Komunikaty PR

E-Shopping Group zawiera strategiczną umowę i wchodzi w nowe segmenty

2024-09-18  |  10:30
Biuro prasowe

Działająca w obszarze e-commerce spółka E-Shopping Group zawarła strategiczną umowę o współpracy z JM Profit – właścicielem marki Profitank oraz innych sklepów i platform marketplace. Współpraca z renomowanym partnerem zapewnia E-Shopping Group gwarancję rozbudowania asortymentu o nowe, niedostępne dla niej dotąd produkty i przyspiesza rozwój w obszarach pozostających wcześniej poza zasięgiem spółki.

Zawarcie umowy sprawiło, że spółka notowana na rynku NewConnect zyskała dostęp do unikalnych doświadczeń i zasobów partnera, w tym do centrum magazynowania. Pozwoli jej on istotnie zwiększyć przewagi konkurencyjne na rynku oraz wzmocnić fundamenty pod długoterminowy rozwój.

- Jestem usatysfakcjonowany zawarciem strategicznego partnerstwa z JM Profit, które jest dla nas kolejnym, niezwykle ważnym kamieniem milowym osiągniętym w ostatnim czasie. Współpraca z doświadczonym i cenionym na rynku partnerem otwiera przed nami obiecujące możliwości związane z realizacją projektów zwiększających sprzedaż oraz tworzeniem nowych marek własnych. Stanowi też kolejny krok w stronę wzmocnienia fundamentów pod długofalowy rozwój, który już teraz znajduje odbicie w regularnie rosnących przychodach - mówi Maciej Nowak, Prezes Zarządu E-Shopping Group S.A.

Zawarcie umowy umożliwia spółce wzbogacenie asortymentu o produkty partnera z wieloletnim doświadczeniem na rynku e-commerce i ugruntowanej pozycji na rynku. Nowe partnerstwo pozwala E-Shopping Group rozszerzyć wachlarz oferowanych produktów m.in. o zbiorniki na wodę, paliwa, nawozy, zbiorniki dla lotnictwa, dystrybutory, wskaźniki poziomu, elementy systemów kontroli oraz akcesoria i części zamienne producentów tj.: Kingspan, PIUSI, Prosperplast, HICO, GAITER, Emiliana-serbatol oraz SIJA.

- Cieszę się, że mamy okazję realizować razem z E-Shopping Group projekty sprzedażowe – zarówno te pod wspólną marką, jak i zupełnie nowymi brandami. Dostrzegam duży potencjał we współpracy z nowym partnerem i jestem przekonany, że synergie wynikające z naszej działalności przełożą się na dynamiczny wzrost rozpoznawalności wspólnych marek, zaufania ze strony klientów i partnerów biznesowych oraz na istotne zwiększenie przychodów ze sprzedaży, które być może w przyszłości stanie się także naszym udziałem, ponieważ nie wykluczam dołączenia do grona akcjonariuszy E-Shopping Group – mówi Jakub Markiewicz, Prezes JM Profit.

W ramach współpracy spółki zakładają dystrybucję produktów kilkoma kanałami – poprzez sklepy internetowe, sprzedaż hurtową i do sieci.

Partnerstwo z JM Profit jest następstwem konsekwentnej realizacji przemyślanej strategii spółki. Długoterminowym celem E-Shopping Group jest budowanie multibrandowego hubu w segmencie globalnej sprzedaży internetowej przy jednoczesnym rozwijaniu portfela własnych brandów.

Spółka będąca właścicielem 7 sklepów internetowych oraz marki własnej Bentivolio tylko w I półroczu 2024 roku zwiększyła przychody netto ze sprzedaży do 1,5 mln zł (vs 0,2 mln zł w analogicznym okresie 2023 r.), co dało 6-krotny wzrost rr.

***

O spółce

E-Shopping Group to spółka notowana na rynku NewConnect, która dynamicznie rozwija się w obszarze
e-commerce, prowadząc 7 sklepów internetowych w elastycznym, niskokosztowym i łatwym do wdrożenia modelu sprzedaży dropshipping. Obecnie koncentruje się na zwiększaniu wartości koszyka zakupów i konsekwentnym wzroście przychodów ze sprzedaży, uzyskiwanych z działalności e-sklepów: Strefadomiogrod.pl, Narzedziowysklep.com.pl, OgrodCentrum.pl, Samezdrowe.pl, Kingofbeauty.pl, Odkrywcyzabawek.pl i Przemyslowahurtownia.pl oraz wprowadzonej niedawno na rynek pirewszej marki własnej – Bentivolio. Celem spółki jest stworzenie rozpoznawalnego, multibrandowego huba, działającego w obszarze sprzedaży internetowej w Polsce oraz zagranicą. W 2024 r. E-Shopping Group planuje wprowadzić nowy marketplace przeznaczony dla osób stawiających pierwsze kroki na rynku e-commerce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy... Biuro prasowe
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o
Handel Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku
2024-11-29 | 13:40

Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku

Trzy znaczące firmy – Dr Oetker, DOZ oraz Befaszczot – podpisały listy intencyjne, zobowiązując się do wdrożenia kodów 2D od GS1 na produktach ze swojej oferty. Ten krok
Handel Czy prezenty dotrą na czas? Bożonarodzeniowe wyzwania przed kurierami
2024-11-29 | 09:00

Czy prezenty dotrą na czas? Bożonarodzeniowe wyzwania przed kurierami

• Szacuje się, że w tym roku kurierzy dostarczą ok. 1,2 mld przesyłek, z tego blisko 500 milionów od października do końca grudnia.  • Firmy kurierskie w Polsce są

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.