Komunikaty PR

Empik wzmacnia ofertę Nowych Bielaw

2024-10-07  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Nowe Bielawy poszerzają swoją ofertę kulturalną, rozrywkową i multimedialną. W toruńskim centrum handlowym, które jest częścią portfolio Greenman Poland, zadebiutował najnowszy w regionie salon sieci Empik.

— Rozwój oferty Nowych Bielaw, w tym zwłaszcza o popularne wśród konsumentów marki, jest dla nas jednym z priorytetów leasingowych. Otwarcie wyczekiwanego przez klientów salonu Empik wpisuje się w tę strategię rozwoju tenant-mixu. To dla obiektu jeden z najważniejszych debiutów w tym roku i to z kilku względów — mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

— Przede wszystkim, wraz z otwarciem salonu Empik, po raz kolejny w tym roku odpowiadamy na potrzeby lokalnego rynku. Po drugie, obecność marki rozszerza naszą ofertę i tworzy atrakcyjną lokalnie destynację zakupową dla poszukujących m.in. książek, prasy, płyt, gier czy upominków. Nie bez znaczenia jest także to, że dzięki Empikowi oferta obiektu staje się jeszcze bardziej omnikanałowa, a tym samym nowocześniejsza, co stwarza więcej możliwości zakupowych — dodaje.

W nowo otwartym salonie klienci znajdą bogatą ofertę premierowych i bestsellerowych książek, które zadowolą nawet najbardziej wymagających czytelników. Salon pełen jest również inspiracji na wyjątkowe prezenty. W asortymencie nie brakuje także prasy, nowości muzycznych, zabawek, gier, artykułów papierniczych, zestawów DIY i gadżetów. Każdy, kto poszukuje niebanalnych dekoracji do domu, także znajdzie coś dla siebie.

Ponadto odwiedzający mogą liczyć na szybkie i komfortowe zakupy, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom omnikanałowym. Salon oferuje usługę click&collect, pozwalającą na rezerwację produktów w aplikacji Empik lub na Empik.com i wygodny odbiór w sklepie. Oprócz tego klienci mogą wygodnie odebrać w nowym sklepie zamówienia z Empik.com, zarówno z oferty własnej Empiku, jak i od wybranych sprzedawców marketplace. W przypadku produktów sprzedawanych przez Empik, klient odbierze także paczkę w sposób przyjazny środowisku - bez opakowań i zbędnych wypełniaczy. Dodatkowo, na miejscu, cały asortyment można przeglądać w interaktywnym punkcie INFO.

— Empik to marka, którą każdy doskonale zna, lider w swoim segmencie, od lat wyznaczający trendy na rynku. Cieszymy się, że teraz także nasi klienci robiący codzienne zakupy w Nowych Bielawach będą mieli dostęp do bogatej oferty sieci. Jesteśmy przekonani, że będzie to niezwykle udany debiut, zwłaszcza że konsumenci od dawna sygnalizowali nam w badaniach potrzebę otwarcia sklepu sieci w tej lokalizacji — mówi Karolina Nitowska.

Także sieć Empik wiąże duże nadzieje z pojawieniem się w Nowych Bielawach. — Długo wyczekiwane otwarcie salonu w Nowych Bielawach to kolejny istotny krok w naszej strategii ekspansji. Cieszymy się, że możemy zaprosić mieszkańców Torunia do czwartego salonu w mieście. Nowo otwarty sklep jest jednak wyjątkowy z uwagi na lokalizację centrum handlowego - blisko klienta, po sąsiedzku – mówi Olga Wielgosz, Menadżerka ds. Wynajmu w Empiku i dodaje: — Jestem przekonana, że w zbliżającym się wielkimi krokami sezonie świątecznym, Empik w Nowych Bielawach będzie najlepszym miejscem do prezentowych i kulturalnych poszukiwań.

Empik to już kolejny rynkowy lider, który ostatnimi czasy zwrócił uwagę na Nowe Bielawy. Tylko w okresie wakacyjnym obiekt ogłosił przedłużenie umów z aż sześcioma wieloletnimi partnerami. Wielu najemców również przechodzi modernizację. Rossmann już powiększył i odświeżył swój lokal. Remont przeszedł także Douglas, a podobne prace planuje CCC.

— Nowe Bielawy postrzegane są dziś jako atrakcyjna biznesowo lokalizacja o dużym potencjale, co jest zasługą m.in. modernizacji obiektu i jego rozbudowy o dwa w pełni skomercjalizowane parki handlowe. Rynek zwraca także uwagę na to, jak w ostatnich latach znacząco rozwinęliśmy nasz tenant-mix, w którym obecne są dziś tak duże marki jak Smyk, Sinsay, Tatuum czy Apart — mówi Karolina Nitowska i dodaje: — To otoczenie wielu topowych brandów, w połączeniu z szerokim i chłonnym rynkiem, na jakim działają Nowe Bielawy, zachęca do inwestowania w najem. Czyni z nas także solidnego partnera na lokalnym rynku.

Empik to już 82. najemca Nowych Bielaw. Jak informuje dział leasingu, wraz z kolejnymi umowami i otwarciami, obiekt zbliża się do poziomu 100 proc. komercjalizacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Polsko-brytyjska współpraca gospodarcza nabiera rozpędu. Dobre perspektywy dla wspólnych projektów energetycznych i obronnych

Pomimo brexitu relacje handlowe między Polską a Wielką Brytanią nie tylko się utrzymały, ale też nabrały nowej dynamiki. W 2023 roku wartość wymiany towarów i usług osiągnęła rekordowe 36,4 mld euro – wynika z raportu Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej. Rosną także obustronne inwestycje. W Polsce działa już ponad 1,4 tys. firm z kapitałem brytyjskim zatrudniających 113 tys. osób. Również polskie firmy coraz częściej eksplorują rynek brytyjski. Szczególnie dynamicznie rozwija się współpraca w sektorach strategicznych energetycznym, obronnym, technologicznym i finansowym.

Transport

Dziennie policjanci zatrzymują średnio 69 osób z zakazem prowadzenia pojazdów. Trwają prace nad zaostrzeniem przepisów dla kierowców

W 2024 roku policjanci przeprowadzili ponad 16 mln badań na zawartość alkoholu w organizmie i zatrzymali 91,3 tys. nietrzeźwych kierujących. W 2022 roku, przy mniejszej liczbie kontroli, było ich niemal 104,5 tys. Spadek jest zauważalny, ale problem wciąż jest poważny. Dodatkowo 16,5 tys. osób naruszyło sądowy zakaz prowadzenia pojazdów, a 8,2 tys. nie zastosowało się do decyzji o cofnięciu uprawnień do kierowania. Trwają prace nad przepisami, które zaostrzą kary w tym obszarze.

Handel

Branża AGD podnosi się po trudnym okresie. Liczy na wsparcie w walce z silną konkurencją z Chin

Polska jest nadal największym producentem sprzętu AGD w UE, ale traci na znaczeniu pod wpływem silnej konkurencji z krajów trzecich, przede wszystkim Chin. Ostatnie dwa lata były trudne dla branży, wciąż pojawiają się nowe zagrożenia, ale – jak podkreślają jej przedstawiciele – widać światełko w tunelu. Producenci AGD liczą na pozytywny wpływ deregulacji, również w obszarze środowiskowym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.