Komunikaty PR

„Fala nowych smaków” - rusza akcja promująca napoje dostępne tylko w Żabce

2024-06-12  |  09:45
Biuro prasowe

Żabka nieustannie poszerza swój asortyment napojów, proponując klientom oryginalne smaki, często dostępne jedynie w jej sklepach. W 2023 roku w sieci sprzedano ponad 720 mln sztuk napojów, z czego aż 60 mln sztuk to produkty dostępne tylko w Żabce. Tego lata także nie zwalnia tempa i rusza z akcją „Fala nowych smaków”, w której klienci znajdą oryginalne napoje znanych marek i całkiem nowe produkty w promocyjnych cenach. Akcję wspierać będzie szeroko zakrojona kampania telewizyjna i digitalowa.

Napoje cieszą się ogromną popularnością wśród klientów Żabki. Doceniają oni szeroki wybór produktów oraz niepowtarzalne smaki, których nie spróbują nigdzie indziej.

Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, Żabka rozpoczęła letnią akcję „Fala nowych smaków”. Sieć w ramach działań promocyjnych oferuje swoim klientom wiele oryginalnych napojów w bardzo atrakcyjnych cenach, zarówno przy zakupie pojedynczych sztuk, jak i większej ilości. Przy zakupie dwóch takich samych produktów objętych promocją za drugi zapłacimy nawet do 57% mniej!

Witaminowe orzeźwienie w super cenach

Tego lata w Żabce dostępne będą markowe napoje, które nie tylko zaspokoją pragnienie, ale także wspomogą organizmy solidną dawką witamin. Wśród nich wymienić można różne warianty wody witaminowej marki No Rush (533 ml), napój Oshee Witamin Lemonade (555 ml) oraz bezcukrowy napój Dzik Vitamin Boost (750 ml).

W gorące dni orzeźwienie przyniosą także: napój od znanego youtubera Buddy – Doze Green Tea Honey (473 ml), bezkofeinowy Tiger Placebo Classic (250 ml) czy orzeźwiające Bubble Tea (80 g) z kulkami tapioki o smaku arbuza, które zdobyło ogromną popularność w internecie.

Elektryzująca nowość tylko w Żabce

Z kolei klienci sieci, którzy wykażą się odpowiednim refleksem, spróbować mogą limitowanej edycji Pepsi Electric Blue (500 ml). Napój wyróżniający się niebieskim kolorem i intensywnym cytrusowym smakiem od czerwca do początku lipca dostępny jest jedynie w sklepach Żabka. Osoby, które   zdecydują się na zakup dwóch butelek tego produktu, za drugą zapłacą aż 51% mniej.

Dodatkowo, z aktywnym kuponem Żappki, do zakupionych napojów dobrać można kubek z lodem za jedyne 2 zł (limit 1 szt. na dzień).

Kampanię „Fala nowych smaków” wspierać będzie szeroko zakrojona akcja promocyjna. Spoty promujące ofertę pojawią się w telewizji, informacje o promocjach będą obecne w internecie, sklepach Żabki oraz we własnych kanałach komunikacyjnych sieci.

Oferta „Fala nowych smaków” dostępna jest na stronie: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.