Komunikaty PR

Grupa Żabka otrzymała nagrodę specjalną w konkursie „Pracodawca Godny Zaufania”

2024-11-07  |  13:30
Biuro prasowe

Kapituła konkursu „Pracodawca Godny Zaufania” uhonorowała Grupę Żabka nagrodą specjalną za wdrożenie Kodeksu Dobrych Praktyk dla rynku franczyzy, który ustanawia standardy współpracy między franczyzobiorcami a sieciami franczyzowymi. Sieć Żabka, posiadająca ponad 10 900 sklepów i współpracująca z ponad 9 000 franczyzobiorców, jest jednym z pierwszych sygnatariuszy kodeksu.

Grupa Żabka od lat wspiera rozwój standardów etycznej współpracy w sektorze franczyzy, co zostało zauważone i docenione przez organizatorów konkursu. Nagroda specjalna przyznana Żabce ma na celu uhonorowanie działań firmy na rzecz budowy wzajemnego zaufania i podnoszenia standardów rynkowych w Polsce.

Nagroda, którą otrzymaliśmy, jest dla nas potwierdzeniem, że Żabka wyznacza nowe standardy w polskiej franczyzie. Poprzez dialog i partnerskie relacje z franczyzobiorcami budujemy przestrzeń opartą na zaufaniu. Wdrożenie Kodeksu Dobrych Praktyk to krok w stronę większej przejrzystości i wspierania naszych franczyzobiorców, których rozwój jest dla nas priorytetem – powiedział Damian Rybak, dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzy Żabka Polska.

Żabka, jako jedna z pierwszych firm, podpisała Kodeks Dobrych Praktyk dla rynku franczyzy, którego celem jest zapewnienie wysokich standardów współpracy pomiędzy franczyzobiorcami a franczyzodawcami. Kodeks zawiera zestaw dobrych praktyk dla współpracy w ramach franczyzy i wpisuje się w podejmowane przez Żabkę inicjatywy na rzecz budowania partnerskich i transparentnych relacji biznesowych. Kodeks Dobrych Praktyk to wspólna inicjatywa franczyzobiorców, franczyzodawców oraz organizacji branżowych.

Nad treścią Kodeksu od początku pracowali zarówno przedstawiciele franczyzobiorców, jak i franczyzodawców oraz organizacje branżowe i eksperci.

Nagroda ta stanowi wyjątkowe wyróżnienie, które jest efektem wspólnych działań franczyzobiorców i sieci Żabka. Nasza współpraca w ramach Rady Franczyzobiorców umożliwia wypracowywanie rozwiązań odpowiadających na realne potrzeby przedsiębiorców prowadzących sklepy pod zielonym szyldem i wzmacnia partnerskie podejście w naszej sieci. Jestem dumna, że te wysiłki zostały dostrzeżone i docenione – powiedziała Izabela Kardasz, przewodnicząca Rady Franczyzobiorców sieci Żabka.

Współinicjatorami Kodeksu są Polska Izba Handlu, Polska Organizacja Franczyzodawców oraz Polskie Stowarzyszenie Mikroprzedsiębiorców i Franczyzobiorców. Patronują mu także Federacja Przedsiębiorców Polskich, Konfederacja Lewiatan oraz Krajowa Izba Gospodarcza. Kodeks Dobrych Praktyk pozostaje inicjatywą otwartą dla wszystkich podmiotów działających na rynku franczyzy w Polsce. Więcej informacji o Kodeksie znaleźć można na stronie: www.kodeksfranczyzy.org.pl

Konkurs „Pracodawca Godny Zaufania” organizowany jest od 2009 roku przez organizacje pozarządowe, think tanki oraz uczelnie. Nagradza przedsiębiorstwa, które wyróżniają się innowacyjnymi rozwiązaniami w zakresie polityki pracowniczej, dbają o dobrostan pracowników, rozwijają programy stażowe, angażują się w projekty wolontariackie, a także wspierają dostępność i inkluzywność w miejscu pracy. Więcej o konkursie: https://pracodawcagodnyzaufania.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel TIM rozwija innowacyjną aplikację mobilną we współpracy z Future Mind Biuro prasowe
2024-12-12 | 15:59

TIM rozwija innowacyjną aplikację mobilną we współpracy z Future Mind

TIM SA, lider polskiego e-commerce B2B, oferujący na TIM.pl najszerszy w kraju asortyment elektrotechniczny, nawiązał współpracę z firmą doradczo-technologiczną Future Mind w
Handel Przygotuj swój sklep internetowy na świąteczne szaleństwo
2024-12-12 | 09:00

Przygotuj swój sklep internetowy na świąteczne szaleństwo

Świąteczne zakupy wystartowały. Jak pokazuje badanie Smart Shopper[1], choć Polacy chętnie robią je zarówno stacjonarne, jak i w internecie, to większość, bo 56 proc.
Handel Bezpieczeństwo cyfrowe kluczem do stabilności i sukcesu sklepów internetowych
2024-12-11 | 10:30

Bezpieczeństwo cyfrowe kluczem do stabilności i sukcesu sklepów internetowych

Ponad dwie trzecie (66%) firm w Polsce przyznało, że doświadczyło przynajmniej jednego naruszenia związanego z bezpieczeństwem cyfrowych zasobów, a co trzecia firma odnotowała

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Ochrona środowiska

Do lutego 2025 roku państwa ONZ muszą przedstawić swoje nowe zobowiązania klimatyczne. Na razie emisje gazów cieplarnianych wciąż rosną

Do lutego 2025 roku państwa ONZ powinny przedstawić swoje nowe deklaracje działań klimatycznych na okres po 2030 roku. Eksperci podkreślają, że powinny one zakładać ambitne cele, w tym również w zakresie redukcji emisji, żeby sprostać założeniom porozumienia paryskiego. Problem w tym, że nawet dotychczasowe zobowiązania na kolejnych kilka lat są wdrażane w zbyt wolnym tempie, o czym najlepiej świadczy fakt, że globalne emisje CO2 wciąż rosną.

Transport

W Europie segment elektrycznych małych aut miejskich zapóźniony o trzy–cztery lata. Hyundai chce to zmienić

Niewielki, ale pojemny dwubryłowy samochód z segmentu małych aut miejskich – Hyundai Inster – to najnowsza propozycja koreańskiego producenta. Samochód przedstawiany jest jako najtańszy elektryk w ofercie Hyundaia, który ma przekonać do elektromobilności kolejną grupę kierowców. Tym bardziej że dotąd na rynku brakowało aut elektrycznych z segmentu A. W nowym modelu producent zastosował zaawansowane technologie, m.in. system pompy ciepła, która ogrzewa akumulator, by zminimalizować utratę energii.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.