Komunikaty PR

Froo otworzyło już 20. sklep w Rumunii!

2024-08-30  |  10:40
Biuro prasowe

Froo Romania Retail S.R.L, spółka należąca do Grupy Żabka, otworzyła w sierpniu br. w Bukareszcie wyjątkowy sklep Froo, oferujący szeroki wybór przekąsek i napojów oraz specjalną strefę gastronomiczno-konsumpcyjną. To już 20. i zarazem największy sklep pod szyldem Froo w Rumunii. 19 sklepów działa w Bukareszcie i jeden w Pitesti. Wszystkie placówki sieci działają w formule partnerstw biznesowych  z lokalnymi przedsiębiorcami.

Nowo otwarty sklep Froo mieści się przy ul. Bulevardul Iuliu Maniu 7, w pobliżu Politechniki Bukareszteńskiej (Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București) i stacji metra Politehnica. Można w nim nie tylko zrobić szybkie zakupy w drodze, np. do domu, ale także wygodnie usiąść i zjeść ciepłą przekąskę. Dodatkowo dostępne są chłodne napoje prosto z lodówki, kubki z lodem do schłodzenia napojów oraz świeżo mielona, aromatyczna kawa. Stoliki znajdują się także na zewnętrznym tarasie.

Placówka dysponuje przestronną salą sprzedaży o powierzchni przekraczającej 120 m2. Oferta produktowa została rozbudowana o około 20% w stosunku do asortymentu dostępnego w dotychczasowych lokalizacjach Froo. Sklep oferuje szeroki wybór produktów, w tym chłodzonych napojów. Do dyspozycji klientów są dwa ekspresy do kawy, a chrupiące przekąski na ciepło, takie jak panini, chrupboxy czy zapiekanki, są serwowane prosto z pieca. Sklep jest czynny codziennie w standardowych godzinach, czyli od 6:00 do 23:00.

Podczas uroczystego otwarcia sklepu klienci mogli skorzystać z szeregu akcji promocyjnych, przygotowanych w formule letniego street-foodowego pikniku „on the go”, z degustacjami produktów marek własnych oraz tzw. popołudniową frooletką, w której do wygrania były gorące przekąski z oferty Froo Bistro.

Wszystko, czego potrzebujesz, znajdziesz we Froo

– Zależy nam na wspieraniu lokalnych przedsiębiorców, dlatego sklepy Froo działają w modelu partnerstwa biznesowego. Dla wielu osób może to być dobry pomysł na prowadzenie własnej działalności. Partnerom prowadzącym sklepy zapewniamy lokal i zatowarowanie, a także wsparcie merytoryczne. Każda lokalizacja analizowana jest pod kątem jej atrakcyjności dla klientów, ale również logistyki i potencjału rozwoju. Od maja br. uruchomiliśmy już 20 sklepów Froo – 19 w Bukareszcie i jeden w Pitesti. Rozwijamy sieć i planujemy kolejne otwarcia w różnych lokalizacjach – mówi Radu Trandafir, General Manager, Froo Romania Retail S.R.L.

Froo to sklepy modern convenience będące odpowiednikiem sklepów Żabka, działających w Polsce. Ponad 80% asortymentu stanowią znane i lubiane marki rumuńskie oraz międzynarodowe marki pochodzące od rumuńskich dostawców. W ofercie można znaleźć również produkty znanych polskich marek oraz lokalnych marek własnych – w asortymencie znajdują się m.in. kanapki Tommy Bites, produkty na lunch Good Soul i płynne przekąski Foodini. Pod szyldem Froo Bistro we wszystkich placówkach dostępna jest także bogata oferta ciepłych przekąsek, m.in. takich jak hot dog czy frytki oraz kawy. Oferta jest przygotowana z myślą o klientach, którzy chcą szybko zaspokoić głód i pragnienie w drodze do domu, pracy czy szkoły.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.