Gotowi na inspirujące historie? Nowy podcast o pracy w Lidl Polska
W erze dynamicznego rozwoju cyfrowego świata sukces wymaga nie tylko dostarczania wysokiej jakości produktów, lecz także tworzenia wartościowych relacji z klientami. Krokiem w tym kierunku jest poszukiwanie nowych kanałów komunikacji – jeden z nich stanowi HRcast, czyli podcast, w którym można dowiedzieć się więcej o pracy w Lidl Polska!
W Lidl Polska pracuje już ponad 27 000 osób. Każdy ma inną perspektywę, doświadczenia. W zespole są pracownicy sklepów, centrów dystrybucji, biur ekspansji, biur sprzedaży czy centrali. Osoby z dużych oraz małych miejscowości w różnych zakątkach Polski. Każdy specjalizuje się w innym obszarze, a pojedyncze czynności wpływają na funkcjonowanie całej firmy.
W nowej serii podcastów Lidl Polska zaprezentuje między innymi, jak wygląda praca w różnych obszarach firmy. „Fajna praca? Dobry temat!” to HRcast, którego pierwszy odcinek został właśnie opublikowany na najpopularniejszych platformach. Firma ma już w planach kolejne części cyklu. Co ważne, podcastów można posłuchać, a także je obejrzeć! Gośćmi będą pracownicy, którzy opowiedzą o swojej pracy oraz obalą niejeden mit związany z pracą w handlu. W pierwszym odcinku podcastu przenosimy się do sklepu. W podróży między półkami przewodnikami są Aneta z Tarczyna oraz Arek z Wrocławia, którzy opowiedzą jak z ich perspektywy wygląda praca w sklepie. Prowadzącą podcasty jest dziennikarka Anna Wojtkowiak.
Dzięki podcastowi każdy ma szansę wejść do świata Lidl Polska!
W pierwszym odcinku ambasadorzy marki uchylają rąbka tajemnicy oraz zdradzają,
z jakimi wyzwaniami mierzą się każdego dnia. Dowiadujemy się między innymi:
- jakie są stanowiska pracy w sklepie, czyli kto za co odpowiada,
- jak wygląda dzień z życia sklepu, czyli co się dzieje od otwarcia do zamknięcia sklepu,
- jaka jest specyfika pracy, czyli czy w sklepie jest monotonnie,
- czym jest work-life balance, czyli jak łączyć pracę z życiem prywatnym,
- jak wygląda rozwój w firmie, czyli kiedy można awansować,
- jakie są benefity, czyli co daje pracodawca dodatkowo,
- kim jest idealny pracownik, czyli jakie cechy powinien posiadać pracownik sklepu.
Kolejny odcinek ukaże się już na przełomie listopada i grudnia. Tematem przewodnim będzie praca w centrum dystrybucji. Podcastu można wysłuchać na wszystkich najpopularniejszych platformach:
- YouTube: HRCAST #1. Praca w sklepie od środka - YouTube
- Spotify: HRCAST #1. Praca w sklepie od środka - Dobry Temat | Podcast on Spotify
- Google Podcasts: Dobry Temat - HRCAST #1. Praca w sklepie od środka (google.com)
- Apple podcasts [do odsłuchania na urządzeniach Apple]
Co jeszcze przygotowała sieć?
Wysłuchaliście już podcastu „Fajna praca? Dobry temat!”? Posłuchajcie lidlowych hitów na Spotify! Utworzone na koncie Lidl Polska playlisty są idealnie dopasowane do każdej okazji, inspirują i mogą towarzyszyć odbiorcom w dowolnym momencie dnia. Na koncie marki pojawią się zarówno klasyczne ścieżki muzyczne, jak i unikalne – stworzone w nawiązaniu do marek własnych Lidl czy tygodni tematycznych. Gotowanie azjatyckich potraw z użyciem produktów marki Vitasia przy rytmach, które wprowadzą odpowiedni nastrój, pozwolą wznieść przygotowywanie posiłków na zupełnie inny poziom. Nie zabraknie również muzycznych wyborów ambasadorów marki.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.
Polityka
Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.
Transport
Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.