Fortnite wchodzi do Żabki. W sklepach sieci kupimy kody na V-dolce
Żabka, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, skierowała tym razem swoją najnowszą ofertę do miłośników gier komputerowych, a konkretnie Fortnite’a. Od teraz w sklepach sieci dostępne są kody, za które nabyć można wirtualną walutę, tzw. V-dolce. Zakup kodów w Żabce wiąże się z wieloma benefitami, które z pewnością ucieszą graczy.
Pasjonaci gier komputerowych mogą kupić w sklepach Żabki kody Fortnite, umożliwiające wymienienie ich na V-dolce o różnych nominałach. Gamingową walutę można wykorzystać do zakupu wirtualnych akcesoriów, takich jak stroje, kilofy, emotki i karnety bojowe, które przydadzą się m.in. w grach Battle Royale, LEGO® Fortnite, Fortnite Festival lub Rocket Racing.
Dodatkowo osoby, które zdecydują się na zakup wyższych wartości niż 1000 V-dolców mogą liczyć na atrakcyjne benefity, jak dodatkowe kwoty doliczane do zakupionego kodu.
Dla przykładu, przy zakupie 5000 V-dolców klient otrzyma dodatkowe 23% od 1000 V-dolców, czyli realnie do wykorzystania będzie miał 5230 V-dolców. Z kolei przy zakupie 13 500 V-dolców pasjonaci gier otrzymają kolejne 36 % z 1000 V-dolców, czyli w sumie 13 836 V-dolców.
Kody Fortnite klienci mogą zrealizować na dowolnej z platform PLAYSTATION®, XBOX, NINTENDO SWITCH™ lub na PC i urządzeniach mobilnych.
Aby skorzystać z kodów, trzeba posiadać ważne w Polsce konto Epic, pobrać grę Fortnite na obsługiwanym urządzeniu i zaakceptować warunki użytkowania oraz umowę EULA na stronie https://www.fortnite.com/vbuckscardterms. Pełna liczba V-dolców na karcie jest pobierana po zrealizowaniu kodu i przypisywana do jednego konta na wybranym przez gracza urządzeniu.
Żabka działa prężnie w świecie gamingu
To nie pierwsza współpraca Żabki z marką Fortnite. W styczniu br., w ramach doświadczenia edukacyjnego „Story Hunt: Poznań”, na gamingowej platformie została stworzona wirtualna mapa Poznania. Gracze mogą tam spotkać się z postacią Żabu i wystartować w wyścigu ulicami w okolicach poznańskiego Starego Rynku. Pokonywanie napotkanych przeszkód służy poznawaniu fragmentów historii naszego kraju i samej stolicy Wielkopolski.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.