Fortnite wchodzi do Żabki. W sklepach sieci kupimy kody na V-dolce
Żabka, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, skierowała tym razem swoją najnowszą ofertę do miłośników gier komputerowych, a konkretnie Fortnite’a. Od teraz w sklepach sieci dostępne są kody, za które nabyć można wirtualną walutę, tzw. V-dolce. Zakup kodów w Żabce wiąże się z wieloma benefitami, które z pewnością ucieszą graczy.
Pasjonaci gier komputerowych mogą kupić w sklepach Żabki kody Fortnite, umożliwiające wymienienie ich na V-dolce o różnych nominałach. Gamingową walutę można wykorzystać do zakupu wirtualnych akcesoriów, takich jak stroje, kilofy, emotki i karnety bojowe, które przydadzą się m.in. w grach Battle Royale, LEGO® Fortnite, Fortnite Festival lub Rocket Racing.
Dodatkowo osoby, które zdecydują się na zakup wyższych wartości niż 1000 V-dolców mogą liczyć na atrakcyjne benefity, jak dodatkowe kwoty doliczane do zakupionego kodu.
Dla przykładu, przy zakupie 5000 V-dolców klient otrzyma dodatkowe 23% od 1000 V-dolców, czyli realnie do wykorzystania będzie miał 5230 V-dolców. Z kolei przy zakupie 13 500 V-dolców pasjonaci gier otrzymają kolejne 36 % z 1000 V-dolców, czyli w sumie 13 836 V-dolców.
Kody Fortnite klienci mogą zrealizować na dowolnej z platform PLAYSTATION®, XBOX, NINTENDO SWITCH™ lub na PC i urządzeniach mobilnych.
Aby skorzystać z kodów, trzeba posiadać ważne w Polsce konto Epic, pobrać grę Fortnite na obsługiwanym urządzeniu i zaakceptować warunki użytkowania oraz umowę EULA na stronie https://www.fortnite.com/vbuckscardterms. Pełna liczba V-dolców na karcie jest pobierana po zrealizowaniu kodu i przypisywana do jednego konta na wybranym przez gracza urządzeniu.
Żabka działa prężnie w świecie gamingu
To nie pierwsza współpraca Żabki z marką Fortnite. W styczniu br., w ramach doświadczenia edukacyjnego „Story Hunt: Poznań”, na gamingowej platformie została stworzona wirtualna mapa Poznania. Gracze mogą tam spotkać się z postacią Żabu i wystartować w wyścigu ulicami w okolicach poznańskiego Starego Rynku. Pokonywanie napotkanych przeszkód służy poznawaniu fragmentów historii naszego kraju i samej stolicy Wielkopolski.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.