Faktoria Win ma już 6 tys. regałów w sklepach w całej Polsce
PR Hub
Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu
Faktoria Win zyskała nowy powód do świętowania – w zaledwie kilka miesięcy po swoich 10. urodzinach! Flagowy koncept store-in-store Grupy Eurocash właśnie postawił swój 6000. regał w sklepie detalicznym. Z tej okazji spółka podsumowuje dotychczasowe sukcesy i… zapowiada dalszą ekspansję.
Faktoria Win świętowała swój sukces w Kielcach, bo to właśnie tam, w sklepie PSS Kielce Stefan przy ul. 1 maja 198, został zainstalowany jej jubileuszowy regał. W sumie Faktoria Win pojawiła się w tym roku w aż 600 nowych lokalizacjach. Podobny cel spółka stawia sobie na kolejny rok.
– Przyspieszamy z rozwojem. Chcemy intensywnie budować obecność zarówno w kanale detalicznym, jak i na rynku HoReCa. Mamy pełen pakiet: wiedzę, doświadczenie, pasję w zespole i operacyjne możliwości, żeby realizować nawet najbardziej ambitne plany – mówi Błażej Białczyk, Dyrektor Generalny Faktorii Win, Grupa Eurocash.
Zawsze na pierwszym miejscu
Koncept Faktorii powstał w 2013 r. jako pierwszy tego typu na rynku i spółka jest przekonana, że jest w stanie utrzymać pozycję lidera również w kolejnych latach.
– Siła Faktorii Win leży w jej skuteczności w zwiększaniu zysków detalistów ze sprzedaży wina. Po wstawieniu naszego regału, udział wina w strukturze sprzedaży sklepu widocznie wzrasta. Jeśli w danym lokalu nie ma miejsca na pełnowymiarowy regał, realizujemy projekt sprzedaży poza regał. Dzięki temu mamy większe dotarcie i możemy budować kategorię wina w większej liczbie placówek. Zaplecze Grupy Eurocash sprawia z kolei, że świetnie znamy lokalnych przedsiębiorców i ich potrzeby, mamy do nich dobre dotarcie i wiemy, jak wspierać ich biznesy. Dlatego nasz koncept może się tak szybko rozwijać – wymienia Błażej Białczyk.
Oferta, która zmienia się wraz z konsumentem
Detaliści, którzy zdecydują się na współpracę z Faktorią Win, mają zapewnione fachowe doradztwo, wsparcie marketingowe – w tym atrakcyjne i aktywacje oraz szeroki, liczący prawie 180 indeksów asortyment uwzględniający aktualne trendy i sezonowość. Przedsiębiorcy mogą też korzystać z oferty personalizowanej i postawić na produkty dopasowane do konkretnych potrzeb swoich klientów.
Regał w każdej opcji stanowi samowystarczalne narzędzie do ekspozycji i sprzedaży wina, ale spółka cały czas swój koncept rozwija. Niektóre regały mają również ekrany, które skanują kody kreskowe i wyświetlają dodatkowe informacje o produkcie. Wprowadzane są również ekrany dotykowe, które prowadzą konsumenta przez cały proces zakupu: od analizy preferencji, po zlokalizowanie odpowiedniej butelki na regale.
Faktoria Win – jedyny taki koncept
Faktoria Win to koncept, który już od 10 lat zwiększa dostęp nie tylko do kategorii win, ale i do wiedzy o niej. Jest szeroko obecny w sklepach detalicznych, ale kieruje ofertę także do stacji benzynowych i rynku HoReCa. Półki w stylowych regałach Faktorii Win podzielone są tematycznie: Na prezent, Relaks i Z przyjaciółmi, wspierając intuicyjny dobór wina do okazji i odciążając przedsiębiorcę w obszarze fachowego doradztwa. Co więcej, o zatowarowanie regału, dobór asortymentu, jego ekspozycję i właściwy opis towarów na półkach dba sama Faktoria Win. Dzięki temu detaliści mogą obserwować wzrosty sprzedaży przy minimalnym zaangażowaniu po swojej stronie.
To wszystko sprawia, że ten wyjątkowy koncept store-in-store w tym roku świętował swój okrągły, 10. jubileusz i dalej prężnie się rozwija.
– Rozwój biznesu, dalsza ekspansja, edukacja i ułatwianie wyboru wina konsumentom – to nasz plan na kolejny rok – Błażej Białczyk.
Z oferty konceptu skorzystało już także ponad 1000 restauracji. W sumie oferta spółki jest dziś dostępna w aż 10 tys. punktów sprzedaży.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.