Komunikaty PR

Great fashion, great prices – w Galerii Zaspa otworzył się sklep Sinsay

2023-01-24  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

Galeria Zaspa należąca do Grupy Capital Park zyskała nowego najemcę. Sinsay – bo o tej marce mowa - to kolejny polski brand modowy, który otworzył swój sklep w gdańskim centrum handlowym. Nowy najemca zajął blisko 600 mkw. powierzchni.

Sinsay jest polską siecią sklepów, należącą do polskiego przedsiębiorstwa odzieżowego LPP. Marka powstała w 2013 roku i przez niespełna dekadę podbiła niemal całą Europę. Obecnie w 18 krajach działa ponad 740 sklepów, z czego w Polsce – 281 sklepów stacjonarnych i sklep internetowy. Zarówno w sklepach, jak i w centrali sieci zatrudnionych jest 11 000 osób.

Nowy najemca to firma specjalizująca się w modzie ulicznej. W swojej ofercie posiada linie dla nastolatków, młodych kobiet, mężczyzn, a także ubrania ciążowe oraz produkty i akcesoria dla dzieci. Propozycje marki uzupełniają elementy wyposażenia wnętrz oraz linia kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. Od stycznia oferta Sinsay dostępna jest także dla klientów Galerii Zaspa.

- Galeria Zaspa jest miejscem pierwszego wyboru dla lokalnej społeczności Zaspy, chcemy zatem by oferta naszego centrum handlowego odpowiadała na ich potrzeby i cały czas rozwijała się oferując klientom sklepy z różnorodnym asortymentem. Cieszymy się, że Sinsay, niezwykle popularna marka odzieżowa, dołączyła do grona naszych najemców uzupełniając tym samym ofertę modową galerii mówi Joanna Szar, marketing manager w Galerii Zaspa.

Sklep Sinsay zlokalizowany jest na pierwszym piętrze centrum handlowego. Znajduje się pomiędzy sklepami Euro RTV AGD i KIK, w dawnej lokalizacji Exxelent. Ten ostatni został przeniesiony do lokalu obok Pepco i Ekspresu Krawieckiego.  Sinsay jako marka LPP realizuje cele zrównoważonego rozwoju i wprowadza na rynek coraz więcej produktów z linii Eco Aware, tworzonych z myślą o środowisku. W ramach Fundacji LPP udziela też pomocy osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz aktywizuje zawodowo młodzież zagrożoną wykluczeniem społecznym.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.