E-Shopping Group oficjalnym dystrybutorem marki FlashFire na polskim rynku
E-Shopping Group, notowana na NewConnect firma z branży e-commerce, wraz ze swoim partnerem - spółką Kamaks, dołączyła do grona autoryzowanych przedstawicieli prestiżowej marki FlashFire. Rozszerzenie asortymentu o renomowane urządzenia gamingowe, które cieszą się uznaniem graczy z całego świata, to kolejny krok na drodze do wzmocnienia pozycji rynkowej oraz istotnego wzrostu przychodów. E-Shopping Group kontynuuje negocjacje z nowymi partnerami, realizując strategiczne założenia związane z długoterminowym zwiększaniem wartości spółki dla Akcjonariuszy.
Dzięki podpisanemu 15 października br. porozumieniu, E-Shopping Group S.A. może dystrybuować produkty tajwańskiej marki oraz samodzielnie promować je na polskim rynku. Realizacja kampanii marketingowych z wykorzystaniem wizerunku FlashFire pozwoli spółce na dostosowanie strategii marketingowej do specyfiki rodzimego rynku oraz oczekiwań klientów, a długofalowo pozwoli jej zwiększyć rozpoznawalność markowych produktów gamingowych w Polsce.
FlashFire to brand popularny wśród graczy ceniących wysoką jakość i trwałość urządzeń peryferyjych do gier, m.in. joysticków, kierownic, padów oraz myszek gamingowych. Jej asortyment produktowy jest kompatybilny m.in. z Nintendo Switch, komputerami PC, PS4, PS5 oraz XBOX-em.
- Dołączenie do grona oficjalnych dystrybutorów marki FlashFire w Polsce to dla nas ważny krok w kierunku budowania trwałej przewagi konkurencyjnej w obszarze e-commerce. Nawiązanie tej wspołpracy może diametralnie wpłynąć na nasze wyniki w czwartym kwartale i w całym nadchodzącym roku. Ambitnie podchodzimy do celów związanych ze wzrostem i rozwojem, dlatego zgodnie z naszą strategią sukcesywnie pozyskujemy kolejne współprace i prowadzimy już rozmowy z nowymi partnerami – mówi Maciej Nowak, Prezes Zarządu E-Shopping Group S.A.
Podpisanie porozumienia dotyczącego dystrybucji produktów marki FlashFire jest następstwem zawarcia w sierpniu br. partnerstwa pomiędzy E-Shopping Group a spółką o ugruntowanej pozycji na rynku azjatyckim – Kamaks. Partner ten posiada wyłączne prawa do zakupu produktów z segmentu wysokomarżowej elektroniki od zagranicznych producentów oraz ich dalszej dystrybucji na rynkach międzynarodowych. W wyniku zawartego partnerstwa E-Shopping Group S.A. uzyskała dostęp do nieosiągalnych wcześniej produktów z obszaru elektroniki i gamingu oraz do nowych rynków zbytu i obiecujących możliwości rozwoju.
- Cieszę się, że wraz ze spółką Kamaks rozpoczynamy dystrybucję produktów marki FlashFire w przededniu największego sezonu sprzedażowego, jakim jest dla nas okres przedświąteczny. Nie zwalniamy jednak tempa i konsekwentnie pracujemy nad wzrostem liczby transakcji o coraz większym wolumenie, korzystając ze wsparcia logistycznego naszego partnera. Jednocześnie koncentrujemy się na zawieraniu nowych partnerstw, ponieważ widzimy w nich potencjał do dalszego rozwoju, który znajdzie bezpośrednie odbicie w wartości budowanej z myślą o naszych Akcjonariuszach – podsumowuje Maciej Nowak.
***
O Spółce
E-Shopping Group to spółka notowana na rynku NewConnect, która dynamicznie rozwija się w obszarze
e-commerce, prowadząc 7 sklepów internetowych w elastycznym, niskokosztowym i łatwym do wdrożenia modelu sprzedaży dropshipping. Obecnie koncentruje się na zwiększaniu wartości koszyka zakupów i konsekwentnym wzroście przychodów ze sprzedaży, uzyskiwanych z działalności e-sklepów: Strefadomiogrod.pl, Narzedziowysklep.com.pl, OgrodCentrum.pl, Samezdrowe.pl, Kingofbeauty.pl, Odkrywcyzabawek.pl i Przemyslowahurtownia.pl oraz wprowadzonej niedawno na rynek pirewszej marki własnej – Bentivolio. Celem spółki jest stworzenie rozpoznawalnego, multibrandowego huba, działającego w obszarze sprzedaży internetowej w Polsce oraz zagranicą. W 2024 r. E-Shopping Group planuje wprowadzić nowy marketplace przeznaczony dla osób stawiających pierwsze kroki na rynku e-commerce.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.