Głodny Świąt i zimowych okazji? Mniam to w Żabce!
Żabka przygotowała dla swoich klientów na koniec roku mnóstwo smacznych niespodzianek, które dostępne są tylko w sklepach sieci. Teraz można w nich nabyć sycące przekąski, takie jak burger Wołowiner Po Zbóju i Zapiekanka Po Zbóju. Na sklepowych półkach pojawiły się także tradycyjne świąteczne produkty marki Szamamm. Z kolei już w drugiej połowie grudnia do żabkowych pieców trafią dwie nowe pizze w stylu neapolitańskim – Quattro Formaggi i Capricciosa.
Jesienno-zimowe dni to czas, kiedy syty posiłek jest szczególnie pożądany. Osoby, które chcą się rozgrzać, zjeść ciepłą przekąskę lub szukają gotowych świątecznych dań, dzięki ofercie dostępnej w Żabce mogą zaspokoić swoje potrzeby szybko i wygodnie. A zaoszczędzony czas spędzić jak tylko chcą.
W chłodne dni z pomocą przyjdzie także rozgrzewająca kawa, w tym okresie serwowana w kubkach o zmienionej zimowej szacie graficznej.
Zbójnickie nowości i moc wyłączności
W tym roku w sklepach sieci kupić można jeszcze większego niż dotychczas burgera – Wołowinera Po Zbóju, w cenie 14,99 zł (z aplikacją Żappka w cenie 12,99 zł/szt.). W skład zbójnickiej kanapki wchodzi 100% polskiej wołowiny, placek ziemniaczany, kruchy bekon i wędzony ser. Mięsno-serowa kombinacja uzupełniona została oryginalnym Sosem po Zbóju i zamknięta w bułce z cheddarem i kawałkami bekonu.
Poza sezonowym burgerem głód zaspokoi także chrupiąca Zapiekanka po Zbóju, w promocyjnej cenie 9,99 zł/szt. z aplikacją Żappka (cena standardowa 10,99 zł/szt.). Zbójnickiego smaku nadaje jej kombinacja wędzonego boczku, pieczarek, czerwonej cebuli oraz wędzonego sera gouda. Zapiekanka Po Zbóju stanowi nowy wariant kultowej przekąski Prosto z Pieca.
Głodny Świąt? Mniam to w Żabce!
Aż 98% respondentów według badania CBOS[1] deklaruje, że spożywa tradycyjne potrawy wigilijne. Mając to na uwadze, Żabka zadbała o świąteczną atmosferę także na sklepowych półkach. W zimowej odsłonie akcji „Głodny? Mniam to w Żabce!”, kupić można tradycyjne świąteczne produkty sygnowane marką Szamamm. Przedsmak wigilijnej kolacji będzie można poczuć próbując pierogów z kapustą i grzybami oraz zupy grzybowej, na której smak składa się połączenie aromatycznych, leśnych grzybów – podgrzybka i borowika – z delikatnym makaronem.
Świąteczne pierogi w sklepach sieci są do kupienia w cenie 7,99 zł/opakowanie. Z kolei zupę grzybową nabyć można w promocyjnej cenie 6,99 zł przy zakupie 2 sztuk (cena standardowa 8,99 zł/szt.). Ponadto, w dniach 18-24 grudnia kupując oba produkty w zestawie (pierogi z kapustą i grzybami + zupa grzybowa), zapłacimy za nie tylko 14,00 zł.
Nowe smaki pizzy na wynos
Sieć nie ustaje w zaskakiwaniu swoich klientów i już niebawem rozszerzy menu o dwie nowe pizze w stylu neapolitańskim.
Pierwszą z nich jest pizza Quattro Formaggi. Smak wypiekanego w kamiennym piecu długo dojrzewającego ciasta uzupełniony został w niej o kompozycję aż 4 serów: mozzarelli, ementalera, czerwonego sera cheddar oraz jedwabistego sera z mleka owczego – roquefort. Druga pizza to Capricciosa. Smak tej gorącej przekąsce nadaje szynka jałowcowa wędzona dymem z drewna bukowego, wkomponowana w cienkie długo dojrzewające ciasto w stylu neapolitańskim.
Wszystkie warianty pizzy oferowane w Żabce (Margherita, Pepperoni, Quattro Formaggi, Capricciosa) – można zakupić na wynos (ciepłą lub mrożoną) albo poprosić o ich przygotowanie w sklepie[2] i po 3 minutach od zamówienia cieszyć się ich smakiem.
Codziennie inna okazja z aplikacją Żappka
To jednak nie koniec wyjątkowych promocji dostępnych w sieci. Warto śledzić oferty przygotowane specjalnie dla użytkowników aplikacji Żappka, gdzie aż do 26.12.2024 r. czekają wyjątkowe Zimowe Hity Dnia, czyli produkty z kategorii: słodyczy, słonych przekąsek, napojów i lodów. To kolejny powód by odwiedzić sklep Żabka!
Szczegóły oferty dotyczącej zimowych produktów dostępne pod adresem: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna/
[1] Komunikat z badań „Boże Narodzenie 2023” dostępny: https://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2023/K_155_23.PDF
[2] Pizza na ciepło jest dostępna w ponad 7000 sklepach wyposażonych w piec hybrydowy.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.