Komunikaty PR

Głodny Świąt i zimowych okazji? Mniam to w Żabce!

2024-12-10  |  12:10
Biuro prasowe

Żabka przygotowała dla swoich klientów na koniec roku mnóstwo smacznych niespodzianek, które dostępne są tylko w sklepach sieci. Teraz można w nich nabyć sycące przekąski, takie jak burger Wołowiner Po Zbóju i Zapiekanka Po Zbóju. Na sklepowych półkach pojawiły się także tradycyjne świąteczne produkty marki Szamamm. Z kolei już w drugiej połowie grudnia do żabkowych pieców trafią dwie nowe pizze w stylu neapolitańskim – Quattro Formaggi i Capricciosa.

Jesienno-zimowe dni to czas, kiedy syty posiłek jest szczególnie pożądany. Osoby, które chcą się rozgrzać, zjeść ciepłą przekąskę lub szukają gotowych świątecznych dań, dzięki ofercie dostępnej w Żabce mogą zaspokoić swoje potrzeby szybko i wygodnie. A zaoszczędzony czas spędzić jak tylko chcą.

W chłodne dni z pomocą przyjdzie także rozgrzewająca kawa, w tym okresie serwowana w kubkach o zmienionej zimowej szacie graficznej.

Zbójnickie nowości i moc wyłączności

W tym roku w sklepach sieci kupić można jeszcze większego niż dotychczas burgera – Wołowinera Po Zbóju, w cenie 14,99 zł (z aplikacją Żappka w cenie 12,99 zł/szt.). W skład zbójnickiej kanapki wchodzi 100% polskiej wołowiny, placek ziemniaczany, kruchy bekon i wędzony ser. Mięsno-serowa kombinacja uzupełniona została oryginalnym Sosem po Zbóju i zamknięta w bułce z cheddarem i kawałkami bekonu.

Poza sezonowym burgerem głód zaspokoi także chrupiąca Zapiekanka po Zbóju, w promocyjnej cenie 9,99 zł/szt. z aplikacją Żappka (cena standardowa 10,99 zł/szt.). Zbójnickiego smaku nadaje jej kombinacja wędzonego boczku, pieczarek, czerwonej cebuli oraz wędzonego sera gouda. Zapiekanka Po Zbóju stanowi nowy wariant kultowej przekąski Prosto z Pieca.

Głodny Świąt? Mniam to w Żabce!

Aż 98% respondentów według badania CBOS[1] deklaruje, że spożywa tradycyjne potrawy wigilijne. Mając to na uwadze, Żabka zadbała o świąteczną atmosferę także na sklepowych półkach. W zimowej odsłonie akcji „Głodny? Mniam to w Żabce!”, kupić można tradycyjne świąteczne produkty sygnowane marką Szamamm. Przedsmak wigilijnej kolacji będzie można poczuć próbując pierogów z kapustą i grzybami oraz zupy grzybowej, na której smak składa się połączenie aromatycznych, leśnych grzybów – podgrzybka i borowika – z delikatnym makaronem.

Świąteczne pierogi w sklepach sieci są do kupienia w cenie 7,99 zł/opakowanie. Z kolei zupę grzybową nabyć można w promocyjnej cenie 6,99 zł przy zakupie 2 sztuk (cena standardowa 8,99 zł/szt.). Ponadto, w dniach 18-24 grudnia kupując oba produkty w zestawie (pierogi z kapustą i grzybami + zupa grzybowa), zapłacimy za nie tylko 14,00 zł.

Nowe smaki pizzy na wynos

Sieć nie ustaje w zaskakiwaniu swoich klientów i już niebawem rozszerzy menu o dwie nowe pizze w stylu neapolitańskim.

Pierwszą z nich jest pizza Quattro Formaggi. Smak wypiekanego w kamiennym piecu długo dojrzewającego ciasta uzupełniony został w niej o kompozycję aż 4 serów: mozzarelli, ementalera, czerwonego sera cheddar oraz jedwabistego sera z mleka owczego – roquefort. Druga pizza to Capricciosa. Smak tej gorącej przekąsce nadaje szynka jałowcowa wędzona dymem z drewna bukowego, wkomponowana w cienkie długo dojrzewające ciasto w stylu neapolitańskim.

Wszystkie warianty pizzy oferowane w Żabce (Margherita, Pepperoni, Quattro Formaggi, Capricciosa) – można zakupić na wynos (ciepłą lub mrożoną) albo poprosić o ich przygotowanie w sklepie[2] i po 3 minutach od zamówienia cieszyć się ich smakiem.

Codziennie inna okazja z aplikacją Żappka

To jednak nie koniec wyjątkowych promocji dostępnych w sieci. Warto śledzić oferty przygotowane specjalnie dla użytkowników aplikacji Żappka, gdzie aż do 26.12.2024 r. czekają wyjątkowe Zimowe Hity Dnia, czyli produkty z kategorii: słodyczy, słonych przekąsek, napojów i lodów. To kolejny powód by odwiedzić sklep Żabka!

Szczegóły oferty dotyczącej zimowych produktów dostępne pod adresem: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna/


[1] Komunikat z badań „Boże Narodzenie 2023” dostępny: https://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2023/K_155_23.PDF

[2] Pizza na ciepło jest dostępna w ponad 7000 sklepach wyposażonych w piec hybrydowy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl Biuro prasowe
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Handel Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu
2025-03-18 | 15:00

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

20 lat temu w poznańskiej galerii King Cross miało miejsce otwarcie drugiego w mieście sklepu MediaMarkt. Dlaczego to miejsce było i jest tak wyjątkowe? O pracy w salonie
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim

Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.

Prawo

Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.

Konsument

Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.