Galeria Panorama z nowym sklepem Maxi Zoo w formacie 3.0
Sklep został otwarty, zgodnie z obecną strategią marki, w nowoczesnym formacie 3.0, nastawionym na budowanie większego komfortu klientów i ich doświadczeń zakupowych. Za komercjalizację Galerii Panorama odpowiada zespół Sierra Balmain.
Galeria Panorama jest jednym ze znanych i lubianych obiektów handlowych w Poznaniu. W galerii znajduje się blisko 70 sklepów oraz punktów usługowych polskich i międzynarodowych marek. Tworzą uzupełniającą się ofertę dla mieszkańców Poznania w głównych segmentach: spożywczym, modowym, zdrowia i urody, multimediów, wyposażenia wnętrz i ogrodów, gastronomicznym, a także zoologicznym.
Ostatni z segmentów właśnie został poszerzony o nowy sklep międzynarodowej sieci MaxiZoo.
Na powierzchni 306 m2 klienci Galerii mogą znaleźć szeroki asortyment dla zwierząt. Wyróżnikiem marki jest oferowanie nie tylko podstawowych produktów, ale także artykułów specjalistycznych, jak karmy czy leki OTC dla zwierząt z problemami zdrowotnymi oraz szerokiej gamy akcesoriów.
Maxi Zoo w Galerii Panorama został otwarty w nowoczesnym formacie 3.0. W sklepie znajduje się bezpłatny bar dla czworonogów, składający z się z misek z karmą i świeżą wodą, oraz waga, dająca możliwość zważenia swojego zwierzęcia. Na miejscu oferowane są również porady w kwestii karmienia i pielęgnacji. Nowy format wprowadza jaśniejsze oświetlenie i minimalistyczny, industrialny wygląd. Wykorzystanie niższych regałów poprawia widoczność, a części modułowe pozwalają tworzyć atrakcyjne ekspozycje produktowe.
„Dzięki tak świadomym, innowacyjnym markom możemy zapewniać naszym klientom maksymalny komfort oraz wyjątkowy customer experience. To dla nas bardzo istotne. Pozytywne doświadczenie zakupowe nie ogranicza się jedynie do transakcji handlowej, ale obejmuje atmosferę i zindywidualizowane podejście do klienta. Marka Maxi Zoo zdaje się doskonale to rozumieć, co pokazuje przez konsekwentnie realizowaną strategię” – mówi Agata Stańkowska, Head of Leasing Sierra Balmain.
Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. Jak zapowiada przedstawiciel marki, format 3.0 stanie się jej standardem i będzie stosowany w każdym kolejnym sklepie. Sieć zaprasza do sprawdzania nowości razem ze swoimi pupilami.
„Nasza ekspansja nabiera rozpędu – z roku na rok powstaje coraz więcej sklepów w dogodnych lokalizacjach, w których opiekunowie zwierząt mogą szybko i bezpiecznie zrobić zakupy dla swoich pupili. W ofercie mamy ponad 8000 produktów w atrakcyjnych cenach. To przyciąga klientów, a tym samym jest motorem do dalszego rozwoju – mówi Wojciech Kamiński, Country Manager Maxi Zoo Polska. – Naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie zwierzętom wszystkiego, czego potrzebują, by cieszyć się dobrą formą i pełnią zdrowia. Pracownicy Maxi Zoo mają ogromną wiedzę na temat zwierząt domowych” – dodaje.
Maxi Zoo w Galerii Panorama jest 137 salonem tej sieci w Polsce. Nowy sklep, w nowoczesnym formacie jest niewątpliwie silnym wzmocnieniem oferty Galerii Panorama skierowanej do właścicieli zwierząt domowych.
Pizza na wynos już dostępna w Żabce!
Efektywne rozwiązania i implementacja technologii podczas Retail Congress
Fundusz z oddziałem w Polsce wchodzi w finansowanie transportu morskiego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
4 mld zł z KPO na e-zdrowie. Trafią m.in. na ucyfrowienie dokumentacji medycznej oraz narzędzia przyspieszające diagnostykę
Polska platforma e-zdrowia jest piątym najbardziej zaawansowanym systemem w UE – wskazuje unijny raport. Mimo że wiele cyfrowych usług w zakresie zdrowia już zostało wdrożone, wciąż są obszary, które wymagają dalszych nakładów i inwestycji. Należą do nich m.in. wdrażanie centralnej e-rejestracji, wykorzystanie danych medycznych i zapewnienie ich interoperacyjności. Teraz inwestycje mogą przyspieszyć dzięki dodatkowym miliardom złotych, które trafią z Krajowego Planu Odbudowy na e-zdrowie. Czas na ich wykorzystanie będzie jednak krótki, więc trzeba się do tego dobrze przygotować.
Ochrona środowiska
Wysokie ceny energii zagrażają konkurencyjności polskiego przemysłu. Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii
Polski przemysł, który wytwarza ok. 1/5 krajowego PKB, jest silnie energochłonny na tle innych krajów UE, a wysokie ceny energii elektrycznej w coraz większym stopniu wpływają na jego konkurencyjność. To zaś stawia sektor przemysłowy pod coraz silniejszą presją pilnej modernizacji i przechodzenia na zieloną energię. – Kluczowym elementem budowy przewagi konkurencyjnej będzie w szczególności zużycie energii, ilość i czas tego zużycia oraz świadome podejście do tego zagadnienia – podkreśla Michał Orłowski z Grupy Tauron.
Transport
Rośnie zapotrzebowanie na szkolenia z gaszenia elektryków. Wiedza na ten temat jest coraz szersza
Temat bezpieczeństwa przeciwpożarowego aut elektrycznych powraca wraz z rosnącą popularnością zeroemisyjnych napędów. Narosło wokół niego wiele mitów, co może wynikać z braku powszechnej wiedzy o metodach radzenia sobie z pożarem elektryków. Jak podkreślają eksperci, ćwiczenia z gaszenia takich pojazdów stają się niezbędnym elementem oferty szkoleniowej dla strażaków. Tym bardziej że dostępne metody i dobre praktyki stale ewoluują.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.