Komunikaty PR

Gemini Park Tarnów w lokalnym kadrze umacnia pozycję lidera

2023-08-31  |  11:00
Biuro prasowe

Gemini Park Tarnów kolejny raz udowadnia, że bogaty tenant-mix to nie jedyny atut galerii. W centrum handlowym, od lat zorientowanym na lokalną społeczność i kulturę, pojawiła się niecodzienna wystawa prac, której bohaterem jest samo Gemini. Poprzez nowatorskie spojrzenie na rolę i funkcje galerii w budowaniu strategii, największy w regionie obiekt handlowy z portfela Gemini Holding z powodzeniem utrzymuje pozycję lidera.

Dynamicznie zmieniający się styl życia oraz rosnące oczekiwania dotyczące spędzania czasu wolnego stanowią wyzwanie dla centrów handlowych. Gemini Park Tarnów pokazuje, że galeria to dziś nie tylko miejsce zakupów z bogatą ofertą handlowo-usługową i rozrywkową, ale także przestrzeń kultury, sztuki i edukacji. Przykładem tego jest niedawny wernisaż wyjątkowych prac fotograficznych, będących efektem kwietniowych warsztatów z Marcinem Bawcem. Fotograf, który na co dzień mieszka w Tarnowie, został wyróżniony prestiżowymi międzynarodowymi tytułami, jak m. in.: EFIAP, QPSA, ACPE czy G.APS, zyskując tym samym uznanie w środowisku artystycznym.

Unikalne prace, powstałe w wyniku twórczego spotkania pasjonatów fotografii z doświadczonym praktykiem, ukazują kreatywne spojrzenie na architekturę galerii handlowej i pejzaż miejski. Pretekstem do wyrażenie swojego indywidualizmu i twórczości było samo Gemini Park, które stało się bohaterem blisko 60 niepowtarzalnych ujęć. Dzięki bliskiej współpracy z lokalną społecznością tarnowska galeria tworzy „sąsiedzką” atmosferę i przestrzeń. Sprzyja to nie tylko codziennym zakupom i rosnącemu footfallowi, ale również kreuje unikatowe doświadczenia i wizerunek miejsca, które zachęca do spędzania czasu zgodnie z ideą mixed-use.

Największy, a zarazem w pełni skomercjalizowany, obiekt należący do krakowskiej firmy Gemini Holding, zaprezentowany w artystycznej odsłonie, to znakomity przykład innowacyjnego podejścia do promocji i budowania przewagi na rynku nieruchomości komercyjnych. Tarnowskie centrum handlowe z uwagą śledzi potrzeby najemców oraz wiodące trendy w branży retail. Dbając o jak najwyższą jakość usług, aktywnie angażuje się w nowoczesne, proekologiczne i przyjazne mieszkańcom Tarnowa i okolic działania. Jako społecznie odpowiedzialna organizacja, Gemini Park Tarnów tworzy również trwałe relacje z najemcami i lokalnymi partnerami, inicjując wyjątkowe w skali krajowej przedsięwzięcia. Współpracując z Tarnowskim Centrum Kultury przy „Pasażu Odkryć”, tarnowskim Centrum Nauki i Techniki oraz miejscowym Zespołem Sztuk Plastycznych, galeria organizuje wystawy, wernisaże i koncerty, jednocześnie promując przy tym lokalnych artystów i działania proekologiczne.

To nowatorskie podejście do roli centrum handlowego umacnia status lidera Gemini Park Tarnów, a tym samym czyni je inkluzywnym miejscem spotkań, odpowiadającym na zróżnicowane potrzeby regionu, jak i całej branży. Ma to również wpływ na niesłabnący potencjał leasingowy obiektu.

– W tworzeniu atrakcyjnej przestrzeni biznesowej dla naszych najemców, kierujemy się przede wszystkim oczekiwaniami odwiedzających. Dbamy o to, by nasi klienci otrzymali coś więcej niż standardowe doświadczenia zakupowe. Działania Gemini Park Tarnów, które wykraczają poza aspekt komercyjny, kształtują markę centrum jako ciekawego miejsca, w którym szeroka oferta, ale także sztuka i kultura są na wyciągnięcie ręki. Nasza strategia, zakorzeniona w lokalności, z naciskiem na zrównoważone podejście do środowiska i inkluzywność, przynosi zamierzone efekty, co potwierdza stale rosnący footfall. Wzmacniamy naszą pozycję nie tylko jako lidera na lokalnym rynku, ale także jako miejsca spędzania wolnego czasu. Dbając o wsparcie dla naszych najemców, nieustannie wprowadzamy inicjatywy, które zwiększają odwiedzalność i przekładają się na wyniki finansowe naszych partnerów – podkreśla Zbigniew Nowak, Dyrektor Gemini Park Tarnów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.