Galeria Panorama z nowym sklepem Maxi Zoo w formacie 3.0
Sklep został otwarty, zgodnie z obecną strategią marki, w nowoczesnym formacie 3.0, nastawionym na budowanie większego komfortu klientów i ich doświadczeń zakupowych. Za komercjalizację Galerii Panorama odpowiada zespół Sierra Balmain.
Galeria Panorama jest jednym ze znanych i lubianych obiektów handlowych w Poznaniu. W galerii znajduje się blisko 70 sklepów oraz punktów usługowych polskich i międzynarodowych marek. Tworzą uzupełniającą się ofertę dla mieszkańców Poznania w głównych segmentach: spożywczym, modowym, zdrowia i urody, multimediów, wyposażenia wnętrz i ogrodów, gastronomicznym, a także zoologicznym.
Ostatni z segmentów właśnie został poszerzony o nowy sklep międzynarodowej sieci MaxiZoo.
Na powierzchni 306 m2 klienci Galerii mogą znaleźć szeroki asortyment dla zwierząt. Wyróżnikiem marki jest oferowanie nie tylko podstawowych produktów, ale także artykułów specjalistycznych, jak karmy czy leki OTC dla zwierząt z problemami zdrowotnymi oraz szerokiej gamy akcesoriów.
Maxi Zoo w Galerii Panorama został otwarty w nowoczesnym formacie 3.0. W sklepie znajduje się bezpłatny bar dla czworonogów, składający z się z misek z karmą i świeżą wodą, oraz waga, dająca możliwość zważenia swojego zwierzęcia. Na miejscu oferowane są również porady w kwestii karmienia i pielęgnacji. Nowy format wprowadza jaśniejsze oświetlenie i minimalistyczny, industrialny wygląd. Wykorzystanie niższych regałów poprawia widoczność, a części modułowe pozwalają tworzyć atrakcyjne ekspozycje produktowe.
„Dzięki tak świadomym, innowacyjnym markom możemy zapewniać naszym klientom maksymalny komfort oraz wyjątkowy customer experience. To dla nas bardzo istotne. Pozytywne doświadczenie zakupowe nie ogranicza się jedynie do transakcji handlowej, ale obejmuje atmosferę i zindywidualizowane podejście do klienta. Marka Maxi Zoo zdaje się doskonale to rozumieć, co pokazuje przez konsekwentnie realizowaną strategię” – mówi Agata Stańkowska, Head of Leasing Sierra Balmain.
Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. Jak zapowiada przedstawiciel marki, format 3.0 stanie się jej standardem i będzie stosowany w każdym kolejnym sklepie. Sieć zaprasza do sprawdzania nowości razem ze swoimi pupilami.
„Nasza ekspansja nabiera rozpędu – z roku na rok powstaje coraz więcej sklepów w dogodnych lokalizacjach, w których opiekunowie zwierząt mogą szybko i bezpiecznie zrobić zakupy dla swoich pupili. W ofercie mamy ponad 8000 produktów w atrakcyjnych cenach. To przyciąga klientów, a tym samym jest motorem do dalszego rozwoju – mówi Wojciech Kamiński, Country Manager Maxi Zoo Polska. – Naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie zwierzętom wszystkiego, czego potrzebują, by cieszyć się dobrą formą i pełnią zdrowia. Pracownicy Maxi Zoo mają ogromną wiedzę na temat zwierząt domowych” – dodaje.
Maxi Zoo w Galerii Panorama jest 137 salonem tej sieci w Polsce. Nowy sklep, w nowoczesnym formacie jest niewątpliwie silnym wzmocnieniem oferty Galerii Panorama skierowanej do właścicieli zwierząt domowych.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.