E-Shopping Group oficjalnym dystrybutorem marki FlashFire na polskim rynku
E-Shopping Group, notowana na NewConnect firma z branży e-commerce, wraz ze swoim partnerem - spółką Kamaks, dołączyła do grona autoryzowanych przedstawicieli prestiżowej marki FlashFire. Rozszerzenie asortymentu o renomowane urządzenia gamingowe, które cieszą się uznaniem graczy z całego świata, to kolejny krok na drodze do wzmocnienia pozycji rynkowej oraz istotnego wzrostu przychodów. E-Shopping Group kontynuuje negocjacje z nowymi partnerami, realizując strategiczne założenia związane z długoterminowym zwiększaniem wartości spółki dla Akcjonariuszy.
Dzięki podpisanemu 15 października br. porozumieniu, E-Shopping Group S.A. może dystrybuować produkty tajwańskiej marki oraz samodzielnie promować je na polskim rynku. Realizacja kampanii marketingowych z wykorzystaniem wizerunku FlashFire pozwoli spółce na dostosowanie strategii marketingowej do specyfiki rodzimego rynku oraz oczekiwań klientów, a długofalowo pozwoli jej zwiększyć rozpoznawalność markowych produktów gamingowych w Polsce.
FlashFire to brand popularny wśród graczy ceniących wysoką jakość i trwałość urządzeń peryferyjych do gier, m.in. joysticków, kierownic, padów oraz myszek gamingowych. Jej asortyment produktowy jest kompatybilny m.in. z Nintendo Switch, komputerami PC, PS4, PS5 oraz XBOX-em.
- Dołączenie do grona oficjalnych dystrybutorów marki FlashFire w Polsce to dla nas ważny krok w kierunku budowania trwałej przewagi konkurencyjnej w obszarze e-commerce. Nawiązanie tej wspołpracy może diametralnie wpłynąć na nasze wyniki w czwartym kwartale i w całym nadchodzącym roku. Ambitnie podchodzimy do celów związanych ze wzrostem i rozwojem, dlatego zgodnie z naszą strategią sukcesywnie pozyskujemy kolejne współprace i prowadzimy już rozmowy z nowymi partnerami – mówi Maciej Nowak, Prezes Zarządu E-Shopping Group S.A.
Podpisanie porozumienia dotyczącego dystrybucji produktów marki FlashFire jest następstwem zawarcia w sierpniu br. partnerstwa pomiędzy E-Shopping Group a spółką o ugruntowanej pozycji na rynku azjatyckim – Kamaks. Partner ten posiada wyłączne prawa do zakupu produktów z segmentu wysokomarżowej elektroniki od zagranicznych producentów oraz ich dalszej dystrybucji na rynkach międzynarodowych. W wyniku zawartego partnerstwa E-Shopping Group S.A. uzyskała dostęp do nieosiągalnych wcześniej produktów z obszaru elektroniki i gamingu oraz do nowych rynków zbytu i obiecujących możliwości rozwoju.
- Cieszę się, że wraz ze spółką Kamaks rozpoczynamy dystrybucję produktów marki FlashFire w przededniu największego sezonu sprzedażowego, jakim jest dla nas okres przedświąteczny. Nie zwalniamy jednak tempa i konsekwentnie pracujemy nad wzrostem liczby transakcji o coraz większym wolumenie, korzystając ze wsparcia logistycznego naszego partnera. Jednocześnie koncentrujemy się na zawieraniu nowych partnerstw, ponieważ widzimy w nich potencjał do dalszego rozwoju, który znajdzie bezpośrednie odbicie w wartości budowanej z myślą o naszych Akcjonariuszach – podsumowuje Maciej Nowak.
***
O Spółce
E-Shopping Group to spółka notowana na rynku NewConnect, która dynamicznie rozwija się w obszarze
e-commerce, prowadząc 7 sklepów internetowych w elastycznym, niskokosztowym i łatwym do wdrożenia modelu sprzedaży dropshipping. Obecnie koncentruje się na zwiększaniu wartości koszyka zakupów i konsekwentnym wzroście przychodów ze sprzedaży, uzyskiwanych z działalności e-sklepów: Strefadomiogrod.pl, Narzedziowysklep.com.pl, OgrodCentrum.pl, Samezdrowe.pl, Kingofbeauty.pl, Odkrywcyzabawek.pl i Przemyslowahurtownia.pl oraz wprowadzonej niedawno na rynek pirewszej marki własnej – Bentivolio. Celem spółki jest stworzenie rozpoznawalnego, multibrandowego huba, działającego w obszarze sprzedaży internetowej w Polsce oraz zagranicą. W 2024 r. E-Shopping Group planuje wprowadzić nowy marketplace przeznaczony dla osób stawiających pierwsze kroki na rynku e-commerce.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.