Fortnite wchodzi do Żabki. W sklepach sieci kupimy kody na V-dolce
Żabka, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, skierowała tym razem swoją najnowszą ofertę do miłośników gier komputerowych, a konkretnie Fortnite’a. Od teraz w sklepach sieci dostępne są kody, za które nabyć można wirtualną walutę, tzw. V-dolce. Zakup kodów w Żabce wiąże się z wieloma benefitami, które z pewnością ucieszą graczy.
Pasjonaci gier komputerowych mogą kupić w sklepach Żabki kody Fortnite, umożliwiające wymienienie ich na V-dolce o różnych nominałach. Gamingową walutę można wykorzystać do zakupu wirtualnych akcesoriów, takich jak stroje, kilofy, emotki i karnety bojowe, które przydadzą się m.in. w grach Battle Royale, LEGO® Fortnite, Fortnite Festival lub Rocket Racing.
Dodatkowo osoby, które zdecydują się na zakup wyższych wartości niż 1000 V-dolców mogą liczyć na atrakcyjne benefity, jak dodatkowe kwoty doliczane do zakupionego kodu.
Dla przykładu, przy zakupie 5000 V-dolców klient otrzyma dodatkowe 23% od 1000 V-dolców, czyli realnie do wykorzystania będzie miał 5230 V-dolców. Z kolei przy zakupie 13 500 V-dolców pasjonaci gier otrzymają kolejne 36 % z 1000 V-dolców, czyli w sumie 13 836 V-dolców.
Kody Fortnite klienci mogą zrealizować na dowolnej z platform PLAYSTATION®, XBOX, NINTENDO SWITCH™ lub na PC i urządzeniach mobilnych.
Aby skorzystać z kodów, trzeba posiadać ważne w Polsce konto Epic, pobrać grę Fortnite na obsługiwanym urządzeniu i zaakceptować warunki użytkowania oraz umowę EULA na stronie https://www.fortnite.com/vbuckscardterms. Pełna liczba V-dolców na karcie jest pobierana po zrealizowaniu kodu i przypisywana do jednego konta na wybranym przez gracza urządzeniu.
Żabka działa prężnie w świecie gamingu
To nie pierwsza współpraca Żabki z marką Fortnite. W styczniu br., w ramach doświadczenia edukacyjnego „Story Hunt: Poznań”, na gamingowej platformie została stworzona wirtualna mapa Poznania. Gracze mogą tam spotkać się z postacią Żabu i wystartować w wyścigu ulicami w okolicach poznańskiego Starego Rynku. Pokonywanie napotkanych przeszkód służy poznawaniu fragmentów historii naszego kraju i samej stolicy Wielkopolski.
Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.