modernizacji obiektu i jego rozbudowy o dwa w pełni skomercjalizowane parki handlowe. Rynek zwraca także uwagę na to, jak w ostatnich latach znacząco rozwinęliśmy nasz tenant-mix, w którym obecne są dziś tak duże marki jak Smyk, Sinsay, Tatuum czy Apart — mówi Karolina Nitowska i dodaje: — To otoczenie wielu topowych brandów, w połączeniu z szerokim i chłonnym rynkiem, na jakim działają Nowe Bielawy, zachęca do inwestowania w najem. Czyni z nas także solidnego partnera na lokalnym rynku.
Empik to już 82. najemca Nowych Bielaw. Jak informuje dział leasingu, wraz z kolejnymi umowami i otwarciami, obiekt zbliża się do poziomu 100 proc. komercjalizacji.
Oferta handlowa Galerii Północnej zyskuje
G City podpisało umowę z UNIQLO na stały sklep w Polsce w Wars Sawa Junior
Marketing z Polski nie zadziała na innych rynkach. Jak go skutecznie prowadzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Dystans między UE a gospodarkami USA czy Chin rośnie. Spada konkurencyjność unijnych firm
Raport Mario Draghiego opublikowany we wrześniu w czarnych barwach maluje gospodarczą przyszłość Unii Europejskiej, o ile nie poczyni ona wielomiliardowych inwestycji w innowacje. Problemy z konkurencyjnością europejskiej, w tym i polskiej gospodarki dostrzegają także przedsiębiorcy. Rozwiązaniem miałoby być zainwestowanie środków publicznych zarówno ze strony rządów, jak i całej Wspólnoty w technologie informatyczne.
Edukacja
Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne
Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.
Edukacja
Ambitne plany eksploracji kosmosu oznaczają większe zapotrzebowanie na kadry. Rola edukacji kosmicznej rośnie
W połowie wieku ludzkość może się pojawić na Marsie, a u progu kolejnego – zasiedlić go. Taki scenariusz sprawia, że edukacja kosmiczna zyskuje na znaczeniu. Nowa rzeczywistość będzie wymagała przeniesienia ziemskich technologii i wiedzy ekspertów z różnych dziedzin do kosmosu. Potrzebni będą nie tylko inżynierowie i astronauci, lecz także m.in. architekci, biolodzy, kucharze czy hydraulicy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.