Komunikaty PR

Great fashion, great prices – w Galerii Zaspa otworzył się sklep Sinsay

2023-01-24  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

Galeria Zaspa należąca do Grupy Capital Park zyskała nowego najemcę. Sinsay – bo o tej marce mowa - to kolejny polski brand modowy, który otworzył swój sklep w gdańskim centrum handlowym. Nowy najemca zajął blisko 600 mkw. powierzchni.

Sinsay jest polską siecią sklepów, należącą do polskiego przedsiębiorstwa odzieżowego LPP. Marka powstała w 2013 roku i przez niespełna dekadę podbiła niemal całą Europę. Obecnie w 18 krajach działa ponad 740 sklepów, z czego w Polsce – 281 sklepów stacjonarnych i sklep internetowy. Zarówno w sklepach, jak i w centrali sieci zatrudnionych jest 11 000 osób.

Nowy najemca to firma specjalizująca się w modzie ulicznej. W swojej ofercie posiada linie dla nastolatków, młodych kobiet, mężczyzn, a także ubrania ciążowe oraz produkty i akcesoria dla dzieci. Propozycje marki uzupełniają elementy wyposażenia wnętrz oraz linia kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. Od stycznia oferta Sinsay dostępna jest także dla klientów Galerii Zaspa.

- Galeria Zaspa jest miejscem pierwszego wyboru dla lokalnej społeczności Zaspy, chcemy zatem by oferta naszego centrum handlowego odpowiadała na ich potrzeby i cały czas rozwijała się oferując klientom sklepy z różnorodnym asortymentem. Cieszymy się, że Sinsay, niezwykle popularna marka odzieżowa, dołączyła do grona naszych najemców uzupełniając tym samym ofertę modową galerii mówi Joanna Szar, marketing manager w Galerii Zaspa.

Sklep Sinsay zlokalizowany jest na pierwszym piętrze centrum handlowego. Znajduje się pomiędzy sklepami Euro RTV AGD i KIK, w dawnej lokalizacji Exxelent. Ten ostatni został przeniesiony do lokalu obok Pepco i Ekspresu Krawieckiego.  Sinsay jako marka LPP realizuje cele zrównoważonego rozwoju i wprowadza na rynek coraz więcej produktów z linii Eco Aware, tworzonych z myślą o środowisku. W ramach Fundacji LPP udziela też pomocy osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz aktywizuje zawodowo młodzież zagrożoną wykluczeniem społecznym.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.