Komunikaty PR

Green Cell wkracza do Francji i Włoch z własnym sklepem internetowym

2023-08-16  |  09:45
Biuro prasowe
Kontakt
Gabriela Poręba
Greencell

ul. Kalwaryjska 33
30-509 Kraków
gabriela.poreba|greencell.pl| |gabriela.poreba|greencell.pl
507 094 981
greencell.global
Do pobrania Pressinfo ( 0.07 MB )

Włosi i Francuzi mogą już kupić powerbanki, ładowarki czy kable marki Green Cell bezpośrednio u producenta. To kolejne europejskie rynki, na których firma uruchamia internetową sprzedaż akcesoriów do ładowania i magazynowania energii zaprojektowanych w Polsce.

Zakupy w sklepie internetowym Green Cell dostępne były dotąd w Polsce, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Od 16 sierpnia 2023 roku producent znad Wisły wkracza ze sprzedażą bezpośrednią do Francji i Włoch, oferując szeroki asortyment akcesoriów do ładowania i akumulowania energii elektrycznej. W jego portfolio klienci znajdą m.in. wysokiej jakości powerbanki, ładowarki i kable do urządzeń mobilnych, a także baterie, magazyny energii czy urządzenia do ładowania samochodów elektrycznych. Wśród nich wyróżnioną nagrodą Red Dot Design mobilną ładowarkę Habu.

Polski Green Cell

Akcesoria Green Cell zdążyły już zyskać popularność na rynku francuskim i włoskim, ale dotąd oferowane były wyłącznie za pośrednictwem platform sprzedażowych. Korzystając ze sklepu internetowego Green Cell zyskają oni dostęp do pogłębionej informacji o produktach, rozbudowaną sekcję FAQ i bieżące wsparcie konsultantów.

- Kompleksowa obsługa klienta to z całą pewnością jedna z naszych przewag konkurencyjnych, o czym świadczą wysokie oceny i przychylne opinie tych, którzy z naszego sklepu internetowego już korzystają. Myśląc o wzroście Green Cell nie wyobrażam go sobie bez obecności na największych rynkach UE, stąd Francja i Włochy naturalnie stały się kolejnym krokiem na naszej drodze - komentuje Paweł Ochyński, założyciel Green Cell.

Globalne ambicje Green Cell

Sprzedaż produktów założonej w 2013 roku firmy Green Cell osiągnęła już poziom ok. 7,2 mln sztuk, a paczki z jej urządzeniami trafiają do klientów z 60 krajów na całym świecie. Spółka ma w planach poszerzyć zasięg działania sklepu internetowego o następne kraje, a także przenieść produkcję kolejnych urządzeń do Polski (obecnie pod Krakowem produkuje baterie do rowerów elektrycznych). 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Greencell
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.