Green Caffè Nero wkracza do Centrum Praskiego Koneser
25 kwietnia 2024 roku w Centrum Praskim Koneser – największym, zrewitalizowanym kompleksie mixed-use w Warszawie – otworzy się popularna i ceniona przez klientów kawiarnia sieci Green Caffè Nero. Obecnie w ofercie Konesera znajduje się kilkanaście konceptów gastronomicznych, a na kolejne miesiące zaplanowane są następne otwarcia, potwierdzające silne zainteresowanie obiektem zarówno wśród najemców, jak i klientów.
Położone w sercu stołecznej Pragi-Północ Centrum Praskie Koneser aktywnie rozszerza portfolio marek operujących na jego terenie. 25 kwietnia otwarta zostanie kawiarnia Green Caffè Nero, zlokalizowana w niezwykle dogodnym punkcie, przy placu Konesera, gdzie każdego roku odbywają się setki wydarzeń. Lokal o powierzchni 233 mkw. będzie oferował kawę stworzoną na bazie starannie wyselekcjonowanych ziaren, pochodzących ze zrównoważonych upraw Ameryki Łacińskiej i Afryki Wschodniej, wypalaną w tradycyjny, włoski sposób. W menu znajdą się świeżo wypiekane bagietki w różnych smakach, rzemieślnicze kanapki, propozycje lunchowe oraz szeroki wybór domowych ciast, ciasteczek i wypieków.
– Centrum Praskie Koneser to wyjątkowe miejsce na mapie Pragi i Warszawy, któremu przyglądamy się z wielką uwagą od początku jego działalności. Wyróżnia je nie tylko doskonała, zróżnicowana oferta, ale też starannie odnowiona, niezwykle klimatyczna, ceglana architektura, sama w sobie będąca atrakcją. Kawiarnie Green Caffè Nero mają być centrum lokalnej społeczności, miejscem spotkań i dyskusji, a także przestrzenią do wymiany pomysłów i opinii na ważne dla mieszkańców tematy. Kawiarnia w Koneserze została zaprojektowana tak, aby wpasować się w tkankę Centrum, między innymi poprzez wystrój współtworzony przez lokalnych artystów. To wszystko, w połączeniu z licznymi propozycjami kulturalno-rozrywkowymi kompleksu, w naturalny sposób przyciąga klientów i sprawia, że jest on idealnym miejscem dla naszej marki – mówi Dorota Pomacho-Pątkiewicz, prezes Green Caffè Nero.
Z okazji otwarcia Green Caffè Nero na klientów czeka wiele atrakcji i promocji. W dniu inauguracji działalności kawiarni, za zakup jednej kawy w Koneserze otrzymają oni w aplikacji voucher na drugą. Użytkownicy programu lojalnościowego przez kolejne sześć dni zyskają (również w aplikacji) podwójną liczbę „pieczątek” za zakupioną kawę. W niedzielę (28 kwietnia) o godz. 11 z Green Caffè Nero Koneser ruszy wyjątkowy spacer z przewodnikiem, będący częścią cyklu #zKawaPoWarszawie. Podczas bezpłatnego wydarzenia wszyscy chętni będą mogli poznać historię XIX-wiecznej, starannie zrewitalizowanej wytwórni wódek.
Centrum Praskie Koneser z jeszcze szerszą ofertą
Do dyspozycji klientów Centrum Praskiego Koneser wraz z Green Caffè Nero jest łącznie kilkanaście konceptów gastronomicznych. Składają się na nie restauracje z kuchnią wielu zakątków świata (AZIA Restaurants, Bombaj Masala, Concept Food & Wine, Koneser Grill, L’Osteria Pizza E Pasta, ORZO i Spółdzielnia.Koneser), bary (3/4 Koneser Bar, Moxy Bar i Setki Powodów), a także kawiarnia Freya Cafe & Deli oraz Pijalnia Czekolady E. Wedel.
– Otwarcie Green Caffè Nero to ważny krok w dalszej rozbudowie oferty Centrum Praskiego Koneser i potwierdzenie jego stale rosnącej atrakcyjności. Obecność jednej z najważniejszych marek gastronomicznych świadczy o zaufaniu do modelu operacyjnego Konesera oraz o popularności obiektu. Jesteśmy dumni z tego, że dołącza ona do naszej społeczności – podkreśla Magdalena Bartkiewicz-Podoba, CEO Liebrecht & wooD w Polsce, spółki, w której portfolio znajduje się Centrum Praskie Koneser.
Ponadto, w 2024 roku zaplanowane są już kolejne otwarcia w Koneserze. Niebawem pojawią się w nim nowe koncepty gastronomiczne – bar muzyczny Zabawa i Stella, bistro z kuchnią wegańską i wegetariańską, za którego organizację odpowiadają twórcy działającej z sukcesem na jego terenie Freya Cafe & Deli – oraz interaktywne muzeum „Kleks. Magia Kina”.
Funkcjonujące od 2018 roku Centrum Praskie Koneser to łącznie niemal 100 000 mkw. powierzchni o przeznaczeniu biurowym, handlowo-usługowym, kulturalnym, rozrywkowym, gastronomicznym, hotelowym i mieszkalnym. Inwestycja, która powstała na terenie dawnej Wytwórni Wódek „Koneser”, została zrealizowana i należy do Liebrecht & wooD i BBI Development S.A. Nieruchomością zarządza firma Liebrecht & wooD.
***
Liebrecht & wooD to międzynarodowa firma z branży nieruchomości, operująca z sukcesami w Europie Środkowej i Wschodniej od 1991 roku. W tym czasie wybudowała w Polsce i Rumunii ponad pół miliona metrów kwadratowych różnorodnych powierzchni o wartości przekraczającej miliard euro. Firma specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych inwestycji mixed-use, biurowych, retailowych, magazynowych i mieszkaniowych. Działalność Liebrecht & wooD wyróżnia się nowoczesnymi budynkami o wysokiej klasy architekturze, a także starannymi rewitalizacjami przestrzeni zabytkowych. Potwierdzeniem tego są liczne nagrody i wyróżnienia. Liebrecht & wooD w swoim bieżącym funkcjonowaniu kładzie szczególny nacisk na obowiązującą w niej Politykę ESG, zgodnie z którą wszystkie nowe inwestycje spełniają wymogi certyfikacji BREEAM.
W portfolio Liebrecht & wooD w Polsce znajdują się takie projekty jak Centrum Praskie Koneser, Drucianka Campus, Monopol, Centrum Marszałkowska, Batory Office Building, Plac Unii i Flanders Business Park. Więcej informacji o firmie można znaleźć na www.liebrecht-wood.com.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.