Komunikaty PR

Foodcom otwiera nowe biuro w Hiszpanii

2023-09-12  |  13:16
Biuro prasowe

Działająca na skalę globalną firma handlowa Foodcom S.A. nie zwalnia tempa rozwoju i uruchamia swoje kolejne biuro. Tym razem stawia na miasto w południowej części Hiszpanii, Malagę, która ze względu na strategiczne położenie uważana jest za jeden z najważniejszych ośrodków gospodarczych w regionie, stanowiąc bramę do międzynarodowych rynków.

Perspektywiczny rynek

Kontynuując swoją ekspansję, zaledwie 3 miesiące po uruchomieniu biura w Lublinie, teraz Foodcom otwiera swój trzeci oddział w jednym z najprężniej rozwijających się miast w regionie Andaluzji. Nowe biuro w Maladze będzie służyć jako ważna baza operacyjna dla działań handlowych.

- Malaga, jej stabilne otoczenie, rosnący potencjał rynkowy czy dogodna lokalizacja to zarówno obiecujące środowisko dla biznesu, jak i niezwykle atrakcyjne miejsce pracy. Dodatkowo, rozwinięta infrastruktura Hiszpanii w połączeniu z położeniem geograficznym sprawia, że kraj ten jest bardzo perspektywicznym rynkiem także dla inwestycji logistycznych ­– mówi Mateusz Augustyniak, Członek Zarządu w Foodcom S.A.

Hiszpania jest usytuowana na przecięciu śródziemnomorskich i atlantyckich szlaków transportowych, co otwiera drogę na rynki Europy, do Ameryki Łacińskiej, Afryki Północnej oraz Bliskiego Wschodu. Ponadto, używany nieprzerwanie od 2600 lat port w Maladze, który jest najstarszym portem w Basenie Morza Śródziemnego oraz międzynarodowe lotnisko, także odgrywają znaczną rolę w globalnym handlu.

Zatrudnienie w hiszpańskim zespole

Foodcom S.A. to firma obecna w branży chemicznej, spożywczej, żywienia zwierząt oraz FMCG, która od ponad 10 lat specjalizuje się w transakcjach handlowych na całym świecie. Obecnie swoje biura ma w Warszawie i Lublinie. Otwarcie kolejnego oddziału, tym razem w Hiszpanii, nie tylko stwarza dogodne warunki dla intensywnych działań handlowych, ale przyczynia się również do wspierania lokalnej gospodarki oraz stworzenia nowych miejsc pracy. Aktualnie w Hiszpanii funkcjonuje kilkuosobowy zespół, który będzie jednak systematycznie powiększany.

- Zrekrutowaliśmy już osoby na kluczowe stanowiska do hiszpańskiego zespołu i będziemy go sukcesywnie rozbudowywać. Na jego czele stanął Angel Ramirez, a tworzą go osoby zarówno pochodzące z Hiszpanii, jak i innych części świata, tj. Maroko, Filipiny czy Portugalia. Wraz z otwarciem nowego oddziału w Maladze, poszukujemy więc nowych 30 pracowników, którzy będą mieli okazję uczestniczyć w dynamicznym rozwoju firmy – dodaje Mateusz Augustyniak.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Bankowość

Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.

Edukacja

Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.