Gemini Park Tarnów w lokalnym kadrze umacnia pozycję lidera
Gemini Park Tarnów kolejny raz udowadnia, że bogaty tenant-mix to nie jedyny atut galerii. W centrum handlowym, od lat zorientowanym na lokalną społeczność i kulturę, pojawiła się niecodzienna wystawa prac, której bohaterem jest samo Gemini. Poprzez nowatorskie spojrzenie na rolę i funkcje galerii w budowaniu strategii, największy w regionie obiekt handlowy z portfela Gemini Holding z powodzeniem utrzymuje pozycję lidera.
Dynamicznie zmieniający się styl życia oraz rosnące oczekiwania dotyczące spędzania czasu wolnego stanowią wyzwanie dla centrów handlowych. Gemini Park Tarnów pokazuje, że galeria to dziś nie tylko miejsce zakupów z bogatą ofertą handlowo-usługową i rozrywkową, ale także przestrzeń kultury, sztuki i edukacji. Przykładem tego jest niedawny wernisaż wyjątkowych prac fotograficznych, będących efektem kwietniowych warsztatów z Marcinem Bawcem. Fotograf, który na co dzień mieszka w Tarnowie, został wyróżniony prestiżowymi międzynarodowymi tytułami, jak m. in.: EFIAP, QPSA, ACPE czy G.APS, zyskując tym samym uznanie w środowisku artystycznym.
Unikalne prace, powstałe w wyniku twórczego spotkania pasjonatów fotografii z doświadczonym praktykiem, ukazują kreatywne spojrzenie na architekturę galerii handlowej i pejzaż miejski. Pretekstem do wyrażenie swojego indywidualizmu i twórczości było samo Gemini Park, które stało się bohaterem blisko 60 niepowtarzalnych ujęć. Dzięki bliskiej współpracy z lokalną społecznością tarnowska galeria tworzy „sąsiedzką” atmosferę i przestrzeń. Sprzyja to nie tylko codziennym zakupom i rosnącemu footfallowi, ale również kreuje unikatowe doświadczenia i wizerunek miejsca, które zachęca do spędzania czasu zgodnie z ideą mixed-use.
Największy, a zarazem w pełni skomercjalizowany, obiekt należący do krakowskiej firmy Gemini Holding, zaprezentowany w artystycznej odsłonie, to znakomity przykład innowacyjnego podejścia do promocji i budowania przewagi na rynku nieruchomości komercyjnych. Tarnowskie centrum handlowe z uwagą śledzi potrzeby najemców oraz wiodące trendy w branży retail. Dbając o jak najwyższą jakość usług, aktywnie angażuje się w nowoczesne, proekologiczne i przyjazne mieszkańcom Tarnowa i okolic działania. Jako społecznie odpowiedzialna organizacja, Gemini Park Tarnów tworzy również trwałe relacje z najemcami i lokalnymi partnerami, inicjując wyjątkowe w skali krajowej przedsięwzięcia. Współpracując z Tarnowskim Centrum Kultury przy „Pasażu Odkryć”, tarnowskim Centrum Nauki i Techniki oraz miejscowym Zespołem Sztuk Plastycznych, galeria organizuje wystawy, wernisaże i koncerty, jednocześnie promując przy tym lokalnych artystów i działania proekologiczne.
To nowatorskie podejście do roli centrum handlowego umacnia status lidera Gemini Park Tarnów, a tym samym czyni je inkluzywnym miejscem spotkań, odpowiadającym na zróżnicowane potrzeby regionu, jak i całej branży. Ma to również wpływ na niesłabnący potencjał leasingowy obiektu.
– W tworzeniu atrakcyjnej przestrzeni biznesowej dla naszych najemców, kierujemy się przede wszystkim oczekiwaniami odwiedzających. Dbamy o to, by nasi klienci otrzymali coś więcej niż standardowe doświadczenia zakupowe. Działania Gemini Park Tarnów, które wykraczają poza aspekt komercyjny, kształtują markę centrum jako ciekawego miejsca, w którym szeroka oferta, ale także sztuka i kultura są na wyciągnięcie ręki. Nasza strategia, zakorzeniona w lokalności, z naciskiem na zrównoważone podejście do środowiska i inkluzywność, przynosi zamierzone efekty, co potwierdza stale rosnący footfall. Wzmacniamy naszą pozycję nie tylko jako lidera na lokalnym rynku, ale także jako miejsca spędzania wolnego czasu. Dbając o wsparcie dla naszych najemców, nieustannie wprowadzamy inicjatywy, które zwiększają odwiedzalność i przekładają się na wyniki finansowe naszych partnerów – podkreśla Zbigniew Nowak, Dyrektor Gemini Park Tarnów.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.