Firma Napollo otworzyła w Olkuszu nowy N-Park
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
22 listopada otwarty został jedenasty w Polsce park handlowy pod szyldem N-Park. To dziewiętnasta powierzchnia handlowa w portfolio firmy. Nowy obiekt znajduje się w Olkuszu w pobliżu DK nr 94 i jest jednym z największych parków handlowych Napollo.
Nowy N-Park w Olkuszu ma powierzchnię aż 16 tys. mkw., a wśród 25 najemców są popularne marki: Biedronka, Sinsay, RTV Euro AGD, Media Expert, Yes Verona, Itaka, Ziko Optyk, Tabak, Stokrotka, Maxi Zoo, 4F, Rossmann, Pepco, Dealz, YUHAO, Diverse, Martes Sport, Empik, Castorama, Apart, Tedi, Woolworth, Świat Prasy, C&A oraz Ochnik.
– Nowo otwarty N-Park zapewnia komfortowe zakupy blisko domu, z wygodnym dojazdem i bezpłatnym dużym parkingiem. Format naszych parków handlowych sprawdza się w całej Polsce, bo oferujemy klientom realizację ich wszystkich podstawowych potrzeb zakupowych w głównych kategoriach – od marketów spożywczych, poprzez znane marki odzieżowe, drogeryjne i ze sprzętem elektronicznym, a kończąc na materiałach budowlanych czy biżuterii i ofercie turystycznej – mówił podczas uroczystego otwarcia w Olkuszu Krzysztof Elsner, członek zarządu ds. inwestycji komercyjnych w Grupie NAPOLLO.
W dniu otwarcia na scenie pojawili się lokalni artyści, a także Stachursky. Klienci parku handlowego mogli też skorzystać z atrakcyjnych promocji przygotowanych przez najemców.
Koncept N-Parków opiera się na bliskości, dostępności i oszczędności czasu, dlatego również i w Olkuszu parking na 325 samochodów został zlokalizowany bezpośrednio przy pasażu handlowym. Na jego terenie są również dostępne ładowarki dla pojazdów elektrycznych, wiaty dla rowerów i bankomaty Euronet.
W trosce o środowisko na dachu pojawiły się także panele fotowoltaiczne, które zasilają oświetlenie parkingu.
Nowy obiekt Napollo w Olkuszu wybudowała spółka JMS, inwestorem zastępczym była firma PKB Inwest Budowa, inwestorem Aquarius Investment Group, a finansowanie zapewnił BNP Paribas Bank Polska.
Napollo od wielu lat realizuje projekty komercyjne i mieszkaniowe w całej Polsce. Firma jest również właścicielem trzech galerii handlowych: Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodova w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastova w Gnieźnie. Napollo należy do Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.
Kontakt dla mediów:
Natalia Jaros
PR EXPERT
+48 535 551 626
njaros@prexpert.com.pl

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.