Komunikaty PR

Gotowi na inspirujące historie? Nowy podcast o pracy w Lidl Polska

2023-11-09  |  16:00
Biuro prasowe

W erze dynamicznego rozwoju cyfrowego świata sukces wymaga nie tylko dostarczania wysokiej jakości produktów, lecz także tworzenia wartościowych relacji z klientami. Krokiem w tym kierunku jest poszukiwanie nowych kanałów komunikacji – jeden z nich stanowi HRcast, czyli podcast, w którym można dowiedzieć się więcej o pracy w Lidl Polska!

W Lidl Polska pracuje już ponad 27 000 osób. Każdy ma inną perspektywę, doświadczenia. W zespole są pracownicy sklepów, centrów dystrybucji, biur ekspansji, biur sprzedaży czy centrali. Osoby z dużych oraz małych miejscowości w różnych zakątkach Polski. Każdy specjalizuje się w innym obszarze, a pojedyncze czynności wpływają na funkcjonowanie całej firmy.

W nowej serii podcastów Lidl Polska zaprezentuje między innymi, jak wygląda praca w różnych obszarach firmy. „Fajna praca? Dobry temat!” to HRcast, którego pierwszy odcinek został właśnie opublikowany na najpopularniejszych platformach. Firma ma już w planach kolejne części cyklu. Co ważne, podcastów można posłuchać, a także je obejrzeć! Gośćmi będą pracownicy, którzy opowiedzą o swojej pracy oraz obalą niejeden mit związany z pracą w handlu. W pierwszym odcinku podcastu przenosimy się do sklepu. W podróży między półkami przewodnikami są Aneta z Tarczyna oraz Arek z Wrocławia, którzy opowiedzą jak z ich perspektywy wygląda praca w sklepie. Prowadzącą podcasty jest dziennikarka Anna Wojtkowiak.

Dzięki podcastowi każdy ma szansę wejść do świata Lidl Polska!

W pierwszym odcinku ambasadorzy marki uchylają rąbka tajemnicy oraz zdradzają,

z jakimi wyzwaniami mierzą się każdego dnia. Dowiadujemy się między innymi:

  • jakie są stanowiska pracy w sklepie, czyli kto za co odpowiada,
  • jak wygląda dzień z życia sklepu, czyli co się dzieje od otwarcia do zamknięcia sklepu,
  • jaka jest specyfika pracy, czyli czy w sklepie jest monotonnie,
  • czym jest work-life balance, czyli jak łączyć pracę z życiem prywatnym,
  • jak wygląda rozwój w firmie, czyli kiedy można awansować,
  • jakie są benefity, czyli co daje pracodawca dodatkowo,
  • kim jest idealny pracownik, czyli jakie cechy powinien posiadać pracownik sklepu.

Kolejny odcinek ukaże się już na przełomie listopada i grudnia. Tematem przewodnim będzie praca w centrum dystrybucji. Podcastu można wysłuchać na wszystkich najpopularniejszych platformach:

  • YouTube: HRCAST #1. Praca w sklepie od środka - YouTube
  • Spotify: HRCAST #1. Praca w sklepie od środka - Dobry Temat | Podcast on Spotify
  • Google Podcasts: Dobry Temat - HRCAST #1. Praca w sklepie od środka (google.com)
  • Apple podcasts [do odsłuchania na urządzeniach Apple]

Co jeszcze przygotowała sieć?

Wysłuchaliście już podcastu „Fajna praca? Dobry temat!”? Posłuchajcie lidlowych hitów na Spotify! Utworzone na koncie Lidl Polska playlisty są idealnie dopasowane do każdej okazji, inspirują i mogą towarzyszyć odbiorcom w dowolnym momencie dnia. Na koncie marki pojawią się zarówno klasyczne ścieżki muzyczne, jak i unikalne – stworzone w nawiązaniu do marek własnych Lidl czy tygodni tematycznych. Gotowanie azjatyckich potraw z użyciem produktów marki Vitasia przy rytmach, które wprowadzą odpowiedni nastrój, pozwolą wznieść przygotowywanie posiłków na zupełnie inny poziom. Nie zabraknie również muzycznych wyborów ambasadorów marki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.