„Fala nowych smaków” - rusza akcja promująca napoje dostępne tylko w Żabce
Żabka nieustannie poszerza swój asortyment napojów, proponując klientom oryginalne smaki, często dostępne jedynie w jej sklepach. W 2023 roku w sieci sprzedano ponad 720 mln sztuk napojów, z czego aż 60 mln sztuk to produkty dostępne tylko w Żabce. Tego lata także nie zwalnia tempa i rusza z akcją „Fala nowych smaków”, w której klienci znajdą oryginalne napoje znanych marek i całkiem nowe produkty w promocyjnych cenach. Akcję wspierać będzie szeroko zakrojona kampania telewizyjna i digitalowa.
Napoje cieszą się ogromną popularnością wśród klientów Żabki. Doceniają oni szeroki wybór produktów oraz niepowtarzalne smaki, których nie spróbują nigdzie indziej.
Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, Żabka rozpoczęła letnią akcję „Fala nowych smaków”. Sieć w ramach działań promocyjnych oferuje swoim klientom wiele oryginalnych napojów w bardzo atrakcyjnych cenach, zarówno przy zakupie pojedynczych sztuk, jak i większej ilości. Przy zakupie dwóch takich samych produktów objętych promocją za drugi zapłacimy nawet do 57% mniej!
Witaminowe orzeźwienie w super cenach
Tego lata w Żabce dostępne będą markowe napoje, które nie tylko zaspokoją pragnienie, ale także wspomogą organizmy solidną dawką witamin. Wśród nich wymienić można różne warianty wody witaminowej marki No Rush (533 ml), napój Oshee Witamin Lemonade (555 ml) oraz bezcukrowy napój Dzik Vitamin Boost (750 ml).
W gorące dni orzeźwienie przyniosą także: napój od znanego youtubera Buddy – Doze Green Tea Honey (473 ml), bezkofeinowy Tiger Placebo Classic (250 ml) czy orzeźwiające Bubble Tea (80 g) z kulkami tapioki o smaku arbuza, które zdobyło ogromną popularność w internecie.
Elektryzująca nowość tylko w Żabce
Z kolei klienci sieci, którzy wykażą się odpowiednim refleksem, spróbować mogą limitowanej edycji Pepsi Electric Blue (500 ml). Napój wyróżniający się niebieskim kolorem i intensywnym cytrusowym smakiem od czerwca do początku lipca dostępny jest jedynie w sklepach Żabka. Osoby, które zdecydują się na zakup dwóch butelek tego produktu, za drugą zapłacą aż 51% mniej.
Dodatkowo, z aktywnym kuponem Żappki, do zakupionych napojów dobrać można kubek z lodem za jedyne 2 zł (limit 1 szt. na dzień).
Kampanię „Fala nowych smaków” wspierać będzie szeroko zakrojona akcja promocyjna. Spoty promujące ofertę pojawią się w telewizji, informacje o promocjach będą obecne w internecie, sklepach Żabki oraz we własnych kanałach komunikacyjnych sieci.
Oferta „Fala nowych smaków” dostępna jest na stronie: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna/

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.