Komunikaty PR

E-Shopping Group oficjalnym dystrybutorem marki FlashFire na polskim rynku

2024-10-17  |  09:00
Biuro prasowe

E-Shopping Group, notowana na NewConnect firma z branży e-commerce, wraz ze swoim partnerem - spółką Kamaks, dołączyła do grona autoryzowanych przedstawicieli prestiżowej marki FlashFire. Rozszerzenie asortymentu o renomowane urządzenia gamingowe, które cieszą się uznaniem graczy z całego świata, to kolejny krok na drodze do wzmocnienia pozycji rynkowej oraz istotnego wzrostu przychodów. E-Shopping Group kontynuuje negocjacje z nowymi partnerami, realizując strategiczne założenia związane z długoterminowym zwiększaniem wartości spółki dla Akcjonariuszy.

Dzięki podpisanemu 15 października br. porozumieniu, E-Shopping Group S.A. może dystrybuować produkty tajwańskiej marki oraz samodzielnie promować je na polskim rynku. Realizacja kampanii marketingowych z wykorzystaniem wizerunku FlashFire pozwoli spółce na dostosowanie strategii marketingowej do specyfiki rodzimego rynku oraz oczekiwań klientów, a długofalowo pozwoli jej zwiększyć rozpoznawalność markowych produktów gamingowych w Polsce.

FlashFire to brand popularny wśród graczy ceniących wysoką jakość i trwałość urządzeń peryferyjych do gier, m.in. joysticków, kierownic, padów oraz myszek gamingowych. Jej asortyment produktowy jest kompatybilny m.in. z Nintendo Switch, komputerami PC, PS4, PS5 oraz XBOX-em.

- Dołączenie do grona oficjalnych dystrybutorów marki FlashFire w Polsce to dla nas ważny krok w kierunku budowania trwałej przewagi konkurencyjnej w obszarze e-commerce. Nawiązanie tej wspołpracy może diametralnie wpłynąć na nasze wyniki w czwartym kwartale i w całym nadchodzącym roku. Ambitnie podchodzimy do celów związanych ze wzrostem i rozwojem, dlatego zgodnie z naszą strategią sukcesywnie pozyskujemy kolejne współprace i prowadzimy już rozmowy z nowymi partnerami – mówi Maciej Nowak,  Prezes Zarządu E-Shopping Group S.A.

Podpisanie porozumienia dotyczącego dystrybucji produktów marki FlashFire jest następstwem zawarcia w sierpniu br. partnerstwa pomiędzy E-Shopping Group a spółką o ugruntowanej pozycji na rynku azjatyckim – Kamaks. Partner ten posiada wyłączne prawa do zakupu produktów z segmentu wysokomarżowej elektroniki od zagranicznych producentów oraz ich dalszej dystrybucji na rynkach międzynarodowych. W wyniku zawartego partnerstwa E-Shopping Group S.A. uzyskała dostęp do nieosiągalnych wcześniej produktów z obszaru elektroniki i gamingu oraz do nowych rynków zbytu i obiecujących możliwości rozwoju.

- Cieszę się, że wraz ze spółką Kamaks rozpoczynamy dystrybucję produktów marki FlashFire w przededniu największego sezonu sprzedażowego, jakim jest dla nas okres przedświąteczny. Nie zwalniamy jednak tempa i konsekwentnie pracujemy nad wzrostem liczby transakcji o coraz większym wolumenie, korzystając ze wsparcia logistycznego naszego partnera. Jednocześnie koncentrujemy się na zawieraniu nowych partnerstw, ponieważ widzimy w nich potencjał do dalszego rozwoju, który znajdzie bezpośrednie odbicie w wartości budowanej z myślą o naszych Akcjonariuszach – podsumowuje Maciej Nowak.

 

***

 

O Spółce

E-Shopping Group to spółka notowana na rynku NewConnect, która dynamicznie rozwija się w obszarze
e-commerce, prowadząc 7 sklepów internetowych w elastycznym, niskokosztowym i łatwym do wdrożenia modelu sprzedaży dropshipping. Obecnie koncentruje się na zwiększaniu wartości koszyka zakupów i konsekwentnym wzroście przychodów ze sprzedaży, uzyskiwanych z działalności e-sklepów: Strefadomiogrod.pl, Narzedziowysklep.com.pl, OgrodCentrum.pl, Samezdrowe.pl, Kingofbeauty.pl, Odkrywcyzabawek.pl i Przemyslowahurtownia.pl oraz wprowadzonej niedawno na rynek pirewszej marki własnej – Bentivolio. Celem spółki jest stworzenie rozpoznawalnego, multibrandowego huba, działającego w obszarze sprzedaży internetowej w Polsce oraz zagranicą. W 2024 r. E-Shopping Group planuje wprowadzić nowy marketplace przeznaczony dla osób stawiających pierwsze kroki na rynku e-commerce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Handel

Polsko-brytyjska współpraca gospodarcza nabiera rozpędu. Dobre perspektywy dla wspólnych projektów energetycznych i obronnych

Pomimo brexitu relacje handlowe między Polską a Wielką Brytanią nie tylko się utrzymały, ale też nabrały nowej dynamiki. W 2023 roku wartość wymiany towarów i usług osiągnęła rekordowe 36,4 mld euro – wynika z raportu Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej. Rosną także obustronne inwestycje. W Polsce działa już ponad 1,4 tys. firm z kapitałem brytyjskim zatrudniających 113 tys. osób. Również polskie firmy coraz częściej eksplorują rynek brytyjski. Szczególnie dynamicznie rozwija się współpraca w sektorach strategicznych energetycznym, obronnym, technologicznym i finansowym.

Transport

Dziennie policjanci zatrzymują średnio 69 osób z zakazem prowadzenia pojazdów. Trwają prace nad zaostrzeniem przepisów dla kierowców

W 2024 roku policjanci przeprowadzili ponad 16 mln badań na zawartość alkoholu w organizmie i zatrzymali 91,3 tys. nietrzeźwych kierujących. W 2022 roku, przy mniejszej liczbie kontroli, było ich niemal 104,5 tys. Spadek jest zauważalny, ale problem wciąż jest poważny. Dodatkowo 16,5 tys. osób naruszyło sądowy zakaz prowadzenia pojazdów, a 8,2 tys. nie zastosowało się do decyzji o cofnięciu uprawnień do kierowania. Trwają prace nad przepisami, które zaostrzą kary w tym obszarze.

Handel

Branża AGD podnosi się po trudnym okresie. Liczy na wsparcie w walce z silną konkurencją z Chin

Polska jest nadal największym producentem sprzętu AGD w UE, ale traci na znaczeniu pod wpływem silnej konkurencji z krajów trzecich, przede wszystkim Chin. Ostatnie dwa lata były trudne dla branży, wciąż pojawiają się nowe zagrożenia, ale – jak podkreślają jej przedstawiciele – widać światełko w tunelu. Producenci AGD liczą na pozytywny wpływ deregulacji, również w obszarze środowiskowym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.