Komunikaty PR

Great fashion, great prices – w Galerii Zaspa otworzył się sklep Sinsay

2023-01-24  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

Galeria Zaspa należąca do Grupy Capital Park zyskała nowego najemcę. Sinsay – bo o tej marce mowa - to kolejny polski brand modowy, który otworzył swój sklep w gdańskim centrum handlowym. Nowy najemca zajął blisko 600 mkw. powierzchni.

Sinsay jest polską siecią sklepów, należącą do polskiego przedsiębiorstwa odzieżowego LPP. Marka powstała w 2013 roku i przez niespełna dekadę podbiła niemal całą Europę. Obecnie w 18 krajach działa ponad 740 sklepów, z czego w Polsce – 281 sklepów stacjonarnych i sklep internetowy. Zarówno w sklepach, jak i w centrali sieci zatrudnionych jest 11 000 osób.

Nowy najemca to firma specjalizująca się w modzie ulicznej. W swojej ofercie posiada linie dla nastolatków, młodych kobiet, mężczyzn, a także ubrania ciążowe oraz produkty i akcesoria dla dzieci. Propozycje marki uzupełniają elementy wyposażenia wnętrz oraz linia kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. Od stycznia oferta Sinsay dostępna jest także dla klientów Galerii Zaspa.

- Galeria Zaspa jest miejscem pierwszego wyboru dla lokalnej społeczności Zaspy, chcemy zatem by oferta naszego centrum handlowego odpowiadała na ich potrzeby i cały czas rozwijała się oferując klientom sklepy z różnorodnym asortymentem. Cieszymy się, że Sinsay, niezwykle popularna marka odzieżowa, dołączyła do grona naszych najemców uzupełniając tym samym ofertę modową galerii mówi Joanna Szar, marketing manager w Galerii Zaspa.

Sklep Sinsay zlokalizowany jest na pierwszym piętrze centrum handlowego. Znajduje się pomiędzy sklepami Euro RTV AGD i KIK, w dawnej lokalizacji Exxelent. Ten ostatni został przeniesiony do lokalu obok Pepco i Ekspresu Krawieckiego.  Sinsay jako marka LPP realizuje cele zrównoważonego rozwoju i wprowadza na rynek coraz więcej produktów z linii Eco Aware, tworzonych z myślą o środowisku. W ramach Fundacji LPP udziela też pomocy osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz aktywizuje zawodowo młodzież zagrożoną wykluczeniem społecznym.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.