Komunikaty PR

Green Caffè Nero wkracza do Centrum Praskiego Koneser

2024-04-23  |  11:25
Biuro prasowe

25 kwietnia 2024 roku w Centrum Praskim Koneser – największym, zrewitalizowanym kompleksie mixed-use w Warszawie – otworzy się popularna i ceniona przez klientów kawiarnia sieci Green Caffè Nero. Obecnie w ofercie Konesera znajduje się kilkanaście konceptów gastronomicznych, a na kolejne miesiące zaplanowane są następne otwarcia, potwierdzające silne zainteresowanie obiektem zarówno wśród najemców, jak i klientów.

Położone w sercu stołecznej Pragi-Północ Centrum Praskie Koneser aktywnie rozszerza portfolio marek operujących na jego terenie. 25 kwietnia otwarta zostanie kawiarnia Green Caffè Nero, zlokalizowana w niezwykle dogodnym punkcie, przy placu Konesera, gdzie każdego roku odbywają się setki wydarzeń. Lokal o powierzchni 233 mkw. będzie oferował kawę stworzoną na bazie starannie wyselekcjonowanych ziaren, pochodzących ze zrównoważonych upraw Ameryki Łacińskiej i Afryki Wschodniej, wypalaną w tradycyjny, włoski sposób. W menu znajdą się świeżo wypiekane bagietki w różnych smakach, rzemieślnicze kanapki, propozycje lunchowe oraz szeroki wybór domowych ciast, ciasteczek i wypieków.  

Centrum Praskie Koneser to wyjątkowe miejsce na mapie Pragi i Warszawy, któremu przyglądamy się z wielką uwagą od początku jego działalności. Wyróżnia je nie tylko doskonała, zróżnicowana oferta, ale też starannie odnowiona, niezwykle klimatyczna, ceglana architektura, sama w sobie będąca atrakcją. Kawiarnie Green Caffè Nero mają być centrum lokalnej społeczności, miejscem spotkań i dyskusji, a także przestrzenią do wymiany pomysłów i opinii na ważne dla mieszkańców tematy. Kawiarnia w Koneserze została zaprojektowana tak, aby wpasować się w tkankę Centrum, między innymi poprzez wystrój współtworzony przez lokalnych artystów. To wszystko, w połączeniu z licznymi propozycjami kulturalno-rozrywkowymi kompleksu, w naturalny sposób przyciąga klientów i sprawia, że jest on idealnym miejscem dla naszej marki – mówi Dorota Pomacho-Pątkiewicz, prezes Green Caffè Nero.

Z okazji otwarcia Green Caffè Nero na klientów czeka wiele atrakcji i promocji. W dniu inauguracji działalności kawiarni, za zakup jednej kawy w Koneserze otrzymają oni w aplikacji voucher na drugą. Użytkownicy programu lojalnościowego przez kolejne sześć dni zyskają (również w aplikacji) podwójną liczbę „pieczątek” za zakupioną kawę. W niedzielę (28 kwietnia) o godz. 11 z Green Caffè Nero Koneser ruszy wyjątkowy spacer z przewodnikiem, będący częścią cyklu #zKawaPoWarszawie. Podczas bezpłatnego wydarzenia wszyscy chętni będą mogli poznać historię XIX-wiecznej, starannie zrewitalizowanej wytwórni wódek.

Centrum Praskie Koneser z jeszcze szerszą ofertą

Do dyspozycji klientów Centrum Praskiego Koneser wraz z Green Caffè Nero jest łącznie kilkanaście konceptów gastronomicznych. Składają się na nie restauracje z kuchnią wielu zakątków świata (AZIA Restaurants, Bombaj Masala, Concept Food & Wine, Koneser Grill, L’Osteria Pizza E Pasta, ORZO i Spółdzielnia.Koneser), bary (3/4 Koneser Bar, Moxy Bar i Setki Powodów), a także kawiarnia Freya Cafe & Deli oraz Pijalnia Czekolady E. Wedel.

Otwarcie Green Caffè Nero to ważny krok w dalszej rozbudowie oferty Centrum Praskiego Koneser i potwierdzenie jego stale rosnącej atrakcyjności. Obecność jednej z najważniejszych marek gastronomicznych świadczy o zaufaniu do modelu operacyjnego Konesera oraz o popularności obiektu. Jesteśmy dumni z tego, że dołącza ona do naszej społeczności – podkreśla Magdalena Bartkiewicz-Podoba, CEO Liebrecht & wooD w Polsce, spółki, w której portfolio znajduje się Centrum Praskie Koneser.

Ponadto, w 2024 roku zaplanowane są już kolejne otwarcia w Koneserze. Niebawem pojawią się w nim nowe koncepty gastronomiczne – bar muzyczny Zabawa i Stella, bistro z kuchnią wegańską i wegetariańską, za którego organizację odpowiadają twórcy działającej z sukcesem na jego terenie Freya Cafe & Deli – oraz interaktywne muzeum „Kleks. Magia Kina”.

Funkcjonujące od 2018 roku Centrum Praskie Koneser to łącznie niemal 100 000 mkw. powierzchni o przeznaczeniu biurowym, handlowo-usługowym, kulturalnym, rozrywkowym, gastronomicznym, hotelowym i mieszkalnym. Inwestycja, która powstała na terenie dawnej Wytwórni Wódek „Koneser”, została zrealizowana i należy do Liebrecht & wooD i BBI Development S.A. Nieruchomością zarządza firma Liebrecht & wooD.

***

Liebrecht & wooD to międzynarodowa firma z branży nieruchomości, operująca z sukcesami w Europie Środkowej i Wschodniej od 1991 roku. W tym czasie wybudowała w Polsce i Rumunii ponad pół miliona metrów kwadratowych różnorodnych powierzchni o wartości przekraczającej miliard euro. Firma specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych inwestycji mixed-use, biurowych, retailowych, magazynowych i mieszkaniowych. Działalność Liebrecht & wooD wyróżnia się nowoczesnymi budynkami o wysokiej klasy architekturze, a także starannymi rewitalizacjami przestrzeni zabytkowych. Potwierdzeniem tego są liczne nagrody i wyróżnienia. Liebrecht & wooD w swoim bieżącym funkcjonowaniu kładzie szczególny nacisk na obowiązującą w niej Politykę ESG, zgodnie z którą wszystkie nowe inwestycje spełniają wymogi certyfikacji BREEAM.

W portfolio Liebrecht & wooD w Polsce znajdują się takie projekty jak Centrum Praskie Koneser, Drucianka Campus, Monopol, Centrum Marszałkowska, Batory Office Building, Plac Unii i Flanders Business Park. Więcej informacji o firmie można znaleźć na www.liebrecht-wood.com.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.