ERLI wprowadził pierwszą w polskim e-commerce usługę Gwarancji Darmowego Zwrotu
ERLI – marketplace nr 2 w Polsce, wprowadził nowatorską i wygodną usługę dla klientów – Gwarancję Darmowego Zwrotu. Dzięki niej, kupujący za jedyne 1,99 zł mogą zapewnić sobie możliwość darmowego zwrotu produktów za pośrednictwem Paczkomat® InPost. Aby z niej skorzystać, wystarczy na etapie składania zamówienia dodać do koszyka nową usługę i opłacić całość zamówienia. Rozwiązanie będzie dostępne dla wszystkich zamówień umożliwiających wybór dostawy do urządzenia paczkowego InPost. Gwarancja Darmowego Zwrotu to pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, które zwiększa komfort i bezpieczeństwo zakupów online.
ERLI, jeden z najszybciej rozwijających się marketplace’ów w Europie, po raz kolejny udowadnia, że podstawą rozwoju platformy jest stałe podnoszenie jakości doświadczenia zakupowego. Dlatego marketplace wprowadził Gwarancję Darmowego Zwrotu - nową, wygodną i bezpieczną usługę zwrotu, którą można wykupić na etapie składania zamówienia.
- Gwarancja Darmowego Zwrotu to nowatorskie podejście do zwrotów, które jest nie tylko wygodne, ale i tanie. 1,99 zł stanowi niewielki wydatek dla konsumenta, a zapewnia pełne zabezpieczenie na wypadek konieczności zwrotu produktu – mówi Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu ERLI i dodaje: Klienci zainteresowani skorzystaniem z tej opcji, na etapie kompletowania zamówienia powinni przy wyborze formy dostawy dodać nową usługę do koszyka. Gwarancja Darmowego Zwrotu jest obecnie dostępna dla wszystkich zakupów z opcją dostawy poprzez ERLI Paczkomat®.
Innowacyjna i wygodna usługa zwrotów
Gwarancja Darmowego Zwrotu to odpowiedź ERLI na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na wygodne i bezpieczne opcje zwrotów.[1] Jednocześnie jest to pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku e-commerce. Dzięki niemu klienci mogą bezpiecznie dokonywać zakupów online, zyskując możliwość sprawdzenia zamówionych produktów oraz ewentualnego ich zwrotu przy minimalizacji kosztów wysyłki.
Kiedy warto dokupić Gwarancję Darmowego Zwrotu?
Najnowsze rozwiązanie ERLI doskonale sprawdzi się przy zakupie produktów, przy których istnieje możliwość ewentualnego zwrotu, zarówno całego zamówienia, jak i jego części. Dotyczy to niemal wszystkich kategorii – od mody, przez wyposażenie wnętrz, akcesoria i narzędzia z kategorii Budowa i Remont, po małe AGD.
Więcej informacji na temat nowej usługi dostępnych jest na stronie: https://erli.pl/zwroty/#gwarancja-darmowego-zwrotu
[1] https://www.invespcro.com/blog/ecommerce-product-return-rate-statistics/

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim
Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.
Prawo
Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.
Konsument
Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.