Komunikaty PR

E-Shopping Group zawiera strategiczną umowę i wchodzi w nowe segmenty

2024-09-18  |  10:30
Biuro prasowe

Działająca w obszarze e-commerce spółka E-Shopping Group zawarła strategiczną umowę o współpracy z JM Profit – właścicielem marki Profitank oraz innych sklepów i platform marketplace. Współpraca z renomowanym partnerem zapewnia E-Shopping Group gwarancję rozbudowania asortymentu o nowe, niedostępne dla niej dotąd produkty i przyspiesza rozwój w obszarach pozostających wcześniej poza zasięgiem spółki.

Zawarcie umowy sprawiło, że spółka notowana na rynku NewConnect zyskała dostęp do unikalnych doświadczeń i zasobów partnera, w tym do centrum magazynowania. Pozwoli jej on istotnie zwiększyć przewagi konkurencyjne na rynku oraz wzmocnić fundamenty pod długoterminowy rozwój.

- Jestem usatysfakcjonowany zawarciem strategicznego partnerstwa z JM Profit, które jest dla nas kolejnym, niezwykle ważnym kamieniem milowym osiągniętym w ostatnim czasie. Współpraca z doświadczonym i cenionym na rynku partnerem otwiera przed nami obiecujące możliwości związane z realizacją projektów zwiększających sprzedaż oraz tworzeniem nowych marek własnych. Stanowi też kolejny krok w stronę wzmocnienia fundamentów pod długofalowy rozwój, który już teraz znajduje odbicie w regularnie rosnących przychodach - mówi Maciej Nowak, Prezes Zarządu E-Shopping Group S.A.

Zawarcie umowy umożliwia spółce wzbogacenie asortymentu o produkty partnera z wieloletnim doświadczeniem na rynku e-commerce i ugruntowanej pozycji na rynku. Nowe partnerstwo pozwala E-Shopping Group rozszerzyć wachlarz oferowanych produktów m.in. o zbiorniki na wodę, paliwa, nawozy, zbiorniki dla lotnictwa, dystrybutory, wskaźniki poziomu, elementy systemów kontroli oraz akcesoria i części zamienne producentów tj.: Kingspan, PIUSI, Prosperplast, HICO, GAITER, Emiliana-serbatol oraz SIJA.

- Cieszę się, że mamy okazję realizować razem z E-Shopping Group projekty sprzedażowe – zarówno te pod wspólną marką, jak i zupełnie nowymi brandami. Dostrzegam duży potencjał we współpracy z nowym partnerem i jestem przekonany, że synergie wynikające z naszej działalności przełożą się na dynamiczny wzrost rozpoznawalności wspólnych marek, zaufania ze strony klientów i partnerów biznesowych oraz na istotne zwiększenie przychodów ze sprzedaży, które być może w przyszłości stanie się także naszym udziałem, ponieważ nie wykluczam dołączenia do grona akcjonariuszy E-Shopping Group – mówi Jakub Markiewicz, Prezes JM Profit.

W ramach współpracy spółki zakładają dystrybucję produktów kilkoma kanałami – poprzez sklepy internetowe, sprzedaż hurtową i do sieci.

Partnerstwo z JM Profit jest następstwem konsekwentnej realizacji przemyślanej strategii spółki. Długoterminowym celem E-Shopping Group jest budowanie multibrandowego hubu w segmencie globalnej sprzedaży internetowej przy jednoczesnym rozwijaniu portfela własnych brandów.

Spółka będąca właścicielem 7 sklepów internetowych oraz marki własnej Bentivolio tylko w I półroczu 2024 roku zwiększyła przychody netto ze sprzedaży do 1,5 mln zł (vs 0,2 mln zł w analogicznym okresie 2023 r.), co dało 6-krotny wzrost rr.

***

O spółce

E-Shopping Group to spółka notowana na rynku NewConnect, która dynamicznie rozwija się w obszarze
e-commerce, prowadząc 7 sklepów internetowych w elastycznym, niskokosztowym i łatwym do wdrożenia modelu sprzedaży dropshipping. Obecnie koncentruje się na zwiększaniu wartości koszyka zakupów i konsekwentnym wzroście przychodów ze sprzedaży, uzyskiwanych z działalności e-sklepów: Strefadomiogrod.pl, Narzedziowysklep.com.pl, OgrodCentrum.pl, Samezdrowe.pl, Kingofbeauty.pl, Odkrywcyzabawek.pl i Przemyslowahurtownia.pl oraz wprowadzonej niedawno na rynek pirewszej marki własnej – Bentivolio. Celem spółki jest stworzenie rozpoznawalnego, multibrandowego huba, działającego w obszarze sprzedaży internetowej w Polsce oraz zagranicą. W 2024 r. E-Shopping Group planuje wprowadzić nowy marketplace przeznaczony dla osób stawiających pierwsze kroki na rynku e-commerce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.