Firma Napollo otworzyła w Olkuszu nowy N-Park
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
22 listopada otwarty został jedenasty w Polsce park handlowy pod szyldem N-Park. To dziewiętnasta powierzchnia handlowa w portfolio firmy. Nowy obiekt znajduje się w Olkuszu w pobliżu DK nr 94 i jest jednym z największych parków handlowych Napollo.
Nowy N-Park w Olkuszu ma powierzchnię aż 16 tys. mkw., a wśród 25 najemców są popularne marki: Biedronka, Sinsay, RTV Euro AGD, Media Expert, Yes Verona, Itaka, Ziko Optyk, Tabak, Stokrotka, Maxi Zoo, 4F, Rossmann, Pepco, Dealz, YUHAO, Diverse, Martes Sport, Empik, Castorama, Apart, Tedi, Woolworth, Świat Prasy, C&A oraz Ochnik.
– Nowo otwarty N-Park zapewnia komfortowe zakupy blisko domu, z wygodnym dojazdem i bezpłatnym dużym parkingiem. Format naszych parków handlowych sprawdza się w całej Polsce, bo oferujemy klientom realizację ich wszystkich podstawowych potrzeb zakupowych w głównych kategoriach – od marketów spożywczych, poprzez znane marki odzieżowe, drogeryjne i ze sprzętem elektronicznym, a kończąc na materiałach budowlanych czy biżuterii i ofercie turystycznej – mówił podczas uroczystego otwarcia w Olkuszu Krzysztof Elsner, członek zarządu ds. inwestycji komercyjnych w Grupie NAPOLLO.
W dniu otwarcia na scenie pojawili się lokalni artyści, a także Stachursky. Klienci parku handlowego mogli też skorzystać z atrakcyjnych promocji przygotowanych przez najemców.
Koncept N-Parków opiera się na bliskości, dostępności i oszczędności czasu, dlatego również i w Olkuszu parking na 325 samochodów został zlokalizowany bezpośrednio przy pasażu handlowym. Na jego terenie są również dostępne ładowarki dla pojazdów elektrycznych, wiaty dla rowerów i bankomaty Euronet.
W trosce o środowisko na dachu pojawiły się także panele fotowoltaiczne, które zasilają oświetlenie parkingu.
Nowy obiekt Napollo w Olkuszu wybudowała spółka JMS, inwestorem zastępczym była firma PKB Inwest Budowa, inwestorem Aquarius Investment Group, a finansowanie zapewnił BNP Paribas Bank Polska.
Napollo od wielu lat realizuje projekty komercyjne i mieszkaniowe w całej Polsce. Firma jest również właścicielem trzech galerii handlowych: Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodova w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastova w Gnieźnie. Napollo należy do Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.
Kontakt dla mediów:
Natalia Jaros
PR EXPERT
+48 535 551 626
njaros@prexpert.com.pl

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.