FRoSTA rozwija się na rynku warzyw mrożonych
Rynek mrożonych warzyw w Polsce notuje dynamiczny wzrost. W 2023 r. sprzedaż tego typu produktów stanowi już niemal 35% całkowitej sprzedaży żywności mrożonej. Znana marka, FRoSTA, reaguje na ten rosnący trend, wprowadzając na rynek aż 15 nowych produktów z kategorii mrożonych warzyw.
Obecnie prawie 45% polskich gospodarstw domowych regularnie sięga po mrożone warzywa na patelnię. Taki obraz rynku czyni go atrakcyjnym obszarem biznesowym. FRoSTA, w pełni świadoma tego trendu, podjęła decyzję o wejściu w ten segment, proponując konsumentom 15 nowych produktów z kategorii mrożonych warzyw. Jest to strategiczny krok, umacniający pozycję FRoSTY na rynku żywności mrożonej oraz otwierający nowe możliwości współpracy z sieciami handlowymi i dystrybutorami.
– Od kilku lat uważnie obserwujemy rynek mrożonek, analizujemy zmieniające się zwyczaje konsumentów, śledzimy badania dotyczące użytkowania produktów mrożonych. Na tej podstawie FRoSTA wypracowała pozycję lidera w kategorii ryb mrożonych. Teraz chcemy się rozwijać w kolejnej kategorii i stawiamy na najbardziej perspektywiczny segment, czyli mrożone warzywa na patelnię – mówi Paweł Wojciechowski, Dyrektor Handlowy FRoSTY na Polskę i Europę Centralną.
Nowa oferta obejmuje warzywa na patelnię w trzech różnych wariantach: bez przypraw, z mieszanką różnych ziół oraz z sosami. To pełnowartościowe posiłki, które są doskonałym uzupełnieniem zbilansowanej diety. Dzięki mrożeniu świeżo po zebraniu zachowują wartości odżywcze i witaminy zawarte w warzywach przez długi czas. FRoSTA proponuje również innowacyjne rozwiązania, takie jak warzywa do piekarnika oraz vege bowls, czyli gotowe pomysły na lekki i zbilansowany posiłek. Warto zaznaczyć, że produkty FRoSTY nie zawierają żadnych dodatków do żywności i opierają się na czystych recepturach.
Wprowadzenie nowości FRoSTY na rynek wspierane jest szeroko zakrojoną kampanią marketingową, obejmującą reklamy telewizyjne, radiowe i internetowe, akcje outdoor oraz liczne działania promocyjne w miejscach sprzedaży.
– Chcemy pokazać, że dostosowujemy się do zmieniających się wymagań i preferencji konsumentów. W ostatnich latach w Polsce wzrasta świadomość roli zdrowego odżywiania, co znajduje potwierdzenie w wynikach licznych badań i obserwacji. Pandemia dodatkowo skierowała uwagę na potrzebę produktów o długim terminie przydatności i możliwości przechowywania przez dłuższy czas. Warzywa mrożone spełniają te kryteria. Co więcej, pozwalają na szybkie i proste przygotowanie pełnowartościowego posiłku – mówi Aleksandra Wysocka, Dyrektor ds. Marketingu FRoSTY na Polskę i Europę Centralno-Wschodnią.
Nowa oferta warzyw mrożonych to kolejny krok w rozszerzaniu wachlarza produktów, który ma na celu zaspokojenie oczekiwań coraz bardziej świadomych konsumentów.
Przedsiębiorcy z sektora MŚP wybierają franczyzę
Lidl i WWF łączą siły w ramach międzynarodowego partnerstwa
Ryzyka w handlu detalicznym – jak nimi zarządzać, aby uodpornić biznes
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Samorządy mogą liczyć na rekordowe finansowanie w tej perspektywie finansowej UE. Pierwsze środki już do nich trafiają
– Poza środkami własnymi samorządy mają dostęp do środków unijnych i do kredytów. To są trzy nogi, na których stoi finansowanie jednostek samorządu terytorialnego – podkreśla Mateusz Walewski, główny ekonomista Banku Gospodarstwa Krajowego. Bank w kwietniu br. uruchomił pierwszy instrument finansowany z KPO, czyli pożyczki wspierające zieloną transformację miast, z budżetem wynoszącym prawie 9 mld euro. Samorządy będą mogły sfinansować z tych środków inwestycje, które powodują, że miasto jest bardziej zielone, nowoczesne i przyjazne dla mieszkańców. Samorządy z niecierpliwością wyczekują również reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego, która ma ustabilizować ich sytuację po zmianach wprowadzonych w tzw. Polskim Ładzie.
Regionalne –
Przyspiesza dekarbonizacja ciepłownictwa. Elektrociepłownia w Bydgoszczy od przyszłego roku zrezygnuje z kolejnych kotłów węglowych
Elektrociepłownia Bydgoszcz II, należąca do PGE Energia Ciepła, wchodzi w kluczowy etap inwestycji, która ma doprowadzić do wyłączenia dwóch z czterech kotłów węglowych i ograniczenia emisji dwutlenku węgla o 17 proc. To oznacza, że od II kwartału 2025 roku mieszkańcy Bydgoszczy będą korzystać z ciepła wytworzonego w nowych niskoemisyjnych źródłach. To jeden z kilku realizowanych projektów PGE Energia Ciepła, które zmierzają do dekarbonizacji w ciepłownictwie.
Nauka
Polski przemysł kosmiczny jest gotowy na zwiększanie udziału w programach Europejskiej Agencji Kosmicznej. Do tego będzie potrzebować coraz więcej wykwalifikowanych kadr
Pierwsza grupa młodych inżynierów z Polski rozpoczęła dwuletni staż w ośrodkach Europejskiej Agencji Kosmicznej w Niderlandach, Hiszpanii, Francji i Niemczech. W sumie do 2025 roku na staże do ESA zostanie skierowanych 30 kandydatów z Polski, którzy wezmą udział w kluczowych przedsięwzięciach naukowych i technologicznych agencji. To tylko jedna z inicjatyw nakierowanych na kształcenie kadr do pracy w sektorze kosmicznym. Sytuacja w tym zakresie poprawiła się na przestrzeni ostatnich lat, jednak w związku z szybkim rozwojem branży w nadchodzących latach zapotrzebowanie na wykwalifikowanych ekspertów będzie rosło.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.