Komunikaty PR

ERLI wprowadził pierwszą w polskim e-commerce usługę Gwarancji Darmowego Zwrotu

2024-11-20  |  12:00
Biuro prasowe

ERLI – marketplace nr 2 w Polsce, wprowadził nowatorską i wygodną usługę dla klientów – Gwarancję Darmowego Zwrotu. Dzięki niej, kupujący za jedyne 1,99 zł mogą zapewnić sobie możliwość darmowego zwrotu produktów za pośrednictwem Paczkomat® InPost. Aby z niej skorzystać, wystarczy na etapie składania zamówienia dodać do koszyka nową usługę i opłacić całość zamówienia. Rozwiązanie będzie dostępne dla wszystkich zamówień umożliwiających wybór dostawy do urządzenia paczkowego InPost. Gwarancja Darmowego Zwrotu to pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, które zwiększa komfort i bezpieczeństwo zakupów online. 

ERLI, jeden z najszybciej rozwijających się marketplace’ów w Europie, po raz kolejny udowadnia, że podstawą rozwoju platformy jest stałe podnoszenie jakości doświadczenia zakupowego. Dlatego marketplace wprowadził Gwarancję Darmowego Zwrotu - nową, wygodną i bezpieczną usługę zwrotu, którą można wykupić na etapie składania zamówienia.

- Gwarancja Darmowego Zwrotu to nowatorskie podejście do zwrotów, które jest nie tylko wygodne, ale i tanie. 1,99 zł stanowi niewielki wydatek dla konsumenta, a zapewnia pełne zabezpieczenie na wypadek konieczności zwrotu produktu mówi Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu ERLI i dodaje: Klienci zainteresowani skorzystaniem z tej opcji, na etapie kompletowania zamówienia powinni przy wyborze formy dostawy dodać nową usługę do koszyka. Gwarancja Darmowego Zwrotu jest obecnie dostępna dla wszystkich zakupów z opcją dostawy poprzez ERLI Paczkomat®.

Innowacyjna i wygodna usługa zwrotów

Gwarancja Darmowego Zwrotu to odpowiedź ERLI na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na wygodne i bezpieczne opcje zwrotów.[1] Jednocześnie jest to pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku e-commerce. Dzięki niemu klienci mogą bezpiecznie dokonywać zakupów online, zyskując możliwość sprawdzenia zamówionych produktów oraz ewentualnego ich zwrotu przy minimalizacji kosztów wysyłki.

Kiedy warto dokupić Gwarancję Darmowego Zwrotu?

Najnowsze rozwiązanie ERLI doskonale sprawdzi się przy zakupie produktów, przy których istnieje możliwość ewentualnego zwrotu, zarówno całego zamówienia, jak i jego części. Dotyczy to niemal wszystkich kategorii – od mody, przez wyposażenie wnętrz, akcesoria i narzędzia z kategorii Budowa i Remont, po małe AGD.

Więcej informacji na temat nowej usługi dostępnych jest na stronie: https://erli.pl/zwroty/#gwarancja-darmowego-zwrotu 


[1] https://www.invespcro.com/blog/ecommerce-product-return-rate-statistics/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.