Komunikaty PR

Faktoria Win ma już 6 tys. regałów w sklepach w całej Polsce

2023-12-05  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Maksymiuk
PR Hub

Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu
Do pobrania info pras ( 0.43 MB )

Faktoria Win zyskała nowy powód do świętowania – w zaledwie kilka miesięcy po swoich 10. urodzinach! Flagowy koncept store-in-store Grupy Eurocash właśnie postawił swój 6000. regał w sklepie detalicznym. Z tej okazji spółka podsumowuje dotychczasowe sukcesy i… zapowiada dalszą ekspansję.

Faktoria Win świętowała swój sukces w Kielcach, bo to właśnie tam, w sklepie PSS Kielce Stefan przy ul. 1 maja 198, został zainstalowany jej jubileuszowy regał. W sumie Faktoria Win pojawiła się w tym roku w aż 600 nowych lokalizacjach. Podobny cel spółka stawia sobie na kolejny rok.

Przyspieszamy z rozwojem. Chcemy intensywnie budować obecność zarówno w kanale detalicznym, jak i na rynku HoReCa. Mamy pełen pakiet: wiedzę, doświadczenie, pasję w zespole i operacyjne możliwości, żeby realizować nawet najbardziej ambitne plany – mówi Błażej Białczyk, Dyrektor Generalny Faktorii Win, Grupa Eurocash.

Zawsze na pierwszym miejscu

Koncept Faktorii powstał w 2013 r. jako pierwszy tego typu na rynku i spółka jest przekonana, że jest w stanie utrzymać pozycję lidera również w kolejnych latach.

– Siła Faktorii Win leży w jej skuteczności w zwiększaniu zysków detalistów ze sprzedaży wina. Po wstawieniu naszego regału, udział wina w strukturze sprzedaży sklepu widocznie wzrasta. Jeśli w danym lokalu nie ma miejsca na pełnowymiarowy regał, realizujemy projekt sprzedaży poza regał. Dzięki temu mamy większe dotarcie i możemy budować kategorię wina w większej liczbie placówek. Zaplecze Grupy Eurocash sprawia z kolei, że świetnie znamy lokalnych przedsiębiorców i ich potrzeby, mamy do nich dobre dotarcie i wiemy, jak wspierać ich biznesy. Dlatego nasz koncept może się tak szybko rozwijać – wymienia Błażej Białczyk.

Oferta, która zmienia się wraz z konsumentem

Detaliści, którzy zdecydują się na współpracę z Faktorią Win, mają zapewnione fachowe doradztwo, wsparcie marketingowe – w tym atrakcyjne i aktywacje oraz szeroki, liczący prawie 180 indeksów asortyment uwzględniający aktualne trendy i sezonowość. Przedsiębiorcy mogą też korzystać z oferty personalizowanej i postawić na produkty dopasowane do konkretnych potrzeb swoich klientów.

Regał w każdej opcji stanowi samowystarczalne narzędzie do ekspozycji i sprzedaży wina, ale spółka cały czas swój koncept rozwija. Niektóre regały mają również ekrany, które skanują kody kreskowe i wyświetlają dodatkowe informacje o produkcie. Wprowadzane są również ekrany dotykowe, które prowadzą konsumenta przez cały proces zakupu: od analizy preferencji, po zlokalizowanie odpowiedniej butelki na regale.

Faktoria Win – jedyny taki koncept

Faktoria Win to koncept, który już od 10 lat zwiększa dostęp nie tylko do kategorii win, ale i do wiedzy o niej. Jest szeroko obecny w sklepach detalicznych, ale kieruje ofertę także do stacji benzynowych i rynku HoReCa. Półki w stylowych regałach Faktorii Win podzielone są tematycznie: Na prezent, Relaks i Z przyjaciółmi, wspierając intuicyjny dobór wina do okazji i odciążając przedsiębiorcę w obszarze fachowego doradztwa. Co więcej, o zatowarowanie regału, dobór asortymentu, jego ekspozycję i właściwy opis towarów na półkach dba sama Faktoria Win. Dzięki temu detaliści mogą obserwować wzrosty sprzedaży przy minimalnym zaangażowaniu po swojej stronie.

To wszystko sprawia, że ten wyjątkowy koncept store-in-store w tym roku świętował swój okrągły, 10. jubileusz i dalej prężnie się rozwija.

Rozwój biznesu, dalsza ekspansja, edukacja i ułatwianie wyboru wina konsumentom – to nasz plan na kolejny rok – Błażej Białczyk.

Z oferty konceptu skorzystało już także ponad 1000 restauracji. W sumie oferta spółki jest dziś dostępna w aż 10 tys. punktów sprzedaży.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Hub
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.