ERLI wprowadził pierwszą w polskim e-commerce usługę Gwarancji Darmowego Zwrotu
ERLI – marketplace nr 2 w Polsce, wprowadził nowatorską i wygodną usługę dla klientów – Gwarancję Darmowego Zwrotu. Dzięki niej, kupujący za jedyne 1,99 zł mogą zapewnić sobie możliwość darmowego zwrotu produktów za pośrednictwem Paczkomat® InPost. Aby z niej skorzystać, wystarczy na etapie składania zamówienia dodać do koszyka nową usługę i opłacić całość zamówienia. Rozwiązanie będzie dostępne dla wszystkich zamówień umożliwiających wybór dostawy do urządzenia paczkowego InPost. Gwarancja Darmowego Zwrotu to pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, które zwiększa komfort i bezpieczeństwo zakupów online.
ERLI, jeden z najszybciej rozwijających się marketplace’ów w Europie, po raz kolejny udowadnia, że podstawą rozwoju platformy jest stałe podnoszenie jakości doświadczenia zakupowego. Dlatego marketplace wprowadził Gwarancję Darmowego Zwrotu - nową, wygodną i bezpieczną usługę zwrotu, którą można wykupić na etapie składania zamówienia.
- Gwarancja Darmowego Zwrotu to nowatorskie podejście do zwrotów, które jest nie tylko wygodne, ale i tanie. 1,99 zł stanowi niewielki wydatek dla konsumenta, a zapewnia pełne zabezpieczenie na wypadek konieczności zwrotu produktu – mówi Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu ERLI i dodaje: Klienci zainteresowani skorzystaniem z tej opcji, na etapie kompletowania zamówienia powinni przy wyborze formy dostawy dodać nową usługę do koszyka. Gwarancja Darmowego Zwrotu jest obecnie dostępna dla wszystkich zakupów z opcją dostawy poprzez ERLI Paczkomat®.
Innowacyjna i wygodna usługa zwrotów
Gwarancja Darmowego Zwrotu to odpowiedź ERLI na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na wygodne i bezpieczne opcje zwrotów.[1] Jednocześnie jest to pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku e-commerce. Dzięki niemu klienci mogą bezpiecznie dokonywać zakupów online, zyskując możliwość sprawdzenia zamówionych produktów oraz ewentualnego ich zwrotu przy minimalizacji kosztów wysyłki.
Kiedy warto dokupić Gwarancję Darmowego Zwrotu?
Najnowsze rozwiązanie ERLI doskonale sprawdzi się przy zakupie produktów, przy których istnieje możliwość ewentualnego zwrotu, zarówno całego zamówienia, jak i jego części. Dotyczy to niemal wszystkich kategorii – od mody, przez wyposażenie wnętrz, akcesoria i narzędzia z kategorii Budowa i Remont, po małe AGD.
Więcej informacji na temat nowej usługi dostępnych jest na stronie: https://erli.pl/zwroty/#gwarancja-darmowego-zwrotu
[1] https://www.invespcro.com/blog/ecommerce-product-return-rate-statistics/
2 na 3 Polaków odwiedziło jarmark świąteczny w ciągu ostatnich lat
Nowy Kantor Promes w CH Focus – pierwszy salon w Bydgoszczy już otwarty!
Black Friday i Cyber Monday – ekologiczne wyzwania zakupowej gorączki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Akcesja Ukrainy będzie dużym wyzwaniem dla unijnego rolnictwa. Obie strony czeka kilka lat przygotowań
Ukraina ze względu na wielkość terytorium i żyzne grunty jest rolniczą potęgą. Jej przystąpienie do Unii Europejskiej może być wyzwaniem dla całego europejskiego rolnictwa. Pokazały to ostatnie lata, kiedy zwolnienie z ceł ukraińskich produktów zdestabilizowało sytuację rynków rolnych w części krajów. Ukraińskie rolnictwo wciąż nie spełnia unijnych wymagań. Komisja Europejska oceniła gotowość branży rolnej na 2 w sześciopunktowej skali.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.