Komunikaty PR

ERLI wprowadził pierwszą w polskim e-commerce usługę Gwarancji Darmowego Zwrotu

2024-11-20  |  12:00
Biuro prasowe

ERLI – marketplace nr 2 w Polsce, wprowadził nowatorską i wygodną usługę dla klientów – Gwarancję Darmowego Zwrotu. Dzięki niej, kupujący za jedyne 1,99 zł mogą zapewnić sobie możliwość darmowego zwrotu produktów za pośrednictwem Paczkomat® InPost. Aby z niej skorzystać, wystarczy na etapie składania zamówienia dodać do koszyka nową usługę i opłacić całość zamówienia. Rozwiązanie będzie dostępne dla wszystkich zamówień umożliwiających wybór dostawy do urządzenia paczkowego InPost. Gwarancja Darmowego Zwrotu to pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, które zwiększa komfort i bezpieczeństwo zakupów online. 

ERLI, jeden z najszybciej rozwijających się marketplace’ów w Europie, po raz kolejny udowadnia, że podstawą rozwoju platformy jest stałe podnoszenie jakości doświadczenia zakupowego. Dlatego marketplace wprowadził Gwarancję Darmowego Zwrotu - nową, wygodną i bezpieczną usługę zwrotu, którą można wykupić na etapie składania zamówienia.

- Gwarancja Darmowego Zwrotu to nowatorskie podejście do zwrotów, które jest nie tylko wygodne, ale i tanie. 1,99 zł stanowi niewielki wydatek dla konsumenta, a zapewnia pełne zabezpieczenie na wypadek konieczności zwrotu produktu mówi Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu ERLI i dodaje: Klienci zainteresowani skorzystaniem z tej opcji, na etapie kompletowania zamówienia powinni przy wyborze formy dostawy dodać nową usługę do koszyka. Gwarancja Darmowego Zwrotu jest obecnie dostępna dla wszystkich zakupów z opcją dostawy poprzez ERLI Paczkomat®.

Innowacyjna i wygodna usługa zwrotów

Gwarancja Darmowego Zwrotu to odpowiedź ERLI na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na wygodne i bezpieczne opcje zwrotów.[1] Jednocześnie jest to pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku e-commerce. Dzięki niemu klienci mogą bezpiecznie dokonywać zakupów online, zyskując możliwość sprawdzenia zamówionych produktów oraz ewentualnego ich zwrotu przy minimalizacji kosztów wysyłki.

Kiedy warto dokupić Gwarancję Darmowego Zwrotu?

Najnowsze rozwiązanie ERLI doskonale sprawdzi się przy zakupie produktów, przy których istnieje możliwość ewentualnego zwrotu, zarówno całego zamówienia, jak i jego części. Dotyczy to niemal wszystkich kategorii – od mody, przez wyposażenie wnętrz, akcesoria i narzędzia z kategorii Budowa i Remont, po małe AGD.

Więcej informacji na temat nowej usługi dostępnych jest na stronie: https://erli.pl/zwroty/#gwarancja-darmowego-zwrotu 


[1] https://www.invespcro.com/blog/ecommerce-product-return-rate-statistics/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl Biuro prasowe
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Handel Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu
2025-03-18 | 15:00

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

20 lat temu w poznańskiej galerii King Cross miało miejsce otwarcie drugiego w mieście sklepu MediaMarkt. Dlaczego to miejsce było i jest tak wyjątkowe? O pracy w salonie
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim

Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.

Prawo

Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.

Konsument

Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.