Froo otworzyło już 20. sklep w Rumunii!
Froo Romania Retail S.R.L, spółka należąca do Grupy Żabka, otworzyła w sierpniu br. w Bukareszcie wyjątkowy sklep Froo, oferujący szeroki wybór przekąsek i napojów oraz specjalną strefę gastronomiczno-konsumpcyjną. To już 20. i zarazem największy sklep pod szyldem Froo w Rumunii. 19 sklepów działa w Bukareszcie i jeden w Pitesti. Wszystkie placówki sieci działają w formule partnerstw biznesowych z lokalnymi przedsiębiorcami.
Nowo otwarty sklep Froo mieści się przy ul. Bulevardul Iuliu Maniu 7, w pobliżu Politechniki Bukareszteńskiej (Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București) i stacji metra Politehnica. Można w nim nie tylko zrobić szybkie zakupy w drodze, np. do domu, ale także wygodnie usiąść i zjeść ciepłą przekąskę. Dodatkowo dostępne są chłodne napoje prosto z lodówki, kubki z lodem do schłodzenia napojów oraz świeżo mielona, aromatyczna kawa. Stoliki znajdują się także na zewnętrznym tarasie.
Placówka dysponuje przestronną salą sprzedaży o powierzchni przekraczającej 120 m2. Oferta produktowa została rozbudowana o około 20% w stosunku do asortymentu dostępnego w dotychczasowych lokalizacjach Froo. Sklep oferuje szeroki wybór produktów, w tym chłodzonych napojów. Do dyspozycji klientów są dwa ekspresy do kawy, a chrupiące przekąski na ciepło, takie jak panini, chrupboxy czy zapiekanki, są serwowane prosto z pieca. Sklep jest czynny codziennie w standardowych godzinach, czyli od 6:00 do 23:00.
Podczas uroczystego otwarcia sklepu klienci mogli skorzystać z szeregu akcji promocyjnych, przygotowanych w formule letniego street-foodowego pikniku „on the go”, z degustacjami produktów marek własnych oraz tzw. popołudniową frooletką, w której do wygrania były gorące przekąski z oferty Froo Bistro.
Wszystko, czego potrzebujesz, znajdziesz we Froo
– Zależy nam na wspieraniu lokalnych przedsiębiorców, dlatego sklepy Froo działają w modelu partnerstwa biznesowego. Dla wielu osób może to być dobry pomysł na prowadzenie własnej działalności. Partnerom prowadzącym sklepy zapewniamy lokal i zatowarowanie, a także wsparcie merytoryczne. Każda lokalizacja analizowana jest pod kątem jej atrakcyjności dla klientów, ale również logistyki i potencjału rozwoju. Od maja br. uruchomiliśmy już 20 sklepów Froo – 19 w Bukareszcie i jeden w Pitesti. Rozwijamy sieć i planujemy kolejne otwarcia w różnych lokalizacjach – mówi Radu Trandafir, General Manager, Froo Romania Retail S.R.L.
Froo to sklepy modern convenience będące odpowiednikiem sklepów Żabka, działających w Polsce. Ponad 80% asortymentu stanowią znane i lubiane marki rumuńskie oraz międzynarodowe marki pochodzące od rumuńskich dostawców. W ofercie można znaleźć również produkty znanych polskich marek oraz lokalnych marek własnych – w asortymencie znajdują się m.in. kanapki Tommy Bites, produkty na lunch Good Soul i płynne przekąski Foodini. Pod szyldem Froo Bistro we wszystkich placówkach dostępna jest także bogata oferta ciepłych przekąsek, m.in. takich jak hot dog czy frytki oraz kawy. Oferta jest przygotowana z myślą o klientach, którzy chcą szybko zaspokoić głód i pragnienie w drodze do domu, pracy czy szkoły.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.