Komunikaty PR

E-Shopping Group zawiera strategiczną umowę i wchodzi w nowe segmenty

2024-09-18  |  10:30
Biuro prasowe

Działająca w obszarze e-commerce spółka E-Shopping Group zawarła strategiczną umowę o współpracy z JM Profit – właścicielem marki Profitank oraz innych sklepów i platform marketplace. Współpraca z renomowanym partnerem zapewnia E-Shopping Group gwarancję rozbudowania asortymentu o nowe, niedostępne dla niej dotąd produkty i przyspiesza rozwój w obszarach pozostających wcześniej poza zasięgiem spółki.

Zawarcie umowy sprawiło, że spółka notowana na rynku NewConnect zyskała dostęp do unikalnych doświadczeń i zasobów partnera, w tym do centrum magazynowania. Pozwoli jej on istotnie zwiększyć przewagi konkurencyjne na rynku oraz wzmocnić fundamenty pod długoterminowy rozwój.

- Jestem usatysfakcjonowany zawarciem strategicznego partnerstwa z JM Profit, które jest dla nas kolejnym, niezwykle ważnym kamieniem milowym osiągniętym w ostatnim czasie. Współpraca z doświadczonym i cenionym na rynku partnerem otwiera przed nami obiecujące możliwości związane z realizacją projektów zwiększających sprzedaż oraz tworzeniem nowych marek własnych. Stanowi też kolejny krok w stronę wzmocnienia fundamentów pod długofalowy rozwój, który już teraz znajduje odbicie w regularnie rosnących przychodach - mówi Maciej Nowak, Prezes Zarządu E-Shopping Group S.A.

Zawarcie umowy umożliwia spółce wzbogacenie asortymentu o produkty partnera z wieloletnim doświadczeniem na rynku e-commerce i ugruntowanej pozycji na rynku. Nowe partnerstwo pozwala E-Shopping Group rozszerzyć wachlarz oferowanych produktów m.in. o zbiorniki na wodę, paliwa, nawozy, zbiorniki dla lotnictwa, dystrybutory, wskaźniki poziomu, elementy systemów kontroli oraz akcesoria i części zamienne producentów tj.: Kingspan, PIUSI, Prosperplast, HICO, GAITER, Emiliana-serbatol oraz SIJA.

- Cieszę się, że mamy okazję realizować razem z E-Shopping Group projekty sprzedażowe – zarówno te pod wspólną marką, jak i zupełnie nowymi brandami. Dostrzegam duży potencjał we współpracy z nowym partnerem i jestem przekonany, że synergie wynikające z naszej działalności przełożą się na dynamiczny wzrost rozpoznawalności wspólnych marek, zaufania ze strony klientów i partnerów biznesowych oraz na istotne zwiększenie przychodów ze sprzedaży, które być może w przyszłości stanie się także naszym udziałem, ponieważ nie wykluczam dołączenia do grona akcjonariuszy E-Shopping Group – mówi Jakub Markiewicz, Prezes JM Profit.

W ramach współpracy spółki zakładają dystrybucję produktów kilkoma kanałami – poprzez sklepy internetowe, sprzedaż hurtową i do sieci.

Partnerstwo z JM Profit jest następstwem konsekwentnej realizacji przemyślanej strategii spółki. Długoterminowym celem E-Shopping Group jest budowanie multibrandowego hubu w segmencie globalnej sprzedaży internetowej przy jednoczesnym rozwijaniu portfela własnych brandów.

Spółka będąca właścicielem 7 sklepów internetowych oraz marki własnej Bentivolio tylko w I półroczu 2024 roku zwiększyła przychody netto ze sprzedaży do 1,5 mln zł (vs 0,2 mln zł w analogicznym okresie 2023 r.), co dało 6-krotny wzrost rr.

***

O spółce

E-Shopping Group to spółka notowana na rynku NewConnect, która dynamicznie rozwija się w obszarze
e-commerce, prowadząc 7 sklepów internetowych w elastycznym, niskokosztowym i łatwym do wdrożenia modelu sprzedaży dropshipping. Obecnie koncentruje się na zwiększaniu wartości koszyka zakupów i konsekwentnym wzroście przychodów ze sprzedaży, uzyskiwanych z działalności e-sklepów: Strefadomiogrod.pl, Narzedziowysklep.com.pl, OgrodCentrum.pl, Samezdrowe.pl, Kingofbeauty.pl, Odkrywcyzabawek.pl i Przemyslowahurtownia.pl oraz wprowadzonej niedawno na rynek pirewszej marki własnej – Bentivolio. Celem spółki jest stworzenie rozpoznawalnego, multibrandowego huba, działającego w obszarze sprzedaży internetowej w Polsce oraz zagranicą. W 2024 r. E-Shopping Group planuje wprowadzić nowy marketplace przeznaczony dla osób stawiających pierwsze kroki na rynku e-commerce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.