Green Cell wkracza do Francji i Włoch z własnym sklepem internetowym
Greencell
ul. Kalwaryjska 33
30-509 Kraków
gabriela.poreba|greencell.pl| |gabriela.poreba|greencell.pl
507 094 981
greencell.global
Włosi i Francuzi mogą już kupić powerbanki, ładowarki czy kable marki Green Cell bezpośrednio u producenta. To kolejne europejskie rynki, na których firma uruchamia internetową sprzedaż akcesoriów do ładowania i magazynowania energii zaprojektowanych w Polsce.
Zakupy w sklepie internetowym Green Cell dostępne były dotąd w Polsce, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Od 16 sierpnia 2023 roku producent znad Wisły wkracza ze sprzedażą bezpośrednią do Francji i Włoch, oferując szeroki asortyment akcesoriów do ładowania i akumulowania energii elektrycznej. W jego portfolio klienci znajdą m.in. wysokiej jakości powerbanki, ładowarki i kable do urządzeń mobilnych, a także baterie, magazyny energii czy urządzenia do ładowania samochodów elektrycznych. Wśród nich wyróżnioną nagrodą Red Dot Design mobilną ładowarkę Habu.
Polski Green Cell
Akcesoria Green Cell zdążyły już zyskać popularność na rynku francuskim i włoskim, ale dotąd oferowane były wyłącznie za pośrednictwem platform sprzedażowych. Korzystając ze sklepu internetowego Green Cell zyskają oni dostęp do pogłębionej informacji o produktach, rozbudowaną sekcję FAQ i bieżące wsparcie konsultantów.
- Kompleksowa obsługa klienta to z całą pewnością jedna z naszych przewag konkurencyjnych, o czym świadczą wysokie oceny i przychylne opinie tych, którzy z naszego sklepu internetowego już korzystają. Myśląc o wzroście Green Cell nie wyobrażam go sobie bez obecności na największych rynkach UE, stąd Francja i Włochy naturalnie stały się kolejnym krokiem na naszej drodze - komentuje Paweł Ochyński, założyciel Green Cell.
Globalne ambicje Green Cell
Sprzedaż produktów założonej w 2013 roku firmy Green Cell osiągnęła już poziom ok. 7,2 mln sztuk, a paczki z jej urządzeniami trafiają do klientów z 60 krajów na całym świecie. Spółka ma w planach poszerzyć zasięg działania sklepu internetowego o następne kraje, a także przenieść produkcję kolejnych urządzeń do Polski (obecnie pod Krakowem produkuje baterie do rowerów elektrycznych).

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.