Green Cell wkracza do Francji i Włoch z własnym sklepem internetowym
Greencell
ul. Kalwaryjska 33
30-509 Kraków
gabriela.poreba|greencell.pl| |gabriela.poreba|greencell.pl
507 094 981
greencell.global
Włosi i Francuzi mogą już kupić powerbanki, ładowarki czy kable marki Green Cell bezpośrednio u producenta. To kolejne europejskie rynki, na których firma uruchamia internetową sprzedaż akcesoriów do ładowania i magazynowania energii zaprojektowanych w Polsce.
Zakupy w sklepie internetowym Green Cell dostępne były dotąd w Polsce, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Od 16 sierpnia 2023 roku producent znad Wisły wkracza ze sprzedażą bezpośrednią do Francji i Włoch, oferując szeroki asortyment akcesoriów do ładowania i akumulowania energii elektrycznej. W jego portfolio klienci znajdą m.in. wysokiej jakości powerbanki, ładowarki i kable do urządzeń mobilnych, a także baterie, magazyny energii czy urządzenia do ładowania samochodów elektrycznych. Wśród nich wyróżnioną nagrodą Red Dot Design mobilną ładowarkę Habu.
Polski Green Cell
Akcesoria Green Cell zdążyły już zyskać popularność na rynku francuskim i włoskim, ale dotąd oferowane były wyłącznie za pośrednictwem platform sprzedażowych. Korzystając ze sklepu internetowego Green Cell zyskają oni dostęp do pogłębionej informacji o produktach, rozbudowaną sekcję FAQ i bieżące wsparcie konsultantów.
- Kompleksowa obsługa klienta to z całą pewnością jedna z naszych przewag konkurencyjnych, o czym świadczą wysokie oceny i przychylne opinie tych, którzy z naszego sklepu internetowego już korzystają. Myśląc o wzroście Green Cell nie wyobrażam go sobie bez obecności na największych rynkach UE, stąd Francja i Włochy naturalnie stały się kolejnym krokiem na naszej drodze - komentuje Paweł Ochyński, założyciel Green Cell.
Globalne ambicje Green Cell
Sprzedaż produktów założonej w 2013 roku firmy Green Cell osiągnęła już poziom ok. 7,2 mln sztuk, a paczki z jej urządzeniami trafiają do klientów z 60 krajów na całym świecie. Spółka ma w planach poszerzyć zasięg działania sklepu internetowego o następne kraje, a także przenieść produkcję kolejnych urządzeń do Polski (obecnie pod Krakowem produkuje baterie do rowerów elektrycznych).

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.