Komunikaty PR

„Fala nowych smaków” - rusza akcja promująca napoje dostępne tylko w Żabce

2024-06-12  |  09:45
Biuro prasowe

Żabka nieustannie poszerza swój asortyment napojów, proponując klientom oryginalne smaki, często dostępne jedynie w jej sklepach. W 2023 roku w sieci sprzedano ponad 720 mln sztuk napojów, z czego aż 60 mln sztuk to produkty dostępne tylko w Żabce. Tego lata także nie zwalnia tempa i rusza z akcją „Fala nowych smaków”, w której klienci znajdą oryginalne napoje znanych marek i całkiem nowe produkty w promocyjnych cenach. Akcję wspierać będzie szeroko zakrojona kampania telewizyjna i digitalowa.

Napoje cieszą się ogromną popularnością wśród klientów Żabki. Doceniają oni szeroki wybór produktów oraz niepowtarzalne smaki, których nie spróbują nigdzie indziej.

Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, Żabka rozpoczęła letnią akcję „Fala nowych smaków”. Sieć w ramach działań promocyjnych oferuje swoim klientom wiele oryginalnych napojów w bardzo atrakcyjnych cenach, zarówno przy zakupie pojedynczych sztuk, jak i większej ilości. Przy zakupie dwóch takich samych produktów objętych promocją za drugi zapłacimy nawet do 57% mniej!

Witaminowe orzeźwienie w super cenach

Tego lata w Żabce dostępne będą markowe napoje, które nie tylko zaspokoją pragnienie, ale także wspomogą organizmy solidną dawką witamin. Wśród nich wymienić można różne warianty wody witaminowej marki No Rush (533 ml), napój Oshee Witamin Lemonade (555 ml) oraz bezcukrowy napój Dzik Vitamin Boost (750 ml).

W gorące dni orzeźwienie przyniosą także: napój od znanego youtubera Buddy – Doze Green Tea Honey (473 ml), bezkofeinowy Tiger Placebo Classic (250 ml) czy orzeźwiające Bubble Tea (80 g) z kulkami tapioki o smaku arbuza, które zdobyło ogromną popularność w internecie.

Elektryzująca nowość tylko w Żabce

Z kolei klienci sieci, którzy wykażą się odpowiednim refleksem, spróbować mogą limitowanej edycji Pepsi Electric Blue (500 ml). Napój wyróżniający się niebieskim kolorem i intensywnym cytrusowym smakiem od czerwca do początku lipca dostępny jest jedynie w sklepach Żabka. Osoby, które   zdecydują się na zakup dwóch butelek tego produktu, za drugą zapłacą aż 51% mniej.

Dodatkowo, z aktywnym kuponem Żappki, do zakupionych napojów dobrać można kubek z lodem za jedyne 2 zł (limit 1 szt. na dzień).

Kampanię „Fala nowych smaków” wspierać będzie szeroko zakrojona akcja promocyjna. Spoty promujące ofertę pojawią się w telewizji, informacje o promocjach będą obecne w internecie, sklepach Żabki oraz we własnych kanałach komunikacyjnych sieci.

Oferta „Fala nowych smaków” dostępna jest na stronie: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wygrana czy pułapka? Dane uczestników jako nowa waluta Biuro prasowe
2024-07-02 | 15:05

Wygrana czy pułapka? Dane uczestników jako nowa waluta

W świecie cyfrowym, gdzie granice pomiędzy realnymi a wirtualnymi doświadczeniami zacierają się na naszych oczach, konkursy online jawią się jako złotodajne żyły dla firm poszukujących
Handel Żabka od roku wspólnie z woshwosh przedłuża życie butów klientów
2024-07-02 | 10:15

Żabka od roku wspólnie z woshwosh przedłuża życie butów klientów

Minął już rok od kiedy Żabka, w ramach rozszerzania portfolio swoich usług, nawiązała współpracę z woshwosh - pierwszą w Europie firmą zajmującą się cyrkularnością obuwia.
Handel Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.