Komunikaty PR

„Głodny Tradycji?”. Oferta wielkanocna już dostępna w Żabce!

2024-03-26  |  11:30
Biuro prasowe

Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami, co widać również na sklepowych półkach w placówkach sieci Żabka. Wielbiciele sezonowych przysmaków będą mogli skorzystać z oferty „Głodny Tradycji?”. W jej ramach dostępne będą m.in. nowości marek własnych: Tomcio Paluch – nowa Kanapka Trójkąt Wielkanocna, limitowana edycja popularnej przekąski na ciepło z asortymentu Żabka Café, czyli Hot Dog MAX z kiełbasą jałowcową oraz żurek z boczkiem i białą kiełbasą Szamamm. Klienci mogą również liczyć na atrakcyjne zniżki oferowane przez sieć w ramach akcji „Żabkobranie” i „Wiosenna eksplozja promocji”.

Żabka w nadchodzącym okresie świątecznym proponuje swoim klientom m.in. wielkanocne, limitowane produkty marek własnych. W tym celu przygotowała m.in. kolejną odsłonę akcji „Głodny?”. W ramach oferty „Głodny Tradycji?” będzie można spróbować znanych, jak i całkiem nowych świątecznych przysmaków.

Do tegorocznych nowości należy Kanapka Trójkąt Wielkanocna Tomcio Paluch. To kanapka z szynką wędzoną i jajkiem, wzbogacona dressingiem chrzanowym. Produkt dostępny będzie w sklepach Żabka (do 9 kwietnia lub wyprzedania) w promocyjnej cenie 8,99 zł z aplikacją Żappka.

W asortymencie Żabka Café pojawił się też Hot Dog MAX z kiełbasą jałowcową. Ta limitowana wersja hot doga z sosem chrzanowym jest dostępna w sklepach Żabka (do 9 kwietnia lub do wyprzedania) w promocyjnej cenie 7,50 zł z aplikacją Żappka.

Osobom „głodnym tradycji” atmosferę Świąt Wielkanocnych poczuć pozwoli z pewnością żurek z boczkiem i białą kiełbasą Szamamm. Przy zakupie dwóch sztuk z aplikacją Żappka tę tradycyjną wielkanocną zupę od 27 marca będzie można nabyć już w cenie 6,50 zł przy zakupie dwóch sztuk.

Oprócz produktów spożywczych, w sklepach Żabka od 26 marca będą dostępne także bukiety składające się z 10 szt. pięknych tulipanów do udekorowania wielkanocnego stołu, w cenie 19,99 zł.

Wielkanocne zakupy tańsze dzięki promocjom

W tygodniu poprzedzającym Wielkanoc, tj. od 25 do 30 marca, w ramach akcji „Żabkobranie w super cenie dobieranie” klienci, robiąc zakupy za co najmniej 10 zł, będą mogli kupić w niższej cenie – za jedyne 5 zł za sztukę – wielkanocne produkty, takie jak: jajka, majonez, kiełbasę białą czy olej rzepakowy.

Z kolei w ramach akcji „Wiosenna eksplozja promocji”, w sklepach Żabka dostępna będzie codziennie nowa promocja z codziennie innym produktem z kategorii napojów, słonych przekąsek, słodyczy impulsowych, familijnych i prezentowych.

Szczegółową ofertę Żabki można znaleźć na stronie: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Kongres Rady Podatkowej

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie

Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.

Przemysł

Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.

Konsument

Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.