Komunikaty PR

G City zapowiada zmiany w tenant mix swojej flagowej lokalizacji i prezentuje do

2024-09-24  |  12:05
Biuro prasowe

G City Europe zamknęło pierwszą połowę 2024 roku z doskonałym wynikiem finansowym. Według raportu, dochód z najmu netto (NRI) wzrósł o 14,6% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Jest to zasługa dobrych wyników obiektów handlowych w portfelu spółki, których wskaźnik obłożenia plasuje się na poziomie 95,5% (na dzień 30 czerwca), a ich odwiedzalność wzrosła o 3,8% w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.

Centra handlowe G City sukcesywnie wzmacniają swoje portfolia przyciągając nowych najemców. Tylko w pierwszych ośmiu miesiącach tego roku firma podpisała 227 umów najmu (57 400 mkw. powierzchni najmu) i pochwaliła się 53 otwarciami we wszystkich swoich obiektach. Część  marek otworzyło swoje sklepy po gruntownych remontach i w powiększonych nowych formatach. Przychody wygenerowane przez najemców w pierwszej połowie roku wzrosły o 5,8% r/r.

Spółka G City potwierdziła, że jest otwarta na rozmowy na temat swojej jednej z najbardziej kultowych przestrzeni handlowych w Warszawie – Wars Sawa Junior.

Nie ma w Polsce lokalizacji o tak dużym natężeniu ruchu, jak WSJ na Marszałkowskiej. Blisko 70 milionów pieszych rocznie przechodzących przed każdą witryną sklepową oraz absolutnie oszałamiająca widoczność marki w centrum stolicy, sprawiają, że jest to najlepszy adres w mieście do prowadzenia biznesu mówi Szymon Mińczuk, Retail Director G City i dodaje Biorąc pod uwagę wszystkie pozytywne zmiany, które zachodzą w Warszawie, otwarcie nowego muzeum przed naszym budynkiem i plany modernizacji obszaru wokół niego, przewidujemy, że w najbliższych latach Wars Sawa Junior stanie się jeszcze silniejszą lokalizacją. Jesteśmy otwarci na rozmowy z nowymi markami, gotowymi wykorzystać tę wyjątkową okazję, która jak wszyscy wiemy zdarza się raz na 10 lub więcej lat. W dalszym ciągu zamierzamy także wzmacniać nasze inne warszawskie centra – Promenadę, Targówek, Redutę, i pozostałe w całej Polsce – Galerię Dominikańską we Wrocławiu, Focus Mall w Bydgoszczy, Białą w Białymstoku, Kasztanową w Pile i Plejadę w Bytomiu.

W II kwartale br. warszawskie centrum handlowe Targówek urozmaiciło swoją ofertę modową. Pod koniec kwietnia swój sklep o powierzchni 406 mkw. otworzyła inspirowana popkulturą młodzieżowa marka Cropp. Do grona najemców dołączyły także między innymi salon Kamalion i zachwycający sklep Lilou.

Promenada na warszawskiej Pradze Południe także nieustająco poszerza swoją ofertę o nowe marki. W połowie czerwca do grona najemców dołączył niekwestionowany lider w segmencie bagażu premium – marka Samsonite, zajmując salon o powierzchni 100 mkw. KODANO Optyk urozmaicił segment zdrowia i urody otwierając salon w najnowszym koncepcie i zajmując powierzchnię 75 mkw. W czerwcu KAMALION otworzył tu swój pierwszy w stolicy sklep, a w lipcu pojawił się punkt z orientalną żywnością – Asian House. Po gruntownym remoncie powrócił także salon marki Kruk, tym razem na większej powierzchni 136 mkw.

Z kolei Reduta na warszawskiej Ochocie odnotowała w pierwszych ośmiu miesiącach roku wzrost footfallu na poziomie 7%. Jest to zasługa nowych najemców – w marcu marka Hebe otworzyła tu swój 316-metrowy sklep, a we wrześniu dołączył punkt Bubble Tea & Crazy Dog. W najbliższych miesiącach nastąpią kolejne otwarcia, a lokale są już w trakcie przygotowań.

Wśród znaczących otwarć w bydgoskim Focusie warto odnotować powrót kultowej restauracji Pizza Hut (279 mkw.). Gruntowny remont przeszła również perfumeria Sephora, która otworzyła sklep w najnowszym koncepcie marki o powierzchni 322 mkw. Otwarty w pierwszej połowie roku salon marki Yupi (242 mkw.) uzupełnił ofertę bydgoskiego centrum w segmencie kreatywnych i edukacyjnych zabawek dla dzieci. Do grona najemców Focusa w ostatnim czasie dołączyły także Coral Travel, KODANO Optyk. W sierpniu marka Rituals otworzyła tu drugi w Bydgoszczy salon, a marka O La Voga swój pierwszy stacjonarny sklep. Kultowa burgerownia Pasibus także wybrała Focus na swoją drugą lokalizację w mieście i kontynuuje rozmowy na ekspansję do innych lokalizacji G City.

Wśród spektakularnych otwarć w białostockim centrum handlowym Biała jest sierpniowe otwarcie salonu Medicine na ponad 500 mkw. oraz powrót marki Homla, która po remoncie zajęła znacznie większą powierzchnię (364 mkw.) zyskując tym samym więcej miejsca na dodatkowy asortyment. Segment gastronomiczny uzupełnił punkt BuBu Bubble Tea (53 mkw.).

Ostatnie miesiące obfitowały w nowości także w centrum handlowym Kasztanowa. Grono najemców pilskiego centrum wzbogaciły otwarcia nowoczesnych salonów Hebe (360 mkw.) i polskiej marki LEGER z odzieżą męską (70 mkw.). Otwarty został także kameralny punkt TUI (34 mkw.). To już trzecie biuro podróży w galerii z ofertą wczasów i wycieczek.

Galeria Dominikańska we Wrocławiu również odświeżyła swoje portfolio. Rok 2024 rozpoczęło otwarcie pięknej i świetnie prosperującej restauracji Wagożercy (243 mkw.). W kwietniu ponownie otworzył się tu po remoncie salon polskiej sieci Five o'clock (266 mkw.) oferujący najwyższej jakości herbaty i kawy oraz akcesoria do ich parzenia. Po raz pierwszy w galerii pojawił się salon Time for Wax (69 mkw.), a w czerwcu ofertę drogeryjną wzbogaciła marka HEBE o powierzchni 305 mkw.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny Biuro prasowe
2024-12-03 | 15:30

Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny

Klient dokonując zakupów w internecie, często pozostaje bezbronny. Z badań wynika, że tylko 22% Polaków zna swoje prawa konsumenckie, a 65% nie jest w stanie
Handel Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
2024-12-03 | 06:00

Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami

Właśnie ukazały się badania IBRIS dotyczące konsumpcji alkoholu i percepcji Polaków na temat produktów alkoholowych. Okazuje się, że „Piwo jest najczęściej
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.