Gemini Park Tarnów w lokalnym kadrze umacnia pozycję lidera
Gemini Park Tarnów kolejny raz udowadnia, że bogaty tenant-mix to nie jedyny atut galerii. W centrum handlowym, od lat zorientowanym na lokalną społeczność i kulturę, pojawiła się niecodzienna wystawa prac, której bohaterem jest samo Gemini. Poprzez nowatorskie spojrzenie na rolę i funkcje galerii w budowaniu strategii, największy w regionie obiekt handlowy z portfela Gemini Holding z powodzeniem utrzymuje pozycję lidera.
Dynamicznie zmieniający się styl życia oraz rosnące oczekiwania dotyczące spędzania czasu wolnego stanowią wyzwanie dla centrów handlowych. Gemini Park Tarnów pokazuje, że galeria to dziś nie tylko miejsce zakupów z bogatą ofertą handlowo-usługową i rozrywkową, ale także przestrzeń kultury, sztuki i edukacji. Przykładem tego jest niedawny wernisaż wyjątkowych prac fotograficznych, będących efektem kwietniowych warsztatów z Marcinem Bawcem. Fotograf, który na co dzień mieszka w Tarnowie, został wyróżniony prestiżowymi międzynarodowymi tytułami, jak m. in.: EFIAP, QPSA, ACPE czy G.APS, zyskując tym samym uznanie w środowisku artystycznym.
Unikalne prace, powstałe w wyniku twórczego spotkania pasjonatów fotografii z doświadczonym praktykiem, ukazują kreatywne spojrzenie na architekturę galerii handlowej i pejzaż miejski. Pretekstem do wyrażenie swojego indywidualizmu i twórczości było samo Gemini Park, które stało się bohaterem blisko 60 niepowtarzalnych ujęć. Dzięki bliskiej współpracy z lokalną społecznością tarnowska galeria tworzy „sąsiedzką” atmosferę i przestrzeń. Sprzyja to nie tylko codziennym zakupom i rosnącemu footfallowi, ale również kreuje unikatowe doświadczenia i wizerunek miejsca, które zachęca do spędzania czasu zgodnie z ideą mixed-use.
Największy, a zarazem w pełni skomercjalizowany, obiekt należący do krakowskiej firmy Gemini Holding, zaprezentowany w artystycznej odsłonie, to znakomity przykład innowacyjnego podejścia do promocji i budowania przewagi na rynku nieruchomości komercyjnych. Tarnowskie centrum handlowe z uwagą śledzi potrzeby najemców oraz wiodące trendy w branży retail. Dbając o jak najwyższą jakość usług, aktywnie angażuje się w nowoczesne, proekologiczne i przyjazne mieszkańcom Tarnowa i okolic działania. Jako społecznie odpowiedzialna organizacja, Gemini Park Tarnów tworzy również trwałe relacje z najemcami i lokalnymi partnerami, inicjując wyjątkowe w skali krajowej przedsięwzięcia. Współpracując z Tarnowskim Centrum Kultury przy „Pasażu Odkryć”, tarnowskim Centrum Nauki i Techniki oraz miejscowym Zespołem Sztuk Plastycznych, galeria organizuje wystawy, wernisaże i koncerty, jednocześnie promując przy tym lokalnych artystów i działania proekologiczne.
To nowatorskie podejście do roli centrum handlowego umacnia status lidera Gemini Park Tarnów, a tym samym czyni je inkluzywnym miejscem spotkań, odpowiadającym na zróżnicowane potrzeby regionu, jak i całej branży. Ma to również wpływ na niesłabnący potencjał leasingowy obiektu.
– W tworzeniu atrakcyjnej przestrzeni biznesowej dla naszych najemców, kierujemy się przede wszystkim oczekiwaniami odwiedzających. Dbamy o to, by nasi klienci otrzymali coś więcej niż standardowe doświadczenia zakupowe. Działania Gemini Park Tarnów, które wykraczają poza aspekt komercyjny, kształtują markę centrum jako ciekawego miejsca, w którym szeroka oferta, ale także sztuka i kultura są na wyciągnięcie ręki. Nasza strategia, zakorzeniona w lokalności, z naciskiem na zrównoważone podejście do środowiska i inkluzywność, przynosi zamierzone efekty, co potwierdza stale rosnący footfall. Wzmacniamy naszą pozycję nie tylko jako lidera na lokalnym rynku, ale także jako miejsca spędzania wolnego czasu. Dbając o wsparcie dla naszych najemców, nieustannie wprowadzamy inicjatywy, które zwiększają odwiedzalność i przekładają się na wyniki finansowe naszych partnerów – podkreśla Zbigniew Nowak, Dyrektor Gemini Park Tarnów.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje
Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Bankowość
Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.
Edukacja
Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.