„Głodny Tradycji?”. Oferta wielkanocna już dostępna w Żabce!
Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami, co widać również na sklepowych półkach w placówkach sieci Żabka. Wielbiciele sezonowych przysmaków będą mogli skorzystać z oferty „Głodny Tradycji?”. W jej ramach dostępne będą m.in. nowości marek własnych: Tomcio Paluch – nowa Kanapka Trójkąt Wielkanocna, limitowana edycja popularnej przekąski na ciepło z asortymentu Żabka Café, czyli Hot Dog MAX z kiełbasą jałowcową oraz żurek z boczkiem i białą kiełbasą Szamamm. Klienci mogą również liczyć na atrakcyjne zniżki oferowane przez sieć w ramach akcji „Żabkobranie” i „Wiosenna eksplozja promocji”.
Żabka w nadchodzącym okresie świątecznym proponuje swoim klientom m.in. wielkanocne, limitowane produkty marek własnych. W tym celu przygotowała m.in. kolejną odsłonę akcji „Głodny?”. W ramach oferty „Głodny Tradycji?” będzie można spróbować znanych, jak i całkiem nowych świątecznych przysmaków.
Do tegorocznych nowości należy Kanapka Trójkąt Wielkanocna Tomcio Paluch. To kanapka z szynką wędzoną i jajkiem, wzbogacona dressingiem chrzanowym. Produkt dostępny będzie w sklepach Żabka (do 9 kwietnia lub wyprzedania) w promocyjnej cenie 8,99 zł z aplikacją Żappka.
W asortymencie Żabka Café pojawił się też Hot Dog MAX z kiełbasą jałowcową. Ta limitowana wersja hot doga z sosem chrzanowym jest dostępna w sklepach Żabka (do 9 kwietnia lub do wyprzedania) w promocyjnej cenie 7,50 zł z aplikacją Żappka.
Osobom „głodnym tradycji” atmosferę Świąt Wielkanocnych poczuć pozwoli z pewnością żurek z boczkiem i białą kiełbasą Szamamm. Przy zakupie dwóch sztuk z aplikacją Żappka tę tradycyjną wielkanocną zupę od 27 marca będzie można nabyć już w cenie 6,50 zł przy zakupie dwóch sztuk.
Oprócz produktów spożywczych, w sklepach Żabka od 26 marca będą dostępne także bukiety składające się z 10 szt. pięknych tulipanów do udekorowania wielkanocnego stołu, w cenie 19,99 zł.
Wielkanocne zakupy tańsze dzięki promocjom
W tygodniu poprzedzającym Wielkanoc, tj. od 25 do 30 marca, w ramach akcji „Żabkobranie w super cenie dobieranie” klienci, robiąc zakupy za co najmniej 10 zł, będą mogli kupić w niższej cenie – za jedyne 5 zł za sztukę – wielkanocne produkty, takie jak: jajka, majonez, kiełbasę białą czy olej rzepakowy.
Z kolei w ramach akcji „Wiosenna eksplozja promocji”, w sklepach Żabka dostępna będzie codziennie nowa promocja z codziennie innym produktem z kategorii napojów, słonych przekąsek, słodyczy impulsowych, familijnych i prezentowych.
Szczegółową ofertę Żabki można znaleźć na stronie: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Prawo
Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym
Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.