Froo otworzyło już 20. sklep w Rumunii!
Froo Romania Retail S.R.L, spółka należąca do Grupy Żabka, otworzyła w sierpniu br. w Bukareszcie wyjątkowy sklep Froo, oferujący szeroki wybór przekąsek i napojów oraz specjalną strefę gastronomiczno-konsumpcyjną. To już 20. i zarazem największy sklep pod szyldem Froo w Rumunii. 19 sklepów działa w Bukareszcie i jeden w Pitesti. Wszystkie placówki sieci działają w formule partnerstw biznesowych z lokalnymi przedsiębiorcami.
Nowo otwarty sklep Froo mieści się przy ul. Bulevardul Iuliu Maniu 7, w pobliżu Politechniki Bukareszteńskiej (Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București) i stacji metra Politehnica. Można w nim nie tylko zrobić szybkie zakupy w drodze, np. do domu, ale także wygodnie usiąść i zjeść ciepłą przekąskę. Dodatkowo dostępne są chłodne napoje prosto z lodówki, kubki z lodem do schłodzenia napojów oraz świeżo mielona, aromatyczna kawa. Stoliki znajdują się także na zewnętrznym tarasie.
Placówka dysponuje przestronną salą sprzedaży o powierzchni przekraczającej 120 m2. Oferta produktowa została rozbudowana o około 20% w stosunku do asortymentu dostępnego w dotychczasowych lokalizacjach Froo. Sklep oferuje szeroki wybór produktów, w tym chłodzonych napojów. Do dyspozycji klientów są dwa ekspresy do kawy, a chrupiące przekąski na ciepło, takie jak panini, chrupboxy czy zapiekanki, są serwowane prosto z pieca. Sklep jest czynny codziennie w standardowych godzinach, czyli od 6:00 do 23:00.
Podczas uroczystego otwarcia sklepu klienci mogli skorzystać z szeregu akcji promocyjnych, przygotowanych w formule letniego street-foodowego pikniku „on the go”, z degustacjami produktów marek własnych oraz tzw. popołudniową frooletką, w której do wygrania były gorące przekąski z oferty Froo Bistro.
Wszystko, czego potrzebujesz, znajdziesz we Froo
– Zależy nam na wspieraniu lokalnych przedsiębiorców, dlatego sklepy Froo działają w modelu partnerstwa biznesowego. Dla wielu osób może to być dobry pomysł na prowadzenie własnej działalności. Partnerom prowadzącym sklepy zapewniamy lokal i zatowarowanie, a także wsparcie merytoryczne. Każda lokalizacja analizowana jest pod kątem jej atrakcyjności dla klientów, ale również logistyki i potencjału rozwoju. Od maja br. uruchomiliśmy już 20 sklepów Froo – 19 w Bukareszcie i jeden w Pitesti. Rozwijamy sieć i planujemy kolejne otwarcia w różnych lokalizacjach – mówi Radu Trandafir, General Manager, Froo Romania Retail S.R.L.
Froo to sklepy modern convenience będące odpowiednikiem sklepów Żabka, działających w Polsce. Ponad 80% asortymentu stanowią znane i lubiane marki rumuńskie oraz międzynarodowe marki pochodzące od rumuńskich dostawców. W ofercie można znaleźć również produkty znanych polskich marek oraz lokalnych marek własnych – w asortymencie znajdują się m.in. kanapki Tommy Bites, produkty na lunch Good Soul i płynne przekąski Foodini. Pod szyldem Froo Bistro we wszystkich placówkach dostępna jest także bogata oferta ciepłych przekąsek, m.in. takich jak hot dog czy frytki oraz kawy. Oferta jest przygotowana z myślą o klientach, którzy chcą szybko zaspokoić głód i pragnienie w drodze do domu, pracy czy szkoły.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.