Komunikaty PR

Galeria Katowicka z nowymi najemcami

2020-07-08  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Chcąc zapewnić jak najbogatszą ofertę dostosowaną do rosnących wymagań rynku, Galeria Katowicka otwiera się na kolejne nowości. W ostatnim czasie swoją ofertę handlowo-usługową uzupełniła o sześć nowych propozycji. Tezenis, Many Mornings, Crocs, Semilac, IQOS oraz PANEK Car Sharing wzmacniają poszczególne kategorie branżowe, dając klientom dodatkowe powody do odwiedzin w obiekcie.

Jedną z nowości, inaugurujących swoją obecność w Galerii Katowickiej, jest Tezenis, który otworzył w centrum lokal o powierzchni 130 m kw. Włoska marka należąca do grupy Calzedonia doskonale uzupełnia dotychczasową ofertę Galerii o modną bieliznę i odzież.W gronie miejsko-modowych debiutantów w Katowickiej znalazła się także polska firma Many Mornings, oferująca najmodniejsze dodatki ostatnich sezonów: kolorowe skarpetki dla dorosłych i dzieci. Nowością, idealnie wpisującą się w oczekiwania dynamicznych i wymagających mieszkańców miejskiej aglomeracji, jest Crocs, wracający do obiektu w formie wyspy na poziomie 0. Klienci mogą tu już wybierać swoje ulubione pary spośród kilkudziesięciu barwnych wzorów obuwia. Kolejnym nowym najemcą Katowickiej, uzupełniającym branżę health&beauty, jest Semilac® z bogatym asortymentem głównie lakierów do paznokci. Serię nowych otwarć uzupełnia IQOS, zlokalizowany na powierzchni ponad 85 m kw. poziomu 0. Sklep IQOS to miejsce, gdzie dorośli użytkownicy wyrobów tytoniowych lub wyrobów zawierających nikotynę mogą kupić podgrzewacze do tytoniu IQOS, wkłady tytoniowe oraz akcesoria do personalizacji takie jak etui, nakładki, nasadki, futerały czy ładowarki. W czerwcu, dzięki obecności PANEK Car Sharing, Galeria poszerzyła także swoją ofertę usługową.  

- Dzięki nowym najemcom realizujemy nasze plany związane z powiększaniem i dostosowaniem oferty zakupowej Galerii Katowickiej. Pięć nowych propozycji oraz carsharing doskonale uzupełniają naszą ofertę i zapewniają klientom szeroki zakres usług. To także kolejny ważny krok do budowania odpowiedniej frekwencji w obiekcie, szczególnie teraz, po czasowym ograniczeniu funkcjonowania Galerii. Mamy nadzieję, że zarówno nowe marki, wzbogacające dotychczasowe propozycje zakupowe Katowickiej, jak i ściśle przestrzegany przez nas reżim sanitarny oraz nadchodzące otwarcie Multikina, będą dla klientów dodatkową zachętą do odwiedzin - podkreśla Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.