Komunikaty PR

FRoSTA rozwija się na rynku warzyw mrożonych

2023-10-19  |  14:00
Biuro prasowe

Rynek mrożonych warzyw w Polsce notuje dynamiczny wzrost. W 2023 r. sprzedaż tego typu produktów stanowi już niemal 35% całkowitej sprzedaży żywności mrożonej. Znana marka, FRoSTA, reaguje na ten rosnący trend, wprowadzając na rynek aż 15 nowych produktów z kategorii mrożonych warzyw.

Obecnie prawie 45% polskich gospodarstw domowych regularnie sięga po mrożone warzywa na patelnię. Taki obraz rynku czyni go atrakcyjnym obszarem biznesowym. FRoSTA, w pełni świadoma tego trendu, podjęła decyzję o wejściu w ten segment, proponując konsumentom 15 nowych produktów z kategorii mrożonych warzyw. Jest to strategiczny krok, umacniający pozycję FRoSTY na rynku żywności mrożonej oraz otwierający nowe możliwości współpracy z sieciami handlowymi i dystrybutorami.

Od kilku lat uważnie obserwujemy rynek mrożonek, analizujemy zmieniające się zwyczaje konsumentów, śledzimy badania dotyczące użytkowania produktów mrożonych. Na tej podstawie FRoSTA wypracowała pozycję lidera w kategorii ryb mrożonych. Teraz chcemy się rozwijać w kolejnej kategorii i stawiamy na najbardziej perspektywiczny segment, czyli mrożone warzywa na patelnięmówi Paweł Wojciechowski, Dyrektor Handlowy FRoSTY na Polskę i Europę Centralną.

Nowa oferta obejmuje warzywa na patelnię w trzech różnych wariantach: bez przypraw, z mieszanką różnych ziół oraz z sosami. To pełnowartościowe posiłki, które są doskonałym uzupełnieniem zbilansowanej diety. Dzięki mrożeniu świeżo po zebraniu zachowują wartości odżywcze i witaminy zawarte w warzywach przez długi czas. FRoSTA proponuje również innowacyjne rozwiązania, takie jak warzywa do piekarnika oraz vege bowls, czyli gotowe pomysły na lekki i zbilansowany posiłek. Warto zaznaczyć, że produkty FRoSTY nie zawierają żadnych dodatków do żywności i opierają się na czystych recepturach.

Wprowadzenie nowości FRoSTY na rynek wspierane jest szeroko zakrojoną kampanią marketingową, obejmującą reklamy telewizyjne, radiowe i internetowe, akcje outdoor oraz liczne działania promocyjne w miejscach sprzedaży.

Chcemy pokazać, że dostosowujemy się do zmieniających się wymagań i preferencji konsumentów. W ostatnich latach w Polsce wzrasta świadomość roli zdrowego odżywiania, co znajduje potwierdzenie w wynikach licznych badań i obserwacji. Pandemia dodatkowo skierowała uwagę na potrzebę produktów o długim terminie przydatności i możliwości przechowywania przez dłuższy czas. Warzywa mrożone spełniają te kryteria. Co więcej, pozwalają na szybkie i proste przygotowanie pełnowartościowego posiłkumówi Aleksandra Wysocka, Dyrektor ds. Marketingu FRoSTY na Polskę i Europę Centralno-Wschodnią.

Nowa oferta warzyw mrożonych to kolejny krok w rozszerzaniu wachlarza produktów, który ma na celu zaspokojenie oczekiwań coraz bardziej świadomych konsumentów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność

Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.

Polityka

Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.

Transport

Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.